Personal Comfort レビュー 

3,162
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

We purchased A8 split king mattresses. Wife prefers firm while I prefer a softer mattress. Split king was the perfect solution. Working with their Customer Service was easy and actually enjoyable.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

After ordering our Personal Comfort bed and adjustable base, we encountered numerous delivery issues. Only half of the base, then missing parts on the second half. Sheets delivered to incorrect add... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Best mattress ever! The comfort level amazing. Customer service was over the top helpful.

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

It’s hard to name one thing that made for a good experience. The rep on the phone was great. He listened and guided me through and confirmed m6 issue was a mattress. Then he acted quickly and disco... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. マットレス専門店
  2. ・
  3. 寝室家具店

当該企業による記述

At Personal Comfort® Bed we believe that in today's world you should be able to customize your comfort individually. The personalization you find in the Personal Comfort® Bed exceeds that of other adjustable firmness beds offered today. As the exception in the industry, we develop adjustable mattresses with the latest features and benefits other manufactures cannot offer. Due to patent and patent pending technology found in our mattresses you will not find the specific features and benefits we offer anywhere else. Our Personal Comfort® sleep specialists are dedicated to adjusting your sleep experience by improving the way you sleep. Our many years of developing the best possible mattress has given us the confidence to offer industry leading Limited Lifetime Warranty. Our manufacturing company has been manufacturing high quality mattresses since 1973.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

3162件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 80%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(3,162)

過去12か月のレビュー数: 37件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Great experience

The website was easy to navigate, information about each product is easy to understand, and the mattress was shipped and delivered quickly.

2025年8月7日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Dear Paul,

Thank you for sharing your experience! We’re so glad to hear that you found our website easy to use and that your mattress arrived quickly. At Personal Comfort, we strive to make the entire process—from shopping to delivery—as smooth as possible. We truly appreciate your feedback and hope you enjoy many restful nights ahead!

Sincerely,
The Personal Comfort Team

5つ星のうち5の評価

Very comfortable. No more backaches!

The bed was made and delivered on time. The bed is sooo comfortable. We just love it.

2025年8月6日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Dear KD,

We’re so happy to hear that you’re loving your new bed and waking up without backaches! Comfort and timely delivery are exactly what we strive for at Personal Comfort, and it’s wonderful to know we hit the mark. Thank you for sharing your experience—wishing you many more restful nights ahead!

Sincerely,
Personal Comfort

5つ星のうち5の評価

Great bed and service

No issues with ordering or delivery. It was right on time. It very easy to set up. I am back in.my bed after 5 months on the recliner.

2025年8月6日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Dear Heather,

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear that your bed arrived right on time and was easy to set up. Even better, we’re glad you’re finally back to enjoying your bed after so many months. We truly appreciate your trust in us and wish you many restful nights ahead!

Sincerely,
Personal Comfort

5つ星のうち5の評価

Love the bed

Love the bed. I got the bed in a good time frame. The instructions for getting the bed put together should be updated to how the bed is being packaged now but that was minor.

2025年7月10日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Dear Jeff,

Thank you for your kind words and for sharing your experience with us! We’re thrilled to hear you’re loving your new bed and that it arrived in a timely manner. We truly appreciate your feedback about the assembly instructions — we’re always looking for ways to improve, and your note will help us ensure they reflect our current packaging. We hope you continue to enjoy many nights of comfort and restful sleep!

Sincerely,
The Personal Comfort Team

5つ星のうち5の評価

Excellent Customer Service…

My comfort bed developed a leak so it would not hold air. The air mattress was over 10 years old so I was resigned to pay for a new one. I didn't have to pay the full amount as they prorated the cost. I was pleasantly surprised. Now I have a brand new air mattress to sleep on.

2025年7月10日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Dear Tom,

Thank you for sharing your experience! We’re so glad to hear that even after 10 years, your Personal Comfort bed still delivered value through our prorated replacement policy. It’s great to know you were pleasantly surprised and are now enjoying a brand new air mattress! We truly appreciate your loyalty and hope you continue to sleep in comfort for many years to come. 😊

Sincerely,
Personal Comfort

5つ星のうち5の評価

Love this air chamber bed

Love this air chamber bed, Not sure why I am now on my 3rd air chamber in approx. 12 years. And I do wish they would have realized that maybe Slipping me a freebie at this point would've been a great gesture of confidence for the company but I did get a discount at least!

2025年7月10日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Dear Joni,

Thank you for taking the time to share your thoughts! We’re so happy to hear that you love your air chamber bed and that it's brought you comfort over the years. We completely understand your perspective and appreciate your continued loyalty through multiple replacements. While we’re glad we could offer you a discount, your feedback about goodwill gestures is noted and valued. We're always working to improve and ensure our long-time customers feel appreciated. Wishing you many more nights of restful sleep!

Sincerely,
Personal Comfort

5つ星のうち5の評価

Bed is fantastic!

Bed is fantastic!! Easy to set up. Mobile app is a little glitchy.

2025年7月8日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Thank you so much for your feedback! We’re thrilled to hear you’re loving the bed and found setup easy. We appreciate the note about the app and will share it with our team to help improve the experience. Enjoy your new Personal Comfort! 😊

5つ星のうち4の評価

Customer service was helpful, but....

Customer service was fast replacing the air pump. However, this mattress was only 2 years old. The first few months after getting, the air bladder needed replacement because it was not holding air. Company sent new air bladder. I paid over $1,000 for a twin size mattress. The mattress and pump should last longer than 2 years. My previous mattress was a twin sz Sleep Number, costing $600 and at 4 years old, nothing needs replacement (gave it to an older grandchild). Scary thinking if this new pump fails again after warranty, it will cost over $800.

2025年6月9日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Dear Pamela,

Thank you for your feedback. We’re truly sorry to hear about the issues you've experienced with your mattress and air pump. While we’re glad our customer service team was able to quickly assist with replacements under warranty, we understand your concerns about product longevity and future costs.

At Personal Comfort, we continuously work to improve our products based on valuable input like yours. Your experience is not the standard we strive for, and we apologize for any frustration this has caused. If you have any ongoing concerns or would like to discuss your warranty options further, we’d be happy to help—please don’t hesitate to reach out to our support team directly.

We appreciate you being a part of the Personal Comfort family and are here to support you however we can.

Sincerely,
The Personal Comfort Team

5つ星のうち5の評価

Great customer service and problem…

Great customer service and problem solving. Informative interaction that met all expectations.

2025年6月5日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Dear Steve,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that our team provided great customer service and met your expectations. At Personal Comfort, we’re committed to delivering informative and helpful support every step of the way. If you ever need anything in the future, we’re just a call or message away. Sleep well!

Sincerely,
The Personal Comfort Team

5つ星のうち5の評価

Quick response

Quick response, great service

2025年6月5日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Dear Robert,

Thank you for the great feedback! We’re glad to hear you had a quick and positive experience with our team. Providing great service is what we strive for every day. If there’s ever anything else we can assist with, we’re here for you!

Sincerely,
The Personal Comfort Team

5つ星のうち2の評価

We have had the bed about 7 years garbage warranty

We have had the bed about 7 years. The side my wife sleeps on has completely collapsed/ lost air. My side slowly is losing air. Called the customer service center and we both thought it was the pump then was hit with an invoice for over $400.00 for a replacement pump. The so called 25 year warranty is not a warranty at all more like a discount replacement part agreement. After unplugging the pump and disconnecting the hose for the night it completely lost all air. I would find a different bed knowing what we know now.

June 19 and 20th I have called and waited on hold for customer service and even tried the extension for new purchase and had to wait then kicked to a voicemail. We paid for a replacement air chamber. I understand it has to be shipped out. I think everyone that is looking or has this kind of bed should know, when something stops working you are with out a bed until you get the replacement parts. So for the price and lack of customer support and fast service I would recommend a different brand of bed. Like one where they answer the phone or have a store nearby.

2025年6月17日
自発的なレビュー
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Dear Scott,

We are so sorry about the issues you have been having. Can you please share your order number with us so we can better assist you? In order to best service you, we want to make sure you have had a genuine buying experience with our company.

Sincerely,
The Personal Comfort Team

5つ星のうち5の評価

Friendly service help me figure out why…

Friendly service help me figure out why my back was not steam inflated. Had to get a new bladder. Thought the warranty cost would’ve been better.

2025年5月7日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Dear Kimberly,

Thank you for your feedback! We're glad our team was able to help identify the issue and get you back to a more comfortable sleep. We appreciate your thoughts on the warranty cost and will be sure to share that with our team as we work to improve the customer experience. Please don’t hesitate to reach out if you need anything in the future — we're here to help!

Sincerely,
The Personal Comfort Team

5つ星のうち3の評価

still having isues

Quickly sent out a replacement air pump but the bed is still not comfortable. the foam is torn in several places. My bed it causing so much back and hip pain, it is nearly unusable to us!

2025年5月5日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Dear Darrell,

Thank you for sharing your experience, and we're truly sorry to hear that you're still having discomfort even after receiving a replacement air pump. That’s not the experience we want any of our customers to have.

The issues you’ve described with the foam and the resulting back and hip pain are very concerning, and we want to help resolve this as quickly as possible. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we appreciate the opportunity to make things right.

We will escalate this to our Customer Support team and we’ll make sure your concerns are addressed. If there are damaged components or setup issues contributing to your discomfort, we’ll work with you to address them fully.

We’re committed to helping you get the restful sleep you deserve and thank you again for bringing this to our attention.

Sincerely,
The Personal Comfort Team

5つ星のうち3の評価

Poor customer relations

After ordering our Personal Comfort bed and adjustable base, we encountered numerous delivery issues. Only half of the base, then missing parts on the second half.
Sheets delivered to incorrect address, never did receive them. Created Fedex case, they could not resolve and told me to go back to provider. Then I had numerous calls, emails trying to resolve. I provided same information multiple times. Finally received refund. No sheets.

2025年5月6日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Dear Todd,

We sincerely apologize for the frustrating experience you’ve had with your order and the challenges you encountered throughout the delivery process. This is not the level of service we strive to provide, and we truly regret the inconvenience caused by the multiple shipping errors and lack of timely resolution.

We understand how disappointing it must have been to deal with missing parts, misdelivered sheets, and repeated communication without a swift solution. Thank you for your persistence and for bringing this to our attention.

While we’re glad to hear you ultimately received a refund, we’d still like the opportunity to make things right. If you’re open to it, please reach out to us directly at 1-888-694-4088 x2, so we can ensure this issue is fully addressed and see if there's anything further we can do for you.

Thank you again for your feedback—it’s essential in helping us improve our service and avoid similar situations in the future.

Sincerely,
The Personal Comfort Team

5つ星のうち1の評価

It looks like a sleep number

It looks like a sleep number, but it isn’t a sleep number. It’s been the most uncomfortable mattress my wife and I have ever had. I’m trying to return it but they aren’t responding to my emails. The mattress slopes to the middle. The only way to prevent this is to inflate it up to the top tiers which then made the mattress too stiff. I don’t recommend.

2025年4月10日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Dear Ben,

We're truly sorry to hear about your experience with your Personal Comfort mattress. Our goal is to provide each customer with personalized, adjustable comfort and support, and it’s clear we’ve fallen short in your case.

We understand your frustration with both the comfort issues and the difficulty reaching our team. That’s not the experience we want anyone to have. Please know that we take your concerns seriously and would appreciate the opportunity to make this right.

A mattress sloping to the middle could indicate an issue with the air chamber setup, support structure, or configuration—our team can often help troubleshoot and resolve these issues quickly. If you're still looking to initiate a return or need assistance, please contact us directly at 888-694-4088 x2 or send a message to support@personalcomfortbed.com, and we’ll prioritize your request.

Thank you for your feedback—it helps us improve and better serve our customers.

Sincerely,
The Personal Comfort Team

5つ星のうち3の評価

This is the third ‘air bag’ I have…

Edit: Personal Comfort did contact me to help resolve the issue. Still trying to figure out why they are not holding air, but they did kindly refund the cost of last air mattress.
This is the third ‘air bag’ I have replaced. You keep offering to sell me more- but no one will help me figure out why! This will be the last. Next time I buy a sleep number.

2025年4月8日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Dear M. Horton,

We're truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating repeated issues can be. That’s not the kind of experience we want any of our customers to have. While replacement parts can sometimes be necessary over time, we absolutely want to get to the root of the issue—not just offer a temporary fix.

Our team would be happy to work with you directly to troubleshoot the cause and explore a long-term solution. A member of our support team will be reaching out to you so we can make this right. Your comfort and satisfaction matter to us.

Sincerely,
Personal Comfort

5つ星のうち5の評価

Great company with excellent customer service!

The company was very helpful and stood by their warranty with no hassle and great customer service. These beds are great and affordable. I love these beds!

2025年4月9日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Dear Scott,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a positive experience with our customer service team and that your bed is living up to expectations. Standing behind our products and supporting our customers is something we take great pride in. We're grateful for your trust in us—and even happier to know you’re loving your bed!

If there's ever anything else we can do for you, please don’t hesitate to reach out. Sweet dreams!

Sincerely,
Personal Comfort

5つ星のうち5の評価

Recieve my part on time and glad to be…

Recieve my part on time and glad to be able to use it again!

2025年4月7日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Victoria,

We're so glad to hear your part arrived on time and you're able to use your smart bed again! Thanks for sharing your experience—let us know if you need anything else!

Sincerely,
Personal Comfort








5つ星のうち5の評価

It is very comfortable

It is very comfortable. I sleep better than on the personal comfort I had before. I would recommend you buy one.

2025年4月10日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Dear Dotty,

Thank you for the great feedback! We're thrilled to hear you're sleeping better and enjoying your new mattress. It means a lot that you'd recommend us!

Happy Sleeping,
Personal Comfort






5つ星のうち2の評価

My husband likes it, I hate it.

We purchased the split king after sleeping on a waterbed for several years. My husband loves it and sleeps through the night without shoulder pain. On the waterbed, he was only able to sleep for a few hours before he moved to his recliner to sleep.
I do not like the personal comport bed. I have been waking up with back pain every morning.
I dislike it so much that I am seriously looking for a twin size soft sided waterbed to go on my side. I miss rocking to sleep and the comfort that gave me. I have tried several different air settings and am currently using the softest setting and am still in pain.

2025年4月3日
Personal Comfort ロゴ

Personal Comfort からの回答

Dear Sharon,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re glad to hear your husband is finding relief and sleeping more comfortably—shoulder pain can be so disruptive, and it’s great to know he’s finally getting restful sleep.

We’re truly sorry to hear that your side of the experience hasn’t been as positive. Finding the right comfort level after transitioning from a waterbed—especially one that provided such a unique feel—can be a significant adjustment. We’d love the opportunity to work with you directly to explore solutions that might help improve your comfort, whether that’s fine-tuning the support or exploring alternative configurations.

Your comfort is very important to us. Please don’t hesitate to reach out to our customer care team so we can better assist you.

Sincerely,
Personal Comfort

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報