SuperBath.co.uk レビュー 

2,321
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Ordered an expensive toilet seat and no response when question how long for delivery. Avoid at all costs do not get ripped off like I did. I have reported them.

5つ星のうち5の評価

Please ignore all negative reviews about customer service, these guys are great. Unlike some say, you can speak to them on the phone, but the easiest way to communicate is via email. They ALWAYS respo... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Seriously. You have guts to answer that way. You mess up with one delivery but it makes issues for a lot of people, contractor, tilers, plumbers, electricians, skimmers and owners etc. and you expe... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Unresponsive for two weeks by email and phone on an order placed six weeks ago with a two week delivery expectation. I wonder if they've gone bust.

企業情報

  1. 浴室リフォーム業

当該企業による記述

Your online partner in bathroom and kitchen products. With +300,000 products from quality brands such as Villeroy and Boch, Grohe, and Hansgrohe we help you realize your dream bathroom and kitchen!


連絡先

2.3

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

2321件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.3

すべてのレビュー

(2,321)

過去12か月のレビュー数: 14件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Bath still not here

The website stated that the bath we ordered would be with us between 2-3 days with a caveat it may be longer. As the bath is coming from Germany this claim can never be managed. I am still waiting 10 weeks later

2022年8月21日
自発的なレビュー
SuperBath.co.uk ロゴ

SuperBath.co.uk からの回答

Hello Beverley,

We are sorry this inconvenience.
However, on our website we do not state that the orders are delivered in 2-3 days, as we are based in Germany.
We also informed some days ago that your pallet is ready to be delivered and we are still waiting for your reaction.
We wish you a lovely day,

The Superbath Team

5つ星のうち1の評価

AVOID STOP NOW DO NOT BUY AVOID

DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS HORRID COMPANY!! THEY DESERVE MINUS ZERO STARS

NOT IN UK BUT GERMANY.
DELIVERY TIMES ARE ANYONES GUESS.
THEY HAVE NO IDEA WHAT EACH PERSON IS DOING EACH WITH A DIFFERENT SET OF LIES.
NO ITEM SENT AND NO MONEY BACK ON 1K SHOWER.
HAD TO RAISE DISPUTE VIA PAY PAL RESOLUTION CENTRE AND WAIT A MONTH FOR PAPAL TO GET MY MONEY BACK OFF THESE ROBBERS.
THEN SUPERBATHS HAD THE CHEEK TO SAY THEY HAD REFUNDED ME ... WOW

YOU HAVE BEEN WARNED ORDER NO 17490958

Update: over 8 days delivery in this day and age is simply ridiculous especially as you call yourselves or lead folk to believe your a UK company when in fact your in Germany! The annoyance was everyone I emailed you several times and got told a different story every time so in the end I cancelled it and even then you sent me a tracking number saying too late its been posted so let it come then refuse it on door then let it come back to Germany before 14 days I get refunded then another email saying it had been cancelled so 7 to 14 days for refund in end no refund so escalated to a pay pal claim, is this really how a good business works? I don't have thousands of pounds laying around for you to keep for nearly a month for what nothing so ended up hottest summer in UK for decades with what? You guessed it no shower!!
1st thing to change is tell everyone you are in EU!
2nd thing is be honest about the slow delivery times, they are NOT 48 hours BUT 2 days just to leave your ware house!
I have finally got my money back so hope you take customer feedback to heart and change for the better based on my experience
Best wishes

2022年8月16日
自発的なレビュー
SuperBath.co.uk ロゴ

SuperBath.co.uk からの回答

Hello Dan,

We apologise for the inconvenience.
However, you ordered an item which was in stock and we clearly informed you that it would have been dispatched in maximum 48 hours and then delivered in 3-5 working days.
Since you needed the item delivered in 48 hours (we never mention on our website that we provide this kind of service), we cancelled your order on the 28th of July.
Yesterday, the 15th of August, we processed your refund through PayPal, as agreed.
We wish you a lovely day!

The Superbath Team

5つ星のうち1の評価

Appalling in every aspect - Never use again

Appalling. Ordered item on 24th June and it said will dispatch in 2-3 weeks but also says on the order email: "Within a few days we'll be sending you an order dispatch email. So be on the lookout!".... nothing received for weeks and then finally the item arrives on 10th August and its nothing like what I ordered. Completely different time and really cheap quality. Charged me £19.99 for delivery which was the slowest ever and the rail I ordered was tiny - weighed less than 500 grams so how they can charge that is beyond me. Tried to get hold of customer services and impossible to get through. Terrible terrible service all round. *** In response to their reply - they have the same image for all THREE versions of the product which all have different finishes because they are different materials.... so what they are advertising isn't what is actually being sold. BEWARE before buying ***

2022年8月10日
自発的なレビュー
SuperBath.co.uk ロゴ

SuperBath.co.uk からの回答

Hello Camilla,

We are sorry if you are not satisfied with the item.
However, it matches its description.
You selected the Aluminium silver anodized version but, from our email exchange, it seems like you actually wished to receive the chrome version.
Of course, we are willing to accept the return of the item if you do not like it, but return conditions will apply, as the correct item has been delivered.
We wish you a nice day!

The Superbath Team

5つ星のうち1の評価

Do not understand consumer law - not recommended

I suspect this company is fine until there is a problem.

My order was indeed delivered on time, but unfortunately was faulty due to discolouration. After a couple of emails to and fro where they asked for photos and more photos, I asked for return details to return the faulty product. I am yet to receive these.

I believe they are putting a claim in with supplier. What they don't seem to understand is that my contract is with them. They should be giving me the refund straight away and then, if they wish, they can follow up with their supplier afterwards. Superbath's discussions with their supplier have no bearing on their discussions with me.

I have, for now, given two stars based on the prompt delivery and prompt email responses. I may update depending on outcome

Edit: Since reduced to one star as they are no longer communicating (unless you count an email asking what I think of their customer service!)

Further Edit: They did eventually come back and offer a refund, but still insist that it is their supplier who is responsible, not Superbath, and asked me to update this review as they had now "followed process". Refund not received and even when it is I would still not recommend them.

Final Edit: in response to their comment below. This was not a warrantee claim. The goods were faulty on arrival so whether or not a warrantee is in place is not relevant. We did not receive a refund so claimed a charge back through our credit card company.

2022年8月10日
自発的なレビュー
SuperBath.co.uk ロゴ

SuperBath.co.uk からの回答

Hello,

We are sorry for the inconvenience.
Your item was unfortunately defective on arrival, which makes it a warranty case.
However, we promptly opened a claim to the manufacturer and the issue was solved quickly and efficiently.
Your refund will be processed within the next few days!
We wish you a nice day,

The Superbath Team

5つ星のうち1の評価

poor service and order not received on…

poor service and order not received on time, caused us big delays!

2022年8月10日
自発的なレビュー
SuperBath.co.uk ロゴ

SuperBath.co.uk からの回答

Hello Joelle,

We apologise for the inconvenience.
However, the delivery times on our website are only estimations (as we clearly state on the items'page).
We always do our best to deliver our orders as soon as possible, but we unfortunately we have no control over the delivery times of the items that we do not have in our stock.
We wish you a nice day!

The Superbath Team

5つ星のうち1の評価

Avoid like the plague

Avoid like the plague. We purchased a basin tap in jan for £370 it was damaged with a dent in the neck so was sent straight back. Was told in Jan it needed to go back to GROHE to be approved which was fair enough. Had to chase for the next 8 months twice a month to get a refund. Finally in June was told it had been approved and we will be refunded in 14days. Still waiting now and my emails being ignored, telephone you are out on hold with no answer. I purchase online for a job and never experienced such a shambles of a company.

Reply to your reply. Yes it was approved for a refund in June and I’m still waiting for the refund from superbath. So not sure how you are defending this with your reply!! More lies!!

Update from august, still no refund chased twice more! Still lying and passed from pillar to post in there “customer service” department 10/11/22

2022年8月2日
自発的なレビュー
SuperBath.co.uk ロゴ

SuperBath.co.uk からの回答

Hello Neil,

We are sorry for the delay.
A warranty claim has been opened straight away, as your item had a manufacturing defect.
Unfortunately, only the manufacturer can make decisions about these cases, so we had to wait for their approval in order to issue your refund.
We wish you a ice day!

The Superbath Team

5つ星のうち5の評価

Absolutely reliable!

This was the second time I have used Superbath to source parts for a WC which is still in great order but is 12 years old. Superbath’s website is very easy to navigate and my previous order was delivered on budget and on time.

2022年8月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great shower great service

The Grohe shower I got from SuperBath is great.

I did post about the company Superbaths which have been bad I am sorry I got you guys confused. Very annoying name difference, just an S

2022年7月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Good price, good service

If you're in the market for high end bathroom taps... you will have come across superbath as they are for 90% of products I needed the cheapest and so I took the plunge and ordered all the Axor products from them.
I was initially worried after reading some reviews and after 3 weeks nothing turned up but about 4 weeks (about 1 week later than estimated) I got a shipping email and a few days later everything turned up as expected. I ordered the large items(bath) from local store for slightly more but they will store it until fitters turn up.
In short, great price, resonable service and yes, they missed the estimated delivery times but so did everyone else I ordered from so I think thats a supplier global issue.
Will be back whe do next bathroom.

2022年6月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Rubbish after sales service - AVOID

Ordered a Villeroy + Boch soft close seat for Subway 2 toilet. Item arrived in good time but enclosed fittings did not fit my Subway 2 toilet. Contacted customer care as per instructions. Despite their claim "Anything wrong with your order? Then let us know within 3 days, and we'll take care of it! the response was sorry that you ordered the wrong product you can send it back for £15 as long as the packaging is not damaged. How do you remove shrink wrap without damaging it? How do you check fixings without opening the plastic bag? so it was not returnable. All it needed was a different fixing kit, I even told them which kit it was!
The attitude was decidedly 'We've got you money, tough, now go away.
Good delivery time, rubbish after sales service

2022年6月24日
自発的なレビュー
SuperBath.co.uk ロゴ

SuperBath.co.uk からの回答

Hello Ian,

We are sorry for the inconvenience.
However, as you admitted during the email exchange with our Customer Support Team, you tried to install the item.
We offer to our customers the opportunity to return the items within 14 days after the delivery and we are always happy to assist with this.
However, some conditions apply. The main condition is that the item has to be in perfect condition.
So, as you may understand, we cannot accept the return of an item with clear signs of installation attempt.
We wish you a lovely day,

The Superbath Team

5つ星のうち4の評価

So far so good

Quick reply to email questions and competitive prices. Wouldn’t take my card payment for some reason so paid by PayPal which seemed to work. Will see how we get on with delivery!

2022年6月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Would use again

We ordered some Geberit UP 320 frames for 3 wall hung toilets from superbath as they had the best price on the internet. After ordering I looked at the views and had a moment of panic thinking we'd never get our goods, that we'd end up paying customs duties as they were shipped from Germany and basically was very stressed about the whole thing - especially when they hadn't arrived 6 days after ordering and the tracking information hadn't been updated for a few days. I called the company and it took me ages to get through and they advised to call them again if they hadn't arrived in another few days. Oh Ooooh. The next day there was notification that they were going to be delivered to the house - I don't know why the tracking information didn't update between Germany and here. Unfortunately they were unable to deliver them to us because our road was unexpectedly closed. I arranged with parcel force to collect them from the nearby depot but in the meantime, which is what has led to the 5 star review, superbath called to say that they had been notified that there was a problem with delivery and they wanted to double check the address. I was really impressed by this. We have yet to open the parcels (plumber is coming this week to fit them) so hopefully all is ok inside - I'll update this review if there isn't. Based on my experience I would definitely order from superbath again. My main stress with the transaction was the difficulty in getting through to them when I was worried that we hadn't received them.

2022年6月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

THIEVES !!! BEWARE!!!!

Lots of emails back n forth. Took 2 payments from my account and just keep telling me I'm in their queue to return the money fraudulently removed from my account. This has been the most painful experience ever for a very simple purchase. I couldn't recommend my worse enemy to use this thieving company.
NEVER USE THESE THIEVES!!!!!

2022年5月26日
自発的なレビュー
SuperBath.co.uk ロゴ

SuperBath.co.uk からの回答

Hello Joe,

We apologise for the inconvenience.
However, we did not charge you twice, but two different orders were placed by mistake.
We checked and we are happy to inform you that the extra order has been refunded a couple of days ago.
We wish you a lovely day!

The Superbath Team

5つ星のうち5の評価

I ordered incorrectly - Aurelie was great at helping me!

Unfortunately I ordered the wrong product, but Aurelie was super helpful in helping me return it and getting me my money refunded. Top service, shame about the restocking fee that was taken off my refund, but it was my fault for not paying attention - would recommend SuperBath.

2022年5月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Very quick delivery

Very quick delivery, had a query on the delivery provider and SuperBath we’re all to happy to help me although managed to sort out direct with delivery company. Product was very well package. Very good value. Will use again.

2022年5月13日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報