Smartbox - Sydney レビュー 

208
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

Roberts Distribution Centre, 7A, 81-85 Roberts Road, 2019 Greenacre, NSW, AU

•

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

This company was brilliant, nothing was too much trouble, the rates were pretty reasonable, and the drivers were friendly and helpful. The redelivery and unload service was magic, it went without a h... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

From collection to drpoff - the entire journey was outstanding. I have recommended Smartbox to many people since dealing with your company. Shout out to Liam who was always very helpful and frie... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

We had our box delivered sometime mid covid, left on street, we filled it up, was taken away, kept onsite for a few years as we had no space to collect it back, we were worried our furniture (couches... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Great Initial communication from John, 20m3 Box delivered on day arranged. Removal guys worked like trojans for the included 3 hours and packed up everything that we required out of the house for... もっと見る

企業が回答しました


企業情報

  1. 保管施設

Smartbox - Sydney について

さまざまな外部ソースから提供された情報

SmartBox

Smartbox is one of the best storage ideas around. Easy and convenient, Smartbox comes right to the door of your home or office, no matter where you are in Melbourne or Sydney . You have one day (24 hours) to pack your Smartbox unit yourself and then we come and collect it. Your Smartbox is then stored in our secure storage facility.



deliver


load


store


Promo Image


連絡先

  • Roberts Distribution Centre, 7A, 81-85 Roberts Road, 2019, Greenacre, NSW, オーストラリア

  • 1800508676

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

208件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.7

すべてのレビュー

(208)

過去12か月のレビュー数: 36件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Excellent SMARTBOX service

I have recently used the service of SMARTBOX and found them very accommodating, professional and reliable. Their staff whether in the office or onsite were very respectful and helpful. Their service is definitely economical in comparison to other available services.

2026年8月18日
5つ星のうち5の評価

This company was brilliant

This company was brilliant, nothing was too much trouble, the rates were pretty reasonable, and the drivers were friendly and helpful. The redelivery and unload service was magic, it went without a hitch. I can highly recommend this company and its staff.

2026年9月24日
Smartbox - Sydney ロゴ

Smartbox - Sydney からの回答

Michelle - We are so happy to hear that our team provided you with such a positive experience. Your kind words mean a lot to us!

5つ星のうち5の評価

From collection to drpoff

From collection to drpoff - the entire journey was outstanding.
I have recommended Smartbox to many people since dealing with your company.
Shout out to Liam who was always very helpful and friendly in organising the logistics. Thank you.
And to Ray who was also very helpful in explaining how the process works.
Definitely recommend Smartbox!

2026年9月12日
Smartbox - Sydney ロゴ

Smartbox - Sydney からの回答

Dear Jodie - We are so pleased to hear about your experience with us! We truly appreciate your recommendations and your kind words.

5つ星のうち5の評価

I was moving recently

I was moving recently, and needed to deposit my furnitures and luggages for around half a year. I enquired almost all available storage services I could find, including Smart Box, Kennards Self Storage and Storage King. At last I chose Smart Box and Kennards. Smart Box staffs are very well trained and very helpful, they have great integrity, did whatever they promised, eg. dropping the box, collecting the box, the charge is very transparent, with no hidden fees. Kennards is good too, with easy access of your things. But it’s much more expensive. If you don’t need to access your belongs very often (like every few days or always need to access in urgent), I suggest Smart Box. Smart Box has much better rates (almost half the price) .They bring to you, which means you don’t need to hire trucks to move it again and thus save a lot of money and time, and also very important, less damage to your furniture or appliances etc by saving you 2 trips. There will be less hassles or stress to move and retrieve your belongings after. Definitely I will choose Smart Box next time if I need to deposit my belongs again. I know more now how to use their services, and it will save me a lot of money and much easier in organizing the moving. Very happy experience with them. Thumbs up 👍👍

2026年8月12日
5つ星のうち1の評価

Not the company I thought they were

I started out extremely pleased but after over a year in storage the return was less than acceptable with boxes and furniture placed in the wrong rooms despite being labelled lus damage to several items which they ignored. Plus they blame me the customer for having to relocate part of my belongings to another storage unit as it was overweight and then once again blame me for how long it all took. There were other issues as well. Simply stated I will never use them again and do not recommend them, including each month having to chase them for copies of invoices which should have been automatically sent, but rarely were. The moving staff overall work hard and I appreciate their overall diligence but the sad truth is they simply want to dump the belongings and get on to the next job. I also asked for an item of furniture to be dissembled and moved and they came up with a number of excuses why they won’t, couldn’t etc. Reality is I paid for insurance during storage period which was a con. I do not know where the damage of my items took place but whatever the case this company does not honour breakages and damages caused by them, whether from the way items are stored or during the move. Furthermore, their locks and one keeping the key to unlock cages is complete bs.

2026年7月16日
自発的なレビュー
Smartbox - Sydney ロゴ

Smartbox - Sydney からの回答

Hi Geejay,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience.

Regarding the redelivery, our team places items according to the client's directions on the day. Your redelivery took approximately seven hours, however we only charged for five. After the delivery was completed, you contacted us requesting that additional items be relocated. Given the work had already been completed in accordance with the directions provided on the day, we did not consider this a reasonable request.

As storage durations vary from client to client, invoices are generated and issued on a monthly basis. Our records show that invoices were provided throughout your storage period.

In relation to your damage claim, you sent photos of two items. One image showed bed slats that appeared to have come out of the bed frame rather than being damaged. For the second item, we were unable to identify any damage from the photo provided and requested further information to assess the claim, but we did not receive a response.

We understand that you are unhappy with the overall outcome, and while we don't agree with all aspects of your review, we appreciate you taking the time to provide your feedback. We will share your comments with our team as part of our ongoing commitment to improving our service.

5つ星のうち5の評価

Smartbox were a great experience for us…

Smartbox were a great experience for us from start to finish. We had to store household goods for 3 months while we underwent renovations. I researched a couple of companies and found Smartbox to be better priced than their competitor. The booking staff were friendly (thanks Liam) and kept us informed at each step. We booked an 11m sq box and mattress protectors (excellent quality) and a trolley. We had 24 hours to fill the box. The guy who picked up and dropped off our Smartbox was friendly and navigated our tight inner West Street well (thanks Barry). I was thrilled when we unpacked our goods that they were dry and had no odour. They had clearly been stored well. Nothing had moved in the box and nothing was damaged. I would definitely use Smartbox again if we needed short term storage.

2026年7月23日
5つ星のうち5の評価

Richard was so helpful during this…

Richard was so helpful during this process, and the team were very flexible with my needs. Thank you!

2026年5月30日
Smartbox - Sydney ロゴ

Smartbox - Sydney からの回答

Thank you for your 5 star review Ella! We are so glad you chose Smartbox as your preferred storage provider. We will pass on your feedback to the team!
Kind regards,
Smartbox Customer Service.

5つ星のうち5の評価

Great company to deal with

Great company to deal with. Liam and the team were very helpful and accomodating. I would use smartbox again and would highly recommend 😊

2026年5月27日
Smartbox - Sydney ロゴ

Smartbox - Sydney からの回答

Thank you for your 5 star review Rhodri! We are so glad you chose Smartbox as your preferred storage provider. We will pass on your feedback to the team!
Kind regards,
Smartbox Customer Service.

5つ星のうち5の評価

Very well run business

Very well run business. I decided to get rid of what I had in storage and they organised everything for me, for a VERY reasonable fee. Highly recommend!

2026年5月24日
Smartbox - Sydney ロゴ

Smartbox - Sydney からの回答

Thank you for your 5 star review Helen! We are so glad you chose Smartbox as your preferred storage provider. We will pass on your feedback to the team!
Kind regards,
Smartbox Customer Service.

5つ星のうち5の評価

Immaculate team

It was such a easy and smooth sailing going through smartbox. From booking. To delivering the box. We load our belongings. And they take it away the next day. No hassle. The storage cages are clean. George the account was always understanding and helpful with late payments. Made things so less stressful. Delivery was easy when dropping off your storage. They would call and let you know they're on their way. And the next day they will take their storage cage away, with no hassle. You didn't have to be home for them to drop it off or when they take it. All you had to do was load and unload your things. So easy. I definitely will use them again in the future.

2026年5月11日
Smartbox - Sydney ロゴ

Smartbox - Sydney からの回答

Thank you for your 5 star review Natalie! We are so glad you chose Smartbox as your preferred storage provider. We will pass on your feedback to the team!
Kind regards,
Smartbox Customer Service.

5つ星のうち5の評価

I called Smartbox and within two hours…

I called Smartbox and within two hours the Smartbox was at my property ready for loading.
I couldn’t be happier with the service.

Would highly recommend.

Debra Jones

2026年5月1日
Smartbox - Sydney ロゴ

Smartbox - Sydney からの回答

Thank you for your 5 star review Debra! We are so glad you chose Smartbox as your preferred storage provider. We will pass on your feedback to the team!
Kind regards,
Smartbox Customer Service.

5つ星のうち4の評価

The team was professional and…

The team was professional and courteous. The only thing that let them down was that they turned up a few hours later than expected but they did let me know so not a big problem. Overall a very good experience

2026年3月12日
Smartbox - Sydney ロゴ

Smartbox - Sydney からの回答

Thank you for your review Peter! We are so glad you chose Smartbox as your preferred storage provider. We will pass on your feedback to the team!
Kind regards,
Smartbox Customer Service.

5つ星のうち5の評価

Smartbox made the whole process…

Smartbox made the whole process incredibly easy. They were friendly, understood exactly what I needed, helped me review all my options, and stayed on top of everything from start to finish. Communication was open, clear, and consistent right through to job completion. A smooth and stress‑free experience.

2026年2月5日
Smartbox - Sydney ロゴ

Smartbox - Sydney からの回答

Thank you Marin for your 5 star review! We are so glad you chose Smartbox as your preferred storage provider. We will pass on your fantastic feedback to the team!
Kind regards,
Smartbox Customer Service.

5つ星のうち5の評価

A wonderful experience and the boys who…

A wonderful experience and the boys who packed our container were superb.
This is the second time we have used Smartbox and the customer service, containers and price are well worth the drive out to Greenacre. Couldn’t recommend them highly enough.

2026年2月7日
Smartbox - Sydney ロゴ

Smartbox - Sydney からの回答

Thank you Simone for your 5 star review! We are so glad you chose Smartbox as your preferred storage provider. We will pass on your fantastic feedback to the team!
Kind regards,
Smartbox Customer Service.

5つ星のうち5の評価

The smart box was easy to use and place…

The smart box was easy to use and place all of my collectables away for the future in storage

2026年2月6日
Smartbox - Sydney ロゴ

Smartbox - Sydney からの回答

Thank you Mal for your 5 star review! We are so glad you chose Smartbox as your preferred storage provider. We will pass on your fantastic feedback to the team!
Kind regards,
Smartbox Customer Service.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報