The best thing for my case is the…
The best thing for my case is the price, the prices are really good and they delivered on time so I had a good shopping experience.
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
ネガティブなレビューの 50%に回答しています
通常24時間以内に回答
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
The best thing for my case is the price, the prices are really good and they delivered on time so I had a good shopping experience.
Na het plaatsen van bestelling 1769 laten weten dat ik de bestelling voor vaderdag wil ontvangen. De dag erna wederom langs e-mail en een contactformulier ook gevraagd wanneer ik het pakket zou kunnen verwachten en geheel geen reacties.
Zeer teleurgesteld. Op 14 mei heb ik een bestelling geplaatst (ordernummer #1347). Inmiddels is het 17 juni en heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Daarnaast is het vrijwel onmogelijk om contact te krijgen met dit bedrijf. Ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen, maar krijg alleen een vreemd voicemailbandje. Ook heb ik gemaild naar hun twee verschillende e-mailadressen, zonder enige reactie.
Ik vind het erg teleurstellend dat er helemaal geen communicatie plaatsvindt. Inmiddels weet ik niet eens of mijn bestelling nog geleverd wordt of dat ik mijn geld kwijt ben. Deze review is voor mij een laatste poging om alsnog een reactie te krijgen. Ik verzoek het bedrijf dan ook dringend om contact met mij op te nemen en mijn bestelling alsnog te leveren of mijn aankoopbedrag terug te storten.
Lovely clothes both for my brother, thank you for the small gift
Een broek besteld vorige week, tot op heden niks gehoord of ontvangen. (#1624)
Als er problemen zijn zou omtrent levering of iets dergelijks zou het normaal zijn dat je daar van op de hoogte gesteld wordt.
12 juni kleding besteld maar wel een bevestiging ontvangen maar daarna nooit meer een bericht dat het verzonden is. helaas toen pas gaan google en er achter gekomen dat het scam is. zijn gewoon oplichters. Bankrekening is ook een buitenlandse rekening.
Iedereen moet aangifte doen om zo hopelijk een zaak te kunnen beginnen waarbij de gedupeerde mogelijk nog geld terug kunnen krijgen. Zonder meerder aangiftes doet de politie niks.
update 16-6-2026 12:06 uur:
bedrijf reageert dat ze het betreuren met het verzoek mijn ordernummer te sturen. Ik heb ze echter vanmorgen ook al een mail gestuurd met mijn order nummer maar hier wordt niet op gereageerd. Ordernummer #1632

Portofino Ams からの回答
Op 6 juni polo's besteld (#1535), vrijwel direct daarna een mail gekregen. Helemaal prima! Maar daarna niks meer vernomen. Mail gestuurd (maar lees net hier dat er problemen zijn), maar ook geprobeerd te bellen (naar een voicemailservice). Er wordt ook niks op de website vermeld dat er mogelijk problemen zijn. Niet echt de service die je verwacht.
Heb gisteren schoenen bestelt ik kan geen eens mijn order volgen helemaal niks ik snap er niks van volgens mij is het gewoon een scam website je kan geen eens contact met ze opnemen

Portofino Ams からの回答
Ook besteld en niks ontvangen. Tot op heden geen reactie over de order.
Inmiddels reactie, nu afwachten op de levering.
15-06: nog steeds geen tracking gegevens...
Order is #1493

Portofino Ams からの回答
SCAM!!! Besteld, betaald, niets geleverd.
Ik vrees dat dit een scam webshop is.
Meldt of rapporteert u het ook bij google en instagram? Of nog beter aangifte doen. Dit moet gestopt worden!
Update 18-6: ze houden je keer op keer met idiote redenen aan het lijntje. Dus definitief een SCAM voor mij.
Reactie op portofino: Als u mij de bestelde kledingstukken levert zal ik vanzelfsprekend deze review verwijderen. Maar ik heb tot nog toe nog geen verzendbevestiging van u ontvangen. 10 dagen verder: en niets!!

Portofino Ams からの回答
Ik heb de suède loafers in bruin besteld en ze zien er in het echt nog mooier uit dan op de website. Ik heb ze tijdens het diner met een chino gedragen en ze zaten helemaal niet stijf of ongemakkelijk. De vorm is netjes, maar niet te formeel, en dat vind ik prettig. De levering verliep ook vlekkeloos en er waren geen problemen met de verpakking.
Ik heb gekozen voor de zwarte polo zonder knopen het is een kledingstuk voor dagelijks gebruik. Het ontwerp is eenvoudig, maar juist daarom vind ik het zo leuk
Ik heb een broek en een wit poloshirt voor de zomer gekocht. Een vrij eenvoudige combinatie, niets bijzonders, maar het ziet er netjes uit. Het poloshirt valt mooi rond de schouders en de stof voelt veel beter aan dan ik had verwacht; het heeft niet dat goedkope, dunne gevoel dat sommige shirts die je online koopt.
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。