Taineideocly.com order FLEXPRO LED Flashlight Stick Flexible LED Flashlight Stick,Professional Work Light,Portable Tool for for Mechanics,Car Repairs, Inspections & Tight Spaces Adjustable... もっと見る
taineideocly.com
Trustpilot にアクセスしていただき、ありがとうございます。残念ながら、この企業のウェブサイトが閉鎖されたため、こちらにレビューを書くことはできなくなりました。ご質問がありましたら、ご遠慮なくお問い合わせください。
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
レビュアーのコメントを見てみましょう
After a long wait my wireless dash cam arrived. There seemed to be more wire in the package than in a house requiring. Including a very long length for a rear camera. The instructions were writ... もっと見る
Slot grill. Completely unfit for purpose, does not fit together as only 1 slot and 2 hooks on one edge. Metal is barely 1mm thick when it’s advertised as 10gauge (3.4mm) Messaged 8 times but kept ge... もっと見る
Beställde 2 klockor som skulle bla. mäta blodsocker. Värdena var värdelösa. Mätte med klockan mot min blodsockermätare och skilde flera enheter. Efter 2v frös bilden på ena klockan och gick inte att f... もっと見る
企業情報
当該企業による記述
We offer products that you might like and use, such as homes, clothing, accessories, etc., all of which will appear in our stores!
連絡先
664 Perry Street, 48075, Southfield, 米国
- support@taineideocly.com
- taineideocly.com
THEY GOT ME TOO!!!!!!
THEY GOT ME TOO!!!!!!
These a$$holes think that it is appropriate to offer $10USD when I paid $65 USD for this crap they sent me. Not at all what was advertised. And yes! they got me twice because they do have two different sites. The day I ordered these items I immediately realized that this was a HUGE mistake. I wrote an email asking to cancel this order... Right after I bought it and they refused. They said "Just try our product then we will return if you do not like. Well just like all of the others that got scammed. I did NOT like this material and it was not at all stretchy! So I let them know I want to return these items. They said that the checked and it is correct. UM, NO ITS NOT! BEWARE OF THESE AWFUL PEOPLE STEALING GOOD PEOPLES MONEY!!!! DO NOT ORDER!!!!
ZERO ZERO ZERO STARS
ZERO ZERO ZERO STARS
SCAM 🚨 SCAM 🚨 SCAM
I never don’t read reviews before buying from somewhere I don’t know & only read “fake comments” on Instagram adds stating how good this product was. The product took a month and a week to finally arrive. There are no adjustable straps. The material is not stretchy. There is absolutely no customer service you are allowed to chat once and then they block you from being able to send any more messages and do not respond to any emails.
They also overcharged my credit card by $12.80 from the original amount that was sent to my email confirmation.
BUYER BEWARE learn from everyone belows mistakes and save your money from these savage people out here trying to make a dirty dollar!
I cannot believe this site is even up and running.
Don’t buy
Don’t buy. They steal your money. It’s a scam. I wish I would have read the reviews. This company is a scam. I did get a response from customer service and they informed me a can’t get a refund. The fabric is not as claimed. It is not stretchy and the straps are too short making it difficult to try on. There is nothing I like about this product. Save your money bc if you don’t like it, they steal your money.
I will say this is a completely…
I will say this is a completely different material not as stated on their website, no stretch whatsoever it took 6 weeks to arrive and then it is not even what it says there are.
I will be complaining and demand my money back I paid by CC
Absolute scam
Absolute scam! I ordered two jumpsuits in stretchy material and what I got was two jumpsuits in terrible non-stretch cheap synthetic fabric. When I got in touch with customer service, they said they had sent me the right products. I then went to put up a review on their website and it would not post my one-star review (zero was not possible). That is why you only see 5-star reviews.
DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY! BUYER BEWARE
Same song. Millionth verse. I ordered based on a video on FB and what I received was nothing like what was on the video. It was a jumpsuit, but waaaaay too small and made of the worst (non-stretchy) material. When I asked if I could get a refund and return it, they said they sent what I ordered and I would not be allowed to return it or get a refund. Should have checked the other bad reviews before ordering. Shipping tracking said it came from Ireland. Took about 3 weeks to receive.
I would give it ZERO.
I would give it ZERO.
SCAM SCAM SCAM SCAM!!!!!! DO NOT ORDER ANYTHING FROM HERE.
They should be shut down.
If there is a 0 stars I would…
If there is a 0 stars I would definitely give it to this company. False advertisement and it take 3 months to ship and when I got it the size of the jumpsuit isn’t even right I can not even fit. And the material is like this crappy materials. No customer service to help you all they are saying is that oh we check with the warehouse it is the one you order. They offer to give me $3, but this piece of crap isn’t even worth of $3 horrible horrible scam company do not ever buy anything from them
Do not buy from this company
Item definitely not as described or like pictures. Waited so ling for my items only to be scammed by crap quality product.
Zero stars
Zero stars. The company has different names. I keep looking for the stretchy version of this style and twice I have been fooled! What is delivered is a non-stretchy, microfiber-like material with straps so short I can't imagine anyone being able to get into them. I ordered 2 different sizes, both came the same size, but different label. This is a terrible scam! Buyer beware!
Well I sound like a broken record here…
Well I sound like a broken record here as everyone has had the same lousy experience. I HATE learning the hard way! Way too small and NOT stretchy at all!
My rating is a NEGATIVE five stars *****
If I could give them 0 stars I would
If I could give them 0 stars I would. I placed an order shipping was fast but the product was not even close to satisfactory. The fabric was not stretchy and the size was not true to fit. They were so tight on my thighs and I could not even get my arms in the straps. I tried to contact them to see about returning them. Got no response had to go through Paypal but the company the transaction is through is a Banbain Trade Co. I was told I could ship them back to an address in Hong Kong but the cost to ship back is just as much as the product. So I am out $60.55. You live and learn.
Update: I escalated it to Paypal since I got no more response from them. Waiting to see what Paypal will do.
This company doesn't even deserve 1…
This company doesn't even deserve 1 star!!! SCAM SCAM SCAM! I ordered the stretchy overalls...zero stretch and the chest/shoulder area is so narrow its impossible to put on!! Company says it's my problem for ordering the wrong size! They say they have nowhere in their warehouse to return it too.
Do not buy anything from this company!!!
Worst experience I have ever had!
Worst experience I have ever had! They get a ZERO star! Wish I would have read reviews first as well. The item is falsely advertised, there is no stretch at all and it was soo short in the leg it rides up the crotch and butt. Crap material as well. Then 20 messages back and forth with support customer service was a waste of time on top of it! Keep saying we sent you the correct item and offering an insulting $3 USD, then $5 USD, then $6 USD as compensation and asking for me to keep the product. Pleaded for an address to send the item back many times, at my own cost to get a full refund for the product once they receive it but they just wouldn't. $55 CAD in the garbage. I have cut the jump suit up and am using the material as rags in my shop. Such a terrible company and experience.
Fortjener ikke stjerner
Fortjener ikke stjerner. Produktet jeg fikk er det null strech i. Mye høyere i skrittet. Klagde inn til leverandøren ,men de påstår at de har sendt rett produkt. Skal ikke gi meg på denne. Håper alle sender inn klage.
Doesn’t even deserve one star
Doesn’t even deserve one star. Ordered the stretchy jumpsuits .. no stretch here! Can’t even get the over my shoulders? 7 emails later they offered $3 refund after insisting correct items. To boot they charged me 25% tax! Reported to PayPal and awaiting response. Lesson learned 😳
Update 10 emails later they offered to refund me the insurance that I supposedly purchased which I did not, and then told me I could return them for a refund to China for 45 freaking dollars. Like I’m gonna take a chance and spend another $45 and be out 105!
0 stars
0 stars. This is a scam site. I ordered a jumpsuit and asked for a refund because it’s clearly trying to be a knockoff of something else. They advertise stretchy comfy material and the jumpsuit is stiff and so small it wouldn’t go over my legs. Here was their customer service response:
But as our warehouse checked, the product they sent to you is correct according to your order.
So sorry for the inconvenience that they do not fit you. Will it be possible to give them to others?
They are superior in quality and reasonable in price, and also have been in top-seller in our store for many years.
Goodbye $50… ugh. Don’t order anything from them. They also sell on Amazon. Beware.
Thank Good for PayPal!!
Thank Good for PayPal!!!
3 pair of jumpsuit.
NO STRETCH!
SCAM COMPANY!!
DO NOT BUY!!
Do not buy from this site
Do not buy from this site. It’s all fake goods made cheaply in China. Takes weeks to arrive and is horribly made. No Exchange or returns. Just a pure scam with fake advertising.
Trustpilot エクスペリエンス
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。








