Shopogolic - France レビュー 8

TrustScore 5段階評価の3.5

3.3

Rue de la Gare 9, 78640 Villiers-Saint-Frédéric, Île-de-France, FR


レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

For me Shopogolic is N1 in terms of good shipping price i cannot describe of how much nice is the support team, very very helpful i just hope in the future they will find solution to ship "blueto... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Small H&M clothing order in a flexible bag. Actual weight: 0.7 kg. They billed it as 34 × 29 × 6 cm, making volumetric weight over 1 kg and raising the shipping cost. When I received it, I m... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Shopogolic has sometimes small issues, but is a good service. I just received my 6-th transaction with them from France to Romania. There were some issues but the support team has answered in 24 hou... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I have shipped with Shopogolic for few years, but recently I was so disappointed by their service. My parcel was in "sent" status with label been created on Monday, but four days passed, the parce has... もっと見る

企業が回答しました


企業情報

  1. 輸送・郵送業
  2. 貨物輸送業
  3. 物流業
  4. 倉庫

当該企業による記述

Shopogolic is your go-to parcel forwarding service, bridging the gap between European shopping and global customers. We specialize in providing local addresses in Europe, consolidating parcels, and ensuring cost-effective international delivery. Share your Shopogolic experience with us here. Your insights help us continually enhance our services for shoppers worldwide!


連絡先

  • Rue de la Gare 9, 78640, Villiers-Saint-Frédéric, Île-de-France, フランス

3.3

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

8件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 62%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Overcharged by inflating parcel dimensions

Small H&M clothing order in a flexible bag. Actual weight: 0.7 kg. They billed it as 34 × 29 × 6 cm, making volumetric weight over 1 kg and raising the shipping cost.

When I received it, I measured 30 × 25 × 4 cm (I have photos with ruler). Using their own formula, volumetric weight is 0.6 kg. It should have been billed by actual weight, 0.7 kg, not inflated dimensions.

I submitted photos and requested a refund. They refused, hiding behind “measurement rules.”

Charged: €30.64
Correct rate: €26.60

Package arrived, but payment is required before shipping, and they can arbitrarily inflate your cost. Not trustworthy.

2026年2月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Horrible, just horrible

Horrible, a truly horrible experience with this company. They held my items multiple times and when I complained they said it was because they were restricted in their policies (I reviewed that, it was a lie), then they said it was against the country's postal laws (again, another lie). Eventually they released my items but in the meantime I had to pay EXTRA for all the time my items were held in their facilities. Never again!

2025年9月30日
自発的なレビュー
Shopogolic - France ロゴ

Shopogolic - France からの回答

Unfortunately, based on the information provided in this review, we’re unable to identify your parcel or verify the circumstances of the delay. Without a parcel or order number, it’s not possible for us to determine the cause of the hold or review whether it was related to restrictions, postal regulations, or storage terms.

5つ星のうち1の評価

Parcel Marked as Sent but Never Handed to FedEx and No Support Available

I have shipped with Shopogolic for few years, but recently I was so disappointed by their service. My parcel was in "sent" status with label been created on Monday, but four days passed, the parce has not been handled to Fedex yet and the shipping from information is wrong. That means the parcel has lost or they lie about the shipping. I contacted them via live chat and phone call but no one is avaliable for help.

2025年11月21日
自発的なレビュー
Shopogolic - France ロゴ

Shopogolic - France からの回答

Thank you for your feedback. We understand your concern, but a FedEx label becomes active only after the parcel is physically collected and scanned by the courier. FedEx does not pick up every day at all our warehouse locations — collections can take place only once every few days, which is why tracking may not update immediately.

Your parcel is not lost, and the shipping information is correct. Once FedEx performs the next scheduled pickup and scans the parcel, the tracking will update automatically.

5つ星のうち5の評価

For me Shopogolic is N1 in terms of…

For me Shopogolic is N1 in terms of good shipping price
i cannot describe of how much nice is the support team, very very helpful
i just hope in the future they will find solution to ship "bluetooth intercom" by Air to my country because the other forwarders can send it normally
what matter is that they helped so much to get my intercom orders
a Big Thanks to Support Team

2025年11月6日
自発的なレビュー
Shopogolic - France ロゴ

Shopogolic - France からの回答

Thank you for your kind words. We’re glad to hear you’re satisfied with our prices and support team. Regarding Bluetooth intercoms, air shipping depends on airline and courier safety regulations, but we continuously look for new routes and options to expand what can be shipped.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報