Queens レビュー 

344
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Ordered Asics trainers for my Granddaughters birthday, the ones she wanted were sold of her size in UK. I found them on Queens site excellent price and the dispatch/delivery was very quick. I would 10... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Op 2 september sneakers besteld en betaald. Na 3 dagen was de status van mijn bestelling nog steeds - bestelling wordt verwerkt-. Op 5,6 en 7 september gemaild met de vraag wanneer mijn bestelling... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Ehrlich gesagt freue ich mich, dass es P&Q nicht nur online gibt! Zu meiner persönlichen Freude gibt es diesen Store auch leibhaftig vor Ort!! Die Frauen sorgen immer wieder dafür, das es im Store n... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Absolutely love these boots! They look even better in person and are incredibly comfortable to wear. The quality is excellent, they feel very well made, and they fit perfectly. I’m really happy with m... もっと見る

企業情報

  1. 婦人服店
  2. ・
  3. ストリートウェア店
  4. 衣料品店
  5. 靴屋
  6. 子供服店

当該企業による記述

We’re Queens, bringing you the best of the fashion world and the latest trends. Since 2021, we’ve been part of the Footshop family, offering complete outfits from head to toe in one place. Every day, we bring you inspiration through leading influencers, social media, and of course, our website, where over 18,000 products are waiting for you in stock. In our extensive range, you’ll discover a wide selection of brands such as Nike, adidas, Puma, Vans, Reebok, Asics, New Balance, The North Face, Patagonia, Birkenstock, Veja, and many more. Whether you prefer minimalist pieces or something more striking, we have something for everyone.


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

344件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 8%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(344)

過去12か月のレビュー数: 87件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Katastrophe! Geld wird nicht erstattet

Katastrophe! Ich habe vor Wochen Schuhe zurückgesendet, welche furchtbar nach Plastik gestunken haben. Es war so krass, dass es in den Augen brannte. Ich stelle mal infrage, ob die Schuhe wirklich Originale waren. Ich habe sie jedenfalls umgehend zurückgeschickt und warte seither auf mein Geld. Auf meine E-Mails bekomme ich ständig die Begründung, man sei im Austausch mit dem Lager und warte auf Rückmeldung. Im Endeffekt wird einfach das Geld einbehalten. Sollte ich in den kommenden Tagen keine Erstattung mehr erhalten, werde ich mir Rechtsbeistand holen. Einfach aus Prinzip! Ein unmöglicher Laden, Finger weg.

2024年6月28日
自発的なレビュー
Queens ロゴ

Queens からの回答

Dear customer, I can assure you that your case is still in progress or solved. Please give us a call and we can give you an update in real time.

5つ星のうち1の評価

Queens Fashion spekuliert…

Queens Fashion spekuliert offensichtlich mit dem Geld ihrer Kunden. Nachdem ist vor 10 Tagen ein Kleid gekauft und auch bezahlt habe, ist es jetzt angeblich nicht mehr lieferbar und das Geld wir mir zurück erstattet. Sehr ärgerlich, da es jetzt auch in anderen online Shops ausverkauft ist. Ich frage mich, was Queens die letzten 10 Tage mit meinem Geld gemacht hat?
Auf der Webseite des Anbieters sind angeblich noch 2 Artikel der Ware verfügbar. Scheint für mich absoluter Betrug!

2024年6月28日
自発的なレビュー
Queens ロゴ

Queens からの回答

Dear customer, I am sorry about the delay to your order - please contact our customer service for immediate, direct help. Thank you!

5つ星のうち1の評価

Achtung ⚠️ Finger weg⚠️⚠️⚠️

Achtung ⚠️ Finger weg⚠️⚠️⚠️
Bei der Rücksendung von bestellter Ware erfolgt trotz Zustellbestätigung keine Rückerstattung.
Ich erhalte keine Begründung und laufe meinem Geld seit Wochen nach.
Bittere Erfahrung
Ware zurückgesendet- Geld weg

2024年5月20日
自発的なレビュー
Queens ロゴ

Queens からの回答

Dear customer, I can assure you that your case is still in progress or solved. Please give us a call and we can give you an update in real time.

5つ星のうち1の評価

China hat seine Finger im Spiel

es bleibt zu überprüfen, ob diese Firma nicht von Rohstoffen aus China beliefert wird, welche radioaktiv bestrahlt wurden in China als Desinfektionsmaßnahme. China setzte auch Radioaktive Bestrhlung in grösserem Umfang ein bei der bekämpfungd er Corona-Seuche.

2024年6月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Achtung bei Retouren

Achtung bei Retouren. Ich bekomme keine Antwort und keine Erstattung über Klarna. Auf Mails bekomme ich keine Antwort.

2024年5月24日
自発的なレビュー
Queens ロゴ

Queens からの回答

Dear customer, I can assure you that your case is still in progress or solved. Please give us a call and we can give you an update in real time.

5つ星のうち5の評価

Perfekt

Perfekt, hatte ein paar bedenken als ich die ganzen negativen Kommentare gelesen habe, nachdem ich meine Bestellung abgegeben habe.
Jedoch habe ich nichts auszusetzen, weder von dem Produkt noch von der Lieferung.

2024年5月4日
自発的なレビュー
Queens ロゴ

Queens からの回答

Dear customer, thank you for sharing your experience with us and most importantly, future customers.
Have a nice day!
Queens team

5つ星のうち1の評価

Geld nooit terug gekregen

Ik heb een jas besteld van 200 euro, deze paste niet. Toen heb ik hem terug gestuurd met het retourformulier die bij het pakket zat. Ik heb daarna mijn geld niet terug gekregen en contact gezocht met de klantenservice. Ze gaven mij de schuld dat hij niet was aangekomen terwijl ik het retourformulier heb gebruikt die zij hebben gestuurd. Uiteindelijk nooit mijn geld terug gekregen.

2023年10月30日
自発的なレビュー
Queens ロゴ

Queens からの回答

Hello,

Thank you for your feedback. However we always issue a refund for returned product. We have asked you to send us more contact details so that we can check your case.

Thank you for your understanding.
Have a great day,
Queens Team

5つ星のうち1の評価

Ik heb een tijdje geleden mijn sneakers…

Ik heb een tijdje geleden mijn sneakers terug gestuurd.
Maar tot vandaag is helaas €147,49 niet teruggestuurd.

Komt dat nog? Mag ik hopen van wel.

2024年4月16日
自発的なレビュー
Queens ロゴ

Queens からの回答

Hello,

thank you for your review. We always refund the money for each returned product.
Unfortunately, we have not yet received your package at our warehouse in Prague.
Please, send us a tracking number of your package to our e-mail hoi@iqueens.nl and we'll check the whole situation.

Thank you for your understanding.
Have a great day,
Queens Team

5つ星のうち1の評価

Retoure

Ich habe eine Retoure die am 12.3.2024 per DHL zugestellt wurde. Laut Qeens AGB soll der Betrag innerhalb 14 Tagen zurückgewiesen werden. Bis heute ist da noch nichts Passiert. Auf Nachfrage über E-Mail bekomme ich nur Ausreden wie, wir haben Probleme über PayPal oder er Betrag wurde überwiesen. Ich empfinde diese Zurückhaltung des Geldes schon als Betrug.
Ich jedenfalls habe das ganze an meinen Anwalt übergeben.
Also Vorsicht!!!

2024年4月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Helemaal prima!

25 maart 2024 besteld en 3 april in huis. Perfecte levering en product. Ik ben helemaal tevreden!

2024年4月3日
自発的なレビュー
Queens ロゴ

Queens からの回答

We really appreciate you taking the time to share your rating with us. We look forward to seeing you again soon. :)

5つ星のうち1の評価

Queens global totaly wasted my time

Queens global totaly wasted my time, first of all they said "the product is coming from an external warehouse that we're still expecting, so your order will be delayed."
And today they have changed their story again saying"we apoloigze for complications but unfortunately, the CARRIER DOES NOT DELIVER TO YOUR ADDRESS."
DHL express has delivered to my address in IRELAND only a few weeks ago from Skatedeluxe an excellent company to deal with.
Don't waste your time with Queens excuses.

2024年4月2日
自発的なレビュー
Queens ロゴ

Queens からの回答

Hello,

thank you for your review. Every feedback is important for us to improve our service.
We apologize for the complications with your order. There was an error in our system, based on which my colleague contacted you that the order cannot be delivered and it was cancelled. However, we have checked the situation based on your email and the carrier actually delivers to that address.

Your money has been refunded via PayPal and of course you can create a new order. As an apology, we have also sent you a discount code for your next purchase.

We believe that if you give us another chance, everything will be to your maximum satisfaction.
Thank you for your understanding.
Queens Team

5つ星のうち1の評価

Retouren werden bewusst erschwert/verkompliziert!

Die bestellten Schuhe sind einfach zu klein ausgefallen und sollten zurück. Der mitgelieferte Retourenzettel hat einen QR-Code für DHL pp. und einen QR-Code für Hermes. Keiner der beiden ist für die Versender lesbar. Das die Retoure angeblich bis nach Prag zurück muss und man nunmehr 14 Tage plus 5 Tage warten soll, bis das Geld zurück erstattet wird ist nicht korrekt, da der Versand ja auch von einer deutschen Adresse kommt. Ich erachte das ganze als eine bewusste bzw. gewollte Erschwernis der Rücksendungen/Rücknahmen. Die angeblich Hotline ist nur schwer erreichbar...es bleibt spannend, wie sich weiter verhalten wird.

2024年3月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Leverijd niet duidelijk

Zit nu vanaf 6 mrt op mijn bestelling te wachten
We zijn bijna een maand verder,
2 x doorgeven bestelnummer
Bestelling QOS1003NL en mijn mailadres en tel.nr. ze reageren helemaal niet.
En mijn €34.95 !!!
Inmiddels is het 16-4-2024
en heb ik 2 x een mail naar hun gestuurd, info@............nl ze reageren er totaal niet op, wel op deze review, heel vreemd, ze kunnen toch ook op mijn mail antwoorden, waarom of waar het fout gelopen is, en mijn geld terug overmaken, hetzelfde artikel is inmiddels voor de helft van de prijs te koop bij podobrace.

2024年3月24日
自発的なレビュー
Queens ロゴ

Queens からの回答

Hello,

we're sorry, but this is not our order number. Did you really order from our e-shop https://www.iqueens.nl/nl/dames ?
We have also not received any e-mail from you.

Our e-mail is hoi@iqueens.nl and phone number is +31 (97) 010280027.

Thank you for your understanding.
Queens Team

5つ星のうち5の評価

Problemlose Schuhbestellung

Am 09.03.2024 habe ich ein Paar Converse Schuhe bestellt. Bestellprozess, Bestätigung und Versand alles easy, schnell und funkionierte.
Schuhe waren schon am 12.03.2024 da.
Größe wie angegeben, keine Mängel.
Gerne wieder.

2024年3月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fast dispatch and delivery

I ordered a pair of Adidas Forum 3 days ago. They arrived today (Ireland). Dispatch and delivery was really fast. I did have a bit of doubt regarding how my experience was gonna go but after how prompt everything was I had to review the site. Oh and they're a perfect fit. I will defo order again.

2024年2月16日
自発的なレビュー
Queens ロゴ

Queens からの回答

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review. We’re glad to know that you had a positive experience with us. :)

5つ星のうち5の評価

Het is een betrouwbare website

Het is een betrouwbare website. Ik heb de schoenen uiteindelijk geretourneerd en het geld netjes terug ontvangen. Verzend- en retourproces duurt alleen langer omdat het via Praag loopt.

2024年2月11日
自発的なレビュー
Queens ロゴ

Queens からの回答

Thank you! We appreciate your review and are delighted to hear that you had a positive experience with our e-shop.

5つ星のうち1の評価

emailed them about returning an order…

emailed them about returning an order and haven't received a reply to date.

Edit: They still havent replied.

2024年1月20日
自発的なレビュー
Queens ロゴ

Queens からの回答

Hello,

Thank you for your feedback. :) We're sorry but we didn't receive an e-mail from you.
Based on the phone call, we sent you an email and then we were in contact you with you.

The product has been successfully returned and we have refunded you.
We apologize for any inconvenience caused.
Have a great day,
Queens Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報