Slingmods レビュー 

257
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Slingmods is my first go-to for anything for my CanAm Spyders. They always have the latest and the best products and at a fair price. They know how important these accessories are so they waste no t... もっと見る

5つ星のうち5の評価

All items I purchased were top quality items that were delivered quickly and exactly as advertised. Ordering process was quick and easy. Pricing is reasonable Slingmods is my place to go for Can Am Sp... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I am a sling mode fan. For most of my accessories ie.. lights food board tukskin. Love it. I did have the lights professional installed but myself and hubby put on tukskin. Love it. I have tried other... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Really good product so far would recommend to my family and friends they have a vast selection of products for Rykers and other Powersports vehicles😊

企業情報

  1. 自動車部品店
  2. ・
  3. カー アクセサリー店
  4. バイク ショップ

当該企業による記述

SlingMods brings you the latest and greatest Aftermarket Performance Parts & Accessories for Powersport Vehicles with such vehicles as the Polaris Slingshot, Can-Am Spyder, Can-Am Ryker and more! We currently have over 5000+ mods to browse through including things like LED Headlight Kits, Forced Induction Kits, Billet Accessories, Carbon Fiber Accessories, Seats, LED Lighting Kits and more. Subscribe to our Channel to stay up to date on the latest Installation and Review videos for your Powersport Vehicles! With over 15 years of internet experience and over 1 million orders shipped, the creators of SlingMods.com are here to provide an excellent buying experience that is second to none.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

257件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 25%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.7

すべてのレビュー

(257)

過去12か月のレビュー数: 79件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち3の評価

J’ai commandé une pièce le 11 avril…

J’ai commandé une pièce le 11 avril 2022 qui était écrit en stock, 5 semaine plus tard, je m’aperçois que la pièce est en pré commande, je leur demande si je peux être remboursé et il m’envoie un e-mail d’acceptation de remboursement, je n’ai toujours pas reçu le remboursement et j’essaie de les contacter pour qu’il vérifie et je n’ai pas de nouvelles, no commande 321131 et no de retour 10655

2022年5月24日
自発的なレビュー
Slingmods ロゴ

Slingmods からの回答

Hello Jean -

Apologies your item was on pre-order. Your cancellation request was received on the 20th, and refunded on the same day. Refunds can take 24 to 48 hours to show up on your statement. I'll be emailing you a refund receipt as well, so we can investigate further if needed.

5つ星のうち1の評価

I only give them a one star because…

I only give them a one star because they have a bad rating of not calling back when you have questions regarding their product I called several times regarding the product that I ordered that I did not need to find that out once I got it because no one from their office never called back I hope they can work this out and understand how important to contact consumers We make them who they are and sometimes I think they still seem to forget that that’s all the competition out there and if this keep going on they going to see a decrease in their sales.

2022年5月24日
自発的なレビュー
Slingmods ロゴ

Slingmods からの回答

Hello Chris - We appreciate your business for over a year! Apologies no one reached out. I'd like to investigate this further, and furthermore correct the issue. I'm having one of my reps contact you. Did you try contacting us by phone and leave a voicemail, or send an email in by chance? I want to make sure the contact avenue you tried us on did not "slip through the cracks" if you will.

5つ星のうち1の評価

This review is do to my Ryker battery…

This review is do to my Ryker battery that was purchased in March 2022. Was sent to the wrong address . After contacting them they said there is nothing they can do. I then call the USPS and they said that Sling mods can have it intercepted. AFTER CALLING SINGMODSA SECOND TIME THEY SAID THERE IS NTHING THEYCAN DO. THE TYPEOF SERVICE ISNOT ACCEPTABLE . I WILL NOT ODER FROM THEM AGAIN.

2022年3月16日
自発的なレビュー
Slingmods ロゴ

Slingmods からの回答

Hello Roger -

Your order was placed on the 4th of March and shipped out the same day. You contacted us on the 9th of March to report that you had entered the incorrect address. Unfortunately, when shipping by way of USPS, there are few tools to intercept packages. When we tried to use this tool to intercept, it was too late as it had already landed. The only prevention to this would to have been informed earlier. Apologies we could not have assisted further, not due to lack of trying, but due to lack of tools the post office provides us.

5つ星のうち1の評価

A very fishy place of business

A very fishy place of business, would not ship my spyder cover to my work where im stationed at they will only ship to my billing address, they told me the credit card companies make them do it cause of fraud?
Sad thing was i was using my bank card 🤔
You cant even send friends or family Christmas presents if you shop there!
I had no other companies tell me this, so i shop at lamonster .Will not be doing business with again
They didnt even seem to care, guess they have to much business

2021年12月15日
自発的なレビュー
Slingmods ロゴ

Slingmods からの回答

Hello Lucifer - Sorry to hear about your bad experience. Unfortunately, some of our credit card companies have algorithms in place that give out a "Fraud Score" that we have to decipher by hand. In todays day and age, there is quite a bit of fraud on the internet that we have to deal with constantly. I know this can be an issue for some customers, so we try to offer different payment options to customers (PayPal, Affirm, Amazon Checkout) where this doesn't become a factor. I hope one day credit card companies make it a bit easier to decipher this for us, and not have to deal with this snag. Hope you have a great day and apologies for the inconvenience.

5つ星のうち1の評価

Poor customer support

Bought 2 sets of fender indicator LEDs for my Spyder and Ryker. Had major issues with Ryker parts and minor problems with Spyder parts from new. They were replaced but now, 10 months on, problems with Spyder parts and Slingmods are not prepared to help. I've just cancelled an order worth over $2000.

2021年10月12日
自発的なレビュー
Slingmods ロゴ

Slingmods からの回答

Hello Stan -

Just doing a little research on your review. Can you tell us a bit more about the issues you had with our customer service?

I do see in our system that our rep was able to get you an replacement in a timely manor. Was there something else we missed?

5つ星のうち1の評価

Please do not order from this company

Please do not order from this company. This is the second time I've had an issue with my order and received some on the poorest customer service EVER. There won't be a third time because third time "shame on me". I have advised all members of my bike club not to order from them as well. You work to hard for your money to receive poor customer service.

2021年10月5日
自発的なレビュー
Slingmods ロゴ

Slingmods からの回答

Hello Deborah - After looking into this order, I see an RMA was submitted on Friday October 1st. The RMA was then approved on Monday night and passed to you on Tuesday morning. Unfortunately, some items must go back to the manufacturer, and we must go through the RMA process. Apologies as the weekend delayed this by a couple days. Please let us know if you have any further questions.

5つ星のうち1の評価

Their scam artists!!

Their scam artists!!! They are just resellers of products & they know nothing about the products they sell. Half of the products they sell are defective. You end up being frustrated and angry if you order from them! Waste of time & money! Beware

2021年5月18日
自発的なレビュー
Slingmods ロゴ

Slingmods からの回答

Hello J Diesel - We do sell a number of different products from TONS of different manufacturers. No different than quite a bit of the e-commerce sites you most likely use today. As far as defective products, would love to learn more of the situation so we can help to get things taken care of for you. We have submitted a request with trust pilot to get more info from you to pull up your order and get you situated.

5つ星のうち1の評価

Poor Customer Service

I am not sure why my review was removed, but I must rewrite this, so I will post this on other sites. I ordered a part in February and it was lost by USPS. They told me I would get a refund within 24-48 hours and I called again and they told me it would take a month. They would not follow up with USPS. I finally got the part and sent it back to them and in May I still don’t have a refund. I am glad it was only a $60 part. It is there responsibility to ensure o get the part and deal with the shipper. Poor Customer Service.

Update: After writing this review, I have received my refund and a no excuse apology.

2021年5月1日
自発的なレビュー
Slingmods ロゴ

Slingmods からの回答

Hello Scott -

Your review was removed by TrustPilot as they requested information for us to find your order to get this situation sorted out for you. They did not hear back after multiple attempts. Feel free to fill out the form again or simply send an email to josh@slingmods.com as this should have been handled for you quite some time ago. Would love to help ya' out.

Update: Received your information - Please check your email. We have taken care of this issue for you. Apologies for such a headache and mixup here.

Update: Thanks for updating the review Scott - Hope to earn your business again in the future. Have a great rest of the week.

5つ星のうち1の評価

It seems like every time I make a…

It seems like every time I make a purchase there’s a problem with a item I purchased. And I’m very disappointed because I’m spending my hard earned money on junk. Well at least that’s how I feel. And they also told me to buy a item that was not needed at all just so I can send more money and I don’t appreciate it.

2021年4月28日
自発的なレビュー
Slingmods ロゴ

Slingmods からの回答

Hey Marcus - Sorry you feel the products we carry from a large list of different manufacturers is junk. We do have a returns program if you are unsatisfied with your purchase. Simply reach out to one of our customer service representatives and we can help you out.

5つ星のうち5の評価

I just love slingmods....the guys are…

I just love slingmods....the guys are all very professional,& polite , not to mention they always return my phone calls. I've been dealing with them since 2019 and they have never disappointed me. Hats off to Chris, Cameron, Brandon, & Carlos just to name a few. Keep up the good work!

2021年4月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Happy Slingmods customer

I have been a Slingmods customer since I got my 2019 Ryker. Slingmods offers the latest and highest quality aftermarket parts available. They also provide many "how to" videos for mechanically challenged people like me. Parts are always received quickly and in good shape. I couldn't be happier.

2021年4月9日
自発的なレビュー
Slingmods ロゴ

Slingmods からの回答

Appreciate the support Robert!

5つ星のうち1の評価

YES WHEN I FRIST GOT ON YOUR SITE…

YES WHEN I FRIST GOT ON YOUR SITE IN2016 TO ORDER SOME GREAT THINGS FROM YA IT WAS GREAT BUT NOW I GOT TO SAY YOU SOLD OUT TO CHAINA LIKE YOU ALL DO your stuff was all america goods no chep s-it i saw to put on my 2016 slingshot i have bought 10-000 Dollars worth of add ons from ya and now in 2020 i bought 2000 dollars worth from you guys and no instruction with the product to show you how it goes on what it does i am a service man for 50 years and now you sell junk i almost sent it back to ya because it said made in china not good and you never did in 2016but now its just all about the money i guess and your videos do not have the same parts to put on like in the videos show CHINA is going to kill us all and and now we are not the home of the free we are all commies now well its ok because i won't live long anyway you went down hill done buying stuff now i will look from now on for american MADE PARTS BEFORE I BUY AGAIN to bad you u guys went that way steve miller TAKE THE MONEY AND RUN AND SELL JUNK iam gone good luck with that one later a old man that knows what is right but no more in this world

2020年12月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Sling Mods Great Service & Products

I will order from Sling Mods again & I'm passing the word, great company, my order was recieved very quickly & i recieved free tshirt fits well lol Sling Mods are on their AGame! KEEP UP THE GREAT JOB!! RYKER PRODUCTS GREAT QUALITY!! ED FROM FLORIDA 😁👍

2020年10月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

SLINGMODS FIXED EVERYTHING 😀

Ok slingmod,
You guys did a great job fixing everything. At first I wasn’t happy and you guys did what every take to make this customer come back always.

THANK YOU SO MUCH SLINGMOD I LOVE THE ROOF AND WILL ALWAYS SHOP WITH YOU GUYS!!!!!!!

2020年2月13日
自発的なレビュー
Slingmods ロゴ

Slingmods からの回答

Hello Ronny -

We want to thank you first for the order, and apologize for the frustration . I looked into the order, and since the tops are custom made to order (choose your powder color, shade color, etc) they are done and shipped by the manufacturer direct. We reach out to them for ETAs, but always let the customer know that it can take 2-4 weeks for custom tops. As far as the delivery via FedEx freight, apologies that FedEx had told you one thing, but did not deliver on what they said. Since this is FedEx freight, as these are 130lbs in a crate, the logistics differ from your standard packages. Apologies again, and hope to earn your business back in the future.

5つ星のうち2の評価

Canceled my order

Bought products for ~100 dollars which entitled me to free shipping according the site. A day later, when I already payed for the products, they told me that shipping would be 56 dollars extra.

2019年9月21日
自発的なレビュー
Slingmods ロゴ

Slingmods からの回答

Hello Christoffer - Apologies for the misunderstanding. Free shipping is available to customers on most items and orders over $85+ where the order is shipping within the Contiguous U.S. - International orders, as there can be so many combinations of sizes on products, would have to be quoted out to get a freight quote. This is described in more detail on our terms and conditions. Apologies for the confusion.

5つ星のうち5の評価

Every aspect of slingmods is exemplary

I have been purchasing from slingshot accessory sites for quite some time. While some of them are adequate, the other sites cannot hold a candle to the service, quality, variety, install videos and especially customer service. I can send an email asking a question, or for clarification or even with an issue and I am guaranteed to have a solution within 24 hours. Often times the same day. One representative, Luis S., has exemplified the value of actual, quantifiable customer service in a way that very few people ever have. I personally run my own business and I would hire Luis in a second. Having access to a company like slingmods.com has made owning a slingshot a pleasure and well worth it. Thank you Luis S. 5 stars is not nearly enough I would give 10 times that. I cannot imagine a legitimate customer that has approached slingmods with any issue or question ever having a reason to give less than 5 stars. I am not being paid for this review, I rarely leave reviews but when it is deserved I gladly will do so.

2019年9月6日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報