レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I was looking for a 5 wt fly rod and on trawling the internet came upon your advert including a Greys GT40. After some price comparisons it was apparent your price was some £20 less than anything... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Ordered Guideline Vosso reel and changed my mind on size after ordering. No problem for SF who did this without issue and bettered the price of major competitor. Emails answered promptly and efficient... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち2の評䟡

3 weeks on and still no item arrived, a couple of apology emails but that’s not helping me get out fishing, ordered from another supplier now If you don’t have it in stock don’t list it for sale then... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち3の評䟡

Very slow to confirm some items ordered were out of stock. Eventually took a month to get my order and that was only by accepting substitutions. They are competitively priced but only if you don't m... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 釣具店
  2. 狩り・釣り甚品店
  3. アりトドア衣料・甚品店
  4. アりトドア スポヌツ甚品店

圓該䌁業による蚘述

SeriousFishing.com is a Premier Outfitter of Clothing, Tackle and Gear for Fly Fishing, Sea Fishing, Carp Fishing, Coarse Fishing, Bass Fishing, Game Fishing, and Predator Fishing. Low prices, with worldwide shipping.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

900件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち2の評䟡

More information on delivery status


More information on delivery status would be appreciated, especially when delivery was stated as 48 hrs and it was ten days before receipt.

2023幎9月7日
Serious Fishing ロゎ

Serious Fishing からの回答

Hi Arthur. We're sorry to hear you were not pleased with delivery timeframe. The Royal Mail delivery service is named as 48 by them but as we note on our site, it can take around 2-4 working days for delivery. An email is sent automatically by our system to confirm dispatch, along with a tracking or recorded mail number but can sometimes be detected or rejected as junk mail.

5぀星のうち1の評䟡

Postage much to dear

2023幎9月2日
Serious Fishing ロゎ

Serious Fishing からの回答

Hi Trevor. We're sorry to hear you were not happy with the postage rate. We have a set minimum carriage fee but certainly if you contacted us, we would of been and are still happy to look into the matter. Free shipping also currently applies on orders over £50.

5぀星のうち5の評䟡

Quick service

Quick service, kept me updated with the product progress all the way to my door.

2023幎9月2日
Serious Fishing ロゎ

Serious Fishing からの回答

Many thanks Gaz. We're pleased to hear you were continually updated!

5぀星のうち5の評䟡

Great service

Excellent product and value and prompt delivery

2023幎9月15日
自発的なレビュヌ
Serious Fishing ロゎ

Serious Fishing からの回答

Thanks for the 5 star rating Paul!

5぀星のうち3の評䟡

Order a long time coming (7days) as one


Order a long time coming (7days) as one item out of stock , order of stock items should been sent and out of stock item to follow, otherwise ok

2023幎9月9日
自発的なレビュヌ
Serious Fishing ロゎ

Serious Fishing からの回答

Apologies as we are unable to advise further regarding your order without name or order number. Any out of stock goods note an approximate shipping timeframe above the add to basket button and we would usually be in touch if it goes beyond this advised timeframe. If there are a number of other goods, we would usually check if the customer prefers part-shipment at this stage.

5぀星のうち5の評䟡

Salmon flies lost in post quickly replaced

Some flies ordered for a salmon fishing trip, didn’t arrive due to Royal Mail issue. Serious Fishing customer service was as always brilliant and replacements were sent. Have shopped with them repeatedly and always receive really helpful customer service. Thank you..

2023幎9月15日
自発的なレビュヌ
Serious Fishing ロゎ

Serious Fishing からの回答

Thanks for the 5 star review Peter! We appreciate your returning custom!

5぀星のうち5の評䟡

I’ll be back!

Flys are very well tied and reasonably priced for what your getting Excellent delivery, arrived with a couple of days. Next time I can’t be bothered tying my own, I know where to come to.

2023幎8月12日
Serious Fishing ロゎ

Serious Fishing からの回答

Thanks Ian. Please do keep us in mind for any future purchases!

5぀星のうち1の評䟡

My order took over three weeks to be


My order took over three weeks to be dispatched shocking customer service and not so much as an extra fly to compensate I will never use these again

2023幎9月8日
自発的なレビュヌ
Serious Fishing ロゎ

Serious Fishing からの回答

Hi Neville. I'm sorry to hear of the issue with the order. A member of our team has been on annual leave which led to a delay in some response times and order updates but all emails have now been responded to within a working day. Please do not hesitate to respond to our latest email and we would be happy to check what we can do for you.

5぀星のうち1の評䟡

None delivery of order


The item I ordered has not been delivered. I was advised that there would be a delay but three weeks has past and I’ve received no notification of an expected delivery. I have contacted serious fishing by email and not received a response.
After being a satisfied customer for some time I’m most disappointed in the current performance of this organisation.

2023幎9月8日
自発的なレビュヌ
Serious Fishing ロゎ

Serious Fishing からの回答

Hi Ian. I am very sorry for the delay with your order and with response to your email. A member of our team has been on annual leave which led to a delay in some response times but all emails have now been responded to within a working day. We have since sent an email update. If you require any further information, please do not hesitate to respond to our email.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service

Excellent customer service, the rod rest I ordered wasn’t going to be delivered in time for my husband’s fishing trip. I rang them and asked for a refund, Amy was delightful and gave me an immediate refund. It was such a pleasure to do business with them.

2023幎8月31日
自発的なレビュヌ
Serious Fishing ロゎ

Serious Fishing からの回答

Thanks for the review Louise. We're pleased to hear your order was dealt with promptly!

5぀星のうち5の評䟡

Great Service

The Customer Service Team responded quickly to my question about a rod I was thinking of buying. Once ordered, my new Greys fly rod arrived next day, securely packaging and at a great price.

2023幎8月18日
自発的なレビュヌ
Serious Fishing ロゎ

Serious Fishing からの回答

Thanks for choosing Serious Fishing!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報