Meowz: Cat Training and Care レビュヌ 

16
•
TrustScore 5段階評䟡の2.5

2.5

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

䌁業情報

  1. ペット トレヌナヌ

圓該䌁業による蚘述

Welcome to Meowz, your ultimate cat training and care app designed for both new and seasoned cat owners! Meowz offers a comprehensive guide to cat training, health care, and well-being, ensuring your furry friend stays happy, healthy, and content.


連絡先

2.5

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2.5

16件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

2.5

すべおのレビュヌ

(16)

過去12か月のレビュヌ数: 1ä»¶

レビュヌを曞く

レビュヌの確認を行いたす

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

cancel subscription

I have been trying to cancel my subscription. The information does not appear in the app and the charges are not every month so at some point I thought I had succeded in cancelling but again more than 50 euros taken from my account and I don’t use this app at all. I need help please, this is extremely frustrating

2025幎11月17日
自発的なレビュヌ
Meowz: Cat Training and Care ロゎ

Meowz: Cat Training and Care からの回答

Hello Victoria!

We are sorry for inconveniences! Please note that you can manage or cancel your subscription through the app's profile settings at any time. If you purchased it through our website, you can cancel it through https://account.meowz.app/login. If you purchased it through AppStore/Google Play, please cancel it individually from your active subscription list.

If you still need help, please reach out to us at support@meowz.app with the subject line "Meowz.Review," and we’ll prioritize your request to resolve this issue as quickly as possible.

5぀星のうち1の評䟡

I never ordered

I never ordered. Showed up that I did, tried to cancel. So far charged 39.99 twice and never ordered.

I went in and cancelled as per their direction. Which I did not order on June 29. Billed for 39.99 on august 12th. 6.99 on June 7th. 10.00 on July 11 th.
It has to be a scam

2025幎8月12日
自発的なレビュヌ
Meowz: Cat Training and Care ロゎ

Meowz: Cat Training and Care からの回答

Hello Mary,

Thank you for getting in touch with us. Please note that we never charge without customers' consent since every step requires their confirmation. However, we can investigate your case more thoroughly. For that, just write us at support@meowz.app with the subject line "Meowz.Review". We'll be glad to provide an explanation.

5぀星のうち1の評䟡

Misleading sign up, non responsive, avoid this company.

I paid an initial fee for a one week plan. Before paying, I was offered additional services for 5 or so extra dollars, which I declined. Because of the initial fee, this was not advertised as a “free trial” that would roll into a subscription. 7 days later I was charged $39.99 for a subscription. I never used the initial 7 days I paid for, so I was unsure why I would be charged for another month. I contacted the company multiple times before I received a reply stating that the 7 days rolls into a month plan. I asked for a refund of the $39.99 seeing as how I didn’t sign up for a subscription. I explained that I hadn’t even opened the app, and I only paid for a week plan. I asked them to please do the right thing and refund my $39.99. I have yet to hear back. I would absolutely avoid this company. Their sign up tactics are very misleading, and you will have to contact them multiple times before getting any kind of response back.
Update: Customer service replied to my email stating that the subscription disclaimer was clearly stated on the page in which I initially signed up; however, when I went back to the site to check their claim, I noticed that the button to click “get my plan” was WELL before any statement of a recurring charge. In fact, I had to continue scrolling down the page for quite a while until I found it. Anyone who clicks “get my plan” would be unaware of the recurring charge; because it is purposefully and deceptively located in a place that they would not see. In addition, there was no confirmation email or receipt sent to confirm my 7 day subscription that would roll over into a non refundable 39.99 monthly fee.

2025幎7月1日
自発的なレビュヌ
Meowz: Cat Training and Care ロゎ

Meowz: Cat Training and Care からの回答

Hello Leigh!

Thank you for taking the time to share your experience - we're genuinely sorry for the frustration this has caused you. We understand how upsetting it can be to feel misled or charged unexpectedly, especially when you didn’t end up using the service.
While our intention is always to be transparent, we absolutely hear your concern about the visibility of the subscription details during sign-up. We do clearly display the renewal terms on the checkout page in line with legal standards, but we’re actively reviewing feedback like yours to improve clarity and prevent any misunderstanding in the future.
We also want to sincerely apologize for the delay in our response. We’re currently receiving a high volume of messages and working to reduce response times, as we know how important timely support is.
We appreciate your feedback, and we’re committed to making this right wherever possible.

5぀星のうち3の評䟡

Unable to cancel.

I found it impossible to cancel my subscription.

I emailed support 4 times and sent screenshots showing I have cancelled my Google play subscription to the app but a payment still came off. It looks like I had a separate subscription and I couldn't log into the website to do it. After submitting my review here, I did receive a reply and a full refund almost immediately, so the service once I was able to get through, was really good.

2025幎7月11日
自発的なレビュヌ
Meowz: Cat Training and Care ロゎ

Meowz: Cat Training and Care からの回答

Hello Lauren!

Sorry for the waiting time, we're currently receiving more requests that we expected! All the details regarding your duplicated subscription, cancellation confirmation and refund were sent to your inbox, please check it!

5぀星のうち1の評䟡

WARNING - Don't subscibe

Try to cancel subsciption but they keep charging the credit card. This has been going on since May 24th.

2025幎6月7日
自発的なレビュヌ
Meowz: Cat Training and Care ロゎ

Meowz: Cat Training and Care からの回答

Hi John,

We’re sorry to hear about the ongoing issue with your subscription charges. This is not the experience we want for our users. Please feel free to reach out to us at support@meowz.app with the subject line "Meowz.Review", and we’d be happy to assist you further.

Thank you for your patience and understanding!

5぀星のうち3の評䟡

Frustrating Login Issues and No Support Response

I signed up for the 7-day trial at $6.99, but I’ve never been able to actually use the app. After registering:

I went through the “Forgot Password” flow, reset my password, and tried to log in—but I keep getting no success. First I saw a “Customer Not Found” error, and now the login attempt simply fails without any feedback.

Inspecting my browser’s DevTools shows two API endpoints returning 404 errors: api/v1/customers and api/v1/subscriptions. Clearly something is broken on the back end.

I raised support tickets more than 48 hours ago but have only received automated replies—no one has followed up with a human response or offered a workaround.

Because I can’t log in, I can’t access any features. I’m worried they will automatically charge me $39.99 once the trial ends, since there’s been zero communication or resolution.

At this point, I have zero confidence in the app or the team behind it. I’m requesting a full cancellation and refund, but I’ve had no success getting that handled, either.

Pros:

The app’s user interface looked clean during the signup flow—unfortunately, that’s where the positives end.

Cons:

Cannot log in at all (persistent 404 errors).

No human support after 48+ hours and multiple tickets.

Concerned about being billed $39.99 after an unusable trial.

Until these critical issues are fixed and the support team actually responds, I cannot recommend this app or service to anyone.

Update:

A friendly agent finally replied 5 days after my initial email.

They apologized sincerely and processed a full refund. Refunds can take anywhere between 5–10 working days, and I received mine within that timeframe with no extra charges.

They confirmed they’re investigating the backend errors to improve the login experience.

Final Thoughts:
The website signup flow and support responsiveness need work, but I appreciate that they honored the refund and treated me kindly once they replied. If you’re curious about Meowz, try the App Store version—it offers a much smoother signup with virtually no hassles.

2025幎6月2日
自発的なレビュヌ
Meowz: Cat Training and Care ロゎ

Meowz: Cat Training and Care からの回答

Hi Chris,

We’re truly sorry for the frustration you’ve experienced with logging in and the lack of timely human support. We understand how concerning it is to face these technical issues and worries about billing during your trial.

Our team has already processed a full refund for you and is actively investigating the backend errors you mentioned to resolve them as quickly as possible. We also regret that our support didn’t provide a prompt personal response and are committed to improving communication.

If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out to us directly at support@meowz.app. We appreciate your feedback and patience as we work to improve Meowz for all users.

5぀星のうち4の評䟡

Ordered a 7-day trial for $6.99

Ordered a 7-day trial for $6.99. I thought I cancelled after the first day. When my credit card statement arrived, I saw that I was then charged $39.99 the minute that my so-called trial period ended. Have tried contacting Meowz for help. I have no problem paying the $6.99, but really would like the $39.99 to be paid back to me. They are claiming that they can't do credits. Only offering extended service. Other reviews have mentioned the same scam. I just want my money back. P.S. I got the credit after all. Took a bit of back and forth to get it. Everyone needs to be super cautious when signing up for limited trials. You should also keep copies of your emails in case you have trouble like I did.

2025幎6月2日
自発的なレビュヌ
Meowz: Cat Training and Care ロゎ

Meowz: Cat Training and Care からの回答

Hi Denise,

We understand your frustration and appreciate your feedback. While our trial is designed to automatically transition to the full subscription if not canceled in time, we want to ensure a positive experience for every user.

As an exception, we have processed a full refund for you. Please check your payment method for confirmation. If you have any further questions or need assistance, don’t hesitate to contact us at support@meowz.app. We’re here to help!

Thank you for your patience and understanding as we continue improving Meowz.

5぀星のうち1の評䟡

Unexpected charge on my creditcard

Unexpected charge on my creditcard. I assumed i payed for one week access only and after a week they charged me for a monthly subscription without notification.

2025幎5月29日
自発的なレビュヌ
Meowz: Cat Training and Care ロゎ

Meowz: Cat Training and Care からの回答

Hi Sheila,

We’re sorry for the surprise caused by the charge. Our 7-day trial gives full access for a week at $6.99, and if the subscription isn’t canceled before the trial ends, it automatically renews at the monthly rate of $39.99.

We want to make sure you’re happy with your experience. Please email us at support@meowz.app with the subject line “Meowz.Review” so we can review your case and help with any refund or cancellation if needed.

Thanks for your understanding, and we’re here to assist you!

5぀星のうち5の評䟡

Max's Mischievous Adventures.

Max used to knock things off shelves for fun. With Meowz, I learned how to redirect his energy into interactive play. Now, instead of chaos, we have structured fun. Who knew training could be this entertaining?

2025幎4月24日
Meowz: Cat Training and Care ロゎ

Meowz: Cat Training and Care からの回答

Hey Ralphy,

Thank you for sharing your experience! We’re glad Meowz helped you redirect Max’s energy into interactive play, turning chaos into structured fun. Our app offers step-by-step training lessons and expert tips on engaging toys and games that mimic natural cat behaviors, keeping your feline friend mentally and physically stimulated while strengthening your bond! 🙌

5぀星のうち1の評䟡

I have emailed youe support 3 times


I have emailed youe support 3 times over the last 2 months requesting to cancel my subscription. I have gotten NO response and you continue to charge my credit card $39.99.
PLEASE CANCEL MY SUBSCRIPTION AND REFUND MY 2 PAYMENTS!
Do not fall for this app.

2025幎4月21日
自発的なレビュヌ
Meowz: Cat Training and Care ロゎ

Meowz: Cat Training and Care からの回答

Hello Vicki,

We're sorry that you got into a situation like this, but we'd like to point out that the instructions to cancel the subscription were sent to you immediately after the initial request. We prompt our customers to cancel the subscription themselves in their Meowz account, which is more efficient than waiting for an answer from support.

As for your subscription, it was cancelled and deactivated, and a refund was issued almost a month ago, on March 28.
We will contact you one more time to check all the details; please check your inbox.

5぀星のうち1の評䟡

Zero customer service

I can't believe I fell for this app! It's quite juvenile actually. You can find out any of this info online from various places. I paid, what I believed, to be a one time fee for a week. Was then charged over $60 for their monthly fee. Despite using their app to message them, I never received any message back. Do not waste your money!!!

2025幎2月1日
自発的なレビュヌ
Meowz: Cat Training and Care ロゎ

Meowz: Cat Training and Care からの回答

Hello Julie,

We’re truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. When a subscription is started, it automatically renews until it is canceled, as stated during the purchase process. You can manage or cancel your subscription through the app's profile settings at any time. Please reach out to us at support@meowz.app with the subject line "Meowz.Review," and we’ll prioritize your request to resolve this issue as quickly as possible.

5぀星のうち1の評䟡

I kept getting adds for this app but I


I kept getting adds for this app but I can’t find independent reviews anywhere. Even here it is clear that 90% of the reviews are fake and ChatGPT-generated. Don’t fall for the ads. If you scroll you will see that the exact same review, word-for-word is posted by two different ‘customers’. They also keep sending me emails and trying to extend my discount ‘for another 24 hours’ to get me to subscribe.

2025幎2月17日
自発的なレビュヌ
Meowz: Cat Training and Care ロゎ

Meowz: Cat Training and Care からの回答

Thank you for sharing your feedback with us. We are sorry our app seems untrustworthy to you. Please let me reassure you that we are dedicated to honest feedback from our customers. We have thousands of happy customers as well. You can check the reviews in the Google Play Market and App Store as well. Besides, you can always check our app for free and extend your subscription if you enjoy it. For any questions, please contact us at support@meowz.app

5぀星のうち1の評䟡

Does not address behavior problems as implied

Was asked specific questions about the issues needing help with. Specifically aggression. There was no information or training on biting or aggression except FEARFUL AGGRESSION. This did not address my concern and the info about a subscription made me so sure they were going to give info to try and help I subscribed. I was not expecting it to be guaranteed but did expect some helpful advice to work with. App is basic information that you can find anywhere. So disappointed

2025幎2月16日
自発的なレビュヌ
Meowz: Cat Training and Care ロゎ

Meowz: Cat Training and Care からの回答

Hello Lorali! We apologize that Meowz fell short of your expectations. We take your feedback very seriously. Currently, we are developing Meowz and plan to integrate more new features soon. Please stay tuned for future updates!

5぀星のうち4の評䟡

This app made training my cat

This app made training my cat, Luna, much easier than I expected. The step-by-step instructions were easy to follow, and I saw noticeable improvements in her behavior. That said, I do think the app could benefit from more advanced training modules for experienced owners.

2025幎1月7日
Meowz: Cat Training and Care ロゎ

Meowz: Cat Training and Care からの回答

Hello Daniel,

Thank you for your thoughtful review! We're so glad to hear that Meowz has made training Luna easier and that you've seen real improvements in her behavior. We also appreciate your feedback about adding more advanced training modules—this is a great suggestion! We're always looking to improve, and we’ll take this into account for future updates. If you have any specific features you'd like to see, feel free to share them with us at support@meowz.app.

Happy training! 🐱 🐟

5぀星のうち5の評䟡

I had no idea you could train a cat

I had no idea you could train a cat, but this app changed my perspective. I followed the advice on stopping scratching, and now my furniture is safe. The instructions are clear and easy to follow. The interface took me a few minutes to get used to, but after that, it was a breeze.

2025幎1月20日
Meowz: Cat Training and Care ロゎ

Meowz: Cat Training and Care からの回答

Hi Tobias!

Thank you so much for your thoughtful review! We’re delighted to hear that Meowz has given you a new perspective on cat training and helped you successfully stop unwanted scratching. It’s amazing how small adjustments can make a big difference, and we’re thrilled that our guidance made a real impact.

We also appreciate your patience in getting used to the interface—it’s great to hear that it became smooth and easy for you after a short time. If you ever have any questions, need further advice, or have suggestions for improvement, please don’t hesitate to reach out to us at support@meowz.app.

We’re always here to support you and your kitty on your training journey.

Happy training, and thanks again for sharing your experience! 🐟

5぀星のうち1の評䟡

Big scam


I tried this app for a week and noticed they started taking all different amounts of cash out of my bank account. I made my bank stop it and they still try. Almost every other day. 30$ here, 40$ there, another 10$. Biggest scam. Must be out of the USA cuz I’ve never experienced anything like this. STOP IT!

2024幎12月3日
自発的なレビュヌ
Meowz: Cat Training and Care ロゎ

Meowz: Cat Training and Care からの回答

Hi Jenelle, we’re very sorry to hear about your experience and understand how concerning unexpected charges can be. Meowz only charges according to the selected subscription plan, and we never take additional payments beyond what was agreed upon at purchase.

We’d love to investigate this further and clarify any misunderstandings. Please reach out to us at support@meowz.app with the subject "Meowz.Review," and we’ll be happy to assist you in resolving this issue as quickly as possible.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報