tansclub.com レビュー 

806
•
TrustScore 5段階評価の5

4.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Great quality, great price, quick delivery! I order Cotten Bandanas very year to for a mission trip running a VBS for hundreds of kids, And also retreats at our church. The different colors are be... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I ordered white handkerchiefs for an upcoming event. They shipped quickly and arrived in great condition. They were packaged so nicely that there were not any deep fold marks. The fabric is amazing... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Very simple website, but functional and I was able to find items and order quickly. I appreciated that I received an email with a question about my address from the company right away. This showed tha... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

We have used TansClub for years for our Team Building and Bonding needs (team identification). The customer service is great. We made a mistake on an order recently, called and they easily handled the... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 衣料品卸業者

当該企業による記述

Welcome to TansClub.com -- The online wholesale store offering quality product and service since 1997.


連絡先

4.8

優良

TrustScore 5段階評価の5

806件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 80%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.8

すべてのレビュー

(806)

過去12か月のレビュー数: 109件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

we have ordered several times

we have ordered several times. The bandanas we received each time were exact match to the previous colors. Our orders were here earlier than we hoped. great place to work with.

2026年1月18日
tansclub.com ロゴ

tansclub.com からの回答

Hello,

We appreciate you taking the time to submit a review. Your business is much appreciated and hope we can continue to serve you in the future.


Thank you from all of us at Tansclub.com

5つ星のうち5の評価
tansclub.com ロゴ

tansclub.com からの回答

Hello,

We appreciate you taking the time to submit a review. Your business is much appreciated and hope we can continue to serve you in the future.


Thank you from all of us at Tansclub.com

5つ星のうち5の評価

Shoped many times always enjoy

Shoped many times always enjoy

2026年1月3日
tansclub.com ロゴ

tansclub.com からの回答

Hello,

We appreciate you taking the time to submit a review. Your business is much appreciated and hope we can continue to serve you in the future.


Thank you from all of us at Tansclub.com

5つ星のうち5の評価

Always a reliable source for materials…

Always a reliable source for materials and a fantastic experience!

2025年12月12日
tansclub.com ロゴ

tansclub.com からの回答

Hello,

We appreciate you taking the time to submit a review. Your business is much appreciated and hope we can continue to serve you in the future.


Thank you from all of us at Tansclub.com

5つ星のうち5の評価

Amazing quality

Amazing quality! I ordered 125dozen bandanas for an event and they were shipped out quickly and were much better quality than I imagined.

2025年12月7日
tansclub.com ロゴ

tansclub.com からの回答

Hello,

We appreciate you taking the time to submit a review. Your business is much appreciated and hope we can continue to serve you in the future.


Thank you from all of us at Tansclub.com

5つ星のうち5の評価

Reliable and Fast Shipping

Highly recommended! I ordered a few bandana samples (one of each color and size) from different companies and Tan's Club was the best. They got my order right. The quality of the bandanas is good and the shipping was super fast. My product arrived in 2 days. Moving forward, I'll be ordering my product from Tan's.

2025年12月15日
tansclub.com ロゴ

tansclub.com からの回答

Hello,

We appreciate you taking the time to submit a review. Your business is much appreciated and hope we can continue to serve you in the future.


Thank you from all of us at Tansclub.com

5つ星のうち5の評価

As shown

As shown, arrived quickly

2025年12月14日
tansclub.com ロゴ

tansclub.com からの回答

Hello,

We appreciate you taking the time to submit a review. Your business is much appreciated and hope we can continue to serve you in the future.


Thank you from all of us at Tansclub.com

5つ星のうち5の評価

Great bandanas!

Great bandannas! Prices are quite reasonable, and even with free shipping arrived prettyquickly.

2025年12月13日
tansclub.com ロゴ

tansclub.com からの回答

Hello,

We appreciate you taking the time to submit a review. Your business is much appreciated and hope we can continue to serve you in the future.


Thank you from all of us at Tansclub.com

5つ星のうち5の評価

Product came very quickly and was of…

Product came very quickly and was of great quality

2025年12月11日
tansclub.com ロゴ

tansclub.com からの回答

Hello,

We appreciate you taking the time to submit a review. Your business is much appreciated and hope we can continue to serve you in the future.


Thank you from all of us at Tansclub.com

5つ星のうち5の評価

Very quick shipment and great product

Very quick shipment and great product. I definitely recommend.

2025年12月11日
tansclub.com ロゴ

tansclub.com からの回答

Hello,

We appreciate you taking the time to submit a review. Your business is much appreciated and hope we can continue to serve you in the future.


Thank you from all of us at Tansclub.com

5つ星のうち1の評価

I have a debit card with plenty of…

I have a debit card with plenty of money in my account but your web site would not acknowledge it, or agree or whatever. I had repeated emails from a nice man with, I believe, a Spanish sounding. He kept telling me I had to go to my bank and change something, whatever. THE FACT IS THIS: I use this card everyday, several times a day, and I never get turned down or refused. Therefore, without pointing fingers at anyone, I don't believe the problem was on my end

2025年11月29日
tansclub.com ロゴ

tansclub.com からの回答

Hello Sandy,

Thank you for taking the time in writing a review

We have looked into your concern and found that your situation was not regarding having sufficient funds. It was regarding providing the correct billing address for the Credit Card / Bank Card that was being used. Please keep in mind that the information provided is directly from your Credit Card / Bank. We have no control of the outcome of the verification.

Our number one priority is to protect our customers from credit card fraud. We are unable to proceed until the billing address matches. As you have suggested in one of your emails, we will proceed to cancel your order per your request as you were unable to provide the correct billing address on file. We made several request for you to verify with your bank. Unfortunately, we were unable to proceed with your order as the correct billing address was not provided.

Respectfully

Tansclub.com Team

5つ星のうち5の評価

Excellent!

Accurate, responsive, and fast delivery!
We have ordered from Tans for many years, problem Free!

2025年12月5日
tansclub.com ロゴ

tansclub.com からの回答

Hello,

We appreciate you taking the time to submit a review. Your business is much appreciated and hope we can continue to serve you in the future.


Thank you from all of us at Tansclub.com

5つ星のうち5の評価

Thanks Tans Club.

Thanks Tans Club.
Good job.

2025年11月28日
tansclub.com ロゴ

tansclub.com からの回答

Hello,

We appreciate you taking the time to submit a review. Your business is much appreciated and hope we can continue to serve you in the future.


Thank you from all of us at Tansclub.com

5つ星のうち5の評価

Always awesome

I been ordering from Tansclub for about 10 years and have never been disappointed.

2025年11月22日
tansclub.com ロゴ

tansclub.com からの回答

Hello,

We appreciate you taking the time to submit a review. Your business is much appreciated and hope we can continue to serve you in the future.


Thank you from all of us at Tansclub.com

5つ星のうち5の評価

GOOD COMMUNICATION.

GOOD COMMUNICATION.
FAST SHIPPING.

2025年11月19日
tansclub.com ロゴ

tansclub.com からの回答

Hello,

We appreciate you taking the time to submit a review. Your business is much appreciated and hope we can continue to serve you in the future.


Thank you from all of us at Tansclub.com

5つ星のうち5の評価

The bandana arrived quickly and were…

The bandana arrived quickly and were just as pictured.

2025年11月19日
tansclub.com ロゴ

tansclub.com からの回答

Hello,

We appreciate you taking the time to submit a review. Your business is much appreciated and hope we can continue to serve you in the future.


Thank you from all of us at Tansclub.com

5つ星のうち1の評価

I have not recieved my product…

I have not recieved my product somewhere in Texas

2025年10月31日
tansclub.com ロゴ

tansclub.com からの回答

Hello

Thank you for contacting Tansclub.com and taking the time to write a review


We have looked into your concern and found that your order was placed on our website on Thursday October 30th 2025 at 8:58 pm . According to our records, your order was shipped on Friday October 31st 2025.

According to the tracking details the last scan on your order was on Sunday Nov. 2nd. We received your email on Friday Nov. 14th 2025 at 8:01 am advising us your concern.

We called and spoke to FedEx on Friday Nov. 14th , In accordance to the FedEx rep, they confirmed that your package was lost. They informed us that the package was available for a full refund.

We emailed you with the updated information on Friday Nov. 14th advising that we are able to offer you a full refund. We later realized that we still had an opportunity to send out a replacement to meet your deadline before Thanksgiving.

We called and offered you a full refund or replacement on Nov 14th at 12:38 pm and you accepted a replacement.

We understood the importance of the order and upgraded the shipping method of the replacement package from Ground shipping to 2nd day air. We tracked your replacement and found that it was delivered on Monday Nov 17th.

Understanding that once a package is shipped, FedEx will move the package for us until it's delivered, We understand that at times, FedEx or any shipper company will make a mistake. Our company stays committed to our customers to ensure that we meet every customers satisfaction. We did everything we could in fast manner. With that being said, we respectfully requested a new rating and did not receive a reply. "

Respectfully


Tansclub.com

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報