レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

The products are amazing but the customer care is something else, after my first order with them I'll be ordering again without a doubt. Thanks so much 💛

5つ星のうち5の評価

Have ordered multiple times from sassy spud, always been a breeze from start to finish! Easy shopping, fast delivery and top quality products. Always checking website for updates to see what my next p... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Ordered my niece's birthday present a little late and didn't think it would come in time. Paid for speedy delivery and emailed the customer service team to see if there was any chance that the item co... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Ordered on a Tuesday and it was shipped out on a Friday (international), and arrived the next Tuesday. All very quick! Quality is indeed a bit less than I hoped/expected, some lose threads and... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ショッピング・ファッション

さまざまな外部ソースから提供された情報

Eco-Conscious clothing, trying to help change the world one veggie at a time!


連絡先

4.8

優良

TrustScore 5段階評価の5

240件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.8

すべてのレビュー

(240)

過去12か月のレビュー数: 9件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

10/10 recommend!

Bought the hummus and pitta t shirt as a Christmas present and it was perfect! True to size and delivery was super quick. Quality is great too - I bought myself one a couple of years ago, wear it regularly and it still looks good as new. 10/10 recommend!

2022年12月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Love love sassyspud

I have always admired the sassyspud products and was so excited to receive my order! Despite the mail strikes, my order was promptly received, and customer service were so helpful at keeping me updated. The jumper is of high quality and is super comfy and warm. The fit is perfectly oversized but not too baggy! Looking forward to getting my hands on some more new products soon ☺️

2022年12月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Perfect service

I ordered this as a present for my daughter and she loves it. Great communication and it arrived in good time despite the recent postal strikes

2022年12月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great customer service to match their amazing products

I ordered a new tee but, when it arrived, the stitching on the design was poor quality. I've ordered quite a few items from Sassyspud before, all of which are brilliant. I reached out to the customer service team with a photo and offered to return the tee in exchange for a replacement. The team responded in a day, agreed with and apologised for the issue (it was human error, apparently). I was told to keep the faulty item and a new one would be sent out. It arrived within two days. Brilliant customer service to match brilliant products. Very happy.

2022年12月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I placed my order over a month ago

I placed my order over a month ago - and didn't get an update since then. After sending three emails, the customer "service" told me, that the parcel is sent on 26th of September and I should wait some more days. Also they told me that they would have no tracking link because my parcel isn't in delivery yet. Well, I waited and waited and sended two more emails to the customer" service"and got no reply. I already paid the sweater. The long delivery is one thing, ok, but not getting in contact or at least answer your customers requests is another thing. I'm disappointed. Meanwhile I've read some of the comments here on truspilot and the answers of the company are saying a lot about the service. How unfriendly and pissed they write to their customers instead of finding a satisfying solution. I thought the spirit it this company would be different. Sad experience.

2022年9月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Inferior quality materials- AVOID

Ignored initial contact via website contact form and both Facebook/Instagram inboxes. Awful quality products. Purchased a t-shirt and wore it twice- terrible discolouration under the armpits. Contacted the company and provided photographs of the issue. They said it wasn't their problem and that they couldn't help. I've never bought a t-shirt and seen it in such a state after 2 washes. Beware- use of inferior quality fabric that discolours after two wears. Bitterly disappointed that I was made to feel that it was my fault. Now left with a t-shirt that is unwearable and no refund or exchange. Absolute joke of a company who claim to be ethical and caring, but who will unpleasantly blame you if you request support with issues around dodgy products.

AVOID.

2021年6月7日
自発的なレビュー
Sassyspud ロゴ

Sassyspud からの回答

Hi Stuart, Thanks for the review!

We do not have a social media customer service team, so the best option is always to email us at info@sassyspud.com

I am sorry you feel this way. We were unable to refund or replace your order as this was delivered 6 months ago.

There were stains under the arms of the t-shirt, which we are not responsible for. If this had been brought to our attention within 30 days of it being delivered, we of course would have been able to offer a refund or replacement.

The T-shirts are made with 100% organic combed cotton and are a very durable fabric.

I am very sorry you had a bad experience with the garments, I hope you can understand why we are unable to take this any further.

Thanks,
Jessica



5つ星のうち1の評価

Shipment never arrived, NO REFUND

This review is written on behalf of my girlfriend.

Ordered an item with shipping. The package is stated to have been delivered at a package shop, but Sassyspud (or their courier) does not state a location where it is possible to pick up the package.

Sassyspud has not delivered the package, and do not want to refund the payment back to me, even tho I never received anything from them.

This case has been going on for +4 months and the customer support of Sassyspud has not been helpful in solving this matter.

I cannot recommend dealing with Sassyspud

2021年4月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Lange Lieferung, schlechte Qualität

Meine Lieferung war etwa 3 Wochen lang nicht zu verfolgen, nach etwa 6 Wochen kam das Paket endlich.
Die Qualität der Stickerei ist unglaublich schlecht. Nach einem Mal Waschen lösen sich Nähte, auf der Innenseite des T-shirts ist die „Unterlage“ der Stickerei nicht mal ausgeschnitten oder Ähnliches. Gefakte Markenshirts aus dem Ausland haben eine bessere Qualität als diese T-shirts.
Sehr enttäuschend!

2021年4月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Estafa

Hola! Yo hice un pedido el 20 de Diciembre, no me lo enviaron despues de 20 días y tuve que reclamarlo... finalmente consigo que me lo envien, pero nunca llega a mi casa... llevo más de dos meses hablando con ellos para una solucion y solo me dicen que espere... no me devuelven el dinero y no me llega el pedido... por favor, no compren aquí, el servicio es muy malo, si tienes un problema se desesntienden,.. pero si se quedan con tu dinero!

2021年3月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great customer service

Ordered 2 jumpers and a top from Sassyspud, amazing quality, I emailed the customer service team as I hadn’t received a dispatch email within the estimated time, speedy response from Sarah/SJ, they were great and sorted it for me. I wanted to a return a jumper and I received again a quick response and help with my return. I also asked for a different colour jumper instead of a refund, this was again a quick process. Can’t fault the service I’ve received, would definitely buy from them again! I love their organic cotton jumpers, so cosy!

2021年2月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Quality ok, but refund process long

Delivery speed and quality are ok.

But refund process is longwinded, unlike other shops which provide hassle-free return portal.

Order receipt doesn't include instructions on how to return it (no idea why as it would have been simple to add return address and instructions to the A4 paper you get with clothes), so you are forced to enter in an unnecessary email conversation which feels salsey as if they want you to desperately exchange items and avoid a refund. And on top of it, you lose money by posting it back with tracked service as return label is not covered by SassySpud

2021年2月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Top service en leuke, kwalitatieve producten!

Goede service en leuke producten!

Januari 2021 (4 sterren beoordeling):
Ze bieden leuke producten aan, voor een (vind ik) goede prijs. Daarnaast is de klantenservice uiterst vriendelijk. Zij reageren bij mij tot nu toe telkens binnen 24-uur en zijn bereid mee te denken.

Helaas laat de verzending wat te wensen over, maar dit is iets wat buiten de macht van het bedrijf ligt. Ze verzenden met DPD, wat een ronduit belachelijke verzendservice is.

Als ik Sassy Spud één ding mag aanraden is het om van bezorgingsmaatschappij te veranderen, al zullen die wat duurder zijn. Ik ben in ieder geval bereid meer te betalen voor goede verzending, zodat het pakket zonder problemen aankomt.

26-3 update (5 sterren beoordeling):
Na veel contact te hebben gehad met Sassy Spud, is het pakket aangekomen. Het bedrijf heeft aangeboden namens mij een klacht in te dienen bij DPD (dit vond ik een fijn voorstel). Zij zijn geswitcht van koeriersdienst, namelijk naar Fedex. De 3e verzendpoging met Fedex is meteen gelukt, en de producten lagen na een week bij mij op de stoep.

Helaas zat er een gaatje in één van de truien, ik heb Sassy Spud hierover gemaild en ze gevraagd om een passende oplossing. Binnen 24-uur kreeg ik een mailtje terug met daarin het bericht dat ik een nieuwe trui toegestuurd krijg, mits ik akkoord ga. Zelf vond ik dit een fijne oplossing, ik ben echt weg van hun producten en vormgeving.

Ondanks het getrubbel door de verzending met DPD, vind ik het een top bedrijf. De truien zelf zijn van fijne, mooie kwaliteit. Daarnaast is het borduursel simpelweg geweldig. De klantenservice is snel, goed en vriendelijk. En de nieuwe verzendwijze met Fedex is top. Vandaar dat ik nu mijn review naar 5 sterren heb aangepast.

P.s. Houd door de Brexit wel rekening met importkosten als je hier besteld :)

2021年2月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Absolutely amazing quality and cause

Absolutely amazing quality and cause. I can't fault their items or their lovely members of staff. Thank you Sassy Spud, looking forward to some more veggie apparel on my next payday!

2021年2月3日
自発的なレビュー
Sassyspud ロゴ

Sassyspud からの回答

Hi Janine, thank you so much for the review and I'm so glad you loved your order!! :) x

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報