レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Impossible to fault either the oolong tea I bought from Slimming Solutions or the help I received from their online chat (with a real person!). The tea arrived quickly and I've felt better and genuin... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I’ve used Slimming Solutions for a long time and they’ve never let me down. The products are effective and good value, and I love that they offer regular discounts too. Deliveries are prompt and the t... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Have used Slimming Solutions for many years now. My main purchase is the Feiyan Tea. The offers are really good, particularly the 20% or the recent 25% discount. This means really good value for money... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Was let down by another company and the girls at Slimming Solutions came to my rescue. They went over and above, taking my parcel to the post office as their Royal Mail collection had already left. I... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. ダむ゚ット支揎サヌビス
  2. フィットネスず栄逊のサヌビス
  3. ビタミン・サプリメント専門店

圓該䌁業による蚘述

Slimming Solutions is a trusted UK-based retailer specialising in premium weight loss and wellness products since 2000. We’re passionate about helping our customers achieve their health goals with a curated selection of effective, high-quality supplements, teas, and shapewear. One of our best-selling products, Feiyan Tea, is a natural herbal detox tea that supports healthy digestion and weight management — loved by thousands for its gentle cleansing and refreshing taste. We pride ourselves on excellent customer service, fast delivery, and honest, customer-focused support. Whether you’re just starting your wellness journey or looking to maintain a healthy lifestyle, Slimming Solutions is here to help you every step of the way.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

29件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Great company with a wide range of


Great company with a wide range of products. My favourite is the patches. I have lost a total of 22lbs in the past 4 months and I couldn't be happier.

2020幎2月27日
自発的なレビュヌ
Slimming Solutions ロゎ

Slimming Solutions からの回答

WOW amazing results! Thank you so much for taking the time to leave us a great review, it is much appreciated.

5぀星のうち5の評䟡

I have been buying from Slimming


I have been buying from Slimming Solutions for many years now. There customer service on the phone is outstanding and I couldn’t live without there Feiyan Tea. Thank you.

2020幎2月25日
自発的なレビュヌ
Slimming Solutions ロゎ

Slimming Solutions からの回答

Thank you for your lovely review Sally. We know you have a lot of choice where to shop and we are very grateful that you choose us.

5぀星のうち5の評䟡

Bought a few times from slimming


Bought a few times from slimming solutions, always delivered fast and great products.

2020幎2月13日
自発的なレビュヌ
Slimming Solutions ロゎ

Slimming Solutions からの回答

Hi Jonathan, Thank you so much for your great review. We truly appreciate it and we are always here to help at anytime. xx

5぀星のうち1の評䟡

Stay away from this company

Stay away from this company. I measured myself before ordering these slimming pants. Ordered the correct size. When opened the. Parcel I could not believe what they had sent. They were tiny, my grandaughter tried them she is a size 6/8.and she could not get them on. The family thought it was really funny. When I complained she said that takes time to get them on and you may need help. I was going to a wedding, if I needed a wee someone would need to help. Never heard as muc h rubbish. They were £34. I had to. Send them back which cost me £2.80. They said they would refund the money for the pants but not the postage. Will have to wait to see if I get my refund. Would not recommend this company

2019幎10月30日
自発的なレビュヌ
Slimming Solutions ロゎ

Slimming Solutions からの回答

Hi Agnes, I am very sorry to hear you are disappointed with the Shapewear you have purchased from us. Shapewear is not supposed to be easy to get into and we do state online: Don't be alarmed when you open your item and it doesn't look big enough to fit a small child. If you have followed the size guide correctly and with a little help and perseverance at first, you should be able to get it on. And don't worry it does get easier the second, third and fourth time. All returns are refunded, however as stated in our returns policy, the customer is liable for returns costs unless there has been an error on our part. x

5぀星のうち1の評䟡

Stay away of this company

Stay away of this company. I placed an order Saturday,18th of May 2019.Ordered a Shaper and some tablets.Priority for me was the shaper .I paid next day delivery because of this and Tuesday,21st to my surprise I had only my tablets and a small note stating that Shaper not in stock.Sent email and I had a reply saying sorry and i'll have my item delivered as priority. What a waste of time!Friday today,24th and still waiting. Thanks to another company who delivered item and saved my day.But slimmimgsolutions??? Just horrible, who take customers as fools and after taking payment, never deliver.Wait now to see when I have a refund or my item.Don't bother buying here.Find companies who treat you fare and care for your custom.Zero stars from me if I could. Horrible ,horrible, horrible!

2019幎5月24日
自発的なレビュヌ
Slimming Solutions ロゎ

Slimming Solutions からの回答

Hi Angela, I can only sincerely apologise that when you ordered your item was out of stock. There was an error with our system but it was due to be delivered to you within a few days but understand you needed it for an occasion. I can confirm a refund was issued and we sincerely apologise once again for the service. We continue to improve everyday and pride ourselves on our excellent customer service over the last 25 years in business. x

5぀星のうち5の評䟡

Full return for returned item lost in the mail

I had bought an item for £66 via amazon and had orderes the wrong size (my mistake). I raised a return which they accepted and sent me instructions. I found out that postage was £25 so I told them I’d keep it instead (to sell it 2nd hand), but they then sent me a free postal label, which was great service. I posted the item but two months later thet still hadn’t received it back. I didn’t have a tracking number so no one knows where the package is. When I wrote to ask if they had received it they offered me a full return even though they haven’t yet received the item. Now that is excellent customer service!

2018幎8月17日
自発的なレビュヌ
Slimming Solutions ロゎ

Slimming Solutions からの回答

Hi Karen, Thank you so much for your lovely review. We pride ourselves on excellent customer service and we are always here to help at anytime. xx

5぀星のうち1の評䟡

Read the Terms & Conditions

If I could give a negative star then I would.

Ordered in haste by a family member and it was £35 for a pair of spanx with £3.99 delivery. Didn't even open it as it wasn't wanted and we were honest about that, to our detriment. However, asked Sarah at Slimming solutions for a Free returns label and was refused as its not there error and not damaged. So now its an expensive mistake and despite several attempts at requesting a FREEPOST returns label she has refused. We will be lucky if we get a refund at all for the actual product as not all items will get a refund so beware. The Customer Service or lack thereof will mean they have lost a customer.

Avoid this company like the plague in my opinion.

2017幎7月20日
自発的なレビュヌ
Slimming Solutions ロゎ

Slimming Solutions からの回答

Hi, I am very sorry to hear you are disappointed with the Shapewear you have purchased from us. All returns are refunded, however as stated in our returns policy, the customer is liable for returns costs unless there has been an error on our part. x

5぀星のうち5の評䟡

Best Slimming Product!

Delighted with results I achieved from using the Slim Bomb. Used the slimming pills for 1 month up to now and I am 1 stone and 1 lb lighter and a very happy women! Excellent customer service too and discreet packaging :)

2011幎4月27日
自発的なレビュヌ
Slimming Solutions ロゎ

Slimming Solutions からの回答

Hi, Thank you so much for your lovely review and sharing your amazing results with us! We truly appreciate your order and we are always here to help at anytime. xx

レビュヌの察象になっおいる䌁業の方ぞ

プロフィヌルを登録しお、Trustpilot の無料ビゞネス ツヌルにアクセスし、お客様ずの぀ながりを広げおください。

無料アカりントを取埗

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報