size? - Birmingham レビュー 27

TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

Unit 1, Caxton Gate, Cannon St, B2 5EP Birmingham, GB


レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Went into your Birmingham store to purchase a pair of adidas Mallorca. Served by someone in my opinion was more interested in taking to his mate rather than dealing with customers. Just left me standi... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

All of the younger gentlemen were very polite and kind … I’m not your usual customer at 62 an older lady. Callum is the young man who went above and beyond he listened carefully to my needs and asked... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Great selection of products both online and in their physical stores. I visited their Birmingham store where I found some trainers unfortunately they didn't have them in my size but I managed to p... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Finding that the trainers I was looking for, were in sale & my sales associate helping me to order them in my size aswell & having them delivered to my home address was an extra bonus...5☆..

企業が回答しました


企業情報

  1. ストリートウェア店
  2. 衣料品店
  3. 紳士衣料店
  4. 靴屋

size? - Birmingham について

当該企業による記述


Shop New In Shop Mens Shop Womens Shop By Brand Shop Sale

About size?

Back in 2000, our goal was to provide niche footwear and brands to thriving subcultural spots in the UK – London, Manchester & Brighton.

Today, we’re global with more than 25 stores across the UK, Europe and over the Atlantic. It doesn’t just stop here though, size? is where art, music, sport and fashion collide, we curate the latest footwear collections from iconic brands like adidas, ASICS, HOKA, Salomon and many more.

As a brand, we constantly have a finger on the pulse of culture and curate the latest footwear collections, size? exclusives and sought-after collaborations while running projects and events all year round. On top of this, size? access is a free membership that allows you to unlock a number of benefits on our size? launches app, including equal chances of winning draws, early access to exclusive releases and events, birthday perks and much more.

Download size?launches Contact us via Customer Care

連絡先

  • Unit 1, Caxton Gate, Cannon St, B2 5EP, Birmingham, 英国

  • 0121 227 4248

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

27件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Excellent service

Excellent service

2026年5月7日
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Hi,

Thank you so much for giving us 5 stars.

We're keen to keep delivering excellence and hope you choose to shop with us again in the near future.

Kind regards,
size? Customer Care Team

5つ星のうち5の評価
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Hi,

Thank you for giving us a 5 star review.

We hope that each and every experience you have with us is as positive as this one.

Kind regards,
size? Customer Care Team

5つ星のうち5の評価

Fantastic

Fantastic really pleased with everything

2026年4月28日
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Hi,

Thank you for choosing to shop with us and for taking the time to leave us a 5 star review; we really appreciate it.

If we can help you with anything in the future, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
size? Customer Care Team

5つ星のうち5の評価

The lad who served me

The lad who served me. Was really nice. He was very helpful. A credit to the company.

2026年4月23日
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Hi,

Thanks for ticking 5 stars.

It's a real team effort to make sure everyone gets the right level of service, and collectively, across our colleagues, stores and websites, we hope that we can maintain that level of expectation.

Thanks again for your review,
size? Customer Care Team

5つ星のうち5の評価

Delivery & service was Excellent

Delivery & service was Excellent

2026年4月27日
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Hi,

Thank you so much for giving us 5 stars.

We're keen to keep delivering excellence and hope you choose to shop with us again in the near future.

Kind regards,
size? Customer Care Team

5つ星のうち5の評価

Size matters...

Finding that the trainers I was looking for, were in sale & my sales associate helping me to order them in my size aswell & having them delivered to my home address was an extra bonus...5☆..

2026年3月26日
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Hi,

Thank you for choosing to shop with us and for taking the time to leave us a 5 star review; we really appreciate it.

If we can help you with anything in the future, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
size? Customer Care Team

5つ星のうち5の評価

The staff were very professional and…

The staff were very professional and polite. The shop display was well presented. I had to order my trainers in the store, and they arrived in 3 days.

2026年3月26日
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Hi,

Thank you for giving us 5 stars.

It's really helpful to see our colleagues get a mention, so thanks for that.

Kind regards,
size? Customer Care Team

5つ星のうち5の評価

Great clothes

Great clothes
Great price
Delivered on time

2026年4月1日
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Hi,

Thank you for giving us a 5 star review.

We hope that each and every experience you have with us is as positive as this one.

Kind regards,
size? Customer Care Team

5つ星のうち5の評価

Great service and delivery

Staff very helpful, and trainers delivered in a couple of days.

2026年3月25日
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Hi,

Thanks for ticking 5 stars.

It's a real team effort to make sure everyone gets the right level of service, and collectively, across our colleagues, stores and websites, we hope that we can maintain that level of expectation.

Thanks again for your review,
size? Customer Care Team

5つ星のうち1の評価

Went into your Birmingham store to…

Went into your Birmingham store to purchase a pair of adidas Mallorca. Served by someone in my opinion was more interested in taking to his mate rather than dealing with customers. Just left me standing there. Not happy but another member of staff was more than willing to serve. Staff like that need to be shown the door they are giving your brand a bad name.

2026年3月30日
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Dear Alex,

My name is Georgia from size? UK Customer Care.

I hope this message finds you well. I apologise for any inconvenience you may have experienced, and I wanted to reach out to request some additional information regarding the recent incident.

To ensure we can provide you with the most accurate assistance and resolve this matter effectively, could you please check your emails as we have reached out to discuss this with you.

Once we receive this information, we'll be able to review your case thoroughly and provide you with the appropriate next steps.

If you have any further questions or immediate concerns then please do let me know.

Kind regards,
Georgia,
size? UK Customer Care.

5つ星のうち5の評価

Amazing

Amazing trainers arrived promptly and easy to order, love em

2026年3月29日
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Hi,

Thank you for choosing to shop with us and for taking the time to leave us a 5 star review; we really appreciate it.

If we can help you with anything in the future, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
size? Customer Care Team

5つ星のうち5の評価

Ordered at a great price and arrived…

Ordered at a great price and arrived early

2026年3月26日
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Hi,

Thank you for choosing to shop with us and for taking the time to leave us a 5 star review; we really appreciate it.

If we can help you with anything in the future, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
size? Customer Care Team

5つ星のうち4の評価

Place to have quality trainers…

Place to have quality trainers affordable for the best possible

2025年10月29日
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Hi,

Thanks for taking the time to leave us a 4 star review, we appreciate it.

If we can help you with anything in the future, please don't hesitate to get in touch via our website's "Contact Us" page.

Kind regards,
size? Customer Care Team

5つ星のうち5の評価

Excellent all round service.

Excellent Goods - Excellent Service - Excellent Seller. 100% Professional and Highly Recommended *****

2026年3月9日
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Hi,

Thank you so much for giving us 5 stars.

We're keen to keep delivering excellence and hope you choose to shop with us again in the near future.

Kind regards,
size? Customer Care Team

5つ星のうち1の評価

Sent the wrong colour trainers

Sent the wrong colour trainers. Used the free returns service on Saturday - it’s Thursday and no sign of refund yet.

2026年3月12日
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Dear Emma,

My name is Georgia from size? UK Customer Care.

I hope this message finds you well. I'm sorry to hear that you received an item in the incorrect colour. I completely understand how disappointing this must be when you were expecting something different.

Please note that returns via our returns portal can take up to 10 days to reach our warehouse and up to 14 days for a refund to be processed once received. Once we've processed your refund, it can take up to 5 working days to appear in your account.

Kind regards,
Georgia,
size? UK Customer Care.

5つ星のうち5の評価

Great service

Great service. Will definitely use again and have recommended to friends.

2026年3月5日
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Hello,

We're always trying to better the service that we offer, so it's great to see that you gave us top marks.

If there's anything else we can help with please do get in touch.

Thanks again for the review,
size? Customer Care Team

5つ星のうち5の評価

new balance 2002r protection pack

faultless. 10/10

2026年3月10日
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Hi,

Thank you for choosing to shop with us and for taking the time to leave us a 5 star review; we really appreciate it.

If we can help you with anything in the future, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
size? Customer Care Team

5つ星のうち5の評価

Great service.

Great service. Great price and communication. Highly recommended. Will definitely use again in the future.

2026年1月20日
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Hello,

We're always trying to better the service that we offer, so it's great to see that you gave us top marks.

If there's anything else we can help with please do get in touch.

Thanks again for the review,
size? Customer Care Team

5つ星のうち5の評価

All of the younger gentlemen were very…

All of the younger gentlemen were very polite and kind … I’m not your usual customer at 62 an older lady. Callum is the young man who went above and beyond he listened carefully to my needs and asked another member of staff who was downstairs to look for a particular shoe for my daughter who suffered a stroke and finds it hard to tie laces. I was blown away by the service I received today and even purchased a small bag as well . You as a company should be very proud of these young men who represent your brand admirably. I worked in retail management for all of my life so I understand how important feedback is.

2026年2月11日
自発的なレビュー
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Hi,

Thank you for giving us 5 stars.

It's really helpful to see our colleagues get a mention, so thanks for that.

Kind regards,
size? Customer Care Team

5つ星のうち5の評価

Another satisfied Delivery and great…

Another satisfied Delivery and great item once again

2026年1月28日
size? - Birmingham ロゴ

size? - Birmingham からの回答

Hi,

Thank you for choosing to shop with us and for taking the time to leave us a 5 star review; we really appreciate it.

If we can help you with anything in the future, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
size? Customer Care Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報