ShiftCam レビュー 

308
•
TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Order still unfulfilled after more than a week – waiting for a clear dispatch date I placed order #SCG-GL19477 on 16 September 2026, but the order is still showing as “UNFULFILLED... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I ordered a lens set but had a short window for delivery. Shiftcam were not able to meet my expectations on delivery but were honest about this from the start. I subsequently cancelled the order after... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I had to cancel an order for a reason other than a Shiftcam product. I have quite a few Shiftcam products and am greatly pleased with them. A special shoutout to Ariana, who helped resolve the order c... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Surprising service and follow up! I purchased the telephoto lens and immediately went to try it out. The Apple camera kept overriding my settings and the new lens didn’t work. As an amateur I sent an... もっと見る

企業が回答しました

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

308件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 73%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.9

すべてのレビュー

(308)

過去12か月のレビュー数: 85件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Customer service

I placed an order but couldn't manage with the discount codes at the checkout.

The shiftcam team (Ariana) has been great in resolving this post the order with no fuss!

Builds trust!

2025年1月13日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi Thomas,

Thank you for sharing your experience! We're so glad to hear that our team was able to resolve the issue with the discount codes and make your order process smooth. We’re always here to help, and we are thrilled to earn your trust!

If you ever need further assistance, feel free to reach out anytime.

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち5の評価

Fantastic customer support

I've not yet ordered their gear, but I have been following ShiftCam for a while. I reached out to them recently for product information for a potential order for work. Ariana, from their customer relations department, was prompt and incredibly helpful. Hopefully, management will green-light the equipment purchase so I can get to work using ShiftCam's gear.

2025年1月7日
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi there!

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that our customer support team was able to assist you promptly and provide the information you needed.

If you have any more questions or need further assistance, feel free to reach out anytime.

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち1の評価

Indiegogo Ripoff

I spent ~$300 on the Indiegogo campaign for SnapSeries and they took the money and ran. I backed on Aug 6 (08/06/24) and today Jan 28 (01/28/25), I still have nothing more than failed promises.

2025年1月7日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi Robert,

Thank you for sharing your feedback, and we’re sorry to hear about your experience.

We had requested additional details, such as your order information, to investigate this issue further, but we haven’t received a response. Please know that we’re committed to resolving this for you. We encourage you to contact our customer support team directly at cs@shiftcam.com so we can look into your order status and provide assistance.

Your support for the SnapSeries campaign means a lot to us, and we want to ensure this matter is resolved to your satisfaction.

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち5の評価

The product(case

The product(case, lens, grip) look great. I was missing a 16mm lens in an initial purchase but they(Shiftcam) got that shipped out yesterday. Thank You…Don

2025年1月8日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi Donald,

Thanks for your feedback! We're so glad to hear you're happy with your new ShiftCam gear. We appreciate your patience while we got the missing lens shipped out to you.

If you need anything else or have any more questions, feel free to reach out. We're always here to help!

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち5の評価

Lester Pe at customer service for Shift…

Lester Pe at customer service for Shift Cam was extremely helpful.
Shipment error, is being resolved. missing items are being shipped. Thanks!

2025年1月1日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi Jannette,

Thanks so much for sharing your experience! We’re glad to know that our customer support team could help resolve the issues you have experienced with your order. Your patience means a lot, and we’re happy everything is moving forward!

If you need anything else, don’t hesitate to give us a shout—we’re always here to help.

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち5の評価

Excellent customer service.

Excellent customer service.
Shipment error, was resolved. Shipped missing lens quickly. Instructed to keep lens I didn’t order. Thanks!

2025年1月3日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi there,

Thank you for your kind words! We're so glad we could resolve the issues you have encountered with your order. It’s always our goal to make sure our customers are taken care of.

We appreciate your support and if you ever need anything else, don’t hesitate to reach out.

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち1の評価

Extremely shady company

Read Update at end - Extremely shady company. I wouldn’t advise anyone to order anything from this company. I made an order expected to ship early October. Nothing warning or heads up nothing shipped. Had to message customer service to find out they are running a month behind and it would ship early November. Nothing. Contacted again said they are delayed another month. Come early December…. Nothing. This time when contacting them responses stopped completely. To this day none of the support tickets opened in December have been responded to. Had to call the credit card company to reverse charges and file a dispute. This company will be bankrupt within a couple years. These types of companies always do. They sell goods to customers that they don’t have always lying about when the customer will actually get the order. Complete amateur garbage company. Save your money or you’ll be in for headaches.
Update: Communication has only gotten worse with automated responses when customer service tickets are opened. I literally can’t stress enough how bad this company is. You will regret any purchase made from this company. With all the shady companies out there it’s still actually shocking how much worse this one is, in any category. Run away from giving these people your money!

2024年12月30日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi Nicholas,

Thank you for sharing your concerns and for providing your order details. We understand your frustration with the delays, and we sincerely apologize for any inconvenience you have experienced.

Upon reviewing your order, we can confirm that it has been shipped out. As of January 14, 2025, it departed the shipping partner facility in North Las Vegas and is now with USPS. You can continue to monitor your package using the tracking details sent to you via email.

We understand that the wait can be frustrating and we sincerely appreciate your patience. If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out to our customer support team at cs@shiftcam.com.

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち5の評価

Shiftcam | LensUltra 16mm Wide Angle Lens is brilliant

This item was brilliant for taking pictures of my phone in a more professional way. Price is good for the quality, I have had cheaper ones that do not compare to the quality of pictures from this. I would definitely recommend this if you are into taking photos with a more professional feel to them.

2024年11月20日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi A.C.,

Thanks for your feedback! We're so glad to hear that the LensUltra 16mm Wide Angle has helped elevate your photos.

We really appreciate your recommendation! If you capture any amazing shots, don't forget to tag us! We’d love to see how you’re using the lens.

Happy shooting!

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち5の評価

The Shiftcam LensUltra 1.33x Anamorphic…

The Shiftcam LensUltra 1.33x Anamorphic Lens brings the magic of cinema to your pocket. Its 21:9 widescreen aspect ratio delivers that sought-after cinematic look, elevating mobile filmmaking into a true art form. Whether you are shooting everyday scenes or working on creative projects, the dreamy focus and signature blue flares add a professional-grade touch.

2024年12月6日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi Alize,

Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that the LensUltra 1.33x Anamorphic has helped elevate your mobile filmmaking experience.

If you create any cool videos, feel free to share them with us! We’d love to see your work in action.

Happy filming!

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち2の評価

Reality was a bit disappointing

The idea of the lens on a mobile seemed great (saves taking a bigger camera along) unfortunately the reality didn’t live up. I found it tricky to attach the mount to the phone and when I did the weight of it made it pretty cumbersome and unless to
Lightening it to the possible point of cracking the screen it didn’t feel fully secure. Shame as I really wanted it to be amazing.

2024年12月20日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi Lorna,

Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear that the lens didn’t meet your expectations and that you found the mounting process challenging. We’d love to help address the issues you encountered to ensure you have the best possible experience with our products.

Unfortunately, we weren’t able to locate your order details with the information provided. To assist you further and resolve this issue, we encourage you to reach out to our customer support team at cs@shiftcam.com. Our team will be happy to help!

Thank you for your feedback, and we look forward to assisting you.

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち5の評価

There customer service is the best…

There customer service is the best first time I ever place an order get the color wrong an they change the color for me before getting the product just threw a email an got it for cheaper then the first one awesome help thank yous again

2024年12月19日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi Justina,

Thank you for the kind words! We're so glad we could help you get exactly what you wanted. Providing excellent service and ensuring your satisfaction is what we aim for.

Enjoy your new ShiftCam gear, and don’t hesitate to reach out if you ever need assistance again.

Happy shooting!

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち1の評価

If it seems too good to be true…

If it seems too good to be true… it’s a scam. Do not touch with a barge pole. I placed my order with them on 22Nov and nothing no customer service and I have lost £228. I contacted the at least a dozen times and no response. I had hoped this would be the perfect Xmas present. Unfortunately I didn’t state the year! Looks like everyone has experienced the same non existent customer service and the reviews below are bait.

2024年11月22日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi there,

Thank you for sharing your feedback, and we’re sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it must have been not to receive your order or a response in time for Christmas.

To assist you further, we requested additional details, such as your order number, so we could investigate and resolve this issue for you. Unfortunately, we didn’t receive a response.

We encourage you to contact our customer support team directly at cs@shiftcam.com or hello@shiftcam.com, and we’ll be more than happy to assist you in resolving this matter.

Your satisfaction is important to us, and we’d like to ensure this is sorted out for you.

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち1の評価

Order Fulfillment & Communication Issues

I placed an order on November 30th as part of their Black Friday sale for a Christmas gift for my mother. It's now December 17th and I haven't heard anything about the status of my order. I did reached out yesterday via their online support ticket and received an automated response that they're "experiencing an exceptionally high volume of enquiries and may take longer than usual to respond to your request."

So at this point I have to assume this order won't arrive before Christmas, which is incredibly frustrating and so disappointing.

2024年12月17日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi Lee,

Thank you for sharing your experience and providing your order details.

We sincerely apologize for the disappointment and frustration caused by the delay, especially since you were hoping to have the order arrive in time for Christmas.

We completely understand how important that was to you. However, please know that we do not guarantee delivery by specific dates as shipping and delivery times can vary based on the products' availability, shipping destination, the shipping method selected, and any unforeseen or customs-related delays.

Upon reviewing your order, I can confirm that it was shipped and successfully delivered on January 2, 2025, at 13:26.

We truly appreciate your patience and understanding throughout this. If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out to our customer support team at cs@shiftcam.com.

Thank you again for your feedback, and we’ll work to improve our communication moving forward.

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち5の評価

Not cheap but worth it

Both pieces of kit i bought were, although not cheap, very useful for travelling and have helped bring pro looking photography into my pockets meaning i don't have to carry huge amounts of equipment with me.
They're very much worthwhile, if you can afford them!

2024年12月16日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi Scott,

Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that our gear has made your travels lighter while still delivering professional-quality photography. It's always our goal to provide tools that enhance creativity without the hassle of bulky equipment.

If you capture any stunning shots on your travels, feel free to tag us! We'd love to see and share your work!

Happy shooting!

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち2の評価

Impossible to use on an Android phone

Impossible to use on an Android phone!

The materials used make this lens very flimsy and it doesn't feel very well made. The instructions don't give you enough information on how to fit it to a phone that isn't an iPhone and there is nothing online to support fitting it to the phone.

Very difficult to fit and use as wherever I placed it, it blocked the camera and multiple people tried to help me figure it out. Such a shame as I was really excited to try this product.

EDIT: ShiftCam claim to have requested order information but I haven't received this request or any information as to how to contact them.

2024年12月2日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi Kia,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about the difficulties you’ve experienced. We’d like to clarify that our products are compatible with both iPhone and Android phones. However, we understand that you might require additional guidance.

To assist you better, we requested further details, such as your order number, to identify the specific product and provide tailored support. As we haven’t received a response, we encourage you to reach out to our customer support team at cs@shiftcam.com. We’ll be happy to help resolve this for you.

Thank you for your understanding, and we hope to assist you soon!

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち5の評価

Great customer service

I accidently chose silver instead of black and Shannah was fantastic getting this corrected!

Thank you!

2024年12月6日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi Jeffrey,

Thank you for your kind feedback! We’re glad our customer support team could assist you in getting your order corrected. Providing a smooth and helpful experience is what we aim for.

If you need any further assistance, feel free to reach out. Have a nice day!

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち2の評価

Beware! No Customer Service

Shipping has taken much longer than what they promised. Their tracking app is useless (you need to enter a courier name, which Shiftcam doesn't provide). They have no customer service. Three inquiries trying to track my items have not resulted in any message from them other than the robot that acknowledges receipt. I can't seem to get a refund, they just don't respond to messages. Beware!

2024年12月11日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi John,

Thank you for sharing your concerns and providing your order details. We understand your frustration regarding the delay, and we sincerely apologize for any inconvenience this has caused.

Upon reviewing your order, the delay was due to an out-of-stock item. However, we see that you requested to cancel your order, and your refund has already been processed.

If you need further assistance or have additional questions, please feel free to reach out to our customer support team at cs@shiftcam.com. We’re here to help.

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち3の評価

Not the best focus

I was very excited about this Micro lens, but was not impressed after using it. I had to buy a adapter to be able to use it on my phone. The focus is not the best, it has to be at a certain distance (Very close to the object) to focus on the object. The plastic thing around the lens kept falling off. Is hard to get a good shot, had to play around with it to be able to, and is even harder if you're trying to take a video.

2024年9月30日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi Maria,

Thank you for sharing your feedback. Our macro lenses are designed for detailed close-up photography, with specific focusing requirements outlined in the product specifications on our website to help customers understand its functionality before purchase.

We appreciate your note about the mounting system. If you’re experiencing issues with the fit or stability, please reach out to our customer support team at cs@shiftcam.com—we’d be happy to assist you in resolving this.

Thank you again for your valuable feedback.

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち1の評価

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY

I pre-ordered items for the iPhone 16 Nov 2nd and this has been my experience in chronological order:

11/02: I purchase on website and it says shipping pre-orders by EARLY to MID-NOV
11/16: I email ShiftCam wondering where my items are/when they're going to ship
11/18: customer support rep, Lester, emails me saying pre-orders are now shipping END-NOV
11/18: I respond asking for clarification on eta due to having projects I need the items for, for my small business
11/19: Lester tells me shipping will now be END-NOV to EARLY-DEC
11/20: I respond saying I will need a full refund if ShiftCam cannot send out my items immediately
11/21: Lester says oh how lucky its been updated to ship LATE-NOV
11/22: I once again specify I need my items by Dec 3rd, and no later, due to my client projects, and if Shiftcam can't satisfy the order then refund me, its no hard feelings but I placed the order specifically for client related media I needed to grab.
11/25: Lester sends me a filler email.
11/28: I respond to the filler once again saying I need my refund and if they can't expedite shipping to get my items by Dec 3
12/1: Shannah steps in and provides zero assistance aka filler email
12/2: I say I need a phone call because I'm tired of being dicked around by shiftcam. no one calls.
12/3: Lester offers me a free gift for the BS
12/5: I ask for my package tracking as it's now beginning of Dec. I missed my client deadlines, had to refund them their money... at this point I'm so, so, so pissed and now feeling stuck with products since its beginning of Dec and going to receive items from a company that doesn't deliver on their word.
12/6: Lester emails me saying shipping will start MID-DEC but still take 7-14 days to arrive.

DO NOT SPEND YOUR MONEY WITH THIS COMPANY WHEN THEIR COMPETITORS ARE BETTER: Sandmarc and Motion. Don't waste your time with a company that doesn't deliver on their word and doesn't do a good job rectifying the errors.

2024年12月6日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi Kira,

Thank you for sharing your experience with us. We completely understand your frustration, especially when your projects depended on timely delivery. We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment caused by the delays and miscommunication.

It appears your order has already been canceled and refunded. While this resolves the transaction, we acknowledge that it doesn’t make up for the challenges you faced or the impact on your work. Your feedback is invaluable, and we’re taking it seriously to improve our processes and communication moving forward.

If there’s anything further we can assist you with, please don’t hesitate to reach out to us at cs@shiftcam.com.

ShiftCam Team
The Making of Memories

5つ星のうち1の評価

Shiftcam has the most terrible customer…

**Update Dec 24** - still no shipment. Was promised it would be shipped last week because the iPhone case is in stock. No word. I reached out again and got some sorry excuse that their shipment was delayed and it will be processed immediately and shipped “today” (that was December 23)

No word. I’m thinking I might have to do a charge back and put reviews all over the internet so that other people don’t go through what I just went through with these liars and thieves. It’s almost 8 weeks of these lies.
—————————————-/-

Shiftcam has the most terrible customer service.

I prepaid for my iPhone 16 camera case with the anticipation I would receive it in 2 weeks as it was going to be mailed out end of October to early November.

I hear noting. I reach out. I get blamed for not reading their website because it clearly states mid to end November. Which was changed without informing the customer.

I then get informed it is now being shipped mid to end December.

To make matters worse, I was informed they would “make it up” to me by sending the lenses I ordered for free because of this delay.
I was supposed to get a tracking number 11/29 and it’s been 10 days since any response and I have followed up a multitude of times.

This company has terrible communication and customer service. I’m sure their product is good considering the reviews but buyer beware…if you want your lenses you might not get them only after several months.

Their chatbot sucks too. Keeps saying “ I don’t know how to answer that.” I ask “I would like to talk to a customer service rep.” And it gives me that dumb ass answer.

ShiftCam get your act together!!!!!!! You are thieves for taking my money and not delivering my product 6 weeks later!!!!!

2024年12月8日
自発的なレビュー
ShiftCam ロゴ

ShiftCam からの回答

Hi Evangeline,

Thank you for sharing your concerns. We deeply regret the frustration caused by the delay and communication challenges you’ve experienced.

Based on our records, we arranged a partial shipment of your order on December 23 and dispatched it on December 24. The package is now in transit and should be arriving soon.

If you require further assistance or have additional questions, please don’t hesitate to contact our customer support team at cs@shiftcam.com. We’ll prioritize your inquiry to ensure it’s resolved as quickly as possible.

We truly value your patience and understanding.

ShiftCam Team
The Making of Memories

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報