sixthreezero レビュー 8,654

TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Sixthreezero has been great from start to finish. From ordering my bike to troubleshooting setup, it’s clear they care about their customers and want repeat business—their model is definitely not... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I ordered the step through e-bike with the teal frame. I love it because it helps me stay mobile and active after an injury and severe weight gain. If you have balances juice or haven't written a bi... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Website is unusable. Constantly empties your cart, even after you sign in. Speaking of which, it prompts you for sign in on almost every screen. This reeks of vibe-coded, spaghetti html. I would have... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I was searching for a bike and came across sixthreezero on YouTube. I really appreciated how they showcase all their bikes, it made choosing one online much easier. I decided on the Pave n Trail, and... もっと見る

企業情報

  1. 自転車屋
  2. スポーツ用品店

さまざまな外部ソースから提供された情報

The bicycle is one of the most powerful movement devices in the world. Our mission is to provide an innovative bicycle experience to all adventurous souls in the world. Empowering people to embark on the most challenging journeys in their life... one bike and one ride at a time.


連絡先

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

8654件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Love it!

I ordered the step through e-bike with the teal frame. I love it because it helps me stay mobile and active after an injury and severe weight gain. If you have balances juice or haven't written a bike in years I would highly suggest getting the bike with a step through frame.

I got my bike last year and went on a ride with my daughter yesterday. One of her favorite activities is riding bikes with me.

2026年5月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Sixthreezero has been great from start…

Sixthreezero has been great from start to finish. From ordering my bike to troubleshooting setup, it’s clear they care about their customers and want repeat business—their model is definitely not “one and done.”

The bike itself has been fantastic. I’ve ridden it around our neighborhood, with my kids, through state parks, and along the Riverwalk in Chattanooga. It’s been reliable, comfortable, and fun everywhere we’ve taken it.

Highly recommend!

2025年6月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Will Peter read this?

Peter:
May 10, 2026
PART 1
I am a 76 year old retired doctor. I saw Justin's videos and all the nice seniors smiling and riding on his trikes and thought I have to have one. Bit the bullet and at a price of $2500, ordered trike in August of 2025. IT TOOK 10 WEEKS to get the trike and it was so damaged as to be unusable. A replacement bike was ,indeed, sent. The replacement trike would not run. I took me from August 2025 to March 2026 to even be able to ride the bike. You had sent me two bad batteries and a bad display.The batteries they sent as replacements had been removed from other trikes. It took months to get parts.When I contacted Mary about the batteries and sent the videos, I said I would return the bad batteries. She said you would not send anymore. In other words, the warranty was no good! I finally had to take the battery to a shop, to be repaired, at a cost of $100. So after 8 months of back and forth phone calls and emails, waiting for parts, and trying to figure things out; I finally got to ride my trike.
I have now ridden the bike for about a month and yesterday the electronic controller burned out. So, I say to you, beware. The problem is months getting parts, poor replacements and poor communication. You can’t just buy new parts because they are proprietary to SIXTHREEZERO. You have to get parts only from them, but, they don’t stock them. It will take you months to get a part. And remember you have to do the work. So I spent $2500 on a bike project and I know nothing about repairing ebikes.The staff seems to be so nice and apologetic. I felt as though I was talking to Cinderella but, often, was just ghosted or told some story! So here, this 76 yo. senior, sits on May 10, 2026 with a pile of unusable metal and nowhere to go. I’ll let you know what happens with the controller. Stay tuned for Part 2!
DR. JM Brown OD

2026年5月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Website is unusable

Website is unusable. Constantly empties your cart, even after you sign in. Speaking of which, it prompts you for sign in on almost every screen. This reeks of vibe-coded, spaghetti html. I would have gladly bought from your company, if I could actually keep the items I wanted in my cart.

2026年5月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

WOW, what a well built bike delivered in solid packaging.

First impressions out of the box was "WOW, what incredibly great packaging!". It took longer to strip out all the protective wraps and foam blocks then it did to complete the assembly. (a good thing) Assembly was minimal and straightforward. First ride demonstrated a very solidly built and responsive bike overall.

The web site is awesome also. All the videos with riders, measurements and real world demonstrations were incredibly helpful in finding the right bike. (I looked at tons and tons). My wife needed a bike that she could stand over the seat with her feet on the ground for balance. sixthreezero was the ONLY manufacturer that got down to 28-29" seat height, yet I can ride it and I'm 6'3".

The only reason I am giving 4 instead of 5 stars was delays in getting answers to a couple of questions sent in on the web page. Later I found out they were much more responsive to messaging on their facebook page.

One other interesting note is that they initially shipped the wrong bike. However, they quickly resolved that with a coordinated freight pickup and delivery of the correct bike.

2026年1月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

I didn’t receive any tracking…

I didn’t receive any tracking information, and when I emailed the company I received an email saying their inbox was full. So, I thought it was a scam. But I did eventually get my bike. Online it said 20 min to build, it took a good 2 hours. That being said, I love my bike and satisfied with the product.

2026年4月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great company

I was searching for a bike and came across sixthreezero on YouTube. I really appreciated how they showcase all their bikes, it made choosing one online much easier. I decided on the Pave n Trail, and I’m so glad I did. It’s smooth, comfortable to ride, and really beautiful. Also to mention their customer service is great!

2025年5月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

This is a scam

This is a scam. I purchased a bike from this company and it fell apart in 3 days. Disgusting You should be ashamed. I hope someone sues you

2026年4月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I'm 5'11" and struggled to find a…

I'm 5'11" and struggled to find a women's bike that fit my height while still offering cute color options.
This one checks all the boxes. It's perfect for riding alongside my boyfriend on paved trails while he runs, and it also handles urban biking with ease.
Would definitely recommend!

2026年4月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I ordered one of their bikes

I ordered one of their bikes, trusting their 30 day trial guarantee. We put it together and it was not right for me because of a disability. I contacted them immediately and asked for a return shipping label, as promised. I never received it. I contacted them repeatedly by email and phone. Finally they said just send back the battery and charger, which I did immediately. BUT THEY HAVE NEVER SEND MY REFUND. This has been going for 3 months. It was a considerable amount of money and I have never received it in spite of their promises. I would never ordered anything at all from them and I urge others not to work with them unless you plan to keep the bike no matter what. They tried to convince me to keep the bike but I did not want to.

2026年4月21日
自発的なレビュー
sixthreezero ロゴ

sixthreezero からの回答

Hello Linda,

We are so sorry to hear about your experience. The refund should certainly not have taken so long, and we apologize. We appreciate the feedback.

Thank you,

Peter

5つ星のうち4の評価

Good warranty service

My bike was 10/10 for six months...a champion little ebike I logged 400+ miles on over 6 months. Then the power failed mid-ride. They came through, sent me parts, and got me back on the road. Thank you 630.

2026年4月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Thrilled with my sixthreezero zero etrike

I can't say enough about how pleased I am with my simple glide fat tire trike. I am a bilateral above the knee amputee. I have a hard time pedaling a bike. This trike has been amazing. It works so well for me. I have been riding on rails to trails with my husband. It has really made it nice for me to be able to ride along side of him. I especially like the platform for my feet. That makes it so comfortable for me. I have never seen that on another trike. I got my trike in October and have already put over 100 miles on it. Glad the weather is warming up so we can start riding again. Six three zero customer service was amazing thru the entire process. They were quick to answer any questions before and after my purchase. Having a the 30 day trial was really great. I had nothing to lose. It has turned out to be the perfect trike for me. I would highly recommend this company.

2026年4月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Terrible customer service and manipulative lack of cancellation options

Tried to order an open box trike, no indication of limited stock or supply, was told after several days of radio silence that no working models were available, the option to cancel order on the website is fake, it just sends you to the contact page, now I've reached out 4 times and they have still not cancelled or refunded my order. I would NOT recommend ordering from them or expecting any customer service.

2026年4月19日
自発的なレビュー
sixthreezero ロゴ

sixthreezero からの回答

Hello Ryan,

We really apologize for this experience. It was our fault that the product was oversold, and we did not catch it before you placed your order. We did run an extra physical search, but unfortunately did not find any more suitable replacements. You are right-- we also found that the cancellation page was not coming up properly. We fixed it, but it took a few days and made for an unacceptable experience. I apologize.

Thank you,

Peter

5つ星のうち1の評価

I am still waiting on damaged fender…

I am still waiting on damaged fender from a bike I ordered last JULY!!!! Many emails back and forth. I have offered multiple ways to resolve. DO NOT BUY ....this was a retirement gift to myself and I feel i was hoodwinked with their guarantees and support. And everyday I get a new add from them about buying a new bike. How about making good on the one I already purchased over 9 months ago. SOOOO disappointed.

2026年4月19日
自発的なレビュー
sixthreezero ロゴ

sixthreezero からの回答

Hello,

I am sorry about the delay in sourcing your fender. We should have done better. Sometimes product goes out of stock temporarily, and we truly apologize for that.

Thank you,

Peter

5つ星のうち1の評価

Worst company to purchase from and…

Worst company to purchase from and their return policy is predatory and a scam. Do not recommend and would avoid.

2026年4月16日
自発的なレビュー
sixthreezero ロゴ

sixthreezero からの回答

Hello Alyssa,

Thank you for your feedback. We apologize for any delay in your refund. I think that you have been refunded now, and I am sorry it wasn't faster.

Thank you,

Peter

5つ星のうち5の評価

My etrike was delivered ahead of…

My etrike was delivered ahead of schedule and was easy to assemble. Unfortunately, after I assembled it I discovered that the motor didn’t work. I contacted SixThreeZero and this is where the professionalism and quality of this company shined!
A person named Marry jumped right on the problem and began troubleshooting solutions. SixThreeZero had a replacement part shipped to me and when I explained replacing the part was beyond my expertise, Marry located a bicycle mechanic near me who was able to solve the problem with no expense to me.
I can’t say enough good about Marry and the quality of the customer service I received. The etrike itself is well made, comfortable and powerful enough for me to comfortably take my disabled adult child on long rides.

2026年4月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

BEWARE

BEWARE! If you buy from SixThreeZero your vehicle was OEMed from China. The manufacturer does not put a serial number on the vehicle. That is up to the company who resells the vehicle. I called SixThreeZero and they had not put a serial number on the vehicle, nor had they even issued a serial number. Also my $6200 "EVERYjourney EBike Rickshaw Dual 750w(Max 1500w, Dual Battery" did not come with a receipt, all I have is the waybill which does not say what is in the box or how much it cost. Therefore I am unable to prove I ever owned the vehicle, and the San Francisco Police will not take a report, nor will my insurance company pay for the vehicle. SixThreeZero is extremely negligent in this regard and I got screwed.

2026年3月11日
自発的なレビュー
sixthreezero ロゴ

sixthreezero からの回答

Hello Michael,

Oh no, I am sorry to hear that! The Rickshaws have serial numbers on the head tube. We do not know your serial number, though, as it is not marked on the carton. The receipt would have been emailed directly to you when you purchased. We can certainly resend that, if needed. It sounds like the Rickshaw was stolen? Please let us know what we can do to help.

Thank you,

Peter

5つ星のうち4の評価

Sixthreezero 500W Simple Glide E-Trike

I love it. I have put 625 miles on it since mid-October last year even in the cold and windy winters where I live. The "office chair" seat is so comfortable. It was easy to assemble (mostly already done.)

It took me a bit to figure out airing up the tires; the spokes are close and especially on the front tire. It makes a little more noise than I might like, but I have gotten used to it.

I love that it let's me get outside virtually every day for a ride in nature.

I have not had any service issues and hope I don't, but that will be a "test" when I do since it is not really transportable.

I have a neighbor who has bought one after trying mine out, and another resident is thinking about it, too. (Maybe I should get a finder's fee or something! LOL.)

2026年4月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Zero Warranty Service on Trike!

I bought a demo tadpole trike from these people. It came with a "mechanical parts only" warranty - cosmetic parts excluded. A couple of weeks after I started riding it, it refused to move, even though the display indicated that it was working properly. I reported the issue, documented it with video, and they promised me a new controller. That was over six months ago. First they lied about shipping it, then they said it was no longer made. They are friendly enough when contacted, but they *have done nothing* to get me a new controller. They seem to plan to 'run out the clock' on the 1 year warranty, while leaving me with a DEAD TRIKE. Whether it's dishonesty or incompetence, they have ripped me off for over $1000. Avoid them!

2025年9月24日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報