Seamanscrew 

Trustpilot にアクセスしていただき、ありがとうございます。残念ながら、この企業のウェブサイトが閉鎖されたため、こちらにレビューを書くことはできなくなりました。ご質問がありましたら、ご遠慮なくお問い合わせください。

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

This company is JOKE. It’s been 3 weeks I’m waiting for my answer, they don’t reply the emails or Facebook or Instagram. They are THIEVES, please don’t be stupid like I was and NEVER order anything... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Ordered from the UK over 3 weeks ago, my order has been ‘registered pending deposit’ in the Correos tracking system and hasn’t moved since 14th April. Emails and messages being completely ignored - ju... もっと見る

5つ星のうち2の評価

Looks like i'm one of many duped by these rogues. My own fault as i never read any reviews. Do yourself a favour and save yourself some dollar and leave em be 😉 I have to update this review as my... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Ware laut Sendungsnummer drei Wochen lang dem Versanddienstleister angekündigt, dann war die Trackingnummer ungültig. Mails wurden gelegentlich beantwortet, man werde selbst mal nachfragen, wo das Pa... もっと見る

企業情報

  1. 衣料品店

当該企業による記述

We are an Spanish lifestyle clothing company boasting a rebellious spirit and an open mind. Salt water loving’ and a family business on a mission to share good times with an international audience. What began on Mallorca island, can now be found everywhere from Berlin to New York and beyond. All of our clothes are manually screen printed by us to assure the longest durability possible.


連絡先

すべてのレビュー

(126)

過去12か月のレビュー数: 2件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Commande jamais reçue

Je n’ai jamais reçu la commande que j’ai passée. Le service client ne répond plus et je n’ai pas été remboursé. Au vu des autres commentaires, cela ressemble à une pratique courante

2024年5月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Muy mala experiencia

Muy mala experiencia. Mala calidad de la camiseta. La serigrafía es malísima para el precio que tiene. Ha tardado mucho más de lo anunciado en llegar, la talla no corresponde y lo peor es que NO contestan a los mails ni a los mensajes de Instagram. Un desastre. Nada que ver con lo que anuncian de buen rollito y calidad.

2024年5月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Criminal returns

Slow delivery. Terrible returns process; "Just send it back" was the advice. 4 weeks later still no refund.
SCAM

2024年4月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Rubbish company

Orderd over 2 weeks ago , no confirmation this has even been shipped. Iv emailed and messaged them but they are rude and dont responed. I am now asking for a refund , if i dont get this i will be taking further action as the customer service is awful. Please DO NOT order from this conpany....Seamanscraw is you see this contact me so i can get my refund.
Edit.....have now been given a refund after contacting bank
PLEASE DO NOT USE THIS COMPANY

2024年4月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Rubbish

Rubbish, avoid. Poor quality cotton. Poor quality logo application. Ridiculous sizing. Long delivery time. Waste of time. Opened package. Tried garment on. Threw in bin. Lesson learned.

2024年4月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I cannot warn people away enough

I cannot warn people away from this company enough. I ordered £176 of clothing a month ago tomorrow and as far as my order tracking shows me, it hasn't gone anywhere. 3 emails went unresponsive, I briefly got a hold of someone on their live website chat this weekend, but surprise surprise, 3 days later - no movement and all is quiet.
For a small clothing company, the sheer number of poor reviews on trustpilot from people who have had a similar experience is very telling. They clearly have zero control over processes and basic tracking, and don't really care about customers who have spent money with them.
Pretty shocking from a company who should be looking to leave a positive experience and grow further. I am considering small claims legal action to get my money back as I'm pretty much out of ideas at this point.

2024年4月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Scam company - avoid

Ordered from the UK over 3 weeks ago, my order has been ‘registered pending deposit’ in the Correos tracking system and hasn’t moved since 14th April. Emails and messages being completely ignored - just want my money back now. Avoid at all costs, it’s a scam. Like others, I wish I’d read these reports before placing an order - will be seeking compensation from my bank, reporting them as a fraudulent scam company and reporting the Spanish authorities.

2024年4月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Liars

Liars. Website states 180 g/m2 cotton. T shirt is 65% polyester/35% cotton. Junk made in Bangladesh for pennies and marked up exorbitantly and dishonestly.

Avoid.

2024年4月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

It’s over two weeks…

It’s over two weeks after the confirmation of my order. Status hasn’t changed and zero response to my call (email, insta and Facebook)… feeling is not okay. Hopefully they surprise me so I can share a more positive review.

2024年3月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Stay clear

Wish I’d seen the comments here before ordering. Complete joke, absolutely useless company. Shockingly poor quality shirts and sub zero service. Avoid at all costs.
Only upside is they promised to refund my purchase. Let’s hope that works out.

2024年3月20日
自発的なレビュー
Seamanscrew ロゴ

Seamanscrew からの回答

Hello, we apologize for the bad experience. But we did offer you to send you a replacement or refund your order, which we did. Anyway thank you for your feedback and have a great day.

5つ星のうち1の評価

Frustrated beyond belief

Frustrated beyond belief! I ordered 2 t-shirts 3 weeks ago now (15 business days) and still no sign of the items, or any indication that they're on their way to me. I have emailed the customer support 3 times now and had no response. This company is currently operating outside of its own shipping information guide and their terms of service indicate that none of this is their problem or their responsibility. Please do not be fooled by their online presence. It seems to be that this is a company that is very happy to take your money and give you very little to nothing back. They do not care how long this takes and they don't care about the customers who have actually given them money for their 'products'. Almost certainly a scam and now I am going through the motions of reviewing/reporting this business

2024年3月19日
自発的なレビュー
Seamanscrew ロゴ

Seamanscrew からの回答

Hello Ben, we are sorry about this situation, we have had some issues with our courier and some packages getting delayed. Your package is moving again and should be with you by the end of the week. We have sent you an email with more details we will also refund the shipping costs. Again we apologize for this situation.

5つ星のうち3の評価

The shirts were fantastic

The shirts were fantastic, but what truly stood out to me was the exceptional customer service I received. The team was incredibly helpful and accommodating, ensuring that I had a positive shopping experience from start to finish. I'll definitely be a repeat customer.

2024年3月13日
5つ星のうち1の評価

Sweatshirts done have the details show. Avoid.

Quick to take your money but don't respond to emails. Bought a Japanese Wave sweatshirt which clearly shows a nice little SC logo on the bottom front, nice touch - like a clothes tag. Item arrived and is overpriced for the quality/fit. There is no SC label as shown. So basically the images don't reflect the product you get. Sent email but got no response. Since found a UK company that can make similar at a fraction of the price.

UPDATE Replacement promised never arrived or a direct email to try to resolve.

2024年1月14日
自発的なレビュー
Seamanscrew ロゴ

Seamanscrew からの回答

Hello Gerald, we apologize for the mistake and the late reply, we will send you a replacement right away.

5つ星のうち1の評価

Nach 6 Monaten kam die Ware

Bestellung kam erst nach 6 Monaten und auch erst nach mehreren E-Mail-Beschwerden. Reaktionszeit auf die E-Mails war zwar recht schnell, aber es passierte dann trotzdem nichts weiter. Keine Empfehlung. Nie wieder.

2024年2月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Indtil videre 1 stjerne

Indtil videre 1 stjerne. Bestilte d 11 december. Synes jeg var i god tid og det var julegaver.
Men opdager her en uge efter hvor jeg har undret mig over jeg ikke har hørt noget, at det kan tage 10-15 dage.
Har forsøgt st kontakte SMC for at høre om jeg kan gøre noget for at få pakken før jul. Det er bare tavst og man kan ikke ringe til dem. Så indtil videre bestemt ikke en god oplevelse og jeg er SÅ ærgerlig over at ikke have gaverne til jul 🥺

2023年12月11日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報