Pit Lane Prints レビュー 159

TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

It's the first time I've used this company after a recommendation from a friend and I have to say I'm over the moon with my purchase! Fantastic quality, well packaged and arrived faster than I expecte... もっと見る

5つ星のうち5の評価

The items were despatched in a timely manner and they are of extremely high quality, very beautiful prints for a LN4 fan (LN1 now!) It took Pit Lane Prints a little bit of time to get back to my email... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Everything went perfect, shipping + condition of the poster. Even though my local delivery service did wrong with the delivery of the package, Pit Lane Prints made up for it - quick response, and prob... もっと見る

5つ星のうち5の評価

My experience with the service was great. The user interface is very friendly and easy to use. I contacted the helpdesk through email to ask a few questions and I got a friendly response the followi... もっと見る

企業情報

  1. ポスター店
  2. モーター スポーツ専門店

当該企業による記述

Pit Lane Prints is where you will find unique motorsport and automotive artwork prints perfect for your home, office, garage or as the perfect gift.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

159件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 66%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

You get what you purchased.

Shipping was verry fast. Love the poster. I got two little negative points at first my frame had a lot of scratches so a bit off damage. Second the pixel quality from the print can be higher cause its not the finnest picture that i have seen. Furthermore i am surely happy with my purchase.🙂

2022年7月29日
5つ星のうち1の評価

Avoid.

Having read the mainly positive reviews I ordered a print on Monday 23rd May 2022, and paid the additional £5.99 postage in order to receive it by close of play Wednesday (Royal Mail 24hr delivery). It’s now 1pm Thursday 26th May and still no print.
Requested refund via email as this was a present I intended to present today. No response from the company to date.
Shambles really. I would advise to stay clear. I’ve subsequently received an email telling me the print is on its way (via 48hr Royal Mail!).
I’ll keep you posted as to how my request for a refund pans out…I’m not holding my breath.)

2022年5月26日
自発的なレビュー
Pit Lane Prints ロゴ

Pit Lane Prints からの回答

Hi Robert,

Your email to us was sent at 6:41pm last night, we have just replied to you on this matter which is within less than 24 hours of you reaching out to us.

Your order was placed on Monday evening and was processed the following day (less than 24 hours), as detailed on our website all orders are subject to a processing time of 1-2 working days.

As detailed in our email response to yourself, there has been a recent update on the system we use to process orders, the update has caused an error where the shipping method chosen isn't always pulling through. This update was around 4 days ago so the error has only just been realised and we are working on a fix. It is unfortunate that your order in particular was caught up in this error but it was not done on purpose and we have refunded your delivery charge immediately.

Your order is due for delivery between 27th - 30th May (due to it landing on a weekend)

In response to your review itself, I am sorry you feel this way but as a business we have done nothing wrong, the error with the shipping method is unfortunate but is not something that happens often, we processed your order in less than 24 hours and responded to your email in less than 24 hours. I think your review is very unfair.

Happy to help further if you need via email.

Regards,
Emma


Update 6th June 2022

Hi Robert,

I can see that your order was delivered on 27th May, we haven't had any response from yourself or any update to your review. Since we haven't heard from you I can only assume that everything is fine with your order.

I know you left your review rather hastily but it has a lasting impact on our business. Can you please update or remove this review as it is not accurate.

Regards,
Emma

5つ星のうち4の評価

Silverstone print

Print was good easy to order, just no delivery date, had to email separately for this, but came when they said it would, and I'm not good with technology so could have missed the delivery bit, all in all good service, gave 4 stars because of the delivery bit

2022年4月27日
Pit Lane Prints ロゴ

Pit Lane Prints からの回答

Thank you for your review Jackie, good to hear you were happy with the service.

An email is sent when your order is dispatched with your estimated delivery date and tracking information, it may have gone to your spam folder :)

Thanks,
Emma - Pit Lane Prints

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報