レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

This company will take your money and then not send what you ordered, Jackson Lau needs to be investigated for fraud because he is running a scam company. Do not deal with them.

5぀星のうち1の評䟡

ordered a set of tires with rims from them. Included mounting and balancing. As a result tires arrived mounted insude out. I raised support tickets several times via their website. Silence. terrible... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

J'ai commandé Bridgestone potenza sport AS 305 30 r20 partsengine ma contacter pour me dire le pneu est sold out.jai recommandé un Toyo proxes sport 2 aprÚs avoir lu les commentaires négatifs j'ai co... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Do NOT order from this shite company! NOT RECOMMENDED Warning: when you order from this company you will be held hostage. You will find out after ordering everyorder is a "special order" which means... もっず芋る

䌁業情報

  1. 自動車郚品店
  2. カヌ アクセサリヌ卞業者
  3. カヌ アクセサリヌ店
  4. タむダ専門店

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Check out PartsEngine.ca's huge selection of exterior, Interior, towing, jeep, truck & auto Accessories, We specialize in Tonneau Covers Fender Flares, Bull Bars, Side Steps, Bug deflectors, Window Visors, Billet grilles, LED light bars and more many. ...


連絡先

1.8

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2

170件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Would give 0 stars if I could.

Would go 0 if i could. Ordered a set of tires from them. The two fronts were manufacturedin 2024. The rear tires were manufactured in 2021. So old stock tires at brand new prices! Trying to get customer service to reply to phone calls or emails has been nothing short of a nightmare. Horrible company stay as far away as you can.

2026幎4月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Extremely poor customer experience

Extremely poor customer experience – order never delivered

I had a very frustrating experience with PartsEngine.ca and would strongly caution others before ordering from them. I placed an order for a wheel and tire package on January 25, with a stated lead time of 3–4 weeks. More than three months later, the order has still not been delivered.

Throughout this period, I received conflicting and inconsistent information, with no reliable delivery date provided. At one point, I was told the wheels were officially in transit, only to later be informed that only one wheel had been received. The company was ultimately unable to locate the remaining wheels or explain how such a situation could occur.

To make matters worse, after speaking directly with the manufacturer, Vossen Canada, I was informed that no purchase order or order existed in my name, which strongly suggests the wheels were never ordered in the first place. Despite repeated follow‑ups and requests for either clear proof of delivery or a refund, I was continually kept waiting with no concrete resolution.

The lack of transparency, excessive delays, and poor follow‑through made this an unacceptable customer experience. After months of wasted time and unanswered questions, I had no choice but to escalate the matter. Based on this experience, I cannot recommend PartsEngine.ca.

2026幎4月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

My tires and rims were delivered today

My tires and rims were delivered today, they look to be fine(I really won't know if they are good until I have them installed on my vehicle). My problem is with the delivery service. When I tracked the order at 11am it said it was being delivered April9 by the end of day, I already had to go out and missed it. On the 10th it was to be delivered by the end of day no time frame so I had to sit there all day. Canpar does not give you a window for delivering. UPS , FEDEX , even Amazons delivery service gives a 2 or 3 hour window. Your use of Canpar will certainly influence whether I would order from you again no matter how good the deal is. I was not able to speak to anyone at Canpar's Thorold office, but the driver said they can't because he does about 90 deliveries a day Amazon delivers that and more and can still give a 2 hour delivery window. You really should get a more customer oriented delivery firm.

2026幎4月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Bonne expérience

J'ai commandé Bridgestone potenza sport AS 305 30 r20 partsengine ma contacter pour me dire le pneu est sold out.jai recommandé un Toyo proxes sport 2 aprÚs avoir lu les commentaires négatifs j'ai contacté partsengine le commis m'a dit le crédit va être aujourd'hui ou demain pour mon pneu Toyo reçoit lundi ou mardi .j'ai reçu mon remboursement le lendemain et mon pneu le lundi j'ai été satisfait à 100% merci

2026幎4月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

I ordered a set of tires & paid for


I ordered a set of tires & paid for them. I was later informed that the tires ordered were no longer available but they did give me an alternative. I expected my payment to be refunded at that time. I placed a second order for their recommendation & have paid for this order. It's now been two weeks & numerous phone calls to them to get my refund & still nothing. My order came in parts, 3 tires delivered one day but I needed to call them to get the fourth tire. A signature was required upon delivery which we came home after being away for the day to find the fourth tire propped up at our door. I mentioned this to them when I called again & was told it's not our problem.

2026幎3月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Do NOT order from this shite company

Do NOT order from this shite company! NOT RECOMMENDED
Warning: when you order from this company you will be held hostage. You will find out after ordering everyorder is a "special order" which means not subject to cancel or return . Furthermore as the order is not being fulfilled by whatever warehouse is supposed to provide it there is simply no date for delivery, no date of fulfillment, no understanding of when it will come. Look at the other review..... DONT do it... order from somewhere else!

2026幎3月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Zero customer service

Zero customer service, they do not respond to emails after they tell you no in a ticket you have to submit and wait for days just to read them saying no. I had asked for a cancellation of an order i had been waiting for 6 weeks and had to submit a ticket just to find out they cannot cancel but do not respond to any questions about if they expect to ship out the part or any delays ect. Stay away from them

2026幎2月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Thieves

I ordered a battery charger that was supposed to charge both lead acid and lithium batteries. Partsengine charged my credit card, but then told me the charger would not charge lithium batteries. I cancelled the order, but they refused to refund my money although they never sent me anything. I had to get Visa to return my money. Misleading advertising and basically theft of my money. Do not do business with this outfit.

2026幎1月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

The absolute worst online auto parts store.

The absolute worst online auto parts retailer I have dealt with.

-I ordered a trailer hitch December 30th that showed "In stock" at time of order.
-It shipped THREE WEEKS later and arrived with MISSING PIECES.
-I needed to send many emails and make many phone calls to get the RMA started.
-Weeks after the return request was submitted with pictures and documentation, I called them back only to find out they had a route to resolution, they just failed to contact me.
-The hitch was sent back.
-Two weeks after shipment (March 4th) they sent me an email stating a refund was issued and I would see it in 3-5 days. That refund NEVER ARRIVED. They refused to respond to emails about this (which was common throughout this interaction) so I had to call them again.
- It is March 17th and I finally see the refund in my bank account.

I strongly believe this company intentionally misleads customers. Parts showing "in stock" when they are not. Telling customers refunds have been issued when they have not. I can do nothing but assume they simply hoped I wouldn't notice that I did not get my $300+ dollars back.

It took me nearly THREE MONTHS to receive a hitch and then receive my refund due to the missing parts. This is absolutely inexcusable and I will tell every contact I have in the automotive industry about PartsEngine's horrible, dishonest service.

The 1 star rating is far, far, far too high for this terrible company.

2026幎3月17日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Stay Away

I ordered tires from PartsEngine.ca, and was charged immediately, but after three weeks there was still no shipment. Customer service gave vague, conflicting updates, repeatedly blamed warehouse transfers, and kept pushing back shipping timelines with weird “barring delays” caveats. When I requested a cancellation and refund, they refused, provided a tracking number for an order that hadn’t even moved, and threatened return fees if I refused delivery. Untrustworthy and frustrating experience—I will be disputing the charge. Avoid this company if you need reliable service.

2026幎2月20日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

I had read a lot of negative comments


I had read a lot of negative comments here after placing my order! I was stressed at the beginning with an order of $1800 I bought an RCV shaft set for a landcruiser serie60 there was one left in stock and it was the cheapest price I had found! I didn't want to pay the shipping us! But I must be part of the 20% who did not have too many problems with the order! It is sure that it is written on the site 2 to 3 days for shipping but the product finally arrived after 10 days it was the right order!

2026幎3月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

First order was ok

First order was ok. Second order was a lie. I ordered feb 18, emailed feb 28, received an email on mar 1 saying the warehouse would get back to me. Nothing.
I tried again- mar 3 nothing. Called and had to wait half an hour
 that the part was being shipped from another warehouse- she didn’t like when I said “so it wasn’t in stock?” She tried to say it was and I said why wasn’t it shipped directly? Because of costs
 that doesn’t make sense: one part shipping twice and wouldn’t apparently show up until fiesta to their warehouse. It still says 4 in stock. It still says 2-3 days shipping.

Fraudulent.

2026幎3月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Extremely satisfied

I read lots of reviews on here about partsengine after I bought tires from them and was nervous. But my experience was great! My tire came super fast and super great price. When I call them while waiting for shipping they have a call back and called back within an hour. Kimberly was a great help and had my tires dilevered fast. I bought 2 255 45 18 firestone firehawk indy 500 summer tires shipped to my door for $509.12. So im not sure about these reviews but I'll definitely buy from them again...I'm extremely satisfied

2026幎3月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

They falsely advertising "stock"

They falsely advertising "stock" items... they said they have warehouse problem bla bla bla. When you ask for a refund they said...

"We are sorry to hear that, as per your request, we will be putting in a request with the warehouse to cancel your order for a refund. Please note that this request cannot be guaranteed. If it has already been processed, it may be too far along the shipping cycle to cancel.
Once we receive a confirmation from the warehouse that your order has been cancelled, you will receive an email update confirming the cancellation.
Please note that refunds can take approximately 3-5 business days to reflect in your bank statement. We apologize for any inconveniences; we hope you will allow us to fulfill your order in the near future."

Don't do business with those liars!

2026幎2月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

This company has really gone downhill

This company has really gone downhill. I ordered some Afe air filters off their website because it said they had them in stock and the shipping time estimate seemed fair. I waited well past their shipping estimate and then I sent an email inquiring for an update on my order. I waited about a week and I got no response. I sent them a followed up email cancelling my order and they said sure they can cancel my order as long as it wasn’t too far into the shipping process. A couple days later on Feb 12 2026 I got an email confirming my order cancellation saying I would get a follow-up email within 3-5 days telling me my refund was processed. It is now Feb 23 and I haven’t heard anything. I used this service a few years ago and it was smooth and efficient but now looking at their 1.9 star rating on trust pilot I now with I had checked the reviews before ordering anything from them. I would suggest that the RUN AWAY from this company and not walk away if you look at using PARTSENGINE. DONT USE THIS COMPANY. YOU WILL REGRET IT. I’ve got the emails to prove my claims if partsengine has the gall to argue my facts about this order.

2026幎2月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Received free shipping at checkout. 3 days after told item not coming unless I paid $164 for shipping.

Days after I purchased the item. which included free shipping and I received the order confirmation stating item would be shipped in 2 to 3 days. I received another email from customer services saying "
The part will not be shipped unless I pay another $164.00 + taxes in extra shipping. I already paid, checkout and recieved confirmation. This is crazy. Why was this not made clear when I checked out? the item was being shipped within our province. Only 2 hours away from my house. so no duty or import fees.

2026幎2月10日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報