レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Absolutely loving my TALA Collection set! I put the compression leggings to the test during a workout and was so impressed with the fit, support and comfort. The quality is amazing, and shipping was f... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I’m so happy to be wearing my super light, supportive , multi purposed Saloman shoes! Also super grateful to find shoes to fit my very small feet-size 35/36. Looking forward to use it on my next trave... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち2の評䟡

I purchased shoes from Tala Collection when their published policy specifically allowed returns within 7 days for orders shipped into the EU. When I needed to return them, my online request was i... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Last year I bought a TShirt from Tala collection its called the Contour, I wear it more than once a week, constantly washing it and it is still like the day I purchased it. So I just bought 2 more.... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. アクティブりェア店

圓該䌁業による蚘述

Based in Australia with customers across the globe, Tala Collection serves style-conscious, active individuals who want gear that performs as hard in a workout as it looks put together for a coffee run afterward. We're committed to quality, authenticity, and a shopping experience that's as elevated as our product range.


連絡先

4.2

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

34件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.2

すべおのレビュヌ

(34)

過去12か月のレビュヌ数: 34ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち2の評䟡

Be very careful about the returns policy, particularly if ordering internationally

I purchased shoes from Tala Collection when their published policy specifically allowed returns within 7 days for orders shipped into the EU. When I needed to return them, my online request was initially declined as “final sale”. After I referred Tala to their own policy, they accepted the return, provided an Australian return address, and I returned the shoes the day after delivery at my own expense.
Tala received the shoes but refused to refund me. The original objection concerned the damaged shoe box, which had arrived that way after being shipped internationally in only a plastic mailing sleeve. I had photographed the damage on delivery and notified Tala before they received my return. After I provided that evidence, I was told the matter would be addressed as a priority, then received no substantive response for about a month.
When I followed up, additional reasons for refusing the refund were raised. I was eventually told I could pay to have the shoes shipped back or they would be disposed of.
I disputed the transaction with my bank and supplied the original returns policy, correspondence, photographs and tracking. My bank raised a chargeback on the basis that Tala had accepted the return, provided return instructions, received the merchandise and had not refunded me. Tala accepted the chargeback and I received a full refund.
My advice is simple: read and screenshot the returns policy when you purchase, especially for international orders. The policy displayed by Tala subsequently differed from the one applicable when I purchased, and having retained the original policy and correspondence was important when resolving my dispute.
The shoes themselves weren't the problem. The returns and refund experience was.

2026幎3月12日
自発的なレビュヌ
Talacollection ロゎ

Talacollection からの回答

Rumbi, our policies are on our website and are viewable for all. You made a purchase and received exactly what you ordered. You decided to return the item based on a change of mind, which is not acceptable under the Australian Consumer Law (especially for international purchases), and the item was returned soiled and dirty, with the packaging destroyed, and we still provided you with a full refund. It is quite amazing that you still raised a negative review.

5぀星のうち5の評䟡

Starting my Collection!

Last year I bought a TShirt from Tala collection its called the Contour, I wear it more than once a week, constantly washing it and it is still like the day I purchased it.
So I just bought 2 more.
Wears well, Material is beautiful, washes and drys well. Love it 😊

2026幎8月22日
自発的なレビュヌ
Talacollection ロゎ

Talacollection からの回答

Thank you Mem.

5぀星のうち5の評䟡

Absolutely loving my TALA Collection


Absolutely loving my TALA Collection set! I put the compression leggings to the test during a workout and was so impressed with the fit, support and comfort. The quality is amazing, and shipping was fast and efficient too. Couldn’t be happier with my purchase!

2026幎8月21日
自発的なレビュヌ
Talacollection ロゎ

Talacollection からの回答

Thank you Neguine

5぀星のうち5の評䟡

I’m so happy to be wearing my super


I’m so happy to be wearing my super light, supportive , multi purposed Saloman shoes! Also super grateful to find shoes to fit my very small feet-size 35/36. Looking forward to use it on my next travel👌👏😊

2026幎8月15日
自発的なレビュヌ
Talacollection ロゎ

Talacollection からの回答

Thank you for the kind words, Ms Liew

5぀星のうち5の評䟡

Happy Feet

Whilst I was super excited about my new pair of ASICS nimbus turning up I was a little disappointed that they were not the right size. After a quick email notifying TALA they got right onto it and my new shoes were here within a few days. Very happy with the service and product, will definitely order more.

2026幎8月3日
自発的なレビュヌ
Talacollection ロゎ

Talacollection からの回答

Thank you Jason. We appreciate your kind words.

5぀星のうち5の評䟡

Had a great experience!

Had a great experience!
I ordered a pair of Salomon shoes, the website was incredibly easy to use, and the delivery information was clear and accurate, so I knew exactly when to expect my order.
Shoes were absolutely perfect. Unfortunately, I had ordered the wrong size, but the customer service was so helpful. They responded very quickly, and were very understanding.
I will definitely be buying from them again. Highly recommended!

2026幎8月4日
自発的なレビュヌ
Talacollection ロゎ

Talacollection からの回答

Thank you Laura. We appreciate your kind words.

5぀星のうち5の評䟡

I ordered a pair of Zumba pants and I


I ordered a pair of Zumba pants and I absolutely love them! They are so comfortable and the quality is great. I also love the range of colours available — it was hard to choose! The customer service was amazing; they were very patient and helpful when I needed advice about sizing. I’m really happy with my purchase and would definitely recommend them.

2026幎7月24日
自発的なレビュヌ
Talacollection ロゎ

Talacollection からの回答

Thank you Maryam. We are very happy that you like your new pants.

5぀星のうち1の評䟡

I had an incredibly disappointing


I had an incredibly disappointing experience with Tala Collection. I purchased a pair of Salomon shoes for $245, and after receiving them I immediately contacted the store because I had concerns about their authenticity. Instead of taking my concerns seriously, I was repeatedly reassured that they were genuine.
After seeking advice from a Salomon store and comparing the shoes, I became convinced they were not authentic. When I raised this with Tala Collection, their customer service became defensive and dismissive instead of investigating my concerns professionally.
They initially criticised me for returning the shoes without the box and after wearing them once, despite the fact that I had only worn them because they had assured me they were authentic. Eventually they agreed to refund me, but throughout the process I felt like I was being treated as the problem rather than as a customer with genuine concerns.
What shocked me most was the way I was spoken to. After the refund was processed, I was told to "get some help" and to "seek some assistance." That is completely unacceptable, unprofessional and disrespectful. No business should speak to a customer that way, regardless of any disagreement.
Whether you agree with my concerns about the shoes or not, the level of customer service I received was appalling. I won't be shopping here again, and I'd strongly encourage others to do their own research before purchasing.

2026幎7月31日
自発的なレビュヌ
Talacollection ロゎ

Talacollection からの回答

We take all customer feedback seriously, but it is important to clarify the facts of this matter.
You received your order over a month ago and subsequently contacted us alleging that the shoes were not authentic. We clearly advised you that all products sold by Tala Collection are sourced from verified and reputable suppliers. Despite this, and in good faith, we offered to have the product returned for assessment. All correspondence supporting this is on record.
The product returned to us was worn, soiled, and missing its original packaging. Under Australian Consumer Law, we are not obligated to accept returns for items that have been used or are not in their original condition. However, as a gesture of goodwill, we still accepted your return and processed a full refund.
Upon receipt, the shoes were reviewed by our product representative, who confirmed that the product is consistent with authentic stock. We also requested details of the third party who allegedly advised you the product was “not as described.” To date, you have not provided this information. Due to the condition of the returned item, it is no longer saleable and has had to be discarded.
We received your return on Thursday, 30 July. Between 30 July and 31 July, you contacted our team eight separate times. On each occasion, you were advised that your return had been accepted and that refunds are processed within 24 hours. This timeframe is clearly communicated and standard practice.
During these interactions, multiple staff members were subjected to abusive and threatening language. While we always aim to provide high-quality customer service, we have a duty to ensure a safe and respectful working environment for our team. Abusive conduct towards staff is not acceptable and will not be tolerated.
We stand by the quality and authenticity of our products, as well as the professionalism of our team. We have acted fairly, exceeded our legal obligations, and resolved this matter with a full refund.
We encourage all customers to engage respectfully so we can continue to provide the level of service we are known for.

5぀星のうち5の評䟡

TALA absolutely delivers

TALA absolutely delivers. I was doubtful at first ordering through a site i wasnt famaliar with but it was easy and seemless. Communication was great to follow up on my delivery. In the end i got my shoes and was so thrilled. The wait was worth it and the package arrived within the estimated delivery timeframe.
Very satisfied.

2026幎5月14日
自発的なレビュヌ
Talacollection ロゎ

Talacollection からの回答

Thank you, Ferdinand. We hope you enjoy your new purchase.

5぀星のうち5の評䟡

I ordered Salomon sneakers for my daughter.

I ordered Salomon sneakers for my little girls birthday and lovely Aus Post have lost the package, which I found out from Al the owner. Not Al's fault as he has nothing to do with it when leaving his warehouse, I deal with freight as well. But within half an hour of knowing this he has another pair in the mail and I got them the next day, loveliest guy to deal with and nothing was an issue. Even when I found out after all this I had miss understood sizing like a twit due to being in a hurry. Again, Al was fantastic today and didn't bat and eyelid, he even said "what is your little girls favourite colour, I will send out one of our sun visors for her". He has organised another pair of the same shoe to come out straight away before even seeing the wrong ones back. No one does that. Amazing, so if you can support this guy and his business and the people that work with him, please do. Nothing is an issue, be nice to them because they are fantastic and do what they can, Tala Collection will be my first port of call to support Al when I can. Cheers Nick.

2026幎5月14日
自発的なレビュヌ
Talacollection ロゎ

Talacollection からの回答

Hi Nickolas, thank you for the kind words. We aim to provide a personal service, and your compliments are truly appreciated.

5぀星のうち4の評䟡

Follows through on returns and refunds policy

What was most reassuring about my experience with Tala Collection after receiving the wrong size product to what I ordered; is that unlike many online businesses they 100% followed through on their returns and refunds policy. Many online business don't and often refuse or make it extremely difficult and there is always a loss. This was not the case in this instance, they honoured their policy and it was a most heartening surprise.

2026幎4月15日
自発的なレビュヌ
Talacollection ロゎ

Talacollection からの回答

Thank you for the positive feedback.

5぀星のうち1の評䟡

I have not received my shoes so how do


I have not received my shoes so how do you think I should rate you? 0I am not happy refund my money

2026幎3月23日
Talacollection ロゎ

Talacollection からの回答

Hi Zaida,

Thanks for contacting us. We have looked into the matter for you and spoke to Canada Post. Your parcel was delivered at 11:10AM on April 2nd, 2026. I am not sure why you have not received it.

The notes by Canada Post is

"Delivered to your community mailbox, parcel locker or apt./condo mailbox Vaughan, ON"

Your purchase was also delivered within the committed timeframe. Therefore, I am not sure why you have given us a 1-Star rating.

We have emailed you a screenshot of the Canada Post delivery report. You can also obtain this report from their website. In the meantime, if there is anything else we can help you with please email us.

5぀星のうち1の評䟡
Talacollection ロゎ

Talacollection からの回答

Hi Anne, we’re sorry to hear about your experience. We take claims like this seriously and have already spoken with you, offering a full refund or replacement. We are now investigating the matter with our logistics provider and warehouse partners.

We have not identified this issue in any of our other stock, but we are awaiting the return of your item so we can examine it properly and, if needed, send it back to our supplier.

5぀星のうち2の評䟡

Delays

Delays - in confirming order, responding to queries, further delays to expected shipping times. Still awaiting confirmation of local shipping 4 weeks later.

2026幎3月12日
Talacollection ロゎ

Talacollection からの回答

Hi Owen, thank you for your feedback. However after having checked the audit log we found the following:

1 - Your order was confirmed within 1 minute of your order finalisation.
2 - We dont have any queries from you through out chat bot, WhatsApp or telephone.
3 - Your order was received on the 14th of February. The shoes were ordered and received into our warehouse after the Chinese new year due to the holiday season in China. Your shoes was cleared to ship on the 1st of March but due to the shear traffic it was only shipped out on the 9th of March. I believe your shoes will deliver this week.

5぀星のうち5の評䟡

Stylish

I like the design & material
Stylish and comfortable

2026幎2月16日
自発的なレビュヌ
Talacollection ロゎ

Talacollection からの回答

Thank you Farid for your kind feedback.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報