The Carzone レビュー 

444
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

After a recent accident (no fault of my own) in which my treasured little Toyota Yaris was written off myself and my nephew visited Carzone to look at a Toyota CHR . I met with George who was with... もっと見る

5つ星のうち5の評価

A few weeks ago I enquired about a BMW 6 series that they had for sale, I was given a great part ex price for my car and they worked me a deal that was perfect for me and my budget. The car was servic... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Lea and everyone else at carzone were so incredibly helpful and answered all of my questions and queries! They kept in constant communication about the vehicle I was looking at and we're quick and e... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Our thanks go to George and his colleagues at the Doncaster branch for the fast and efficient service they provided today. The purchase of our new car was simple and all required information was suppl... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 中古車ディーラー

当該企業による記述

The Carzone offers a simple and honest used car sales service that gives you more for your money. With branches in Doncaster and Winsford, we have a huge range of great value, quality used vehicles and flexible finance options so it's easier than ever before to get behind the wheel of your ideal used vehicle. We have hundreds of used cars for sale as well as vans if you need a commercial vehicle. Looking for quality used plant? We stock a range of pre-owned plant equipment and machinery. Whether you're looking for a used car or a commercial vehicle, we can help you find your ideal vehicle online or at our dealerships, where our friendly and knowledgeable colleagues are on hand and ready to help.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

444件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 60%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(444)

過去12か月のレビュー数: 41件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Leeds branch.

I bought mazda 2 from the Leeds branch francesco very helpful would come again thanks carys

2022年4月1日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hi Carys,

Thankyou for leaving us a 5 star review. I am pleased to hear you had a good experience with our team and are happy with your mazda.

We'd love to see you again in the future.

Thanks,
Hollie

5つ星のうち5の評価

Leeds branch

Bought a fiat 500 from Francesco recently, he was helpful, friendly and made the whole process very easy

2022年3月31日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hi Abby,

Thankyou for the review, I am pleased you are happy with your vehicle.

I will let Francesco know of your feedback.

Thanks,
Hollie

5つ星のうち1の評価

Finance a car

Today I visited the Winsford branch, with the idea of buying a new car that I had found on their website.

I phoned up and the car was available, so I planned to visit and check it out.

Before the visit, I was already approved for car finance for the entire amount the car was listed for (£7,999) with an APR of 7.9% (MyCarCredit).

They have said I'm more than welcome to use my own car finance, but mentioned that they do not work with Zuto and CarFinance24/7.

I went to check out the car. Everything was good apart from the missing car's history. So I took it out for test drive & it drove smoothly.

I got in touch with the car finance company, all good to go through with the car. However, they refused to deal with Repossesions UK. Not given much reason as to why.

So I have done a soft search to find any other car finance, found pre-approved at guaranteed 7.8% (ZOPA), gave them a ring and they also refused to work with Repossessions UK.

Spoke to few others via a web chat, and not many car finance companies will work with this dealership.

They can offer finance with one of the companies that they work with (Close Brothers Car Finance) however their APR was an extortionate 14% in this case. This was on the same day that other finance companies were offering me 7.8% (ZOPA) and 7.9% (MyCarCredit) for the same amount and same repayment terms.

Please wary if you're thinking of purchasing a car on finance from here, even if you have a fair credit rating and no adverse credit history. You might struggle to find a finance company that will work with this dealership.

The car finance companies don't want to deal with them, zuto, zopa, carfinance24/7, mycarcredit, most likely many more that would refuse even if the vehicle met their criteria.
There must be a solid reason to their decision.
However they'll tell you you're more than welcome to bring your own finance.

You'll struggle to find one that will deal with Repossesions UK, and you might have to use rip off brothers APR, or buy outright.
The customer service couldn't be bothered less, as long as they get a sale.

Not helpful at all.

2022年3月28日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hi Rafal,

I'm sorry to hear that you were disappointed in the finance options available.

The reason we don't work with the finance companies listed is because they charge us admin fees for supplying our customers with finance, their APR tends to be lower as these admin fees cover some of the interest.

We position ourselves as a cost-effective dealership and in order to do this we must keep our overheads low to ensure our customer pay less than they would with our competitors. Therefore, we tend to avoid finance companies who charge us fees.

I hope this helps.

Thanks,
Hollie

5つ星のうち5の評価

I recently got my corsa vxr from Leeds…

I recently got my corsa vxr from Leeds garage , francesco was very helpful and welcoming would recommend

2022年3月12日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hi Paul,

Thank you for your review and 5-star rating, I'm pleased to see that you've had a great experience with our team.

I'll let Francesco know of your feedback.

We hope to see you again soon.
Many thanks,
Hollie

5つ星のうち1の評価

Bought my Renault Captur from the…

Bought my Renault Captur from the huddersfield branch in October 2021. after few weeks told them that air was coming into the car from the passenger door, dashboard lights, missing car manual and missing boot luggage cover. I was told by Kev to speak to Auto guard about dash board lights and they will look into the missing car components. Weeks later I followed up with an email and they never responded. Later on I woke up one morning and and car refuse to start only for AA to come out and say the battery of the car is faulty on taking out the battery I could see a £50 stick on it meaning this was bought off a scarp yard. PLEASE STAY CLEAR OF THIS BUSINESS PLACE THEY DON'T DESERVE A STAR!!!!

2022年3月11日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hello,

I'm sorry to hear that your vehicle isn't as expected and what we aim to supply.

When you contacted Repossessions a while back we helped you go through with the Autoguard warranty procedure, and as we never heard anything from you after this we could only assume that your fault had been resolved.

Thanks,
Hollie

5つ星のうち5の評価

Bought a mini from Francesco at the…

Bought a mini from Francesco at the Leeds garage, he was brilliant. Extremely happy with everything, extremely friendly.

2022年3月10日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hi Lucy,

Thank you for your review and 5-star rating, I'm pleased to see that you've had a great experience with our team.

I'll let Francesco know of your feedback.

We hope to see you again soon.
Many thanks,
Hollie

5つ星のうち5の評価

Outstanding

I spent months looking for a used car dealership that was both affordable and credible, something which seemed to be very difficult to find as they seemed to be either one or the other. I stumbled on Repossessions UK online and contacted the dealership in Winsford to arrange a test drive. The first car I drove wasn’t right for me so I asked to test drive another. Leanne McKee assisted me with this and quickly established what was important to me in buying a car. I had been planning to hand my car in to the dealer I had bought it from since it had come to the end of the PCP agreement, then purchase the car I test drove. Leanne suggested I let her value my car first as I might have equity in it. I’m so glad I did because there was not only enough equity in it to purchase the car I test drove outright but also to leave me with some unexpected money too.

Throughout the experience, Leanne was professional, friendly and understanding so I felt in good hands. I have already recommended several friends to speak to Leanne at Repossessions UK as the customer service she provided was outstanding. Thanks Leanne!

2022年2月26日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hi Jo,
Thank you for your review and 5-star rating, I'm pleased to see that you've had a great experience with our team. I'll let Leanne know of your feedback.
We hope to see you again soon.
Many thanks, Hollie

5つ星のうち5の評価

Francesco

Francesco, sound guy helped me in Leeds with my Mini car

2022年2月19日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hi Callum,
Thank you for your review and 5-star rating, I'm pleased to see that you've had a great experience with our team. I'll let Francesco know of your feedback.
We hope to see you again soon.
Many thanks, Hollie

5つ星のうち5の評価

Outstanding service

Friendly staff on site very informative about the car that I was interested in and was in a really good condition for the price that I paid. Decent sized car park where you are allowed to do a test run.

2022年2月15日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hi Tiegan,
Thank you for your review and 5-star rating, I'm pleased to see that you've had a great experience with our team.
We hope to see you again soon.
Many thanks, Hollie

5つ星のうち5の評価

Nissan Qashqai

Called up the Leeds branch regarding a car I saw online, arranged a viewing, good service from Francesco.

2022年2月14日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hi Ross,
Thank you for your review and 5-star rating, I'm pleased to see that you've had a great experience with our team. I'll let Francesco know of your feedback.
We hope to see you again soon.
Many thanks, Hollie

5つ星のうち5の評価

Leanne McKay

Bought an Skoda Octavia VRS
Bought an Skoda Octavia VRS, drove away an hour later.

Fantastic service from Leanne!!
Credit to the company, keep up the great work!

2022年2月14日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hi Brad,
Thank you for your review and 5-star rating, I'm pleased to see that you've had a great experience with our team. I'll let Leanne know of your feedback.
We hope to see you again soon.
Many thanks, Hollie

5つ星のうち1の評価

After the earlier phone call and asking…

After the earlier phone call and asking a few questions about car , more or less about break pad, break disc, tyres, I was told everything was in perfect condition. I asked these questions as i had a lot of miles to travel to even see the car. After agreeing on a day to see the car i was told i would also be able to take the car on a test drive. After arriving, it turned out the dashboard showed that break pads needed replacing. The break discs were very worn out, and the tyres tread wasn't there (the cheapest cost for replacement with tyres is around 900). After that, i asked for a test drive and i was told that cannot be because he was alone, which this was talked about previously and was told i would be able to. Whilst i was asking different questions about the car, i was rudely asked whether i was going to buy the car or not because he didn't have the time to talk. definitely dont recommend this place for buyers.

2022年2月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Leanne McKee walked us through the…

Leanne McKee walked us through the process of buying, taxing and understanding the car. Very professional charming manner. All good experience. Have used them before and will be back. Thank you. Ken & Joyce

2022年2月1日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hi Ken,
Thank you for your review and 5-star rating, I'm pleased to see that you've had a great experience with our team. I'll let Leanne know of your feedback.
We hope to see you again soon.
Many thanks, Hollie

5つ星のうち5の評価

Bought a Citroen C1 from Francesco at…

Bought a Citroen C1 from Francesco at the Leeds branch. Couldn’t be more helpful!! Many thanks :)

2022年1月14日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hi Hattie,
Thank you for your review and 5-star rating, I'm pleased to see that you've had a great experience with our team. I'll let Francesco know of your feedback.
We hope to see you again soon.
Many thanks, Hollie

5つ星のうち5の評価

Bought from Francesco at the Leeds…

Bought from Francesco at the Leeds branch a fiat 500, great fast service, lovely car, thank you!

2022年1月13日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hi Sarah,
Thank you for your review and 5-star rating, I'm pleased to see that you've had a great experience with our team. I'll let Francesco know of your feedback.
We hope to see you again soon.
Many thanks, Hollie

5つ星のうち5の評価

Bought a t6 transporter from…

Bought a t6 transporter from repossessions Leeds uk, Francesco was lovely and kind helped us brilliantly, would recommend

2022年1月13日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hi Graham,
Thank you for your review and 5-star rating, I'm pleased to see that you've had a great experience with our team. I'll let Francesco know of your feedback.
We hope to see you again soon.
Many thanks, Hollie

5つ星のうち5の評価

We bought a lovely Corsa from Francesco…

We bought a lovely Corsa from Francesco at the Leeds Garage lovely friendly man and professional thank you .

2022年1月11日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hi Patricia,
Thank you for your review and 5-star rating, I'm pleased to see that you've had a great experience with our team. I'll let Francesco know of your feedback.
We hope to see you again soon.
Many thanks, Hollie

5つ星のうち5の評価

Doncaster branch

Recently bought an Audi q3 from Jordan at the Doncaster branch. Great customer service from start to finish, there was No pressure and he went out of his way to make it a smooth sale. Also took care of everything with the sale of my car which i did as part ex. Greatly appreciated.

2022年1月11日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hi Charley,
Thank you for your review and 5-star rating, I'm pleased to see that you've had a great experience with our team. I'll let Jordan know of your feedback.
We hope to see you again soon.
Many thanks, Hollie

5つ星のうち5の評価

We have bought a Nissan Note from…

We have bought a Nissan Note from Leeds Garage, and Francesco was very helpful and very friendly.

Thank you

2022年1月10日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hi Mali,
Thank you for your review and 5-star rating, I'm pleased to see that you've had a great experience with our team. I'll let Francesco know of your feedback.
We hope to see you again soon.
Many thanks, Hollie

5つ星のうち5の評価

Great, Swift & Quick Experience. No hassle!

Repossessions UK Leeds Branch:

A swift and easy experience with Francesco, we were after a Citeron Berlingo van and managed to take it away within 10 minutes of payment. Highly recommended and I cannot sing enough praise for Francesco

2022年1月7日
自発的なレビュー
The Carzone ロゴ

The Carzone からの回答

Hi Connor,
Thank you for your review and 5-star rating, I'm pleased to see that you've had a great experience with our team. I'll let Francesco know of your feedback.
We hope to see you again soon.
Many thanks, Hollie

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報