spri.ng レビュー 

854
•
TrustScore 5段階評価の2

1.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち2の評価

i can confirm that the rest of the reviews for this website aren't bogus. I ordered two shirts for roughly 100 bucks that were supposed to be print by demand, i waited for 4 months, wrote about 3 dif... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I used to use this company for merch for streaming. Customers had to wait nearly a year to receive orders and Ive been waiting for my payout for said orders for 11 MONTHS! Im expecting to wake up to a... もっと見る

5つ星のうち3の評価

It took about 6 months to receive my order, but I did receive it. The hoodie was decent quality as well. I’m not thrilled with the customer service or fulfillment time, but I am satisfied with the q... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Nothing shipped to my followers since November, 2 samples forever in "printing". Endless requests for my patience due to them being overwhelmed, etc... How to kill your successful company in a 6 month... もっと見る

企業が回答しました


連絡先

1.9

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

854件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 76%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.9

すべてのレビュー

(854)

過去12か月のレビュー数: 23件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

no shipment for 4 months ending with a refund from their side

i can confirm that the rest of the reviews for this website aren't bogus. I ordered two shirts for roughly 100 bucks that were supposed to be print by demand, i waited for 4 months, wrote about 3 different mails to which i never got a detailed response when the products are arriving and in the end i simply received a refund since apparently the shirts got out of stock somehow yet they were print to demand??? i just have a feeling the borrowed money from me and nothing else lol
only rating it 2 stars because i actually got my money back

2026年5月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Yet Another 1 Star Experience

TLDR: I ordered a sticker back in May. Three months later, I still haven't received it, it actually hasn't even been printed, and they can't tell me when it might be.

Full Story: I ordered a sticker back in May and received an order confirmation on May 11. One month later, my sticker still hasn't shown up and the tracking link they gave me doesn't work. I reach out to their support bot on their website and I hear back on June 4. They say my order must have gotten lost in the mail but they're happy to reprint it and send it again. It should get to me by June 22.

On June 23, I reach back out to let them know it never arrived. No response.

On July 13, I reach back out again to ask for an update on my order and a tracking link that works. They say my order must have gotten lost in the mail but they're happy to reprint it and send it again. It should get to me by August 4.

On July 31, I reach out to let them know I still haven't received a tracking number yet. They let me know that my order is still being processed but they'll get to it "as soon as possible".

On August 6, I ask them when I can expect my order to be processed by, since we're now past the third expected delivery date. They respond that they'll do their best to process my order and can't provide an exact shipping date at this time.

How hard is it to print a sticker?

Needless to say, I'm very disappointed with my experience.

And because I can already feel it coming, I don't need a response here letting me know how sorry you are and how you're going to try to make it right. I'd rather you use the time it would take you to write that to go print my sticker, put it in an envelope, and send it to the address I've now confirmed for you three times.

And by the way, they don't have a customer support phone number. The only way to interact with customer support is through email.

2026年8月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dying company

I used to use this company for merch for streaming. Customers had to wait nearly a year to receive orders and Ive been waiting for my payout for said orders for 11 MONTHS! Im expecting to wake up to an article saying they have gone out of business any day now. You get absolutely nowhere trying to engage their customer support. Those people probably hear a hundred complaints a day at this point.

2026年8月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

terrible quality

Ordered a t shirt off them, print was off centre and looks washed out like they were running out of ink or something, cost me 30 quid plus shippimng. disgraceful really...

2026年7月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

As of July 2026 (from my experience)

As of July 2026 (from my experience), the site now redirects to amazecommerce.com. As a creator, I was never notified of this change and there is no transfer of existing account or information to the new site. Over the past few years, product offerings have dwindled down to nothing (without admittance or notification to creators) and my domain has been held hostage without options to maintain myself. Now I have a few ongoing orders and there has been ZERO response from support, even from the new contact form on AmazeCommerce.

AVOID.

2026年7月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Avoid!!

Yep, looking at the other reviews- I should've checked the "company" first.
Paid just under £40 for a t-shirt that my son talked me into getting for him. Having heard nothing for weeks, I contacted them to cancel. They responded with an apology, blaming their courier service so, gave it a little longer.
Still nothing/no despatch status etc...I contacted them again for an update but, have yet to receive a reply- I assume, therefore that the "product" will not (ever) arrive, & I will be given no option but to warn others while I now contact my bank fraud dept to raise a case in order to get refunded!
The t-shirt was bought as a birthday gift but it will be too late now & my son will be so disappointed, leaving me VERY angry!

2026年5月17日
自発的なレビュー
spri.ng ロゴ

spri.ng からの回答

We're very sorry to hear about your experience and understand your frustration, especially as this was intended to be a birthday gift.

Please reach out to us at fanhelp@spri.ng with your order details so we can investigate further and work toward a resolution. We appreciate you bringing this to our attention and would welcome the opportunity to make this right.

5つ星のうち1の評価

What a shower of _ _ _ _ .

Ordered very expensive t shirt on 30 April, month later still waiting, have asked for shirt or refund customer service seems to be based on Trump's business model "rip off your punters "

2026年4月30日
自発的なレビュー
spri.ng ロゴ

spri.ng からの回答

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about the delay and understand how frustrating this experience has been.

We’d like the opportunity to review your order and help resolve this matter. Please reach out to our support team with your order number so we can investigate the status of your order and determine the most appropriate resolution.

We appreciate your patience and look forward to assisting you.

5つ星のうち1の評価

Been waiting 2 months for two t-shirts

Been waiting 2 months for two t-shirts. In a day and age where Temu can literally crap out decent quality t-shirts in less than a week, this is insanely bad form. I was told a month ago "ongoing production issues, but delayed orders were looking to be shipped within two weeks". They offered me a full refund, or to wait. As I was under the impression I would have to wait only another two weeks, I agreed to wait. Stupid me.

This company is a bunch of scammers. Just avoid them.

2026年4月27日
自発的なレビュー
spri.ng ロゴ

spri.ng からの回答

We’re truly sorry for the extended delay and the frustration this experience has caused. We understand your disappointment, especially after the updated timeline you were previously provided.

Please reach out to our team at fanhelp@spri.ng with your order details so we can review this further and work toward making this right for you.

5つ星のうち3の評価

It took about 6 months to receive my…

It took about 6 months to receive my order, but I did receive it. The hoodie was decent quality as well. I’m not thrilled with the customer service or fulfillment time, but I am satisfied with the quality of my hoodie.
The customer service just does copy-pasted responses. Be prepared to wait a long time. On the plus side, the graphics that are printed aren’t that weird plastic print that flakes off bit by bit. The print appears to be a permanent dye. The dye does fade after some time when being washed, but I’m confident it will be visible for a few years at least.
I will probably not order from them again due to poor customer service and fulfillment times.

2026年5月4日
自発的なレビュー
spri.ng ロゴ

spri.ng からの回答

Thank you for taking the time to share your experience. We’re glad to hear that you were happy with the quality of your hoodie and the print. However, we sincerely apologize for the long fulfillment time and the frustration caused by your customer service experience.

What you described is not the level of service we strive to provide, and your feedback regarding delays and templated responses has been shared with our team so we can continue improving.

If there’s anything further we can do or if you’d like us to review your order in more detail, please feel free to reach out to us at fanhelp@spri.ng. We’d appreciate the opportunity to make this right.

Thank you again for your honest feedback!

5つ星のうち1の評価

FRAUD

They have held people's money for months with no update of when things will be shipped.

They refuse to do a refund.

2026年4月30日
自発的なレビュー
spri.ng ロゴ

spri.ng からの回答

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating delays and lack of updates can be. That’s not the experience we aim to provide.

We’d like to look into this further and help make things right. Please reach out to our support team at fanhelp@spri.ng with your order details so we can investigate and work toward a resolution as quickly as possible.

We appreciate your patience and the opportunity to assist.

5つ星のうち1の評価

Poor Service and quality. Predatory shell company.

Never received parts of my order, and the stuff I did receive was 4 months after ordering. 7 months later, I was issued the refund, and the order was cancelled. The quality was horrendous. The sample peeled off in 6 months.

Go to your local printer.

2026年4月14日
自発的なレビュー
spri.ng ロゴ

spri.ng からの回答

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet expectations and understand how frustrating delays and quality concerns can be.

We strive to provide a positive experience for all customers, and this is certainly not the experience we aim to deliver. If you have any outstanding concerns or if there's anything further we can assist with, we encourage you to reach out to our Fan Support team at fanhelp@spri.ng.

We appreciate you sharing your experience, as feedback like this helps us continue to improve.

5つ星のうち1の評価

Disappointing experience

As a creator I've been waiting on several payouts for months now. The bot will immediately ask me to reach out to customer support, but of course, I am the one chasing customer support for updates on my unpaid earnings every week.

Sadly after ten years of working with Teespring, then Spring and now Amaze, I have shuttered my shops and delinked my youtube channel from them.

2026年3月31日
自発的なレビュー
spri.ng ロゴ

spri.ng からの回答

Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear about the delays you’ve experienced with your payouts and understand how frustrating this must be.

We’d like to investigate this further and work toward a resolution. Please reach out directly to our Creator Support team at creatorhelp@spri.ng and they will assist you as quickly as possible.

5つ星のうち1の評価

I would rate 0 if I could

I would rate 0 if I could. They dont pay the creators. Been waiting on a payment since October and they keep giving me the runaround.

2025年10月25日
自発的なレビュー
spri.ng ロゴ

spri.ng からの回答

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you sharing your concerns.

We understand how delays can be frustrating, and our team is always working to ensure issues are reviewed and addressed as quickly as possible. We’d welcome the opportunity to look into this further and assist directly.

Please contact our support team so we can review your situation and provide help.

5つ星のうち1の評価

6 months still not shipped

ordered last August, a few responses saying delay and stuff, still haven't filfilled yet and no refund

Update: finally arrived in Feb. Quality was okay. Still feeling sketchy about the whole experience.

2025年7月31日
自発的なレビュー
spri.ng ロゴ

spri.ng からの回答

Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the delay and for the frustration this has caused. This is not the experience we aim to provide.

Please reach out to our support team directly with your order details so we can review this immediately and work toward a resolution, including next steps on fulfillment or a refund.

5つ星のうち1の評価

I ordered a shirt on February 3

I ordered a shirt on February 3, was charged about $50. 2 months later the progress said it was still in production, and then I emailed asking and they replied saying there were delays. I asked for a refund. I never received a shirt and I don’t think I was ever refunded either.

2025年2月2日
自発的なレビュー
spri.ng ロゴ

spri.ng からの回答

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been. Delays like this are never what we want for our customers, and we apologize for the inconvenience and lack of clarity you encountered.

Please reach out to us at fanhelp@spri.ng so we can review your order and ensure everything has been fully resolved. We appreciate you taking the time to share your feedback.

5つ星のうち1の評価

If I could give no stars

If I could give no stars, I would. Lied about shipping multiple times. Did not print and ship until I asked for my money back 3 weeks after ordering. Just read about them online. Bad business practices

2025年12月10日
自発的なレビュー
spri.ng ロゴ

spri.ng からの回答

We’re sorry to hear about your experience and apologize for the frustration the delay caused. This is not the experience we aim to provide.

If you’re open to it, please reach out to us at fanhelp@spri.ng so we can review your order and help resolve this.

Thank you for your feedback.

5つ星のうち1の評価

This company owes me over 1000 dollars…

This company owes me over 1000 dollars that they have not paid in over a year. After multiple attempts to reach out to them to shut my account down with no luck i am not sure what to do

2025年12月2日
自発的なレビュー
spri.ng ロゴ

spri.ng からの回答

We’re very sorry to hear about your experience and the delays you’ve encountered . That’s certainly not the level of support we aim to provide. We want to make sure your payout concerns are fully reviewed and resolved as quickly as possible.

When you have a moment, please reach out to our Creator Support team at creatorhelp@spri.ng
with your account details and payout request, and they will be happy to assist you directly.

Thank you for bringing this to our attention, and again, we sincerely apologize for any frustration this has caused.

5つ星のうち1の評価

This site is no longer producing items, but still taking your money.

I used to use this site to create my own clothing and mugs. A few years ago, I even recommended it to people! But I ordered something back in late August (unaware of the pause on production) that was to be delivered in two weeks, but they did not notify me until early November that they were having production issues. I have since been told that I cannot get a refund and cancel my order AND that they have no plans to restart production at this time.

2025年11月1日
自発的なレビュー
spri.ng ロゴ

spri.ng からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry for the frustration this experience has caused, and we understand how disappointing the delays and lack of communication have been. The unexpected pause in production has created challenges we never intended for our customers to face, and we sincerely apologize for the impact it had on your order.

We appreciate your past support and want to make this right. If you’d be willing to reach out to our support team directly, we’d be happy to review your order again and work toward a resolution. Your experience matters to us, and we’re grateful for the chance to address your concerns.

5つ星のうち1の評価

Just an awful company

I placed an order for two shirts and a sticker to support someone I follow online. This was in February. It is now November, and I still have not received the last shirt in my order. One of them did finally arrive over the summer, and sometime in September the sticker just showed up out of nowhere. I suppose, reading these other reviews, I should be thankful that I got even that!

2025年11月19日
自発的なレビュー
spri.ng ロゴ

spri.ng からの回答

Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear about the delay with the final item in your order. That’s certainly not the smooth process we aim to provide.

In some cases, items in multi-product orders can be fulfilled at different times, but waiting this long is unusual and we’d really like to look into it for you. If you can reach out to us at fanhelp@spri.ng
with your order details, we’ll be happy to check the status and work toward a resolution that best fits your needs.

We appreciate your patience and the opportunity to help get this sorted out.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報