Scentssoapsandcandles 

Trustpilot にアクセスしていただき、ありがとうございます。残念ながら、この企業のウェブサイトが閉鎖されたため、こちらにレビューを書くことはできなくなりました。ご質問がありましたら、ご遠慮なくお問い合わせください。

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Disappointed with the customer service from David at Scents Soaps & Candles. Received wicks with unclear labeling, making them unusable. Despite this being their mistake, they refused to cover retur... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service, I have been buying for over a year now but the last 6 months their quality and customer service has been declining. David from customer services is specially rude when an... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Simply Perfect. Placed an order as a new customer yesterday morning and my items arrived at 9:30 am today. Everything was well packed and arrived in perfect condition. Will definitely be ordering f... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I love this supplier, my customers always talk to me about how my wax has the best scent throw / scent they’ve had. I use soy 494 and these just seem to work really well together. My only concern is... もっと見る

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Even if this company wasn't closing…

Even if this company wasn't closing down I would never order from them again thanks to David from customer service, what a rude person to deal with, unable to help with any problem caused by Scents Soaps and Candles, if you don't want to help people with problems your company causes (aka do your job) then maybe get a job where you don't have to deal with people directly, instead of being so rude and condescending.

2025年3月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Disappointed with the customer service…

Disappointed with the customer service from David at Scents Soaps & Candles. Received wicks with unclear labeling, making them unusable. Despite this being their mistake, they refused to cover return postage. Given this attitude, it’s no surprise they’re closing down—good customer service matters. I also see how others are spoken to on here in the responses from the company- very unprofessional.

Update: I am sure this reply is from David! There was no demand (I have the emails if you’d like me to post them!) it was a polite request to return them, but not at my expense. You have said that you “identified” the wicks but I’m not going to use them as they could be a size 10 or 16 which makes a huge difference. In actual fact you’ve guessed what the wicks could be! I’ve only gone to use the wicks this week, and shouldn’t have to check if the writing on them is legible on receipt!

2025年3月13日
自発的なレビュー
Scentssoapsandcandles ロゴ

Scentssoapsandcandles からの回答

Hi Maureen, we were able to identify which wicks you pictured in the packaging and let you know immediately. Unfortunately, you chose to not acknowledge what was said still not want to use them demanding we arranged a return and covered the postage. It seems that you're omitting the fact of this and that we also offered you to return them even though your order was from months ago. Actually, we are shutting down due to ill health reasons. Wishing you health and happiness.

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service

Terrible customer service, I have been buying for over a year now but the last 6 months their quality and customer service has been declining.
David from customer services is specially rude when answering to customers.
If you place an order with this company and need ANY type of help you’re better off just making a chargeback with your credit card as they either refuse to help or don’t even bother to reply to you.
Extremely disappointed as this was one of my fixed suppliers but will be buying from Nikura, Fragrance Oil Studio and Craftovator from now on

2025年3月12日
自発的なレビュー
Scentssoapsandcandles ロゴ

Scentssoapsandcandles からの回答

Hi Giovanna,

Our team has always responded to you, but it appears there may be issues with your email address. It's disappointing to see how you communicate with our staff in your emails when you don't always see the first response. It takes nothing to be kind.

Additionally, we find it concerning that you have submitted false chargebacks on full orders while claiming issues with one or no items. This is, in fact, fraudulent behaviour and not that you have participated in it in the past. Though we rose above it. We believe in fairness and honesty, and we encourage you to reconsider such actions.

5つ星のうち1の評価

No response from customer service

I have sent three emails over the last month asking for advice and received no response at all. I have been using this company for a long time but will place my large xmas and subsequent orders with the two companies that responded with very helpful advice.

2024年11月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

To all you fellow customers

To all you fellow customers. Yesterday I won my case against the owner Mr T Gibson in our trial in Court. He violated my consumer rights and mistreated me after I faithfully purchased from his online store.

I sincerely hope that this experience for him will serve as a wake up call and he won’t repeat the same nasty behaviour towards people who give him custom in the future.

I’m afraid he completely embarrassed himself and walked out of Court with his tail between his legs.

Although he was horrible to me, I actually hope that he can self reflect and better himself through this defeat and financial loss.

Thanks for reading my post
R Eunice

2024年5月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Simply Perfect.

Simply Perfect.

Placed an order as a new customer yesterday morning and my items arrived at 9:30 am today. Everything was well packed and arrived in perfect condition. Will definitely be ordering from scentssoapsandcandles.co.uk again. Very impressed.

2024年2月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Item Not As Described And Would not Offer A Refund

Unfortunately, the item I ordered turned out to be not as described on the product page. I contacted the seller, offering to return the item, but they did not accept a return and refused to refund me. After several messages, they stopped responding to me. Thankfully, I had paid for the item using PayPal and I used PayPal's, buyer protection. PayPal reviewed the case and refunded me in full. I would not recommend 'Scents Soaps & Candles' due to the awful service I received. If you really must purchase something from them, please make sure you pay for the item using PayPal, Credit Card or another method with buyer protection, so you can claim a refund including the cost of postage paid when ordering your product if your purchase goes bad.

2023年12月20日
自発的なレビュー
Scentssoapsandcandles ロゴ

Scentssoapsandcandles からの回答

Hi Mahesh Patel, we clearly stated to you that you were buying a fragrance oil for candles, reed diffusers or soap. This is clearly described in the description. We did not stop responding to your messages, you chose to ignore our emails as you realized that you were in fact wrong. Paypal reviewed the case and refunded this themselves, thankfully we were fully covered by their seller protection.

5つ星のうち1の評価

Ordered 3000ml of oils

Ordered 3000ml of oils. Including Amber, Patchouli and Bergamot.

There is no way Bergamot has weak scent. Unusual. Looks like it was diluted with Almond oil or other carrier oil. Very bad.

Another is an Amber oil, as they call it Egyptian Amber oil, not real Amber scent. Very sweet and also seems to be diluted with something as smell is weak and smells absolutely different. I'm absolutely not happy with my order and paid over £220.00

In their return policy they said: you can return anything back for refund, but You are paying for postage, and you can't return oils. (But that's what they sell)

Will definitely let people in all groups and social communities and groups know that quality of thr product is bad and absolutely not what we know as Amber oil and Bergamot oil.

Order: 154343

2023年11月16日
自発的なレビュー
Scentssoapsandcandles ロゴ

Scentssoapsandcandles からの回答

Hi Konstantin, clearly you are very new to this industry. You bought some essential oils, none of which are ever diluted. If you had experience with them you would know this. The amber you bought is a fragrance oil, which clearly has a description when buying it.
You have lied repeatedly above with your statements, which is very sad to see. Reading your other reviews shows there is a clear pattern to your lies, including claiming you were once poisoned.

5つ星のうち5の評価

Great company

Best company for candle jars and soy wax, the fragrance oils could use some work but everything else is of the best quality.
I've bought over 500 candle jars, only 2 came damaged once and after sending evidence they kindly replaced the damaged jars.
Thank you

2023年5月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great products!!

Purchased from Scents Soaps and Candles twice now. Scents are really great and make lovely smelling candles. Even handier is the ability to collect from the warehouse which is local to where I live.

I'd probably buy even more if the warehouse had a shop where you could browse and smell the Scents before buying, but then that would be bad for my wallet.

2023年3月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Shocking customer services

Products are good quality and arrive when said. Just a shame the 1kg bags of was was only 780 grams.
Shame the company wasn’t interested when I sent photos. This wasn’t my first order, purchased many times. But this will be my last.
Shocking customer services!
It’s just a shame I cannot upload a picture I took, showing this, showing the bag doesn’t touch the work surface. Also I have the original box DPD delivered and there is no weight on the box.

2023年3月13日
自発的なレビュー
Scentssoapsandcandles ロゴ

Scentssoapsandcandles からの回答

Hi Michelle, the image you sent us showed a bag of wax on a very small kitchen scale touching other surfaces. When you have an item with a large surface area on a scale with an overhang like that touching another surface it does not give you an accurate reading as the other surface takes some of the weight. We tried to help by explaining this to you. All of our wax is weighed by a filling machine before being weighed again on a calibrated scientific scale. We asked DPD to confirm the weight of the parcel when they weighed it and they confirmed it was the correct weight.

5つ星のうち5の評価

I placed an order yesterday

I placed an order yesterday with “scent and soap candles UK”. Received my items today! All present and correct. My fragrance oils smell amazing. I will definitely use this company again. Highly recommended.

2023年2月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Very happy with my order

Very happy with my order. Good quality, fast delivery, can’t wait to use my wax from my hives over Xmas to make some candles.

Only suggestion would be to have more Selection in accessories, such as meting pots, metal spoons etc.

2022年12月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent all round!

I placed my first order recently and everything was great. Very quick dispatch, a slight delay of 1 day due to DPD, not Scents Soaps and Candles, but tracking was provided and arrived the next day and still in time for what I needed. The prices were very competitive and the products were great, the wax worked beautifully and the scents were amazing, I especially loved the Sparkling Fizz and Citrus scent! Thank you.

2022年12月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great company!!

Great company, super quick turnover and delivery. Its the second time I've used them and they have exceeded my expectations every time! Currently setting up a candle business and I will definitely be returning!

2022年4月20日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報