Radiator Cabinets UK Ltd レビュー 

322
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Wow! Just Wow! I’m am so pleased with my new radiator cover. I found ordering my radiator cover so easy. Easy to follow instructions for measuring, which I must have got right as your product is perf... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

No issues with this company. The radiator grilles are good quality, albiet a little pricey, but good service. The grilles were also well packaged which was reassuring. Will use again soon for my... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Really pleased with quality of rad cabinet, spec and finish exactly as stated on website. Delivered on time, well packaged and protected. Kept informed, provide good fixing advice. Purchased similar... もっと見る

5つ星のうち5の評価

The cover is absolutely beautiful and expertly crafted, with a superb finish and exceptional quality. The seller was responsive, helpful and attentive, even replying to my questions over the weeke... もっと見る

企業情報

  1. 家具店
  2. ・
  3. 作り付け家具提供業者

当該企業による記述

Welcome to Radiator Cabinets UK, Your premier destination for custom-made radiator covers that enhance the aesthetic appeal of your space while ensuring optimal functionality. With a commitment to excellence, we have earned a reputation as a trusted provider of high-quality radiator covers that blend seamlessly into any home or office environment. At Radiator Cabinets UK, we understand that every customer has unique requirements and design preferences. Our dedicated team of skilled craftsmen combines years of experience with a passion for creating bespoke radiator covers that exceed expectations. Whether you're seeking a sleek, contemporary design or a traditional and elegant style, we have the expertise to bring your vision to life. What sets us apart from the competition is our unwavering dedication to quality. We source only the finest materials, carefully selected for their durability, functionality, and aesthetic appeal. Every radiator cover we produce undergoes rigorous quality control checks to ensure it meets our stringent standards. This commitment to excellence guarantees that our customers receive products that not only look stunning but also stand the test of time. Customer satisfaction is at the heart of our business, and we strive to provide an outstanding experience from start to finish. Our friendly and knowledgeable customer support team is always ready to assist you, offering personalised guidance and advice to help you make the right choices for your radiator covers. We take pride in our prompt and reliable delivery service, ensuring that your custom-made radiator cover arrives in pristine condition and on time. As a testament to our commitment to customer satisfaction, we invite you to explore the reviews and ratings on our Trustpilot page. Our valued customers have consistently praised our products for their exceptional craftsmanship, attention to detail, and outstanding service. We cherish the feedback we receive and continuously work to improve and refine our offerings based on customer suggestions. Whether you're a homeowner, interior designer, or developer we are your trusted partner for all your custom radiator cover needs. Transform your space today with our stunning, tailor-made radiator covers. Radiator Cabinets UK,: Your Radiator Covers, Perfected.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

322件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.7

すべてのレビュー

(322)

過去12か月のレビュー数: 25件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

The lead time was accurate (a few days…

The lead time was accurate (a few days ahead) and on arrival I was so happy with the two cabinets. Fantastic quality, ready to slot in and easy to fix to wall will a YouTube video in dispatch email even! Four clips fit each panel at front and unfortunately one clip was broken. I emailed and they popped a couple in the post for me. Great communication and customer service from start to finish

2025年1月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Henley mirror radiator

Love my radiator cabinet. Competitive prices with quick responses when you have a query. Had no issue when I wanted to chsngemy order from trimmed to matt, it was done quickly with no problem. Very helpful company and there quality if fantastic

2024年7月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent product and a great service.

I took comfort from the slick website when I noticed that reviews on Trust pilot backed up what looked like a great company and product. The whole process from ordering to delivery could not have gone smoother. My wife and I really could not be happier with quality and finish. We will be using Radiator Cabinets Uk again.

2024年12月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent in every way

Ordered two cabinets for the lounge. Arrived within the time frame promised and look superb, fantastic finish and fit exactly as expected. Really couldn't ask for anything more. Delivery guys really pleasant and delivered a day early. Considering ordering another two. Thank you Radiator cabinets.

2024年11月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

My husband and I saved for 5 years to…

My husband and I saved for 5 years to do the work we wanted in our retirement home. sadly he died before we could embark upon it. I had boiler replaced, walls knocked down and re-plastered and as a little luxury an expensive radiator cover to hide a very ugly radiator in my hallway. All work was instigated at the same time and everything is done, but still not radiator cover. Arrived unfinished, screws supplied to fix panels went right through to the other side and the only response I got was human error. Now almost 3 months after I ordered it I still have only a front panel. I have asked for my money back with no response.

Update
Well I finally got a response after my review and a new dispatch notice was emailed to me - unfortunately it had the wrong address on this notification so I'm not hopeful.

2024年8月27日
自発的なレビュー
Radiator Cabinets UK Ltd ロゴ

Radiator Cabinets UK Ltd からの回答

Hi Jacqueline,

Thank you for leaving this feedback.

I have looked into the details; The cabinet was delivered at the end of July, four weeks after you placed the order. You flagged up an issue and a member of our team drove from a project in London for over two and a half hours to retrieve the cabinet and get it back to our workshop to resolve the problem.

We explained the panel would need to be remade, which it has been, and we have sent courier details to show it’s on the way back to you. This is an eight week timeframe altogether from ordering, so I’m not sure where the three months comes from.

We are always happy to provide customers with updates when politely requested.

I’m so sorry to hear of the loss of your husband, my sincerest condolences. Your cabinet is absolutely stunning and I hope when it’s delivered and fixed in place it provides that finishing touch to your renovation project.

Of course if you decide you don’t want the cabinet I’ll get you refunded and organise for it to be collected again.

Kind regards, John

Update response:
This is the only address available on the courier system to select in this postcode. The company and the driver will contact you directly in any case. The shipment was organised prior to your review. It’s likely the wording of your emails as to why you weren’t receiving updates.

5つ星のうち5の評価

Excellent job

Great service. Excellent job. Very stylish radiator cabinet. It looked amazing. Highly recommended. Thanks John.

2024年8月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Ordered two cabinets recently

Ordered two cabinets recently. Company representatives were extremely helpful guiding me through how to measure correctly and ensure the specifications given for bespoke cabinets was correct. Was promised delivery in 5-6 weeks but actually arrived in two weeks. Cabinets did not disappoint. Extremely well made and now provide a great feature to our rooms doing away with ugly radiators. Could not be more pleased. Would recommend to anyone and will definitely be using again.

2024年6月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Ordered an unusually large radiator…

Ordered an unusually large radiator cover for my hallway, arrived in perfect condition and loved it so much, I purchased another two of a different style for my lounge.

John, was very helpful, the service was exceptional, looking around my home now for where I will place my next purchase!

2024年5月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Disappointed

I requested a quote for a bespoke cabinet with an additional shoe storage to the side. Liaised with the customer service team via whatsapp to get some guidance for measurements. I provided the measures immediately, I waited to hear back, chasing multiple times for a response - my messages got completely ignored and no quote was ever given.
It’s now been 10 days since the request.
Complete disappointment.

2024年6月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dreadful service

Dreadful service, ordered 29th January 2024, despite 3 telephone calls and 2 emails re proposed delivery date no one called back and no email response therefore the order was cancelled on 27th February 2024. Out of the blue they advised delivery date of 25th June 2024!!

2024年6月24日
自発的なレビュー
Radiator Cabinets UK Ltd ロゴ

Radiator Cabinets UK Ltd からの回答

Hi Mr Hadley,

Thank you for your feedback. I've looked into this on your behalf.

This order was made and delivered in February 2024. It wasn't cancelled and was delivered to your address (signed for).

The order wasn't marked as complete at the time because you flagged that the mesh part of the grille was missing. That's why you only received the completion email now.

It transpired that you hadn't ordered the grille with a mesh. The website options are clear (a photo shows the grille without mesh), and we also sent a confirmation email explaining that there was no mesh on the order you placed. You didn't reply to the confirmation email to say there was a mistake, so the grille was made as you ordered.

From the notes, I can see that a colleague discussed the possibility of sending the mesh separately, so we have reached out to discuss the ordering error.

Unfortunately, although we attempted to, it's impossible to supply the mesh retrospectively and attach it correctly. Please feel free to contact us if you would like to discuss alternative options.

We are always happy to work with customers to resolve situations like this.

Kind regards,

Debbie

5つ星のうち5の評価

Perfect Radiator Cabinet

First of all they guided me over the phone how to fill in the dimensions etc. The cabinet arrived very quickly - just over a week. It was easy to fit (following the online video). It fits perfectly and looks great.

2024年6月4日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報