Paradise brunch レビュー 

41
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Yesterdays brunch was great.Despite the weather I had a brilliant time.The staff were lovely,clean surroundings and Ricky the host bent over backwards to make everyone feel welcome and enjoy the after... もっと見る

5つ星のうち5の評価

We had a great time at the Kisstory brunch in Bexleyheath! Staff/organisers were really attentive & polite. You didn’t even have to get up as they were already at the table asking if you needed anythi... もっと見る

5つ星のうち5の評価

KISSTORY Event, well after attending theses for a few years now from the start paradise brunch did not disappoint yesterday. Roll on the next one and one after that. As always great service and tea... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Didn't get refilled of drinks quick enough at the bottomless brunch. Was informed the pie & mash was £5 so not good value for money when we paid £35 each. Had paid £10 deposit each person but they sti... もっと見る

企業情報

  1. ブランチ レストラン

当該企業による記述

London's BEST Boozy Bottomless Brunch Brand known for its cocktails and atmosphere its definitely one to add to your bucket list!


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

41件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(41)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

We had a great time at the Kisstory…

We had a great time at the Kisstory brunch in Bexleyheath! Staff/organisers were really attentive & polite. You didn’t even have to get up as they were already at the table asking if you needed anything. I can’t remember how many pitchers we had think it was about 6/7? The music was good, the atmosphere and people there were really nice. Couldn’t fault it at all.

2024年8月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

KISSTORY Event

KISSTORY Event, well after attending theses for a few years now from the start paradise brunch did not disappoint yesterday. Roll on the next one and one after that.

As always great service and team

2024年8月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

WOULD NOT RETURN OR RECOMMEND

Booked for a large group of friends and was really excited about the afternoon.

Drinks didn’t start coming out until 3:10, they weren’t the drinks advertised there was no candy floss gin, no pornstars. Food was strange, cold nachos with grated cheese, mains were lovely, disappointing that when food came out we were always one short.

Raised our concerns various times on the day with staff and the manager asked for the pornstar multiple times but just kept being given a drink full of pineapple juice, when queries the drinks or asked for refills was just ignored, staff were rude. Stopped serving drinks at 4:25 and we had to go to the bar again to complain.

Complained to the Event organizers Paradise brunch directly on Sunday after the event, for them to apologise and advise they would be looking to arrange a full refund.

3 days later checked how it was going to then be met by rude messages from the team saying go check their terms and conditions, it’s nothing to do with them if the drinks served weren’t what was advertised, despite THEM being the organizers! And then told BTW PORNSTARS ARE MADE WITH PINEAPPLE!

Was then told to contact the restaurant myself if I’m unhappy with the drinks not being what they advertised as it’s now nothing to do with them.

Needless to say we will not be a returning customer. When you book something through a company you expect them to help you with the issues, not tell you it’s nothing to do with them and go sort it yourself. Disappointed massively!

Following your reply as you have screenshots of all my messages, please read your message of 28th July at 7:40 advising “please allow me some time to receive a reply as I have requested they fully refund you!” When I chased this I was told to do it myself.

Oh and in your reply you also stated this isn’t the first complaint and you’ve changed venues due to the awful reviews you’ve had! Funny how you’re not trying to be rude on here telling me that the drinks you stated were to be offered, that werent, are ok. Yes we had 90 minutes of rubbish drinks as we had to argue for them! As advised they started late and stopped serving early, plus when asking for a drink we were ignored multiple times! Hope you looked at the cctv to verify how quickly we left given how awful it was! Or would you like me to prove that with my Uber bookings!

2024年7月27日
自発的なレビュー
Paradise brunch ロゴ

Paradise brunch からの回答

Hi Nicola,

Thanks for your review.

You requested a refund from the venue is why we asked you to contact the venue directly as we cannot submit a refund from their card payment.

upon checking CCTV we saw you and your group enjoying the bottomless drinks for 90 minutes.

For a refund you would need to pop into the restaurant and enter your card into their card machine. ( we cannot do this) as this was explained to you.

Any food and drinks problems are to be taken up with the venue directly as entertainment providers we are not in control of anything related to the venue.

We have screens shots of all of this and as explained before hard this matter will be taken further.

Once Again thanks for your review.

Regards
Paradise Brunch

5つ星のうち5の評価

Recently went to a bottomless brunch…

Recently went to a bottomless brunch with Paradise Brunch, we had a brilliant day and the drinks didn’t stop coming and great entertainment definitely be back

2024年8月3日
自発的なレビュー
Paradise brunch ロゴ

Paradise brunch からの回答

Hi Jessica,

Thank you for your review. We are glad you enjoyed your day with us and cannot wait to see you again for brunch!

Regards
Paradise Brunch

5つ星のうち1の評価

Cancelled brunch never refunded money

Cancelled brunch never refunded money. Not sure why I have date experience march 2023 it was august 2022.

2023年3月26日
Paradise brunch ロゴ

Paradise brunch からの回答

Hi,

Upon checking your account you was refunded, so we are unsure why you have left this review months after receiving your refund?

As with all our deposits if a cancelation happens refunds are issued immediately. and we can see via your online account that your refund was confirmed.

Sorry for your experience you had with us.

Many Thanks
Paradise Brunch

5つ星のうち5の評価

Group of four and we had a great time

Group of four and we had a great time. Food was promt and they catered the drinks to our groups needs. Great throwback to our 20s which is what we hoped for!
Friendly guests and staff.

Thanks Ricky for looking after us!
XXX

2022年2月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

ABBA 6th Nov

Took my mum to an ABBA boozy brunch for her birthday. It was held at Elegance Lounge. The staff were brilliant especially Holly! So friendly, also Millie was a star.

The atmosphere was great, glad we went. Only didn’t give 5 stars because we were sat on the high tables in the far corner which made us feel excluded.

2021年11月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Loved everything

Loved everything, great atmosphere, great music, had the best time!!
The only little criticism I would say is the tables and stools could be abit nicer

2021年10月18日
5つ星のうち4の評価

The Elegance Lounge

We went to the Elegance lounge for brunch for a bday celebration. We had a lovely time atmosphere was great music was great.
Only thing I would say is the food isn’t that great, it’s like children’s party food, but still we didn’t really go out to eat

2021年10月17日
5つ星のうち5の評価

Dirty dancing brunch

Had an amazing time Saturday we was seated promptly on arrival and first drinks given as soon as we sat down. The food was really good and tasty and drinks where kept filled up a great selection of drinks to keep us ladies going and a great boogy in-between. We will for sure be back can’t keep us away. Thanks guys

2021年10月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Dirty Dancing Brunch

Went to the dirty dancing brunch with a few of my girl friends, we had the best night we were never without a drink and the staff were all very friendly for £35pp we were impressed and will definitely go back again 💃🏼

2021年10月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

False advertising was Asti not Prosecco…

False advertising was Asti not Prosecco plastic glasses until you brought Prosecco at £29.50 per bottle which they also run out of really early. Food was brought down the road from other venue got wet and half table brought 40 minutes before other half (there were only 5 of us)!

2021年10月10日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報