レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Poor service! Let me buy 16m of coving, rang a day later to tell me there was none, and any other substitute would be 2 weeks. Asked for a refund and took over a week to get the money back into m... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

After removing some coving in a house we bought 3 years ago I struggled to match the coving to put right again. I found plaster coving ltd whom had a perfect match but unfortunately due to loca... もっず芋る

5぀星のうち3の評䟡

The samples we ordered arrived quickly and we're great quality. However we had to cancel our main order as the lead in time was just too long. We were initially told two weeks due to our chosen coving... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち3の評䟡

The next day delivery service was mis leading. I did get an apology but when it arrived it was still wet and in fact is still drying more than a week later. Chipped on one edge when unwrapped it but c... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 補造業者

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Plaster Coving Ltd of North Yorkshire are the UKs largest wholesaler of Decorative Plaster Mouldings. We started manufacturing decorative plaster in North Yorkshire and have now expanded nationally offering trade accounts and dealing directly. To get the trade price for your Plaster Coving, Plaster Cornices, Plaster Ceiling Roses and Dado Rails, please contact us on 01723 321 111.


連絡先

2.9

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

272件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Excellent

When ordering our coving the staff were helpful and managed to arrange a delivery date whilst I was on the phone. The order was delivered well with the timescale. The very helpful amazing female delivery driver was polite and helpful and proceeded to place the coving into the room I wanted. I am well pleased and will definitely use this company again. Thank you

2016幎3月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Great service and an excellent product

I was initially hesitant ordering a fragile plaster product online, however as I couldn't find what I needed in any local shops I decided to order from Plaster Coving Ltd. Delivery was made within 2 days and the product was packaged extremely well, and as a result arrived in perfect condition. Very pleased with the quality of the product too.

2016幎3月17日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

Coving sample

Ordered a coving sample and although arrived promptly was broken in so many places the pattern and purpose was defeated and difficult to recognise. We have gone to another supplier for our product but I would trust that if we had ordered a large supply I would expect it to arrive in better condition. Luckily the sample was only £5 plus p+p so our loss wasnt too great!

2016幎3月17日
自発的なレビュヌ
Plaster Coving Ltd ロゎ

Plaster Coving Ltd からの回答

Hi,
I am very sorry to hear this. We send all our samples through a next day courier service We send a great number of samples every day and I can assure you that this hardly ever happens. And if it does we always act promptly and send another sample straight away and free of charge.Unfortunately this might have happened because of a heavy handed courier.
We do also offer full refunds as long as we are informed about a problem through a simple email or phone call!
In your case we did NOT receive any calls or emails.
When we deliver the actual coving we use our own vans and experienced drivers, so we can guarantee a safe transportation of our coving. I can proudly say we hardly ever have any problems.
I just wish you had contacted our office to inform us about the situation as we would have helped you immediately.
I think it is a bit unfair to be notified through a 2 star review about something as simple as this when we pride ourself on our great customer service and excellent products.
Please contact our office if you feel we can be of any further assistance
Tanya

5぀星のうち5の評䟡

Super choice, helpful staff

Samples were delivered undamaged so we could choose the coving we wanted by trying a sample. The order came through quickly with only small knocks. Pity they don't do adhesive.

2016幎3月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Great ceiling rose

Could not find anywhere local that sold a range of ceiling roses, places I used to know have closed down, I guess not everyone has a period property these days. Found Plaster Coving Ltd via the internet. Great range of styles and sizes. Easy to order, quick delivery and product was well packaged to prevent damage. Fitted it today with tile adhesive and four screws - looks great.

2016幎3月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Great Service

Ordered online, within the Hour I got a call to arrange delivery, Would definitely recommend & use again, bought 4 large ceiling rose,
Two already in place, look like there the originals to our old Victorian house :-)
Thank you

2016幎3月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Disappointing product

Delivery was expensive, had to ask when it was going to be delivered, product came looked OK until I unraped it, cracks, bits falling off of it. Looked to get a refund but read that once off the van it's unrefundable, is could of been explained better when buying on the web site or with the delivery man. Also website claims that coving is hand made but mine was made else where. Won't be buying from here again.

2016幎2月18日
自発的なレビュヌ
Plaster Coving Ltd ロゎ

Plaster Coving Ltd からの回答

Hi,
I am very sorry about your experience but unless you contact our office to tell us about the problem I am afraid we wouldn't be aware of it hence we wouldn't be able to help you.
You only received your coving 2 days ago so you are still in the guarantee time. We never refuse a replacement or a full refund if customers have a legitimate reason. If you had actually tried and contact us You would have been surprised by how helpful and professional our staff is.
As for the delivery charge I will have to disagree as it is actually quite cheap especially if you consider we delivered your coving (which by the way is hand made) over 200 miles away from our warehouse. As I have already stated in a different occasion we deliver our products in our own vans and we subsidise every delivery by putting together a few orders so we only charge a small standard fixed rate of £39.50 to deliver all over the country,which is not expensive if we consider time, fuel and any other expenses.
Having said this I really hope you will contact us tomorrow, but I am sure one of the girls in the office will call you first thing in the morning.
I just wish we were notified about this through a call or an email as I think that should have been the first step to rectify a simple problem like this.
Tanya

UPDATE:
I am pleased to say that the problem with this order was dealt with immediately and sorted straight away.
The customer was very happy with our service and promised to edit his review.

5぀星のうち5の評䟡

Great value for such a great product

I order 20 metres of coving for my living room and it looks wonderful, it was delivered by a helpful young man who brought it into my house for me. I was given a time slot for delivery so I knew exactly when it was arriving. Fast delivery and helpful staff. I will definitely be ordering more for my bedroom.

2016幎2月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Poor delivery

My goods arrived unpacked and broken
When I contacted Plastercoving they told me the goods are prone to this because of the nature of the material.
I am currently waiting for a ceiling rose to be replaced, delivery dates are expensive and slow

2016幎2月17日
自発的なレビュヌ
Plaster Coving Ltd ロゎ

Plaster Coving Ltd からの回答

Hi,
I am very sorry if you feel you had a bad experience with our product and our service, but I can reassure you that the situation was dealt with promptly and professionally by all the staff in our warehouse and office.
As soon as you reported the 2 lengths of damaged coving we refunded the full amount you paid and the money was back in your bank within 24 hours.
As for the product not being packed I can tell you that in your case the dado rail had just been made and being very fresh it was not wrapped in our usual cellophane paper as it could have caused sweating and bending of the lengths.
In regards with our delivery being slow and expensive i will have to disagree as your full order was delivered to you within 7 working days and considering it is a hand made product I would say it is very reasonable. Also we deliver our products in our own vans and we subsidise every delivery by putting together a few orders so we only charge a small standard fixed rate of £39.50 to deliver all over the country,which is not expensive if we consider time, fuel and any other expenses.
As for the damaged rose I am sure you will understand that when dealing with real plaster items sometimes a little damage might occur although it does not happen very often. When it happens though we are very happy to replace the item. As soon as you told us we agreed on an immediate swap which will happen as soon as we are in your area as agreed with you via email.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報