Opalberry レビュー 

52
•
TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I have painted a previous PBN from your company and couldn't wait to find another one. I have done several from other companies and your's are by far the best quality. The lines and numbers are easy t... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

At first, I was really excited for the 2 designs I bought until I started. THE PAINT is horrible! Half of the colors are dried up and unusable (I did try to salvage). I was really looking forward to d... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Opalberry is a wonderful company! I wish the paints were made here, to adhere to true non-toxic standards, though. I have severe allergies to many other p.b.n kits, but not Opalberry. Otherwise, Opa... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Opalberry is the absolute best company to order from. This is my second painting from them. My absolute favorite this is that you have the option to buy on a stretched framed canvas. Not to mention th... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ホビーショップ
  2. ・
  3. 手芸用品店

当該企業による記述

Opalberry exists to provide paint by numbers enthusiasts with kits of outstanding quality at affordable prices. We share your passion for beautiful art made with our own hands, and our heart beats with love for the paint artists and painter wannabes.


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

52件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(52)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Large numbers

Love the large numbers makes it so much easier to see and paint.
Shipping was fast.

2023年9月13日
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

Thank you so much Sandra for taking the time to share your feedback with us. We are thrilled to hear about your positive experience with our product and shipping services!

5つ星のうち5の評価

This is my 1st paint by number I have…

This is my 1st paint by number I have done since I was a kid, back around 1970. I'm really looking forward to painting this. I think it will be both fun and relaxing! :)

2023年8月13日
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

Thank you so much for sharing your excitement and experience with us, Janet! It's truly heartwarming to hear that you're revisiting the world of paint by numbers after such a long time. Your enthusiasm is infectious, and we're thrilled to be a part of this journey with you.

5つ星のうち5の評価

Your framed paintings for adults are a blessing!

Your framed paintings for adults have me hooked. I usually paint over an hour each day and have completed nineteen that I share with my family.

2023年7月26日
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

It's truly wonderful that you've found such a fulfilling and creative outlet in painting, Raphael. Completing nineteen paintings is an impressive accomplishment, and sharing them with your family must bring a sense of joy and pride. Keep up the fantastic work, and may your artistic journey continue to be a source of inspiration and fulfillment for you. If you ever need more materials or new ideas, don't hesitate to reach out. Happy painting!

5つ星のうち1の評価

Order submitted 6/4/2023

Order submitted 6/4/2023. Still waiting for my order. If not, please refund my money! This has been a terrible experience.

2023年6月4日
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

Upon conducting a thorough investigation, we have uncovered an unfortunate oversight regarding your order. It was fulfilled using the incorrect warehouse, and we deeply regret any inconvenience this may have caused you.

I want to assure you that we have already taken steps to re-fulfill your order. Please accept our sincere gratitude for bringing this matter to our attention, and we genuinely appreciate your understanding.

5つ星のうち5の評価

I love Opalberry

I love Opalberry. They have a great support team. If I have a problem with my paints I just email them and they are right on it sending a whole new kit. I definitely recommend Opalberry to everyone!

2023年5月17日
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

Thank you so much for your kind words and wonderful feedback, Dolores! We truly appreciate your support and recommendation of Opalberry. It brings us immense joy to hear that you love our products and have had a positive experience with our support team.

5つ星のうち5の評価
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

Thank you so much for taking the time to provide us with your valuable feedback, Theresa. We understand that a seamless user experience is crucial for our users, and we will keep working hard to maintain and enhance the ease of use that you enjoyed.

5つ星のうち1の評価

Never received

I have never received whst I ordered...I will be calling my credit card company and have them dispute any charges on my bill ...I will never order from your company again!!!!

2023年4月4日
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

We apologize for any inconvenience caused by the delivery issue of your order, Deb. Our records indicate that there was a problem with the delivery and it was unfortunately returned to us. We have issued a refund to your account, and we apologize for any frustration this may have caused.

If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out. We'd be happy to help in any way we can.

5つ星のうち1の評価

Bad Paint

At first, I was really excited for the 2 designs I bought until I started. THE PAINT is horrible! Half of the colors are dried up and unusable (I did try to salvage). I was really looking forward to doing these but found nothing but disappointment. I'm afraid to open my other to more disappointment.

2023年4月8日
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

Thank you for reaching out to us and sharing your feedback, Maria.

We're sorry to hear that you had a disappointing experience with the paint in the designs you purchased from us. We understand how frustrating this must have been, especially when you were looking forward to enjoying the painting process.

We always strive to provide our customers with high-quality products, and we're sorry that we fell short of your expectations this time. We would like to make things right and ensure your satisfaction with our service.

We can send you a replacement set of paints that will work better for your project, or if you prefer, we can process the return of your item and issue a full refund. Please let us know which option you prefer, and we will take care of the rest.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and thank you for bringing this to our attention. We value your feedback and will use it to improve our products and services.

5つ星のうち1の評価

I want to return the item and nobody…

I want to return the item and nobody will get back with me at all.

2023年3月27日
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

We apologize for the inconvenience and the delay in our response, Dawn.

We have sent the return label to your email address. Once you have shipped the item back to us, please provide us with the tracking number so we can process your refund.

Thank you for your patience, and please let us know if there is anything else we can do for you.

5つ星のうち2の評価

Over half of the paints were dry on all…

Over half of the paints were dry on all 3 of the paintings I ordered.
I added water to try and make the paint useable. That did not work.

2023年3月23日
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

Thank you Debra for bringing this issue to our attention. We apologize for the inconvenience caused by the dry paints in the painting kits you ordered.

We kindly ask that you email us at store@opalberry.com and provide us with your order number and any relevant details regarding the problem you have experienced.

We will do our best to make things right and ensure that you are satisfied with your purchase. Thank you for your patience and understanding.

5つ星のうち4の評価

Love my kit but how can I get…

Love my kit but how can I get additional paint pots?

2023年4月3日
自発的なレビュー
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

Thank you so much for letting us know how much you are enjoying our paint kit, Christina!

In regards to your question about how to get additional paint pots, we would be more than happy to help you with that.

Please send us an email at store@opalberry.com so we can discuss your specific needs and find the best solution for you. We have a wide range of options available and would be happy to help you get the additional paint pots you need.

Thank you for your support of our product, and please don't hesitate to reach out if you have any further questions or concerns.

5つ星のうち5の評価

It was fun to do

It was fun to do. Easy instructions and really looks like a masterpiece

2023年3月21日
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

Hi Maggie,

Your kind words have truly made our day, and we appreciate you taking the time to let us know how much you enjoyed using our product. We look forward to providing you with continued great experiences in the future!

5つ星のうち5の評価

Picture came in PERFECT condition

Picture came in PERFECT condition! Carton in which picture was received was not damaged,

2023年3月8日
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

We're glad to hear that the picture arrived in perfect condition and that the packaging did its job in protecting the item during transit. We take great care in ensuring that our products are packaged securely and safely to prevent any damage during shipping.
Thank you for choosing Opalberry, Jack!

5つ星のうち5の評価

Everyone thing is fine and was happy…

Everyone thing is fine and was happy with the communication response

2023年3月22日
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us, Maureen. We are thrilled to hear that you are satisfied with our communication response and that everything is fine with your experience. It is always gratifying to receive positive feedback, and we appreciate your kind words.

5つ星のうち5の評価

Had a problem with lost shipment of…

Had a problem with lost shipment of canvas, once I got the attention of customer service, a new shipment was made at no additional cost, thanks

2023年3月18日
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

Thank you Guy for taking the time to provide feedback. We greatly appreciate it.

Our goal is to ensure that our customers have a positive experience when shopping with us, and we are pleased to know that our customer service team was able to resolve the issue for you.

5つ星のうち5の評価

I like this paint kit

I like this paint kit. Paint are in high quality, easy covers the numbers. Is joy to paint and really destroyed time.

2023年3月18日
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

Thank you so much Teresa for taking the time to provide feedback about our paint kit! It's fantastic to know that painting with our PBN kit has brought you joy and helped you pass the time in a fun and creative way.

Thank you again for your kind words, and happy painting!

5つ星のうち5の評価

Opalberry is the absolute best company!!!

Opalberry is the absolute best company to order from. This is my second painting from them. My absolute favorite this is that you have the option to buy on a stretched framed canvas. Not to mention the quality of the paints are top notch! Customer service is on point as well. I have and do recommend Opalberry to all of my friends and even strangers in my paint by number groups on Facebook!

2023年3月14日
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

Thank you so much for taking the time to share your wonderful feedback about your experience with Opalberry, Lindsey.

We are absolutely thrilled to hear that you had such a positive experience with our company and that you are satisfied with the quality of our products.

Your recommendation means the world to us, and we're so grateful. It's always so heartening to hear that our products have brought joy and satisfaction to our customers.

5つ星のうち5の評価

Fun Paint

Ordering easy and delivery fast.

2023年1月9日
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

Hello Annette,

Thank you for choosing our product and for sharing your positive feedback.

5つ星のうち4の評価

It is a great kit and lovely picture

It is a great kit and lovely picture. I do have 2 colors that aren’t performing. They are clumpy and drier.

2023年1月15日
Opalberry ロゴ

Opalberry からの回答

Hi Maddie, We appreciate you taking the time to share your experience with Opalberry. We'll be reaching out to you regarding the clumpy and dry paints.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報