Stylio - Personal AI Stylist レビュヌ 

83
•
TrustScore 5段階評䟡の2

1.9

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち2の評䟡

The content of clothing suggestions is really senior-people orientated, I would say for ladies 70+. Not inspiring at all. Also, I was charged for a month which I never ordered. They have refunded the... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Claims to show outfits based on your archetype, color profile, shape, etc. It does NONE of that. No archetype suggestions at all, colors ate all muted and bland, and many suggestions are ridiculously... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Its a scam, never got login details, wrote to support, they asked to write all the details again (even though I send all the information about payment in first letter) then ignored my letter. Tried to... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Watch out it’s a scam!! Bought a wardrobe capsule for 15$, never received it. Logged into the app to find it, deleted the account. Had no membership. Has charged me now 2 times for 20$, dont know wh... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. スタむリスト

圓該䌁業による蚘述

Meet Stylio — your AI-powered stylist that provides thoughtful, personalized fashion guidance every day, helping you look polished with ease. Whether you're returning to work, starting a new chapter, or simply want to refresh your wardrobe, Stylio helps you dress with confidence — without spending hours or hiring a consultant.


連絡先

1.9

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2

83件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 98に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

1.9

すべおのレビュヌ

(83)

過去12か月のレビュヌ数: 83ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

I love being able to try on clothes


I love being able to try on clothes without going anywhere. I can find similar things in my closet and buy those i don't have to complete a look. Most looks are for younger women but I like a lot of the styles.

2026幎9月24日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Hi Susan, we’re so glad Stylio is helping you feel more confident and organized with your wardrobe choices. Thank you for sharing your experience. 🩷

5぀星のうち5の評䟡

This app so helpful

This app so helpful! And it's amazing that I can apply capsule looks on my me!

2026幎9月22日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Hi Alyona, we’re so glad Stylio is helping you feel more confident and organized with your wardrobe choices. Thank you for sharing your experience. 🩷

5぀星のうち4の評䟡

Nice outfits

Nice outfits, found some pieces from Zara, that actually work for my wardrobe.

2026幎9月1日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Hi Darya, thank you for your support. We’re dedicated to making Stylio a polished companion for your style journey, and we truly value you taking the time to share this.

5぀星のうち5の評䟡

Great goods from great venders...

Very patient folks. It's entertaining to "try on" outfits and see how they would look on me. I haven't ordered yet, but I will shortly. Look like quality goods and good brands...even space for Amazon!

2026幎9月21日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Hello Linda,

Thank you so much for sharing this — so glad you're enjoying the "Try On" feature and finding the brand quality appealing!

Whenever you're ready to order, we hope you love what you pick. Let us know if you have any questions along the way!

5぀星のうち1の評䟡

Complete scam!!!

Complete scam!!!! Stay away from this "company"!!! They are deceptive and neglectful.

2026幎9月21日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Hi Monica, we're here for you.

To make sure we get this sorted out quickly, please drop us a line at support@stylio.fashion. Our team will be happy to take care of it for you personally.

5぀星のうち1の評䟡

Typical scam

I see I'm not alone in poor opinion. After I answered all the questions, and got to the end of the evaluation, there was a summary showing where I am now and where I'll be in some time period. Mine said I utilize 30% of my wardrobe, when my answer was 75%. The other 2 topics in the final, PROFOUND evaluation were complete b.s. too. Scam.

2026幎9月20日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Hi Megan,

Thank you for the detailed feedback, and we're sorry the evaluation results didn't accurately reflect your answers — that's not the experience we want.

We'll look into this as a potential technical issue with the assessment. Please reach out to us at support@stylio.fashion with details on the specific discrepancies you noticed, and we'll investigate this further.

5぀星のうち1の評䟡

AVOID!!

I was extremely disappointed in my experience. I signed up for the 28 day program and canceled it before the 28 day package ended. This was not a free 28-day trial or a plan they charge you for after the 28 days are over. I paid up front for the 28 days.
The majority of the outfits were things I'd never wear. I would explain what I didn't like and why I disliked the suggestions when I was prompted to do so, but was continuously sent ideas for my capsule that again, I wouldn't buy.
I canceled, confirmed the cancelation and would go on the app to see if I was still being sent outfits, but it said my plan had ended and I'd need to sunscribe if I wanted to restart. I did not. I did this several times with the same results. However, today, I was charged $39 for my subscription that ended weeks ago, that I did not renew. I requested a refund via email (per the website's instructions), but it bounced back undeliverable. I cannot locate a phone number. I will also dispute this with my bank.
I'm very irritated by this whole process and wished I had read the reviews. Do not be deceived and I DO NOT RECOMMEND. Actually, I recommend you avoid!

2026幎9月18日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Bea,

We're really sorry to hear about this experience, especially with the styling not matching your preferences despite your feedback, and the unexpected charge after cancellation. Please reach out to us directly at support@stylio.fashion with your account details so we can investigate this charge and get it resolved for you.

5぀星のうち1の評䟡

Decietful charges.

Like other reviewers, I signed up for one week for $6.93. I was charged $38.95. Contacted Stylio and the replied that no, I signed up for a month. They refused any reimbursement.
Stay away from Stylio!

2026幎9月15日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Hello!

We're sorry to hear about this confusion. To clarify: the $6.93 was for the initial trial period, which then renews at $38.95 per the terms displayed at signup — this reflects an ongoing subscription rather than a one-time payment. We understand this wasn't clear enough at the time, and we're sorry for the frustration this has caused.

5぀星のうち1の評䟡

Do not take the quiz for Stylio!!

Do not take the quiz for Stylio!!! I’m not sure how it happened but they are charging my credit card $38.95 as a reoccurring monthly fee that I did not sign up for! I am trying to cancel this now. I have no idea who to contact and my credit card company has reversed the charges. I have no emails from Stylio and if I was interested in using the service, I have no account to do so??? Scam!!!

2026幎7月27日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Hi Cathy, we’re sorry for any frustration the cancellation process may have caused. Our goal is to make Stylio feel supportive at every stage, so if you need a hand with your subscription, please reach out at support@stylio.fashion. You can also do it yourself in Settings → Manage Subscription, but we’re more than happy to take care of it for you personally.

5぀星のうち1の評䟡

Even One star is a lot for this

Even One star is a lot for this.
I did not subscribe, and its trying to charge 39.99 and 38.95 for no reason. This is definately a scam and must havenpulled a lot of money from people. I can log in or find email for customer support either.

2026幎9月8日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Hello Kyra, thank you for letting us know about this. We value your peace of mind and always try to keep our terms clear during purchase, but we’d love the opportunity to look into this for you personally. Please reach out to us at support@stylio.fashion — our team is ready to ensure everything is handled with care.

5぀星のうち1の評䟡

I would like to clarify one important



I would like to clarify one important point.

You state that two separate subscriptions were created and that one of them may have simply been forgotten about. However, this is exactly what I find concerning.

I cancelled my subscription immediately after purchasing Stylio because I realized that I did not want or need the service. I believed that I had cancelled my subscription completely.

If two separate recurring subscriptions were created during the same checkout process, it was not clear to me that I was agreeing to two separate subscriptions with separate recurring charges and separate cancellation requirements.

I also could not see these subscriptions in my Apple Account under Subscriptions, which reinforced my understanding that there was no active subscription remaining.

I would therefore appreciate a clear explanation of:

1. Why two separate subscriptions were created during my purchase;
2. Where exactly during the checkout process I was informed that I was subscribing to two separate recurring plans;
3. Why each subscription required a separate cancellation;
4. What exactly Plan 1 and Plan 2 were, and what I was charged for each one.

I am not disputing the original payment. I am specifically asking about the August 14 charge, which occurred after I had already cancelled the subscription and believed that there were no active paid subscriptions remaining.

I appreciate that one payment has already been refunded. I am asking Stylio to reconsider the remaining €17.47 charge in light of these circumstances.

I would appreciate a transparent explanation of how the two subscriptions were presented and authorized at checkout.

2026幎9月13日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Hello НаЎежЎа БелОк,

Thank you for sharing your experience. We're sorry this didn't work out for you. Please note that we always show a clear notice about subscription renewal on the purchase screen, for both Premium plans and free trials.

We've since sent you a full explanation via direct message and, as an exception, refunded a portion of the charges. For future reference, cancellations can be managed directly within the app, and we do encourage customers to review the renewal terms at checkout.

If there's anything else we can help with, please reach out to us at support@stylio.fashion.

5぀星のうち1の評䟡

This company is a complete scam

This company is a complete scam. I ordered the trial for $6.93 and soon had over $100.00 in charges on my account. I can’t get anyone to refund me.
Also, the site is useless.

2026幎9月10日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Hi Susan! We're sorry to hear that the subscription renewal was unexpected for you. Please note that we always provide a clear warning about the subscription renewal on the purchase screen (be it a Premium or a free trial). If you need help with canceling, please get in touch with us at support@stylio.fashion, and we'll provide you with the instructions you need.

5぀星のうち1の評䟡

It is impossible to cancel an account

It is impossible to cancel an account! They keep charging me $38.95 per month and I can't log in to cancel. Do not work with this company!

2026幎9月8日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Hello Ani. We are sorry for inconveniences! Please note that you can manage or cancel your subscription through the app's profile settings at any time. If you purchased it through App Store/Google Play, please cancel it individually from your active subscription list. If you need help, please reach out to us at support@stylio.fashion with the subject line "Stylio.Review," and we’ll prioritize your request to resolve this issue as quickly as possible.

5぀星のうち1の評䟡

Very deceptive practices

Very deceptive practices
I joined for a week for 6.93. Add-ons popped up that did not give me an option to decline. I immediately contacted them after I saw the charge. Eva was very argumentative. I showed the charges. She kept trying to get me to keep the account. Even lying about the process. Finally after I said no because they were deceptive and misleading she said I couldn't get a refund because I didn't meet their qualifications after SHE REVIEWED the policy. Not the customer 😕. My bank is disputing it. Do not entertain. It is foreign scam. Also from the beginning it said I didn't have an account yet it charged twice a she was able to see an account I couldn't . It's a definite SCAM!!

2026幎9月4日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Dear DeAnne,

We're really sorry to hear about this experience, and especially for the frustration of feeling unheard during your conversation with our team — that's not the interaction we want anyone to have with us.

We want to clarify: our refund decisions are based on our Terms of Use, which apply equally and transparently to every customer — it's not something reviewed or decided arbitrarily by an individual agent, but rather whether a request falls within what those terms outline as eligible.

We understand this doesn't make the overall experience feel any better, especially with the add-on charges and account confusion you described. I'm sorry for all of the frustration this has caused you.

Since your bank is already reviewing the dispute, we'll continue providing any information needed to support that process. Please let us know if you have any other questions in the meantime.

5぀星のうち1の評䟡

This is such a scam

This is such a scam. They take your cc information and charge you even after I canceled it the same day. I sent them a message and I am still waiting to hear back from someone. There’s no one I can speak to, my cc company I can’t go anything until the charge goes from pending to permanent. I have proof of the cancellation, this a Korean company and all the want is your money. I would think twice or ten times before I ever do this again. I want my charges reversed. Just to let everyone know they did reach out to me. They don’t reverse charges. They’ll offer you free service. No thanks. Calling the BBB

2026幎9月3日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Hi Helen, thank you for taking the time to share this. We know how important clarity is when it comes to billing, and we want every step — including cancellations — to feel straightforward.

We've already reached out to you directly to go over the details of your plan, and we're looking forward to continuing that conversation there. Thanks again for your patience while we sort this out together!

5぀星のうち1の評䟡

Awful site.

Poor interface, non existent customer support. Attempts to cancel ignored and automatic charges continue. Avoid at all costs!

2026幎9月1日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Hi there, we’re sorry for any frustration the cancellation process may have caused. Our goal is to support you at every stage, so if you need help with your subscription, please reach out to support@stylio.fashion. You can also do it yourself in Settings → Manage Subscription, but we’re more than happy to take care of it for you personally.

5぀星のうち1の評䟡

I've canceled over a month ago and they


I've canceled over a month ago and they still charged me and claimed they can't find my account after giving them two different email addresses!
I find this as a bad attempt for fraudulent activity. I will be escalated my claim.

2026幎8月23日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Hi Trish, we're sorry for any frustration the cancellation process caused — that's definitely not the experience we want anyone to have with Stylio. It looks like the mix-up happened because you'd reached out from a different email than the one linked to your subscription, which made it a bit trickier to locate at first — all good now though, and we're glad we could track it down. If anything else comes up, we're always here at support@stylio.fashion 💛

5぀星のうち1の評䟡

I never subscribed to this service

I never subscribed to this service ! Since it has not been used at all I'm asking that you return my money to my card ! I will cancel this card as soon as my money is returned!I'm a 73 yr old living on a fixed income and would have no need for this! I hope you will do as I ask so I don't have to take other measures to get this settled! I thought my card was compromised but from these reviews I'm not so sure!

2026幎8月23日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Hello Jackie Lanier, thank you for letting us know about this. We value your peace of mind and always try to keep our terms clear during purchase, but we’d love the opportunity to look into this for you personally. Please reach out to us at support@stylio.fashion — our team is ready to ensure everything is handled with care.

5぀星のうち1の評䟡

I cannot get this cancelled

I cannot get this cancelled. I've sent a request to their support team and they cannot "find" my account. I've followed their directions to cancel for the past week and keep getting error messages on their app. Now, they are trying to charge my credit card almost $40 for the subscription. I don't know how to get this to end.

2026幎8月10日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Hello Tina,

We're so sorry for the frustration and stress this has caused you — a week of trying to cancel with no success, plus a pending charge, is genuinely stressful, and that's not the experience we want for you at all.

Good news: we've located your account, and your cancellation has already been confirmed — you should already have received a confirmation email with the details. You should not be charged going forward.

We're sorry again for the inconvenience this has caused. Please don't hesitate to reach out if you have any other questions or if anything doesn't look right on your end.

5぀星のうち1の評䟡

It is very misleading this day and age


It is very misleading this day and age where you have stitch fix and other companies sending you clothes. Esp for $30 a month. Do not use. And if ur not satisfied. They take ur money anyway. When I cancelled my order 15 mins after receiving, one of the cancellation options says, I thought you sent the clothes. Which means they realize ppl may make that assumption and do not clearly state that they do not. And they keep ur initial payment. Fraudulent company.

2026幎8月17日
自発的なレビュヌ
Stylio - Personal AI Stylist ロゎ

Stylio - Personal AI Stylist からの回答

Hello Jamie,

We're sorry for the misunderstanding, and we understand how the comparison to clothing subscription boxes could easily lead to that assumption. To clarify, Stylio is an AI styling assistant, we don't sell or ship physical clothing.

All details about what's included are shown clearly before and during the purchase process. We're sorry this wasn't clear enough for you upfront, and we appreciate you sharing this feedback. If you need any other assistance, please reach out to us at support@stylio.fashion, so we can help there.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報