NuEar レビュー 

57
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

I have visited the NuEar office with my husband several times. I have no problem with the product, but want to commend the staff at the Marion, Illinois, especially April Campbell. She is the kindest,... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Since upgrading to an Apple I-Phone 11, had constant problems with aids dropping off one ear or the other. Technician is working with me trying to resolve this problem. Also, I cannot pair my phone w... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

If I were to design a hearing aid my most important features would be sound quality, successful communication in the presence of noise, and connectivity to all Bluetooth devices. Everything doesn’t ma... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

I am pleased with NuEar for the most part, but since these are my first hearing aids, I have nothing to compare them with. There are days when I do not wear them because I will be in earshot of n... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 補聴器専門店
  2. ・
  3. 薬局

さまざまな外部ソースから提供された情報

Hearing Independence guides everything we do. It's not only what we strive to provide each person who walks through the door, it's what makes us different from other hearing healthcare providers. NuEar hearing aids have been improving the lives of people all across the country since 1976. Formed by hundreds of independent-minded hearing professionals just like us, the network of NuEar providers now stretches nationwide. Together, we don't just offer better hearing. Together, we give you piece of mind knowing that no matter where you are or where you go, NuEar will be there with you.


連絡先

3.3

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

57件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.3

すべてのレビュー

(57)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

Staff at NuEar…

I have visited the NuEar office with my husband several times. I have no problem with the product, but want to commend the staff at the Marion, Illinois, especially April Campbell. She is the kindest, most patient person while being professional. The day we were there, she was accepting calls for three offices, due to vacations and lack of staff. She managed everything with patience, and kindness. She deserves a raise!

2022年6月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Avoid Nuear..Expensive and so so hearing quality

I was lied to by my Audiologist when they said my Nuear would work with apple bluetooth and it did not work, but there were models that had it. For $6.500 I was sold a lie and I complained and no one did anything about it. I assumed they took my problem to Nuear. As far as hearing goes, I still need sub titles on TV and ask people to repeat. It is not very good in crowds but music is good, as I am a musician. Bottom line I won't buy Nuear again nor go back the same audiologist

2021年8月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I bought the in the canal hearing…

I bought the in the canal hearing aids,have had them for 3 years,paid $7000 for them and have a lot of problems. Both aids have quit and have to send them back to get fixed. The sound quality has gotten poorer as they get older. I would not recommend this hearing aids.

2021年5月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Please read NuEar's response below

Please read NuEar's response below. Such a poor response, but thank you for finally admitting that NuEar's hearing aids have a problem.
You asked me to wipe the batteries often? They stop working within minutes!
The batteries degrade at +50% humidity? ARE YOU KIDDING ME? I specifically asked about this prior to buying.
You asked me to keep consulting my Hearing Professional and to call your call center? Why, I have....they tell me me that they have never heard of the problem. I paid $7,000 for a product that I cant use all of the time.

Again, sad response.

Reply from NuEar
17 hours ago
Hi Andy,

I'm sorry to hear about the experience you have had with the hearing aid's performance when the battery is exposed to perspiration.

The Zinc Air battery needs external oxygen to power its chemical reaction. The battery also responds to the relative humidity of the environment. Performance can degrade at 45C or 113F or more when humidity is greater than 50% for batteries dispensed in the US. The hearing aid needs to let the battery breath to give the battery the chemical reaction. Our Engineers recommend that you wipe the battery and the hearing device frequently when the temperature and humidity are high. We continue to work on the design of the hearing aids to improve the hydrophobic qualities of the hearing aid.

Please continue to consult with your Hearing Health Professional, and if you would like to speak with one of our Service Team Members to discuss other strategies for success, please call the following toll-free number, 800-721-3573.

Sincerely,
NuEar

2021年5月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Have had nothing but problems with the…

Have had nothing but problems with the hearing aids. I'm constantly taking them in because they just stop working. They have been worked on and replaced several times. Half the time I still dont hear that well with them. Would not recommend them. For $5000.00 they should be a better product.

2021年1月9日
自発的なレビュー
NuEar ロゴ

NuEar からの回答

Hi Mark,

Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear about your experience and we will use your feedback to improve our products and service.

We would be more than happy to conference with your Hearing Health Professional to work together on your current concerns? We do need the office to be part of the solution. We know the hearing professionals that work with NuEar products are always up to the challenge to make sure their patients are satisfied with the devices they fit.

Feel free to contact us at information@nuear.com.

We look forward to hearing from you.

Sincerely,
NuEar

5つ星のうち2の評価

I’ve had these hearing aids for 2 years…

I’ve had these hearing aids for 2 years and very unsatisfied. I still have a difficult time hearing people and understanding what is said on tv. I would not recommend

2020年12月17日
自発的なレビュー
NuEar ロゴ

NuEar からの回答

Hi Pam,

Thank you for sharing the details of your experience. Would you like us to conference with your Hearing Health Professional to work together on your current concerns? We do need the office to be part of the solution. We know the hearing professionals that work with NuEar products are always up to the challenge to make sure their patients are satisfied with the devices they fit.

Feel free to contact us at information@nuear.com.

We look forward to hearing from you.

Sincerely,
NuEar

5つ星のうち5の評価

Nuear

Excellent service excellent people excellent product

2020年11月5日
NuEar ロゴ

NuEar からの回答

Thank you so much for the excellent review, Joan!

5つ星のうち4の評価

I am pleased with NuEar for the most…

I am pleased with NuEar for the most part, but since these are my first hearing aids, I have nothing to compare them with.

There are days when I do not wear them because I will be in earshot of noisy equipment (vacuum, sanders, etc) but I try to wear them most days to train my brain/ears to hear better.

One thing for sure, I now know that I need to urge my husband to also invest in hearing aids!

2020年10月9日
NuEar ロゴ

NuEar からの回答

Thank you for the wonderful review!

5つ星のうち3の評価

Since upgrading to an Apple I-Phone 11

Since upgrading to an Apple I-Phone 11, had constant problems with aids dropping off one ear or the other. Technician is working with me trying to resolve this problem. Also, I cannot pair my phone with the bluetooth device on my truck radio while it's paired to my aids??? This is getting to be very frustrating.

2020年7月28日
自発的なレビュー
NuEar ロゴ

NuEar からの回答

Hi Larry,

Thank you for bringing this situation to our notice. We’re sorry to hear about your experience and we will use your feedback to improve our products and service.

It sounds as if you have already taken the right steps by working with a technician to help resolve the problem you are facing.

If you haven't yet, feel free to reach out to mobile_support@starkey.com to see if we can help with the connectivity issues you are having too.

Sincerely,
NuEar

5つ星のうち1の評価

After spending $7,000 on these hearing …

After spending $7,000 on these hearing aids I am not satisfied at all. The connection to my iPhone is of poor quality to no quality. I am very unhappy and feel ripped off. I went to the hearing center where I bought these worthless aids but only get to talk to the tech who doesn’t follow up. The actual hearing professionals I can’t get a hold of during the COVID time but actually it is your product. You should be ashamed of taking our money and not backing up your product. You should provide replacements for me but you won’t.

2020年7月19日
自発的なレビュー
NuEar ロゴ

NuEar からの回答

Hi Joanne,

Thank you for bringing this situation to our notice. We’re sorry to hear about your experience and we will use your feedback to improve our products and service.

We'd like to see if we can help with the connectivity issues you are having, please contact us at mobile_support@starkey.com.

Also, we do need the office to be part of the solution. Would you like us to conference with your Hearing Professional to work together on your current concerns? We know the hearing professionals that work with NuEar products are always up to the challenge to make sure their patients are satisfied with the devices they fit.

Sincerely,
NuEar

5つ星のうち1の評価

So many problems

So many problems, where to start. The mini mic does not work. It stays on for five to ten minutes and then shuts down. Actually green light is still blinking, but sound is not transmitted. My first mini mike was returned for this reason. Replacement is no better. Thrive- oh bother. Often stops recognizing my aids. Sometimes recognizes one ear and some times the other. Today while using data on my I phone 7 my hearing aids turned off. Back on when I stopped using data. I’ve had these for greater than a month but will return them as defective products, not because I don’t like them. I chose these for the mike capability. I count on them to make my world bigger- classes, church, etc. the performance is not acceptable.

2020年7月2日
自発的なレビュー
NuEar ロゴ

NuEar からの回答

Hi Carol,

Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry to hear about your experience and we will use your feedback to improve our products and service.

We'd like to see if we can help with the connectivity issues you are having, so please contact us at 1-800-721-3573 or mobile_support@starkey.com at your earliest convenience.

Also, would you like us to conference with your Hearing Health Professional to work together on your mini mic concerns? We do need the office to be part of the solution. We know the hearing professionals that work with NuEar products are always up to the challenge to make sure their patients are satisfied with the devices and accessories.

Sincerely,
NuEar

5つ星のうち5の評価

WONDERFUL

NUEAR HAS COMPLETELY CHANGED MY LIFE. I DID NOT REALIZE HOW BAD MY HEARING WAS.

2020年4月4日
自発的なレビュー
NuEar ロゴ

NuEar からの回答

Hi Delores, Thank you for your kind review!

5つ星のうち3の評価

When they are working they are great

When they are working they are great! However, daily and up to three times a day my husband has to sink them up to the app on his iPhone. He has brought them back to the Hearing Lab multiple times. Sometimes he is without them for 7 to 10 days before getting them back. Very frustrating. He just got them back yesterday after having them out for repair for 10 days. After just two hours of wearing them, he had to sink them up again. When paying $7,000 for them, we would not expect to have this much trouble.

2020年1月29日
自発的なレビュー
NuEar ロゴ

NuEar からの回答

Hi Joyce,

Thank you for sharing your husband's experience with us and for your patience as we resolve the compatibility issues you and your husband have experienced. We’re extremely sorry to hear about the frustrations and we will use your feedback to improve our products and service.

We are aware of the connectivity issues and are working diligently to resolve the issues. We'd like to see if we can help so please contact us mobile_support@starkey.com at your earliest convenience.

Sincerely,
NuEar

5つ星のうち3の評価

I've had Circa Rechargeable hearing…

I've had Circa Rechargeable hearing aids for a few months now. My hearing has definitely been enhanced, at times may need to up the volume, depending upon the environment's acoustics and if the person's normal talking voice is very soft. My friends and students have seen an improvement, which is reassuring. Do like them being rechargeable opposed to relying upon batteries. Although it would be nice to have a pair that can be both rechargeable or use batteries, that way, if in a foreign country for a length of time. My aids did come with adapters, but I'd have to do some more research to see if would need a converter for places such as Japan, Philippines, Korea, etc.

I've been disappointed with Thrive App, it's been quirky since got the aids. At times it would just turn off one of the aids, or if on the phone via bluetooth, it would disconnect. I have an iphone 7, and when updated software it made the Thrive app even less reliant. As my Audiologist recommended I reset everything, which was somewhat helpful, but I don't use Thrive that much since still erratic. In fact I'm cautious of updating another software on iphone since when I went to a blog site they said don't do i0S 13.3, which may make Thrive App even worse. Am I to understand from looking at other reviews that I should upload an updated version of Thrive, which should make it more compatible? At least for the more recent models of iphones but does that also include iphone 7 ?

Also noted if on Bluetooth mode, my aids lose their battery life faster then when not using Bluetooth.

Due to Thrive's not being reliable, I asked my audiologist to program my aids so I can manually adjust the volume opposed to setting for different environments.

On a more positive note, they're far more comfortable then I had hoped they'd be.

Altogether satisfied with them but evidently much more improvement with Thrive App.

2019年12月20日
自発的なレビュー
NuEar ロゴ

NuEar からの回答

Hi Linda,

Thank you for sharing your thoughts with us and for your patience as we resolve the compatibility issues you have experienced. We’re extremely sorry to hear about your frustrations and we will use your feedback to improve our products and service.

We are aware of the Thrive App compatibility and connectivity issues and are working diligently to resolve the issues.

Happy to hear your hearing aids are experiencing hearing enhancement, improved conversation, and comfort with the new NuEar Circa Hearing Aids.

Comments and concerns shared by NuEar users are fantastic feedback to allow us to keep delivering products that meet the needs of users such as yourself and we thank you for that.

We are committed to driving the best product performance and quality with each release.

Sincerely,
NuEar

5つ星のうち4の評価

Hearing aids are awesome

Hearing aids are awesome. I have never heard as well as i do now! Service was great. Multiple visits to get everything just right. Only down was office not closer. Had to drive 45 min - an hour.

2019年12月15日
自発的なレビュー
NuEar ロゴ

NuEar からの回答

Hi Rebekah,

Thank you for sharing your experience with your NuEar hearing aids!

Sincerely,
NuEar

5つ星のうち5の評価

Excellent product and follow up

Excellent product and excellent diagnostic and follow up with Hearing Aid Consultants in Jefferson City, MO. Hearing aids are only as good as the follow up. I am extremely satisfied with both.

2019年12月9日
自発的なレビュー
NuEar ロゴ

NuEar からの回答

Thank you for the wonderful review, Bobby! Your comments inspire us to deliver the best hearing aids and service!

5つ星のうち5の評価

I am very happy with my hearing aids My…

I am very happy with my hearing aids My husband is delighted to have the volume level, on the tv, down! I was especially happy with the gal who did my hearing test and the follow-up!

2019年12月9日
自発的なレビュー
NuEar ロゴ

NuEar からの回答

Hi Stonna, Thank you so much for taking the time to share your experience, we are very happy you are happy with your hearing aids!

5つ星のうち2の評価

not ready for prime time NUEAR Circa AI hearing aids

I am testing a new pair of NUEAR Circa AI hearing aids. Here are my impressions so far...
1/ The Thrive Hearing app isn't yet available for my new iPhone 11ProMax. Given this phone's been available for over a month that's inexcusable. Companies are provided advance notice and, apparently, NuEar chooses to put a product on the market without providing essential service. So..I downloaded the app to my wife's iPhoneXsMax. That took way too long on a fast connection. I then attempted to pair my hearing aids with her iPhone with...Success after a couple pairing attempts.
Do I need to write any review and impression beyond #1 above? No but I will mention one positive.
2/ I don't yet have the remote mic so I used the mic on my wife’s iPhone XsMax. My "other" hearing aids I've been wearing for 4 years are Starkey "made for iPhone" hearing aids. The "live listen" using the iPhone's built-in mic with them was essentially useless due to the over 1/2 second time delay of my own voice going to the iPhone and back to my hearing aids. The new NuEar Circa AI hearing aids work GREAT in this function. No delay and conversation is very clear.
For around $7,000 for a pair one would think (I certainly do) that NuEar could do better!

This update on October 31...I did the Thrive app update and can now use my iPhone11ProMax with the CircaAI hearing aids. That’s the good news. The bad? I’ve had to “forget” and then “pair” them again and again. I called tech support and they were very helpful as they could be given what I believe continue to be hearing aids pushed out to the public before being ready for prime time. I should have known better. My Starkey “made for iPhone” aids had serious shortcomings so why should I expect better results with CircaAI aids. 1st error? Shame on you. 2nd error? Shame on me. If you buy the CircaAI hearing aids make certain to get an extended right to return them for a full refund if problems continue.

2019年10月24日
自発的なレビュー
NuEar ロゴ

NuEar からの回答

Hi Bill,

Thank you for sharing your thoughts with us and for your patience as we resolve the compatibility issues you have experienced. We’re extremely sorry to hear about your frustrations and we will use your feedback to improve our products and service.

We are pleased to share that the previous concerns for iPhone 11, iPhone 11 Pro and iPhone 11 Pro Max have been addressed and remediated with the latest Thrive App update, released October 29, 2019, when combined with the latest iOS 13.2 updates.

Happy to hear your hearing aids are experiencing little/no delay and clear conversation with the new NuEar Circa AI Hearing Aids. :-)

Comments and concerns shared by NuEar users are fantastic feedback to allow us to keep delivering products that meet the needs of users such as yourself and we thank you for that.

We are committed to driving the best product performance and quality with each release.

Sincerely,
NuEar

5つ星のうち5の評価

NuEar products are amazing

NuEar products are amazing. They have continued to help with clarity in understanding speech, taking out background noise and helping with tinnitus. Every update, promises better hearing health care for all of our patients.

2019年8月14日
自発的なレビュー
NuEar ロゴ

NuEar からの回答

Thank you, Keith!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報