Skomageriet レビュー 26

TrustScore 5段階評価の3.5

3.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Jeg har fået lavet ordopædsko hos Skomageriet i årevis og altid til stor glæde og tilfredshed. Jeg har meget forkrøblede fødder pga. leddegigt og kan slet ikke gå på bare fødder, så at få lavet nogle... もっと見る

5つ星のうち2の評価

I Roskilde fik jeg lavet indlæg til mine sko af John. Han taler meget og lytter meget lidt. Føler mig talt “henover” og lidt “ned til”. Ønskede en tilretning på det ene fodindlæg, men John mente,... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Endnu engang har jeg fået forhøjet tre par sko - et par sandaler, gummistøvler og et par pæne sko. Forhøjelsen er for alle blevet meget fint udført. Ved man ikke de er forhøjede, vil man ikke bemærke... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Aldrig har jeg fået dårligere behandling, da jeg skulle have ortopædisk fodtøj. Efter 1 år skal sko stadig tilrettes. En skomager skældte mig huden fuld, da de ikke passede. Nu kommer jeg der ikke al... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 整形靴屋

当該企業による記述

Skomageriet leveret ortopædiske fodtøj og indlæg. Vi har klinikker Valby, Lyngby Roskilde og Hillerød.


連絡先

3.5

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

26件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Find en anden skomager


Find en anden skomager
Jeg har besøgt Skomageriet 11 gange, betalt 1200 kr. til Flextrafik og ca. 2600 kr. til fysioterapi uden at få et par sko, jeg kunne gå i.
På kommunens anbefaling af firmaet tog jeg til afd. i Hillerød i efteråret ‘24. De skulle lave et par fabriksfremstillede ortopædiske sko. Skoene som ankom med posten var str. 37, men jeg bruger str. 38. Det næste par havde spejlglatte såler og forkerte indlæg, og tredje gang sendte de et par sko med endnu værre indlæg og forkert højdeforskel.
På grund af sygdom kom jeg først til afd. i Lyngby 6. maj ‘25. Her erklærede skomageren, at skoene fra Hillerød kom jeg aldrig til at gå i, for jeg skulle have håndsyede sko. Skoene blev påbegyndt i juni ‘25. Efter flere måltagninger ankom de med posten 1. feb. ‘26. Jeg skulle langsomt vænne mig til dem, men stoppede efter knap to uger og måtte få dage senere akut til en fysioterapeut, da jeg ikke kunne støtte på venstre fod. Skomageren indrømmede, efter at have talt med fysioterapeuten, at indlæggene var forkerte. Indlæggene blev ændret, men gjorde stadig ondt, og efter at have taget et aftryk af fødderne kunne han godt se, hvorfor de gjorde ondt. Det 3. par indlæg var virkelig slemme, så den 11. maj ‘26 tog jeg skoene med til en anden ortopædskomager for at få en second opinion. Han sagde, at skoene var for små, indlæggene helt forkerte, højdeforskellen forkert, samt at jeg ikke skulle have hverken fabriksfremstillede eller håndsyede ortopædiske sko, men i stedet købe et par gode skechers, som de så ville rette til. Da jeg fortalte Skomageriet det, forlangte de, at jeg skulle møde op hos en anden medarbejder hos dem, hvilket jeg nægtede.
Direktøren har nu endelig per kulance og efter aftale med kommunen taget skoene retur. Jeg er klar over, at Skomageriet ikke får mulighed for at rette op på fejlen, når jeg ikke magter endnu et forsøg, men skriver dette for at andre ikke skal opleve samme behandling. Jeg sender gerne en video af, hvordan jeg går i Skomageriets sko, og hvordan jeg går i nogle midlertidigt tilrettede gamle skechers.

2026年6月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Kundedialogen som udeblev

I Roskilde fik jeg lavet indlæg til mine sko af John. Han taler meget og lytter meget lidt. Føler mig talt “henover” og lidt “ned til”.
Ønskede en tilretning på det ene fodindlæg, men John mente, det var mine sko, som var problemet.
Selvom jeg oplyste ham mere end én gang, at mine fødder befandt sig virkelig godt i “mine” sko, fastholdt han og gentog sin holdning til mine sko.
Jeg opgav og gik med uforrettet sag. Og jeg kommer ikke igen!
Faglighed er godt, men dialog og at lytte bør indgå i enhver kundekontakt.

2026年6月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Verdens bedste skomagere!

Jeg har fået lavet ordopædsko hos Skomageriet i årevis og altid til stor glæde og tilfredshed. Jeg har meget forkrøblede fødder pga. leddegigt og kan slet ikke gå på bare fødder, så at få lavet nogle gode sko, der gør, at jeg kan holde ud at gå, og som samtidig også er smarte, er mig en stor glæde og forøger min livskvalitet meget.
Min største ros og taknemmelighed til skomager Lisbeth Sonne og Skomageriet!

2026年6月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Super fint arbejde

Endnu engang har jeg fået forhøjet tre par sko - et par sandaler, gummistøvler og et par pæne sko. Forhøjelsen er for alle blevet meget fint udført. Ved man ikke de er forhøjede, vil man ikke bemærke det.
Tak for imødekommende og professionel behandling. Jeg fik tilmed sendt skoene hjem til hjemmeadressen. Det var rart og en skøn detalje.

2026年5月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

De kan bare deres håndværk!!!!

Endnu gang har Skomageriet formået, at lave såler som bare virker. Dejligt at komme “hjem”! Jeg er jer dybt taknemmelig. I yder en fantastisk god service, og det er en fornøjelse, at være i jeres faglig kompetente hænder👏💪 Pia

2026年3月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Skrankepaver af værste klasse

Fået lavet indlæg,
For først det ene sæt, og få dem passet til.
Så bestiller jeg 2 sæt. Få en sms om jeg bare kan hente dem. Dette gør jeg. Køre de 25 km, og få af vide jeg skal bestille tid. Dette står ikke i sms’en. Ringer så forsat bestille tid. Så skal jeg bruge endnu en fridag på at hente. Da det kun kan ske på en torsdag. Kan ikke en gang bare aflever skoen, så de passer dem til og jeg henter når jeg køre forbi…
Ingen kundeservice. Kun skrankepaver

2026年1月12日
自発的なレビュー
Skomageriet ロゴ

Skomageriet からの回答

Kære Jeppe, vi er kede af at du har haft en dårlig oplevelse. Vi kender af gode grunde ikke din konkrete sag, men ud fra din beskrivelse lyder det som om vi har lavet en fejl. Du er altid velkommen til at kontakte os, så vi kan se om vi kan hjælpe dig bedre. Vi beklager ulejligheden. mvh Skomageriet

5つ星のうち1の評価

Utjekket og fejl på målinger

2025年9月30日
自発的なレビュー
Skomageriet ロゴ

Skomageriet からの回答

Kære Mette, vi er kede af at du har haft en dårlig oplevelse og det beklager vi. Vi håber du finder en god løsning et andet sted. Du er altid velkommen tilbage hvis du får mod på at give os en ny chance for at bevise, at vi kan levere en god oplevelse og et et produkt der fungerer. mvh. Skomageriet

5つ星のうち5の評価

Fantastisk sted, at få syet ortopædisk fodtøj.

Dette er et fantastisk sted - de er årsag til, at jeg kan gå - næsten uden smerter - alle med fodproblemer burde henvises hertil.
Første møde her, var hos Bendt, som hurtigt forstod problematikken omkr. min fod, det var første gang, ud af mange forsøg, hos diverse “eksperter” på området, at der var én, som med stor kompetence og humor, indtil nu, har lavet 2 par sneakers, kreeret efter mit ønske, til min fulde tilfredshed 👟😊
Gitte, i Søborg, skal også have ros - hun tryllede med et par sandaler, hvor indersålen blev tilpasset på fineste måde, så jeg ikke skal have varme, lukkede sko på i sommervarmen!!!👏🏻
Sidst, men ikke mindst, kom Malene på banen, da hun, efter hendes elevtid, fik til opgave at kreere fodtøj til mig, og valget, efter mit ønske, blev et par sneakers, som jeg “svæver” i, sååå flot arbejde, stor ros til Malene, både fra lærermester Lisbeth, censor og ortopædkirurgisk læge fra Køge sygehus og ikke mindst fra mig 🤗 tak Malene 🫶🏻
Dette sted får de varmeste anbefalinger, og jeg anbefaler det gerne til alle, jeg møder med eller uden fodproblemer - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ til jer alle 🤩

2025年8月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fantastisk service

Fantastisk service! (Roskilde)

Top-professionel undersøgelse af fødder. Det viste sig at jeg ikke havde behov for 'ortopædi' - men det var næsten ærgerligt da jeg ville have set frem til at komme i forretningen igen! Super service, tak for det.

2024年5月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Prøvning af ortopædiske sko

Den 2. Maj var jeg hos Danmarks bedste skomagermester, Lisbet Sonne, og prøve mine nye kondisko, som Lisbeth og jeg har designet sammen.
Skoene er flotte, smarte og lette, og så støtter de mine vanskelige fødder og ankler. En fantastisk oplevelse. Som jeg bliver virkelig glad over at opleve.
Er kommet i Skomageriet siden 2012. Og altid en fantastisk oplevelse.
Susanne Jensen 2/5 24

2024年5月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Flotte og gode ortopædiske sko

Jeg er nu på mit 15 par sko hos Skomageriet og jeg har altid været tilfreds. At få et par ortopædiske sko der passer og er pæne er altid et samarbejde mellem skomagermester og kunde.
Hvis man som jeg har en vanskelig fod - og tro mig min fod er vanskelig - skal der ofte laves lidt tilretninger i indlægget efter at skoene er færdiglavet. Men hos skomageriet er det minimalt hvad jeg har skulle få rettet til og de rettes altid tålmodigt til skoene sidder fuldstændigt præcist som de skal = uden at trykke.
Min skomagermester Lisbeth er heldigvis også med på at lege med farver og design, så vidt muligt det kan lade sig gøre. Det gør, at mine venner og bekendte ofte ikke bemærker at jeg har ortopædiske sko, men blot bemærker hvor flotte mine sko er.
Kvaliteten er vigtig for mig, jeg er kræsen, så mine sko skal passe, men sørme også være pæne og de kriterier bliver opfyldt hos Lisbeth - hver gang.
Jeg kan derfor varmt anbefale, at du får lavet dine ortopædiske sko hos skomageriet, ja der er egenbetaling, men det er pengene værd.
Ann-Dorthe Jensen

2024年4月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Aldrig har jeg fået dårligere…

Aldrig har jeg fået dårligere behandling, da jeg skulle have ortopædisk fodtøj. Efter 1 år skal sko stadig tilrettes. En skomager skældte mig huden fuld, da de ikke passede. Nu kommer jeg der ikke alene. Har skiftet leverandør. I dag venter jeg over 1 time, da skomager uventet forsinket. Læg 1000 kr oven i egenbetaling for uanvendelige sko. Jeg angrer bittert dette valg og vil fraråde andre at bruge dette sted!!

2024年4月4日
自発的なレビュー
Skomageriet ロゴ

Skomageriet からの回答

Kære Pia, Vi beklager, at du føler at forløbet har været dårligt hos Skomageriet. Vi har begået nogle fejl og det beklager vi. Vi mener dog fortsat, at vi har gjort alt hvad vi kunne og fortsat gør det, for at få dine sko til at virke. Vi forsøger altid at hjælpe vores kunder så meget vi kan.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報