レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち2の評䟡

Their approach to customers is terrible. They wiped out all my profits and all the money I deposited. And they did it without giving any reason. I strongly advise you to stay away from them. It's tru... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

What I value most about Orbex is that you don't just provide a platform; you provide a roadmap. Your daily market research and Elliott Wave analysis have been game-changers for my technical strategy.... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Orbex is a scam broker, confirmed by me. We deposited and withdrew thrice, then our fourth deposit of $1000 each, traded won and lost, we tried to withdraw they held our funds for 4 days then... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

It's been three months since I used the Orbex platform, quite frankly. I couldn't find better than friendly customer service and various deposit methods, including the Tron network. I personally tru... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 投資サヌビス
  2. 金融機関
  3. 非銀行系金融サヌビス

Orbex に぀いお

圓該䌁業による蚘述

Orbex is a regulated, industry-leading Forex broker that has been on the market since 2010.

At Orbex, we pride ourselves on our multiple asset trading, superior quality of execution, world-class customer support and highly competitive trading conditions. But most of all, we pride ourselves on serving traders responsibly.

We believe that it is a broker’s responsibility to set their clients up for success. This means ensuring that they are making calculated, wise decisions based on in-depth market research before investing their money. With our highly experienced team of dedicated analysts, researchers and financial experts, Orbex aims to create a rich and varied trading environment that gives clients access to the valuable information they need to enhance their trading experience.

As pioneers of the responsible trading movement, our aim is to grow our community of like-minded informed traders who believe in our philosophy, raising the standards of what it means to be a broker.

Contact Information

Company Name: Orbex
Email: support@orbex.com
Telephone: +35725588855
Address: No.6, 82nd Street, Ground Floor, Kato Polemidia, Post Code: 4153, City: Limassol, Country: Cyprus

連絡先

3.7

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

112件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 84に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

impressed and good I like the features


impressed and good I like the features offered by the team, as a user I feel very comfortable and confident that this project can reach the expected point together!

2025幎12月17日
自発的なレビュヌ
Orbex ロゎ

Orbex からの回答

Thank you for your fantastic feedback! We are thrilled to hear that our features make you feel comfortable and confident in your trading.

5぀星のうち1の評䟡

This site I feel is a scam site

This site I feel is a scam site. It didn’t allow me to transfer my money out of my account when I wanted to. It gave me countless reasons that were not true to keep me from removing funds. Then told me I was required to trade a different way that I was not familiar with and I lost 17,000.00. I never would have trade unless I was required. Very underhanded. I’m constantly legal action

2025幎12月1日
自発的なレビュヌ
Orbex ロゎ

Orbex からの回答

Dear Gary

Thank you for bringing your concerns to our attention. We are very sorry to hear about your experience and the frustration this has caused you. At Orbex, we take allegations of this nature seriously and aim to maintain the highest standards of transparency and service.

To investigate this thoroughly, we would like to look into your specific account details, including the withdrawal requests and the trading conditions you mentioned. Due to privacy and security regulations, we cannot discuss account-specific details in a public forum.

Please contact our formal complaints department directly at support team at support@orbex.com with your account number. We are committed to reviewing your case in line with our official Complaint Handling Process to reach a fair resolution.

Sincerely, The Orbex Team

5぀星のうち1の評䟡

A very bad investment platform that's


A very bad investment platform that's ready to steal from whosoever deposit with them,i will advice everyone to stay off this horrible place.Right now have opted to Zin𝖟nsis Investment and the profit have made on it makes me question why i haven't started with them earlier on.

2025幎2月18日
自発的なレビュヌ
Orbex ロゎ

Orbex からの回答

We have reviewed your comments and note that you are using this platform to promote another investment entity.

Orbex is a multi-regulated broker with a 15-year history of transparency and strictly follows international financial regulations. We have no record of an account matching your details experiencing the issues described

We caution our community to be wary of posts that steer users toward unregulated schemes. If you are an actual client with a specific concern, please contact us at support@orbex.com so we can assist you directly.

5぀星のうち1の評䟡

So desperate for 7000

So desperate for 7000. withdrawal nevet happens they will make any excuse not to give ur money back so be careful. not licensed ur not connected to market high and crazy spreads.

2025幎7月21日
自発的なレビュヌ
Orbex ロゎ

Orbex からの回答

Dear Tarlan

We take your concerns regarding your $7,000 withdrawal very seriously. However, we must clarify that Orbex is a multi-regulated broker and has been providing market access for 15 years. We are strictly audited to ensure all client funds are held in segregated accounts and are accessible for withdrawal.

Withdrawals are typically processed within 24 hours. If yours has been delayed, it is usually due to missing KYC documentation or banking verification required.

Please contact Support Department immediately at Support@orbex.com with your account number. We want to resolve this for you and prove that your funds are secure.

5぀星のうち1の評䟡

Trades being frozen

Trades being frozen
I am sending this review regarding Orbex global LTD freezing trades and not keeping up to date with markets opening, my BTCUSD trades are supposed to be live but are frozen even though on other accounts with different brokers, BTCUSD is live and changing in price. Orbex global LTD fails to keep up to date with markets opening and in my case, they are failing to atleast let me close my trades, my take profits and stop losses are not being exectuted at all even though on other accounts btcusd has already executed them. Please update MT5 and allow people to trade on BTCUSD before people start making huge losses, like my situation.

Forward this ASAP because this is an extremely urgent emergency.

2025幎4月19日
自発的なレビュヌ
Orbex ロゎ

Orbex からの回答

Thank you for your feedback. We would like to clarify that trading sessions for specific instruments, including BTCUSD, follow the official market hours set by Orbex Global LTD.

While some platforms offer weekend trading, our BTCUSD market currently closes over the weekend. During these closed hours, prices remain static, and trades (including Stop Losses and Take Profits) cannot be executed until the market reopens on Monday.

We provide a full list of Trading Hours for all instruments on our website and within the MT5 "Specification" tab. We recommend checking these hours before the weekend to manage your positions effectively.

5぀星のうち1の評䟡

just run for your life,this site


just run for your life,this site scammed me and my wife of our $35k investment money with zero returns for over 6months until i met those on my DP they helped me to recover all the money back

2025幎3月3日
自発的なレビュヌ
Orbex ロゎ

Orbex からの回答

Please be advised that this review appears to be a fraudulent "Recovery Scam." These are automated or coordinated posts designed to trick people into contacting third parties who claim they can "recover" funds for a fee.

Orbex is a multi-regulated broker with a 15-year history. We have no record of an account matching these details, and we never withhold client funds without a legal or regulatory basis.

We strongly urge our community not to contact anyone mentioned in these types of reviews. For any genuine account or withdrawal concerns, please only communicate with us through our official verified channels at support@orbex.com.

5぀星のうち1の評䟡

As an experienced trader

As an experienced trader, I had to report my withdrawal issues to the FCA and "na than Reclaim LL, C." Thankfully, a few days after filing my disputes, the issues were resolved.

2024幎12月30日
自発的なレビュヌ
Orbex ロゎ

Orbex からの回答

Thank you for your feedback.

We take such matters seriously and would like to investigate your claim further to ensure a resolution.
Please provide us with more details, such as your account number or the specific dates of the issue, by contacting us directly at support@orbex.com . This will help us verify your experience and take appropriate action.
We are committed to providing the best service and would appreciate your cooperation in resolving this matter.

5぀星のうち1の評䟡

Complaint Against Orbexforex.com (Offshore Branch of Orbex.com)

Hello,
I am writing to formally file a complaint against the broker Orbexforex.com, which operates as the offshore branch of Orbex.com. This broker has deducted 3% for deposits and another 3% for withdrawals, amounting to a total of 6% of my funds, without prior notification or my explicit consent. Despite my inquiries, they have failed to provide a clear explanation for these charges.

Additionally, their customer support team has been disrespectful and unprofessional in their responses. The broker's high spreads and excessive commissions make it nearly impossible to trade profitably. Moreover, slippage and candle manipulation occur frequently, further disadvantaging traders.

It is evident that Orbexforex.com has turned into a platform for exploiting traders, hiding under the guise of regulatory oversight and leveraging aggressive marketing campaigns to attract unsuspecting clients.

I kindly request that this matter be thoroughly investigated and appropriate action be taken against the broker. I am willing to provide further evidence if required.

Sincerely,
Hossein

2024幎12月28日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

It was a good experience

It was a good experience
Easy registration and good response from the customer service

2024幎11月25日
自発的なレビュヌ
Orbex ロゎ

Orbex からの回答

Thank you for the positive review! We are thrilled to hear that you had a great experience with orbex. Your feedback motivates us to keep delivering our best .

5぀星のうち5の評䟡

ؚصراحة اجرا؊ات فتح حساؚ سلسة وسهلة 



ؚصراحة اجرا؊ات فتح حساؚ سلسة وسهلة وسريعة
واصلا اورؚكس غنية عن التعريف معروفة ؚالسرعة والدقة

2024幎3月22日
自発的なレビュヌ
Orbex ロゎ

Orbex からの回答

؎كرا على تقييمك الايجاؚي , نحن سعيدون لسماع انك قضيت تجرؚة مميزة مع أورؚكس

5぀星のうち5の評䟡

Everything went smooth

Everything went smooth, withdrawal is fast and they are professionals.
Some slippages hurted a bit but it happens anyways.
I recommend

2024幎7月21日
自発的なレビュヌ
Orbex ロゎ

Orbex からの回答

Thank you so much for taking the time to share your experience on Trustpilot! We're thrilled to hear that everything went smoothly for you and that you found our withdrawal process fast and our team professional.

We understand that slippage can be frustrating at times, and we appreciate your understanding that it can happen in the markets. We're always working to provide the best trading experience possible and your feedback helps us to improve.

We're grateful for your recommendation and look forward to continuing to serve you. If you ever need anything, don't hesitate to reach out—our team is here to support you.

5぀星のうち5の評䟡

top broker forex

is good experience
top broker forex

2024幎2月1日
自発的なレビュヌ
Orbex ロゎ

Orbex からの回答

We're thrilled to hear you had a good experience with Orbex and consider us a top forex broker

5぀星のうち4の評䟡

ο ΎυσαρεστιΌεΜος

καλος Όεσιτης αλλα τα spead πολύ υψηλα. EUR/USD 17 ΚΑΙ USD/JSY 27. και αΜ υπαρχει καποιο κερΎος για τοΜ επεΜΎυτη τα αΜεβαζουΜ στο 40. για scalping ΎεΜ καΜει. ποτε υπαρχουΜ ΌηΎεΜικα PIPS? ΎεΜ τα ειΎα ποτε.

2023幎10月13日
自発的なレビュヌ
Orbex ロゎ

Orbex からの回答

Σας ευχαριστούΌε για τα σχόλια και τηΜ αΟιολόγησή σας. Η γΜώΌη τωΜ πελατώΜ Όας είΜαι πολύτιΌη για εΌάς και πάΜτα επιΎιώκουΌε τη βελτίωση τωΜ υπηρεσιώΜ Όας.

Θα λάβουΌε υπόψη Όας τηΜ παρατήρησή σας για τα spreads. ΀ο scalping είΜαι Όια συγκεκριΌέΜη στρατηγική και καταλαβαίΜουΌε πως οι συΜΞήκες πρέπει Μα είΜαι ιΎαΜικές γι' αυτό.

Με εκτίΌηση,

Orbex

5぀星のうち5の評䟡

السلام عليكم

السلام عليكم
اورؚكس تعتؚر من افضل وانجح ؎ركات التدول واكثرهم التزاماً ومصداقية وانا سعيد جداً اني احد عملاء ال؎ركة وحصولي علي ال؎هادة واتمنا المزيد من التقدم لل؎ركة

2022幎7月20日
自発的なレビュヌ
Orbex ロゎ

Orbex からの回答

عزيزنا فرج،

يسعدنا خدمتك كأحد عملا؊نا الكرام ون؎كر لك تقييمك الرا؊ع وم؎اركتك ؚدورة أورؚكس التدريؚية الأخيرة. حيث تهدف أورؚكس دوماً للارتقاء ؚخدماتها لتلؚية احتياجاتك ؚاستمرار وتقديم أفضل خدمات التداول والفرص التعليمية لجميع عملا؊نا. نتمنى لك المزيد من النجاح

5぀星のうち1の評䟡

ORBEX is fraudulent and a scam!!!

I received an email from funding@orbex com that my account had undergone a balance correction. It stated that an erroneous rate was used initially when I deposited funds. So I checked my balance and it is now -3192.81 EUR. Now my funds are gone, and I have a negative balance. How is this possible? What manner of erroneous rate would turn an initial balance of 4685.77 EUR to -3192.81 EUR.
And i am writing this you to give an explanation for this. I checked the market rate for the day i deposited 15/6/2023 and it was 1 EUR = 509.6 NGN And I deposited 2,552,000 NGN which was 4659.15 EUR on your platform with the rate of 547.73 NGN so What is the erroneous rate here? I need an explanation for this.
I am being scammed by this company!!!

2023幎6月30日
自発的なレビュヌ
Orbex ロゎ

Orbex からの回答

Dear Client,

The current economic conditions in Nigeria have led to a significant disparity between the official exchange rate and the actual rates. The rates are not set by us here at Orbex, but the service provider sets the rates.

Even during these unusual situations, the Client’s investments in Naira and profits have been refunded successfully to them.

We understand that this uncertainty may also be affecting business, and we are doing everything in our power to mitigate any potential negative impact on our relationship.

We are closely monitoring the situation and will keep you informed of any changes that may affect our ability to deliver products or services on time, we still have to use the prevailing market rates as provided.

Thank You

Orbex

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報