One Punch レビュー 

17
•
TrustScore 5段階評価の2

1.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

企業情報

  1. フィットネス用品店

当該企業による記述

We sell great music boxing machines that help you workout at the comfort of your home in the most fun way.


連絡先

1.9

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

17件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.9

すべてのレビュー

(17)

過去12か月のレビュー数: 2件

レビューを書く

レビューの確認を行います

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Tokout System was ordered on 26 April…

Tokout System was ordered on 26 April with a priority delivery of 8-15 days. It’s now 6 weeks later and I’m still waiting. Tracking has not changed since order date. Customer services has responded but cannot provide any useful information. Do not order from this company unless you’re prepared to wait months for your device.

2026年6月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Je me questionne

Je me questionne. J'ai bien reçu la machine (après plus d'un mois) mais impossible de la connecter au bluetooth. J'ai contacté le support avec qui j'avais déjà eu des échanges sur leur adresse officielle "support(at)one-punch.co" dans l'espoir de trouver une solution. Depuis plus rien. Ils ne répondent plus. Pourtant ils étaient loquaces avant. En l'état, la machine ne me sert à rien. Pour le moment, c'est juste des centaines d'euros perdus. Pas merci donc

2025年10月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

"One punch" no existe. Es una estafa

Es una estafa. Pagas una máquina cara y te envían una de mala calidad y defectuosa directamente desde China a través de Amazon. La atención al cliente solo sirve para marear y hacer que desistas en la reclamación o que se acaben los plazos de devolución. Sí quieres devolver te dan una dirección de China. ¡¡No compréis aquí!! Son estafadores , espero que cierren pronto la página.

2025年5月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Es un timo de producto y de empresa

Compré una maquina directamente en la web de OnePunch y resultó no tener nada de amortiguación. A cada puñetazo te destrozas el hombro. Cuando conseguí hacer una devolución pagué el envío y la devolución (100€ en total) pues la empresa nos hace cargo. El paquete se quedó retenido en las aduanas de China. Porque la empresa es americana por el producto es chino, las instrucciones de la maquina vienen en chino. La empresa no me ha ayudado y, por supuesto, no me ha devuelto el dinero. 500€ me ha costado todo y ni siquiera tengo la máquina.

2024年12月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Stained my countertop

Took a month to arrive. Does NOT stick to walls. I stuck it on my countertop and it left a blackish green ring that I've tried to remove with everything, including bleach, and it's still there. I am livid.

2025年1月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Beware of fraud

Beware of fraud, do not order from this supplier! I ordered and paid for a high-quality product, but received an inferior fake boxing machine made of plastic directly from China. The OnePunch app doesn't work with it either. Don't waste your money!

2024年12月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Review based solely on viewing the product before using it

I just watched a video with a lady using a one-punch machine. That was the first time that I've heard of them. How exciting! What an excellent idea. I gave a rating of 4 star because I have not experienced actual use of it. The 4 stars are based on the device, the idea and the excitement it brought to purchase one and put it to use. Once I receive mine I will update this.

2024年12月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

Commande réalisée via leur site en…

Commande réalisée via leur site en direct.
Commande reçue pile poil dans la date prévue.
Des frais de transport de 46 euros m'ont été demandé à la réception à payer à l'ordre de Ups (le transporteur) je suis en France.
Des grosses difficultés à installer le programme de la machine car lorsqu'on flash le Cr code, cela nous dit qu'il y a des risques élevés de sécurité, et quand on recherche sur le net, beaucoup de tentatives d'escroquerie via des publicités et des fausses applications. Attention certaines demandes vos codes de carte bancaire et c'est une escroquerie.
Nous avons télécharger le logiciel via play store (j'ai un Android) et là c'est parfait.
L'appareil ne fait pas de musique mais vous pouvez connecter vos enceintes. L'appareil fonctionne vraiment bien et c'est très cardio ; j'adore
Cher mais ce n'est pas du gadget.
Par contre, ne vous attendez pas à avoir de l'aide pour l'installation, la barrière de la langue est un énorme frein.

2024年9月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Never buy from one-punch.co

Ordered from them, got the product, it is not working, contacted them and it took me this long to get a final address to return. I bought from their website didn’t read the return policy, got the product didn’t work and it hurt my arm because i thought i needed to punch hard to make it work, it turns out it is not working. They gave me a return address to China the. Texas and finally they gave me a California address which matches what is on the box. I shouldn’t pay shipping because it was defective, if it worked i would have loved to have it. These people play with our time and money, i wish we can stop them.

2024年4月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

scam stay away

Made an order spent my money got a link that expired and nothing was delivered. Emails ignored

2024年4月10日
自発的なレビュー
One Punch ロゴ

One Punch からの回答

Hi There,
Unfortunately you didn't order from us. We had a website pretending to be our website. We got tons of complains becuase of these guys. We don't sell our machines for £79 and we would never take money from people and not deliver the product.

These guys took a product that sells for $500-$700 and offered it for around £79. Unfortunately many people bought into this and they got scammed.

We are really sorry you had to experice that. We are trying to remove these scammers from the web but it is hard.

5つ星のうち1の評価

Shocking customer services

Shocking customer services have emailed 4 times plus contact through the website asking where my item is , zero replies happy to take my money . Stay clear its now in the hands of my bank

2024年4月7日
自発的なレビュー
One Punch ロゴ

One Punch からの回答

Hi There,
Unfortunately you didn't order from us. We had a website pretending to be our website. We got tons of complains becuase of these guys. We don't sell our machines for £79 and we would never take money from people and not deliver the product.

These guys took a product that sells for $500-$700 and offered it for around £79. Unfortunately many people bought into this and they got scammed.

We are really sorry you had to experice that. We are trying to remove these scammers from the web but it is hard.

5つ星のうち1の評価

I Threw it Away

Shipping was terrible, I waited months and never got any communication even after emails asking for an update. When I emailed that I had decided to dispute the charge on my card I suddenly heard back with a tracking number. The app is terrible and had to be side loaded (wasn't in app stores). In audition the app was not in English and I couldn't navigate it. The app did not function on a tablet and when we did get it to work the beat on the music didn't line up with the lights on the device. After a few months I just put it in the trash.

2023年8月7日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報