レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I've already send two messages regarding the portable foot polisher. It brook on the day it was delivered. I paid for a poor-quality and I would like a refund. What irritates me most is that I have no... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I’ve never written a review for trust pilot before, but felt moved to, as their customer service team is really something. I had an issue with shipping and they addressed it in the most prompt, kind,... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

I ordered 3 phone cases and was hoping for delivery by May 27th. However, it's been over 11 days and I haven't received any response from the customer care team or the delivery partner. I am certain... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

This company is just a con, they trick people into subscribing and then refuse a refund. I have spoken with my local MP who has a number of complaints ? Which doesn’t surprise me. Do yourself a favour... もっず芋る

䌁業情報

  1. 携垯電話アクセサリ店

圓該䌁業による蚘述

At Techno, we blend style with functionality, offering leading-edge phone cases designed for your daily adventures. Our mission is to deliver simple yet impactful accessories that enhance your mobile experience. Founded to provide you with premium quality products that not only last but also allow you to make the most of your iPhone's capabilities. We take pride in bringing back the glory of the old days when less was more, aiming to revive the essence of simplicity and durability in each product.


連絡先

2.1

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2

38件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I never received my order

2024幎7月22日
Techno ロゎ

Techno からの回答

Hi Ryan,

We see from your tracking number that your item was picked up at a postal facility on July 29, 2024. We're sorry to hear about this, especially since you didn't report any issue to us initially. We have reached out to you via email to see if we can help resolve this situation.

Please check your email, and feel free to respond so we can assist you further.

Best regards,

Livvie

5぀星のうち1の評䟡

Do Not Buy, Fake and overpriced products

Outright lied about the product brand and it was a fake along with refusing to give me a refund for the obviously fake IPhone Case

2024幎6月17日
Techno ロゎ

Techno からの回答

Hi Gabe,

We apologize for any confusion regarding your order. Stating that we refused to refund you is inaccurate, as you accepted our solution, and we provided the partial refund as agreed. If the partial refund isn't satisfactory, we'd happily discuss further solutions to resolve this issue.

Your satisfaction is important to us, and we're here to help. Please let us know how we can assist you further.

Best regards,
Livvie

5぀星のうち4の評䟡

It was good!

The case is good and i love it the shipping was a little bit longer than i anticipated but that’s okay lol now i know what to expect but overall im happy with it all!!

2024幎6月17日
Techno ロゎ

Techno からの回答

Hi Saira,

Thank you so much for your kind review! 😊 We're thrilled to hear that you love the case and are happy with your purchase. We apologize for the longer shipping time, but we appreciate your understanding. Now that you know what to expect, we hope your future experiences will be even better! If you have any questions or need further assistance, feel free to reach out. We're always here to help! Thanks again, and enjoy your new case!

Warm regards,
Livvie

5぀星のうち5の評䟡

I have never had such great customer service


I have never had such great customer service from any company. I made several mistakes ordering etc and the company went above and beyond to fix the issue and even sent a new phone case only charging me shipping. They are incredibly quick to respond and a very generous customer service. I will shop from this store every time....

2024幎6月28日
自発的なレビュヌ
Techno ロゎ

Techno からの回答

Hi Laine,

Thank you so much for your wonderful review! 😊 We're thrilled to hear that you had such a positive experience with our customer service. We always strive to go above and beyond for our customers, and we're glad we could help fix the issues and get you a new phone case quickly. Your kind words mean a lot to us, and we want you to know that we're always here to help. We look forward to serving you again in the future. If you ever need anything, don't hesitate to reach out. Thanks for being such a valued customer!

Warm regards,
Livvie

5぀星のうち1の評䟡

Delayed and poor quality

Super delayed and poor quality

2024幎5月20日
Techno ロゎ

Techno からの回答

Hi Dante,

Thank you for your feedback. We're very sorry that your first order arrived late due to weather events affecting USPS delivery.

However, we did our best to make things right. Although the initial delay was out of our control, we shipped you the correct case at no additional cost when you ordered the wrong size. The replacement case arrived within 7 business days.

We believe our efforts to compensate for the initial delay demonstrate our commitment to good faith, and we hope you'll consider updating your review to reflect your complete experience with us. If there's anything else we can do to improve your experience, please let us know.

Best wishes,

Livvie

5぀星のうち1の評䟡

fraudulent company for phone case

I ordered 3 phone cases and was hoping for delivery by May 27th. However, it's been over 11 days and I haven't received any response from the customer care team or the delivery partner. I am certain that this is a scam and that I won't receive the product for which I paid 2250 rupees.

One of the worst fake companies, they cheated people through social media ads. I don't recommend them to anyone; they are a highly fraudulent company.

2024幎5月27日
自発的なレビュヌ
Techno ロゎ

Techno からの回答

Hi Rudra,

I'm reaching out again as we haven't been able to locate your order or find any record of an order in Indian Rupees this year. We genuinely want to resolve this issue for you and ensure you receive the products you ordered.

Please contact us directly at info@technofficial.com with your order details so we can investigate further and address your concerns. Your claims are important to us, and we want to make this right.

Thank you for your understanding. We look forward to assisting you.

Best wishes,

Livvie





5぀星のうち5の評䟡

This shopping experience is phenomenal


This shopping experience is phenomenal ! Easy incredible customer service ! Do yourself a favour
SHOP WITH THEM !

2024幎5月21日
自発的なレビュヌ
Techno ロゎ

Techno からの回答

Hello Sandy,

Thank you so much for your enthusiastic review! We're thrilled to hear that you had a phenomenal shopping experience with us and found our customer service incredible.

Your recommendation means a lot to us. We're here to make every shopping experience as easy and enjoyable as possible. If you ever need anything else, please don't hesitate to reach out.

Thank you for choosing us!

Best regards,

Livvie

5぀星のうち5の評䟡

The Customer Service TEAM was GREAT!!!!!

The customer service TEAM was great. We had a shipping issue and I had actually ordered the wrong size case. They totally took care of my issue and made my order right. I would definitely order again from this company.

2024幎5月21日
自発的なレビュヌ
Techno ロゎ

Techno からの回答

Hello Georgia,

Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave us a 5-star review! We're thrilled to hear that our customer service team was able to assist you and resolve the shipping issue and sizing mistake.

Your satisfaction is our top priority, and we're delighted to know that you would choose to order from us again. If you ever need further assistance, don't hesitate to reach out.

Thanks again for your support!

Livvie

5぀星のうち2の評䟡

Knock off in Apple packaging

I ordered a replacement silicone case for my phone. It came in what looked to be the Apple packaging but it was clearly a knock off. The case itself is fine, it just has slightly more depth and can't fit in my phone stand. I don't have an real issue with the case. I have issues that it was packaged as an Apple product. If they would have packaged under their own brand I would have rated them higher.

2024幎5月15日
自発的なレビュヌ
Techno ロゎ

Techno からの回答

Hi Aleksandra,

Thank you for sharing your experience with us. We understand how important it is for our customers to receive exactly what they expect. Your feedback is invaluable, and we will certainly address this issue to ensure it doesn't happen again. We're glad to hear that the case itself works well for you, but we understand your concerns and appreciate your honesty. If there's anything we can do to make this right, please let us know.

Best regards,
Livvie

5぀星のうち5の評䟡

Great product, great company!

I was so glad to find the iPhone case I was looking for, and at a better price than others I’d looked at. It is exactly what I wanted, fits perfectly and now my phone is protected well. Shipping took a bit longer than I expected, but a quick email to customer service gave me an updated status and they followed up to ensure it was received! Great product, great company!

2024幎5月1日
自発的なレビュヌ
Techno ロゎ

Techno からの回答

Hi Deb!

Thank you so much for your fantastic feedback! We're delighted to hear that you found the perfect iPhone case at a great price and that it fits your phone perfectly. We appreciate your patience with the shipping, and we're glad our customer service team could assist you with updates. Your satisfaction means the world to us, and we're thrilled to have you as a happy customer. Enjoy your new case, and we look forward to serving you again!

Best wishes,
Livvie

5぀星のうち5の評䟡

Great communication and customer support

Great communication and customer support. I would buy from this vendor again.

2024幎5月8日
自発的なレビュヌ
Techno ロゎ

Techno からの回答

Hi there!

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a positive experience with our communication and customer support. We can't wait to see you again and hope you'll love your next purchase just as much. Thanks for making our day with your feedback!

Warm regards,
Livvie

5぀星のうち1の評䟡

I ordered a case two weeks ago
 never


I ordered a case two weeks ago
 never received any order confirmation or shipping. I have tried to contact them twice now with absolutely no reply. Starting to think this company is a scam and will soon be disputing charges with my bank!

2024幎4月14日
自発的なレビュヌ
Techno ロゎ

Techno からの回答

Hi Brett,

Thank you for reaching out. I'm sorry for any confusion regarding your order. To clarify, we responded to your first message on the following Monday morning and replied on the same day for your subsequent inquiry. Also, our records show that your order was delivered on May 2, 2024.

We truly value your experience and feedback. However, we kindly ask for accurate sharing of information to help us maintain transparency with all our customers.

Thank you for your understanding, and we hope you enjoy your new case!

Best wishes,

Livvie

5぀星のうち2の評䟡

This company sells non-genuine Apple products

This company sells non-genuine Apple products in violation of its “Guidelines for Using Apple Trademarks and Copyrightsterms and conditions” as it displays the Apple logo which can only be used for commercial purposes on genuine products for sale directly from Apple or an authorized reseller. They have admitted by email that their products are not original and after waiting for a solution on their part and four days later without response, they have refunded my order after threatening to make a chargeback with my bank.

The products may be of better or worse quality, better or worse price, but they are not original and that should be specified on their website.

2024幎4月24日
自発的なレビュヌ
Techno ロゎ

Techno からの回答

Hi Santiago,

Thank you for getting in touch! We’re really sorry for any confusion and the delay in getting back to you. We truly value your feedback and are here to help with any questions or concerns you might have.

Feel free to reach out if you need anything else at all. We're here for you!

Warmest regards,

Livvie

5぀星のうち1の評䟡

i still haven’t received my package and


i still haven’t received my package and i order two one came and the other one never did.

2024幎3月25日
Techno ロゎ

Techno からの回答

Dear Melissa,

Thank you for bringing this matter to our attention. We apologize for any confusion regarding your orders. Per our records, we successfully delivered an item to your mailbox at 5:39 pm on April 5, 2024. Currently, we only have one order associated with your email address.

To assist you further, could you please provide more details about the order you're missing? The order number or the details of the items you were expecting would be invaluable for us to investigate further and ensure a swift resolution to this issue.

We are committed to helping you and want to ensure that you receive all your orders. We appreciate your patience and cooperation as we address this. For any more assistance, please don't hesitate to reach out to info@technofficial.com.

Warm regards,

Livvie

5぀星のうち5の評䟡

Great

Great. Great

2024幎3月29日
自発的なレビュヌ
Techno ロゎ

Techno からの回答

We're just as excited for you, Bonny! Thank you so much for your enthusiasm. We can't wait for you to receive your case and enjoy it. Feel free to reach out if you have any questions or need further assistance once it arrives. Thanks again for choosing us!

5぀星のうち5の評䟡

They Might Be Angels

I’ve never written a review for trust pilot before, but felt moved to, as their customer service team is really something. I had an issue with shipping and they addressed it in the most prompt, kind, and thorough way possible. When the cases arrived they were brand new, authentic, and everything I had hoped for. I would absolutely recommend anyone needing an apple case to go through them. Keep up the great work and spreading those positive vibes. It is so very appreciated.

2024幎3月27日
自発的なレビュヌ
Techno ロゎ

Techno からの回答

Hey Jeremy, your review truly warms our hearts! We're so glad we could make your experience great. Your kind words and recommendation are deeply appreciated. It's feedback like yours that motivates us to keep spreading those positive vibes and delivering the quality service our customers deserve. Thanks a million for choosing us and sharing your thoughts. We're here whenever you need us!

5぀星のうち5の評䟡

Great with an exchange

Made free exchange even though I ordered the wrong size and told me to donate or keep original. Prompt response!

2024幎3月14日
Techno ロゎ

Techno からの回答

Hello Kurt, it's fantastic to hear you had such a positive experience with our team! We're glad we could assist and make things right for you. Your appreciation means the world to us. Thank you for your kind words, and we're already looking forward to your next visit. We hope to see you again soon!

5぀星のうち5の評䟡

Amazing people

Amazing people , cooperative and helpful really really great company to buy from although i changed my mind they keep my purchase as gift and get me my refund as well

Thanks again for your help

2024幎3月25日
自発的なレビュヌ
Techno ロゎ

Techno からの回答

Thank you, Moaz! We're glad to hear you had a great experience. Your satisfaction is our top priority. Cheers to more wonderful experiences ahead!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報