Ruggable EU レビュー 

1,195
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I have ordered about 7 rugs through Ruggable. I have never been disappointed. I now live in France and was pleased with the expansion to Europe. I can change my look seasonally without compromise m... もっと見る

5つ星のうち2の評価

I love the concept and the attractive options. But the quality isn't there. The rug fades incredibly fast. I bought a rug for the entrance to the shower. I really like it. About 14 months later... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Tapis zèbre magnifique aussi bien dans la texture que dans les couleurs et lavable! Motif original qui nous invite au voyage et à la rêverie.....S'adapte très bien avec tout les styles de mobilier. L... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Everything went very well with Ruggable. The product is great, good quality, beautiful looking. We didn't have any issues with the service nor delivery. Overall, satisfied and would recommend to other... もっと見る

企業情報

当該企業による記述

Ruggable is the Original Washable Rug brand, created to make beautiful living effortless. We believe style should never come at the cost of practicality—which is why every Ruggable product is made to handle real life, beautifully. We make beautiful, machine-washable area rugs, runners, doormats, and bath mats. But that’s only the beginning. Our rugs are thoughtfully designed to be nonslip, interchangeable, durable, and stain-resistant—because your rug should suit your lifestyle, not the other way around. Our story began with our patented 2-Piece Rug System: a washable rug cover and a nonslip rug pad that make cleaning up spills, pet accidents, and everyday messes simple. Building on that innovation, we introduced our All-in-One Rug System: a one-piece, machine washable rug with a built-in nonslip backing. It’s our softest, simplest, and most comfortable design yet. From sleek and minimal to bold and statement-making, every Ruggable design is made to suit your space and your lifestyle—so you can let life in and skip the worry.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

1195件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.4

すべてのレビュー

(1,195)

過去12か月のレビュー数: 392件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Une vraie découverte

Tout est bien, de l'acquisition au retour parfois.
Tout est géré de main de maître.
Je recommande le site, la qualité des tapis, nettoyage parfait, à l'écoute si vous avez besoin.
Vraiment superbe découverte
Bravo

2026年8月21日
Ruggable EU ロゴ

Ruggable EU からの回答

Hi Brigitte,

Thank you for sharing your feedback!

We are so sorry to hear that our delivery and return service hasn't met your expectations. We truly empathize with your frustration, and we want to reassure you that we've brought this matter to FedEx's attention to prevent similar issues in the future. After thoroughly reviewing, we're happy to confirm that your order reached you successfully, your return was handled, and your refund was processed promptly.

If you have any questions, please do not hesitate to contact us.

Best,
Sabrina - Ruggable Consumer Care

5つ星のうち2の評価

Huge color difference, looked old and wornout

There was a huge color difference between what we ordered and what we got. Im not a big fan of ordering with the idea of ‘i’ll have a look and see’ and I almost never return, but this was just not good. I thought it’s probably me so already eyed another option but the FedEx driver told me she’s getting returns allll the time, always for the same reasons. Another customer returned 5 times because colors and even patterns are so far off all the time, so I thought twice about it. Customer service is really nice and the return policy with a home pick up by FedEx is great, hence two stars, though it costs you about €10 in a administration fee, but I preferred to have had a nice runner in my hallway now.

2026年8月20日
Ruggable EU ロゴ

Ruggable EU からの回答

Hi Tirza,

Thank you so much for your feedback!

We truly understand your disappointment with the Ruggable you received not meeting your expectations. We recognize that different devices can sometimes display colours differently than they appear in person, and we genuinely work hard to make sure our photos and product descriptions accurately reflect what you'll actually receive. We know how frustrating it can be when there's a difference between what you see online and what arrives at your door. Please know that we deeply value your feedback and will make sure it reaches our team so we can continue improving.

If you have any questions, please do not hesitate to contact us.

Best,
Sabrina - Ruggable Consumer Care

5つ星のうち5の評価

Improved quality and great support

Improved quality and great support
I have made two orders at Ruggable and customer support was excellent in both occasions!
My second rug has even better quality than the first one. More vivid colors, better materials, finish touches and improved fitting with the bottom part.
I bought it initially due to my allergies and because of the great Morris patterns. Very satisfied!

2026年9月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Printed but out of ink

Bit disappointed

2026年8月7日
Ruggable EU ロゴ

Ruggable EU からの回答

Hi,

Thank you very much for your feedback!

We are so sorry to hear that you are disappointed with your purchase. If you wish, and if you are still within the 30-day period, you have the option to return your order for a refund. You can find more details about our return policy on our website or by reaching out to us directly.

If you have any questions, please feel free to contact us.

Best regards,
Sabrina - Ruggable Customer Service

5つ星のうち1の評価

Livraison inadmissible

2026年8月6日
Ruggable EU ロゴ

Ruggable EU からの回答

Bonjour Cyril,

Merci beaucoup pour votre avis !

Nous sommes vraiment désolés pour les problèmes de livraison que vous avez rencontrés avec FedEx. Nous comprenons combien cela peut être frustrant, et soyez assuré que votre situation a été transmise à l'équipe concernée afin que nous puissions trouver une solution pour éviter que ce genre de situation ne se reproduise à l'avenir. Nous sommes heureux que votre voisin ait pris la livraison et que vous ayez réussi à retrouver votre colis à la fin.

Si vous avez des questions, n'hésitez pas à nous contacter.

Cordialement,
Sabrina - Le Service Client Ruggable

5つ星のうち2の評価

Colours are often faded and not what is…

Colours are often faded and not what is pictured. The whole ethos of the company is dated. They say the rugs last about 5 years depending on how often they are washed. Please go to a local auction and buy a REAL antique of vintage carpet or rug that will last hundreds of years and will have much more character than these plastic mass produced garbage dump fillers.

2026年7月30日
Ruggable EU ロゴ

Ruggable EU からの回答

Hi Graham,

Thank you for your feedback!

We are so sorry to hear that you're having some issues with your rug and its colors. If we had been informed about the issue earlier, we would have been more than willing to help. Please don't hesitate to reach out to us directly at support@ruggable.eu so we can assist you promptly.

We look forward to hearing from you to best assist.

Best,
Sabrina - Ruggable Consumer Care

5つ星のうち5の評価

Great experience and I love my rug!

Great experience and I love my rug!

The whole ordering process was quick and smooth, and delivery was even faster than expected.

I absolutely love my rug! It looks exactly like it was advertised and presented on the website, which is always reassuring when ordering online. The quality also seems really good so far — now we’ll see how well it holds up over time and with everyday use.

Before ordering, I actually used ChatGPT to generate an image of the rug in my living room to get an idea of how it would look in the space. It was incredibly useful, and I think it would be fantastic if Ruggable offered a similar feature directly on their website. Being able to visualise a rug in your own room before buying would be a huge help!

Overall, very happy with my purchase so far and would definitely recommend it.

2026年8月3日
5つ星のうち5の評価

Good quality & good customer service

I ordered the Pink Tufted Rug from Anthropologie. Their customer service was super responsive, I had bought the rug at full price, but it went on sale later that afternoon, so I reached out to them and they refunded me the difference. Delivery was fast, and I even got to test putting it in the washing machine after my cat threw up on it. It held up perfectly in the wash and looks good as new

2026年7月24日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報