The Clunker Junker  レビュー 

20
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

They responded quickly, and were very professional as they gathered additional information about my Truck! They arranged a tow driver within 24hrs! That saved me additional cost of storage fees. The D... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I accept, you know, an offer for $430 not knowing supposedly, the catalytic converter was after market when they came to tow. It, they said it's after market and offered $200. I was able to get it up... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Very disappointed with Clunker Junker. They gave me an offer and then changed it. They also gave me information about the catalytic converter that I believe was not truthful. I expected the compa... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

The whole process was painless from beginning to end and the staff was super helpful. Highly recommend

企業が回答しました

企業情報

  1. カーディーラー
  2. ・
  3. 自動車解体業者
  4. 自動車市場
  5. 自動車販売代理店
  6. 中古車ディーラー

当該企業による記述

The Clunker Junker is the fastest and easiest way to sell your used or junk car. Get an instant online offer and get paid on the spot!


連絡先

2.6

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

20件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.6

すべてのレビュー

(20)

過去12か月のレビュー数: 17件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Dont trust them at all.

I accept, you know, an offer for $430 not knowing supposedly, the catalytic converter was after market when they came to tow. It, they said it's after market and offered $200. I was able to get it up $250, but when i go to do another quote to just see how much with a missing or replaced catalytic converter it offers me $390, thats still over $100 more than i got. Now, after reading all the reviews i'm wondering if they were truthful at all when I called clunker junker to let them know they didn't care and said there was nothing they could do.

2026年10月11日
自発的なレビュー
The Clunker Junker  ロゴ

The Clunker Junker からの回答

Andrew, we're sorry for the frustration and disappointment you've experienced. We understand your concerns regarding the difference between your accepted offer of $430 and the $250 you received at pickup.

While an aftermarket catalytic converter can affect a vehicle's value, any adjustment to an accepted offer should be supported by documentation. Our team has reached out to the buyer to request clarification and the required evidence supporting the price change.

We also understand your frustration with how your concerns were initially handled, and we apologize if you felt dismissed. Please know that we take these situations seriously and are still actively working to resolve this issue. Our team is continuing to follow up with the buyer to ensure your concerns are thoroughly reviewed and appropriately addressed.

We appreciate your patience as we work toward a resolution and thank you for bringing this matter to our attention.

5つ星のうち1の評価

paying taxes on vehicles I don't own…

paying taxes on vehicles I don't own thanks.

2026年6月19日
自発的なレビュー
The Clunker Junker  ロゴ

The Clunker Junker からの回答

We’re sorry to hear about your frustration. Once a vehicle is sold and picked up, it is important that the appropriate title and registration steps are completed with your state’s motor vehicle agency. We’d be happy to review your transaction and help determine what may have happened. Please contact us directly so we can look into this and provide any documentation we have regarding the sale and pickup of your vehicle.

5つ星のうち5の評価

Great experience!

They responded quickly, and were very professional as they gathered additional information about my Truck! They arranged a tow driver within 24hrs! That saved me additional cost of storage fees. The Driver was great, and personable! I received a check for the quoted amount from the driver. Overall, it was a terrific experience, and I highly recommend this company!

2026年9月22日
自発的なレビュー
The Clunker Junker  ロゴ

The Clunker Junker からの回答

Thank you so much for the wonderful review! We’re thrilled to hear that our team was able to make the process quick and easy, especially helping you avoid additional storage fees. It’s great to know the driver provided excellent service as well. We truly appreciate your recommendation and thank you for choosing The Clunker Junker!

5つ星のうち1の評価

Scam

Very disappointed with Clunker Junker. They gave me an offer and then changed it. They also gave me information about the catalytic converter that I believe was not truthful.

I expected the company to stand behind the offer they originally gave me. Instead, the offer was changed after the fact. The way the situation was handled was extremely frustrating and left me feeling that I could not trust what I was being told.

My advice: stay away from Clunker Junker. Get everything in writing, verify what they tell you, and do not assume the original offer will be honored

2026年9月19日
自発的なレビュー
The Clunker Junker  ロゴ

The Clunker Junker からの回答

We’re sorry to hear that you left the experience feeling this way. At The Clunker Junker, we take concerns about transparency very seriously. Offers are based on the vehicle information provided to us, and if information about the vehicle or its condition is later found to be different, the offer may need to be adjusted.
We would never intentionally provide false information about a vehicle or its catalytic converter, and we’d like the opportunity to review exactly what happened in your case. Please reach out to our team with your claim information so we can look into the original offer, the reason it was changed, and the information you were given. We appreciate the feedback and the opportunity to address your concerns.


UPDATE: We believe the customer may have confused our company with another service provider. Jim never accepted an offer from our company, nor did he provide the required pickup information, including a pickup address. As a result, we never assigned or dispatched a tow provider or buyer for his vehicle.

Despite multiple attempts to clarify the situation, Jim has been unable or unwilling to provide any information or documentation demonstrating otherwise. Based on our records, no pickup was ever scheduled or authorized through our company.

5つ星のうち4の評価

The whole process was painless from…

The whole process was painless from beginning to end and the staff was super helpful. Highly recommend

2026年8月26日
The Clunker Junker  ロゴ

The Clunker Junker からの回答

Thank you so much, Miriam! We’re so glad to hear the process was painless from beginning to end and that our team was helpful. We noticed you gave us 4 stars, and we’d love to know what we could have done differently to earn that 5th star. Your feedback helps us continue to improve. Thank you for choosing The Clunker Junker!

5つ星のうち1の評価

seller beware.

There is better security buying a hotdog from Uber eats then selling a car with this company. They have no concept of safety when it comes to the people they buy from. Via text you get an alert that someone is coming. You expect a tow truck but find a random guy or 2 in a personal truck with no business advertising. No introduction. You could be giving your keys to a homeless person. They ask about a leak then pop your hood and play around in there yep there's a leak do u see it. No I'm not a mechanic but the puttering around in there you just did could have caused this fictional leak you see. They take your key for a test drive then you notice a whole second person slumped down in the truck they drove in on and you think, oh crap they just stole my vehicle. There were 7 red flags and I wanted to say forget it and get them off my property. But I figured I was being crazy. They talk you down even more when you are giving the vehicle away. Do your research. Know who you are doing business with and go with any other company. Clunker junker may be legit but the "businesses" they do business with may be shady. Will never do business with this company again. And will tell everyone I know to avoid them like the plague. Very disappointed.

2026年8月31日
自発的なレビュー
The Clunker Junker  ロゴ

The Clunker Junker からの回答

Hello Mindy,

Thank you for taking the time to share this, and I'm sorry to hear about the concerns you experienced. We understand how unsettling it can be to feel unsure about who is on your property or how a vehicle inspection is being handled, and we want to make sure that's communicated back to the buyer involved.

Regarding the price adjustment, our records show the vehicle's engine was overheating during inspection, which was not listed in the original submission, and this is what led to the updated offer. We understand this is frustrating when it happens in the moment, but our offers are based on the vehicle's actual condition at pickup.

5つ星のうち5の評価

Easy

Easy, smooth process. From the moment I got a quote through the second vehicle left the lot was seamless. Truck driver that met me at lot was exceptional!

2026年8月6日
5つ星のうち1の評価

No showed

Agreed on offer and failed to show for pickup twice.

2026年8月6日
自発的なレビュー
The Clunker Junker  ロゴ

The Clunker Junker からの回答

Thank you for reaching out, and we're very sorry for the missed pickup on behalf of the tower. We completely understand how frustrating that must have been.

When the tower made contact with you, they requested images due to the vehicle's location they needed to confirm they could safely get a tow truck into the area without causing any damage.

We're sorry for the experience you had, as this isn't what we strive for, and we wish we could have made the difficult pickup location work. Thank you

5つ星のうち1の評価

Baited and switched the offer

Texted me saying they "bumped my offer $75" after I accepted that offer while I was putting in my vehicles information they dropped it back down to the original offer. Bait and switch. This happened within 10 minutes and they're response was "I’m sorry. When we verified your acceptance, the pickup availability supporting $780 was no longer available, so the offer was re-priced."

2026年7月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Clunker Junker is a SCAM

I listed my son's car with them. He had died a year and half previously, so was not possible to get all the info related to his vehicle. Clunker Junker made an initial offer, then came back with a second higher offer and then with a third even higher offer. I accepted the third offer. They said a trucker driver would be in touch re pickup and would pay the agreed upon price at pickup. In reality, Clunker Junker turfs it over to a third party, who does not seem to be committed to standing by the agreed upon offer. When the driver finally showed up, after numerus delays and rescheduling, they would only provide 40% of what was offered (Agreed upon price was $495. They were only willing to offer $200, stating that the catalytic converter was an after market and not OEM. Going back and forth with the company who sent the driver and Clunker Junker, they would not honor their written offer. This outfit is a total scam. I would never use them again nor would I recommend anyone else use them. I filed a complaint with BBB, which went nowhere. DO NOT USE THIS COMPANY.

2026年6月15日
自発的なレビュー
The Clunker Junker  ロゴ

The Clunker Junker からの回答

Rob, our website is extremely clear, and we are the ONLY company in our entire industry currently being transparent about this, that if the catalytic converter is missing or has been replaced with aftermarket, the offer WILL change. This is on our home page, it's on every one of our local area pages, and there are three large orange disclaimers throughout the vehicle intake form that explain this that are hard to miss.

There is a specific question we ask in our intake form: "Has the catalytic converter been replaced or removed?" to which you answered "No". By your own admission in this very review, it's likely you had no idea the converter was replaced, and that is understandable, but simply not knowing does not make the aftermarket converter you had any more valuable.

We provided you this explaination to, we provided photo evidence of the aftermarket converter to you and the BBB. We provided screenshots of all our disclaimers that specifically say if the converter is aftermarket, and this is why the BBB sided with our company.

The local buyer gave you the option to decline the updated offer, but you decided to take it anyway. After your complaint, we even offered to simply give you the car back, and you declined.

I can't imagine how difficult it is to deal with the loss of your son and to dispose of his possessions, and then have to deal with this. I am truly sorry it worked out this way. However, I don't know what else we could have done differently. We appreciate your passion and feedback and wish you the very best of luck.

5つ星のうち1の評価

Bait and switch offers

Reached out to me with better offer for my car than the original. I accepted and then they rescinded the better off saying "it expired". I argued and they then said they would honor the better offer and set up a pick up. I reached out again noting the pick up company had not called. They then said they could no longer honor the better offer and offered less than the original! Spent 5 days going back and forth. Waste of time on my part. Their offers cannot be trusted and feels like a classic case of bait and switch

2026年6月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

We had agreed on a specific written…

We had agreed on a specific written price for my vehicle via email, which is a legally binding contract in every state. After sending them a photo of my clear title, as they had directed, they changed the agreed-upon price to a much lower amount. I immediately contacted CashforCars.com, and they gave me a much better offer, which we agreed to, and they will pick up the vehicle this Friday, honoring their commitment.

2026年4月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

It's all a scam

It's all a scam. They give you offer. Then some random tow truck driver comes out knowing he is going to cut the price before he even gets here. He immediately starts bad mouthing my truck saying he can't pay the honored price. I know my truck has issues if it didn't I would not be calling clunkerjunker......it's kind of in the name.

2025年11月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Only an advertiser/don't trust offer

After filling out the information on their online form, they made an offer, which I accepted. I filled out everything honestly. When the guy (not clunker junker) came to pick it up, he renegotiated, refusing to pay even half of what was offered. Due to pressure from my HOA and other issues, I had to get rid of it that weekend and had no option to continue shopping. The experience left me feeling robbed, especially because the Nissan Dealership had offered me almost double what he offered, but I declined them because Clunker Junker said they'd give me more money. Clunker Junker may not be a scam, but they are only an advertiser. DO NOT trust their offer. They don't actually buy your car. Some other guy with a tow truck will.

2025年7月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Would not accept documents that were…

Would not accept documents that were acceptable by the state. Left me with a title that was made out to them and I either spend $ to get a new title or sell it for junk. They have pics of my legal documents and my title. My state title said everything was acceptable. Don't sign your title over to them before making sure they accept your documentation or it's going to cost you.

2025年5月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Try elsewhere

Advertises "fast and easy" car removal. It was not either. I understand these middlemen companies are at the mercy of junkyards and tow companies, both of which can be free-wheeling. But this company does nothing to enforce an accepted offer, promises to call you back, and never does. In my case, tow operator was, shall we say, not operating in good faith, failed to show and reneged on his offer. Clunkerjunker said, "Oh well, we can't do anything." Try elsewhere.

2024年6月3日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報