Ocemida レビュー 

44
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

There is so much noise on the Internet around hydrogenated water, and such wild variation in price it's extremely difficult to choose with confidence. I invested a lot of time and found my way to Ocem... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Fast shipping. Excellent comms. The bottle is a great device and thankfully, after bn scammed with 3 inferior previous purchased bottles. This bottle produces the claimed H2 concentration. The battery... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I purchased one of their hydrogen water bottles a year ago and was very pleased with the purchase. I use it everyday and travel with it also. I recently upgraded to their newer versions and have... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I did research on hydrogen water bottles. I came up with ocemida. I didn't know what to expect. After noticing great results I purchased another one for my son. Quality product thay actually works

企業が回答しました

企業情報

  1. 浄水会社
  2. ・
  3. ウォーター フィルター提供業者
  4. ビタミン・サプリメント専門店
  5. 水の軟化装置提供業者
  6. 電子機器製造業者

当該企業による記述

At Ocemida, we believe better health starts with better water. As innovators in hydrogen water technology, we design and develop premium hydrogen water bottles and wellness products that combine cutting-edge science with user-focused design. Trusted by thousands of customers worldwide, our mission is to make advanced, research-backed hydration solutions accessible to everyone. We’re committed to quality, transparency, and service. Every product is tested for performance, backed by science, and supported by a responsive customer care team. Whether you’re looking to improve your energy, recovery, or overall wellness, Ocemida is here to elevate your hydration experience - one sip at a time. Join the growing community that puts trust in clean, functional water.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

44件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.4

すべてのレビュー

(44)

過去12か月のレビュー数: 1件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

A-1 customer service

Iv had there bottle for 2 years ..does what it says and the customer service is great if you need anything there there not like 90% of these companies...only fantastic things to say about this company

2025年4月9日
自発的なレビュー
Ocemida ロゴ

Ocemida からの回答

Thank you so much for your amazing review! Hearing that your bottle has performed reliably for over two years - and that our customer service stood out from the crowd - means the world to us. We work hard to offer not just great products, but long-term support you can count on. We’re grateful for your trust and kind words!

5つ星のうち2の評価

Product looks very nice but battery and lack of possible replacement makes is poor

Product looks very nice and delivery was fine but sadly the battery stopped working after two months , I contacted customer support but they declined to send a replacement urging me to send the bottle across the world to Canada , as I am from UAE makes no sense to do it , even I was asking to send replacement battery but they refused so in general I was happy for two months but for this price product shall be good for 2-3 years imo . Battery has been very weak from start lasts for 3-4 sessions maybe which is rather not good

2025年2月15日
自発的なレビュー
Ocemida ロゴ

Ocemida からの回答

We’re sorry to hear about your experience. Our policy requires receiving the product first to inspect, repair, or replace it, which helps ensure fairness for all customers. We understand that international returns can be inconvenient, so we cover the shipping fees back to you. As we mentioned, the battery is replaceable, widely available, and easy to change yourself, which might be a faster and more cost-effective solution. We are always available for you to assist you in doing so. We appreciate your feedback and will continue working to improve our international customer service.

5つ星のうち1の評価

Ocemida: A Customer's Nightmare Experience

EDIT : 05/02/2025 updated
**They are falsely claiming reviews are inaccurate in their Trustpilot replies, and since I cannot attach evidence there, I am providing the proof on their facebook page (in pictures and videos). By labeling negative feedback as false, inaccurate, or exaggerated, they aim to manage their company image and deflect blame onto the reviewing customer, hoping future customers will believe their side and buy their products.**

AVOID THIS COMPANY!
Deceptive Practices: Canceled initial order without consent or communication. Only responded after a negative review to manage public image.
Subpar Product: Defective battery with significantly shorter life than advertised. Bottle emits a strong, concerning plastic smell/taste despite proper cleaning.
Product Quality Issues: Battery malfunctioned after short use. Replacement battery also underperformed. Bottle developed cracks.
Abysmal Customer Service: Ghosting, blaming customer for their errors (return label missing unit #), rude and condescending communication, refusal to escalate issues.
False Promises: Promised refund not initially honored without customer intervention and return shipping at customer's expense.
Misleading Contact Information: Phone number on website is non-functional; only text support available.
Manipulative Review Management: Actively tries to remove/manage negative reviews.
In short: Inferior product, dishonest company, and terrible customer service. Save your money and shop elsewhere.

------------------------------------------------------------
Absolutely terrible experience ordering. Spent near $300 and they cancelled my order without my consent, after simply asking them to show some initiate as a company and arrange alternative shipping for the their Canadian customer (due to postal strike) which they weren't even aware was happening! Most other companies are shipping via UPS and FEDEX! This company shows no initiative or forethought to make alternative arrangements and doesn't even ask how you'd like to proceed with your order. They have lost a customer. Going with another company!

2024年11月16日
自発的なレビュー
Ocemida ロゴ

Ocemida からの回答

Thank you for your feedback, Tabitha.

We’ve reviewed your history with us and must clarify for transparency that the claims in this review are inaccurate.
• Your order was refunded after 5 months of use - beyond our policy.
• Replacement was sent in good faith.
• Communication was consistent, though at times we experienced challenges due to missing delivery information and aggressive language in messages.

While we welcome all reviews, we do not support the use of false or exaggerated claims as a way to discredit our company. We remain focused on delivering quality products and responsive customer support to the rest of our community.

Thank you to our other customers who engage with honesty and fairness - your trust keeps us improving every day.

5つ星のうち5の評価

Great customer service

Great customer service. Had no issues at all.
Ocemida highly recommended

2024年7月20日
Ocemida ロゴ

Ocemida からの回答

Thank you for the kind words! We’re so glad your experience with Ocemida was smooth from start to finish. Providing reliable customer service and high-quality hydrogen water products is what we’re all about. We truly appreciate the recommendation- it helps others find a trusted brand in the hydrogen water space!

5つ星のうち5の評価

Ocemida is the best at hydrogen waters…

Ocemida is the best at hydrogen waters and oh the packaging. I'm a sucker for well done products and i appreciate this a lot. Don't get me started on the health benefits.

2024年7月29日
Ocemida ロゴ

Ocemida からの回答

We love this-thank you! We’re thrilled that both the hydrogen water performance and the packaging hit the mark for you. At Ocemida, we believe that wellness starts with quality from the technology inside to the experience in your hands. And yes, the health benefits of hydrogen-rich water speak for themselves! We’re grateful for your appreciation and support.

5つ星のうち5の評価

Great H2 production

Fast shipping. Excellent comms. The bottle is a great device and thankfully, after bn scammed with 3 inferior previous purchased bottles. This bottle produces the claimed H2 concentration. The battery is good. It’s exactly as advertised. Thank you Ocemida!

2024年7月27日
自発的なレビュー
Ocemida ロゴ

Ocemida からの回答

Thank you so much for your thoughtful review! We’re especially glad to hear that your Ocemida bottle delivered exactly what was promised - high Hydrogen production, strong battery life, and reliable performance. After your experience with other brands, it means a lot that you found a trusted hydrogen water bottle you can count on. We’re here anytime you need support, and we truly appreciate your trust in Ocemida!

5つ星のうち5の評価

Everything about Ocemida is exceptional

Everything about Ocemida is exceptional, they delivered what i ordered. Customer Service was also great, they attended to my complaint and provided solution. I will definitely recommend to my friends

2024年7月25日
Ocemida ロゴ

Ocemida からの回答

Thank you for the wonderful feedback! We’re so glad to hear that everything met your expectations -> from receiving exactly what you ordered to getting helpful support when you needed it. At Ocemida, we take pride in delivering both exceptional hydrogen water products and responsive customer service. Your recommendation means the world to us!

5つ星のうち5の評価

Highly Recommend

This is a great product. Their customer service is highly efficient and quick to reply. I don't know if i feel any health differences yet, but i definitely love the taste and quality of the water. Reasonable pricing as well.

2024年7月19日
Ocemida ロゴ

Ocemida からの回答

Thank you so much for the kind review! We’re glad you’re enjoying the taste and quality of the hydrogen water - that’s something many of our customers notice right away. We’re also happy to hear our customer service team was quick and efficient in helping you. Whether it’s the health benefits or the clean, refreshing feel, we’re here to support your wellness journey. And we truly appreciate the recommendation!

5つ星のうち5の評価

Repeat Happy Customer

I purchased one of their hydrogen water bottles a year ago and was very pleased with the purchase. I use it everyday and travel with it also. I recently upgraded to their newer versions and have been beyond happy with it.
Their customer service is amazing. They are prompt, knowledgeable and courteous.
They respond almost immediately with a troubleshooting fix or an above and beyond solution.
I am definitely going to continue to be a repeat customer!

Thank you Ocemida,
Jake

2024年7月10日
自発的なレビュー
Ocemida ロゴ

Ocemida からの回答

Thank you for being such a loyal part of the Ocemida community! We’re thrilled to hear that your first hydrogen water bottle served you well over the past year and even more excited that you’re enjoying the upgraded version. It’s great to know you’re using it daily and taking it on the go- that’s exactly what we designed it for. We also really appreciate your kind words about our customer service team, we’re always here to provide fast, thoughtful support when you need it. Looking forward to having you as a continued part of the Ocemida family!

5つ星のうち1の評価

I just received my bottle and if you…

I just received my bottle and if you can believe this it cost nearly $250.00 CDN. and the bottle is made out of cheap plastic! One would think the Company would provide their product in a glass bottle since the reason you buy this is because your interested in your health.

2024年7月8日
自発的なレビュー
Ocemida ロゴ

Ocemida からの回答

Hi Bill,
We apologize that you didn't see the price before purchasing.
The actual cost is $219 CAD, which reflects the quality of the materials used.

Regarding the bottle, it's made from Tritan because the device operates under pressure, and glass is not suitable for this application. Tritan is FDA-approved, BPA-free, and used for baby bottles. However, if you prefer to avoid plastics, you can always transfer the hydrogenated water into a glass bottle after processing.

While transferring to glass would eliminate any concern about potential microplastics or chemicals leaching into the water, there is no evidence that this occurs with Tritan. For your peace of mind, please refer to our SDS Laboratory analysis in the product description as proof of its safety.

Additionally, you have 30 days to return the product. If you're unsatisfied for any reason, simply contact us or initiate a self-return through your Ocemida account.

5つ星のうち5の評価

customer service is way beyond what I've come to expect from online

Product has been great but today I had a snafu and the device stopped working. contacted John via the online customer service chat and he helped debug the issue and got me rolling again within 15 minutes. Extreme attention to customer service. Thanks John. Thanks Ocemida.

2024年6月9日
自発的なレビュー
Ocemida ロゴ

Ocemida からの回答

Thank you so much for sharing this! We’re really happy to hear that John was able to quickly help you troubleshoot and get your hydrogen water device back up and running. We know things can happen, and that’s why we put so much focus on providing fast, attentive customer service -- especially through our live chat support. Your trust and kind words mean a lot to us. We’re always here when you need us!

5つ星のうち5の評価

I love the hydrogen water bottle

I love the hydrogen water bottle. Good value for a quality membrane and glass container. Wish it was a little larger.

2024年1月5日
Ocemida ロゴ

Ocemida からの回答

Thank you Emma. Remember: Small bottles = more hydrogen. If you want to learn more about the science behind the container size, please read our article here:
https://ocemida.com/en-ca/blogs/hydrogen-water/the-science-behind-the-size-unraveling-the-mystery-of-small-hydrogen-water-bottles

5つ星のうち2の評価

My hydrogen bottle stopped working…

My hydrogen bottle stopped working after using it for a few days. I don’t know why. I am hoping that it can be replaced as I really want to be able to use hydrogen water as a part of my healthy regimen.

2024年1月2日
Ocemida ロゴ

Ocemida からの回答

Hello John,

We're sorry to hear about your experience with your Ocemida hydrogen bottle. Our customer's satisfaction is our top priority, and we're committed to ensuring that you can incorporate hydrogen water into your health regimen seamlessly. We have already initiated the replacement procedure for your order. Your wellness journey is important to us, and we look forward to resolving this issue promptly.

Warm regards,
The Ocemida Support Team

5つ星のうち1の評価

Poor delivery service

I am still waiting for delivery after 2 weeks. I see now that USPS tried to deliver it but I wasn't, not sure why they didn't put it in the mail box, and then took it back to the post office. I live 30 miles from the post office! I am going to let USPS send it back to sender!

2024年1月15日
Ocemida ロゴ

Ocemida からの回答

Dear Mr Simons,

Thank you for your feedback and we're truly sorry to hear about the inconvenience you've faced in regard to the delivery of your product.

Please understand, due to the high value of our hydrogen water bottles, we require a signature on delivery to ensure your item reaches you safely and securely. It would be irresponsible on our part to leave such a product unattended in a mailbox, which is why the courier service didn't leave it there.

As for the delivery and shipping process, while we put every effort into making and developing the best products possible, we are not personally involved with the delivery and postal services. These services are outsourced and we, as a manufacturer, don't have any control over them.

We really appreciate your patience in this matter, and if you need any further help in resolving this issue, please feel free to contact us directly.

5つ星のうち5の評価

Quick

Quick, efficient and very courteous. Great experience.

2023年12月29日
Ocemida ロゴ

Ocemida からの回答

Thank you for the kind words! We’re so glad you had a quick, efficient, and positive experience with Ocemida. Providing courteous customer service and a smooth process is always our goal. We appreciate your support!

5つ星のうち1の評価

The bottle leaks

The bottle leaks. I have to return it. I put it together 3 times and still it leaks

2024年1月9日
Ocemida ロゴ

Ocemida からの回答

Dear Lee Ann,

Thank you for reaching out to us with your concerns about the bottle you've purchased. We genuinely apologize for any inconvenience you've been experiencing. At Ocemida, we take pride in the quality and functionality of our products, and it's important to us that you have a positive experience.

To assist you further, we'd like to request a photo or video of the leak you've described. This will help our quality assurance team to understand the problem better and to ensure that we address your concern thoroughly. We take customer feedback seriously, as it allows us to continuously improve our products.

Once we have a chance to assess the issue, we will be more than happy to find an appropriate solution for you. This could include a replacement or a refund, in accordance with our company's warranty policy.

Please do rest assured that we are here to support you and we aim for a resolution that will leave you satisfied with our service. We value you as a customer and would like to ensure that your experience with our product meets your expectations.

We look forward to your reply with the requested photo or video, and we are committed to resolving this matter promptly.

Best regards,
Team Ocemida

5つ星のうち5の評価

You can purchase this with confidence.

There is so much noise on the Internet around hydrogenated water, and such wild variation in price it's extremely difficult to choose with confidence. I invested a lot of time and found my way to Ocemida - I am thrilled. From the unboxing and continued use, this product is incredibly high quality. My health and well-being were immediately improved and I see measurable improvements each day since starting. I drink 8-12 servings per day and I feel like my age is steadily reversing!

2023年12月29日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報