レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I was very sceptic about ordering online for Greek Easter because every year I make homemade bbq but I can 💯 confirm that the meat that I bought this year (kokoreci, kotosuvli, freska lukanika) are... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

10 days ago I ordered food on a 3 day delivery nothing arrived 10 days later I called only to be told we have no dry ice I will send it on Wednesday this was a purchase for my partners birthday by t... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Great produce, easy website, good comms knowing where everything is up to, quick delivery with local tailored service. We love Ormos! Please please please do more produce which enables us to try diffe... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Quick delivery albeit they only send the tracking text message on the day. "Mama's homemade food" was delicious and authentic. Pantry and groceries were in great condition and well insulated. Mini... もっず芋る

䌁業情報

  1. 仕出し飲食料品の提䟛業者
  2. ・
  3. ギロ料理店
  4. 飲食料品茞出業者
  5. 卞売食品店
  6. 自然食品店

圓該䌁業による蚘述

Ormos Foods is comprised of a team of energetic people driven by their passion to share authentic and contemporary Greek and Mediterranean culinary treasures. All our products are sourced from local producers to guarantee authenticity and quality that cannot be matched from mass producers. We take pride in selecting and making available to you the most exquisite delicacies and finest quality exclusive food products. But above all, we are adamant about supporting our network and making sure that we partner with customers and producers alike, supporting them and helping them grow their business organically alongside ours.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

383件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.5

すべおのレビュヌ

(383)

過去12か月のレビュヌ数: 6ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

These guys are amazing

These guys are amazing, their products, delivery, customer service all state of the art. I have now had 3 orders delivered either side of Christmas within 2-3 days and panache

If you are interested in Greek food, this is the place for you.

Professor Michael Gatzoulis

2023幎1月13日
自発的なレビュヌ
Ormos ロゎ

Ormos からの回答


Thank you so much, Professor Gatzoulis, for your kind words and support! We're thrilled to hear that you've had such positive experiences with our products, delivery, and customer service.

5぀星のうち5の評䟡

GREAT!!!

Great, great, great and great!! I wish I could give them 10 stars. Amazing prices, fresh products and delivery to our door in time. I'm definitely ordering from them again and again and again.

2023幎1月12日
自発的なレビュヌ
Ormos ロゎ

Ormos からの回答

Wow, thank you for your amazing feedback! We're absolutely thrilled to hear that you had such a fantastic experience with us.

5぀星のうち1の評䟡

Poor service, poor and difficult communication and a Frozen product received poorly packaged and defrosted

Apart from delays in the processing and delivery of my order which only occurred after I had finally managed to contact them (no answer for hours and hours on their company line and no email communications to say why there was a delay etc), when the Gyros Meat (frozen product) finally arrived the packaging was battered and it had clearly been hurriedly thrown together with inadequate packaging for Frozen products or any care taken in it's construction and hence all the meat was totally defrosted. Overall a very poor experience for my first ever order from them.

2023幎1月11日
Ormos ロゎ

Ormos からの回答

Hi, thank you for your review.

Firstly, we would like to apologize for any inconvenience caused. The order was placed on the 2nd of January which was a bank holiday. We were closed on Thursday the 5th and Friday the 6th, this information was also available on Google. The parcel was delivered on the 11th, by taking into consideration the above information the order was delivered within 5 working days as indicated on our website. I would like to emphasize that our customer service line opens at 10 am and closes at 6 pm, calls made from 9 am to 10 am will be contacted back within the day. As we are unable to reach all areas with our own fleet of drivers and refrigerated vans, we have sometimes to utilize UPS. As you may appreciate even if we are doing our best by sending the frozen meat in insulated temperature-controlled foil pouches, adding 12 sheets of ice pockets and sending the order by UPS’s most expensive service (next-day delivery before 12pm), the state that your order will be delivered is out of our control. As stated, over the phone, you will be receiving a refund for the Gyros and please feel free to consume them in the next 24 hours.
Again, apologies for any inconvenience caused.

5぀星のうち5の評䟡

Amazing products

I was recommended by a friend and I’m impressed with the quality, flavour and customer service.
Will definitely order again - Thank you for the prompt delivery!

2022幎12月6日
Ormos ロゎ

Ormos からの回答

Thank you for your honest review.

5぀星のうち1の評䟡

I made an order on 27 December

I made an order on 27 November , they wrote that they will deliver my staff , 3-5 working days , and I received my order on Tuesday 6 December.
I realize today that on of my orders
" Cooked Fava , 1kilo " is expired since 10 December. Even if I wanted to eat it , I couldn't in just 4 days .
Also I order "Houmous " and "Red cheese salad " , 2 kilos each ... that they will be expire at 20 December.
I can't eat 4 kilos in just 14 days .
Waste of money for me , as they were not cheep .
I am not going to buy again any quantity more than a kilo , because I will just waste my money .

2022幎12月6日
Ormos ロゎ

Ormos からの回答

Hi, thank you for your message. We do apologize for the delayed delivery. As stated on our website all our Mama's Dishes and fresh dips are made to order by our in-house chef. We proudly would like to inform you that those do not have any preservatives, colorants, or any other additives. That means that their shelf life is quite limited. For the dips, the shelf life is 14 days and for the cooked food is 4 days.

5぀星のうち5の評䟡

Amazing

Amazing! all food was good and delivered to my doorstep by them! Excellent service!

2022幎12月8日
Ormos ロゎ

Ormos からの回答

Thank you for your honest review. We hope you enjoy your Christmas Goodies !!

5぀星のうち2の評䟡

Lack of good communication and advertise discount for back Friday and after a week they told me I have to go and pick up my food.Why wasn't mentioned at the beginning.

Be more helpful and explain delivery from the start not after a week's waiting.To order on line means that either you are old,disable and not a driver.
Not good impression to first time buyer.Certainly I will not introduce u to friends and family.

2022幎12月1日
Ormos ロゎ

Ormos からの回答

Hello, thank you for your review. As discussed on the phone the chosen delivery method from your end, was collection from Watford premises, the reason was that your order did not meet our minimum for free delivery and you didn't want to be charged £13 for delivery expenses. The order was ready to be collected for a week, and when we got in touch to ask when you will be able to collect it, your decision was to cancel it. With no further delay, we canceled it as per your request and refunded the amount. If you need nay further information, please do not hesitate to contact us.

5぀星のうち5の評䟡

Amazing!

Would highly recommend- great quality products and fast delivery!

2022幎12月3日
Ormos ロゎ

Ormos からの回答

Thank you for your honest review. We hope you enjoy your Christmas Goodies !!

5぀星のうち4の評䟡

Super company!

Super company!
Very friendly people, great offers, great place to shop Greek delicacies...

2022幎12月6日
Ormos ロゎ

Ormos からの回答

Thank you for your honest review. We hope you enjoy your Christmas Goodies !!

5぀星のうち5の評䟡

Excellent Customer Service and Products

I discovered Ormos when I was looking through Google for a specific product (kebab stuffed with cream cheese) for a dinner party. They were running an offer at that time and I decided to add a few more things to my order.
I must say that none that all the products were of great quality and delivered as promised! All my guests complimented on the kebab and spanakopita!
I will definitely order again and recommend them!
Thank you!

2022幎12月2日
Ormos ロゎ

Ormos からの回答

Thank you for your honest review. We are very glad that people enjoyed our products !! Hope to serve you again.

5぀星のうち5の評䟡

Got all my Greek christmas sweets


Got all my Greek christmas sweets delivered on time and ready for this year's festive days. Looking forward to eating some delicious delicacies

2022幎12月1日
Ormos ロゎ

Ormos からの回答

Thank you for your honest review. We hope you enjoy your Christmas Goodies !!

5぀星のうち3の評䟡

Confusion with order-missing items

1. I had to email you with no response and then to call you to bring my order within 5 days. However, when I called you you delivered the order a few hours later.
2. You did not deliver 2 products from the order (which cost 10£ out of the ~47£ of the total amount). I emailed you about that but you did not reply


2022幎12月2日
Ormos ロゎ

Ormos からの回答

Hi, thank you for your review. I would like to confirm that the order was delivered on Friday as per your request. The products that are mentioned were out of stock, so we have processed a refund. If you need any further information, please do not hesitate to contact us.

5぀星のうち5の評䟡

I buy a bottle of Babagiannis (?) every


I buy a bottle of Babagiannis (?) every Christmas for my husband. He says it’s the best ever and Ormos has never let me down. This year I also ordered spinach and feta pie which we haven’t eaten yet.

2022幎12月2日
Ormos ロゎ

Ormos からの回答

Thank you for your honest review. We hope he enjoys his Barbayiannis Ouzo !!

5぀星のうち1の評䟡

I'm still waiting for the item to be


I'm still waiting for the item to be delivered... even though the driver called me to confirm directions. He text me to say he's delivered it but it never arrived.

2022幎11月24日
Ormos ロゎ

Ormos からの回答

Hi, thank you for the review. The chosen shipping method was collection. Even if the order was way under our minimum for free delivery, we have attempted to deliver it, unfortunately with no success as no one was able to receive it. Currently, the order is ready to be collected from our premises.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報