レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
ネガティブなレビューに回答していません
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
I have ordered the Quitters Bundle
I have ordered the Quitters Bundle. With Postage, this was 50+ euro. The diary was received, but not the wallpaper or the digital tracker. I have written to them by email 4 times. I have received no reply. I have tried to write a review on their website, but surprise surprise, it doesn't function (they have 5 star reviews on there, but no one can add any recent reviews). In short: They don't deliver + customer service is non existent. DO NOT USE THIS COMPANY. They have the front of a socially responsible company, but the reality is very different.
pedi 7 agendas para la empresa
pedi 7 agendas para la empresa, no hubo opcion de poner direccion de envio y otro de facturacion. en el momento del pedido les pedi que lo pusiera la factura en nombre de la empresa y han negado varias veces. una empresa de steven bartlett que me encanta sus podcasts deberia tener un nivel minimo. i ordered 7 diaries, there was no option for an invoice address so when i bought i immediately asked for the invoice (not yet issued) be put in my company name, they refused saying it is impossible (i am a company owner..and it is simple). i am a big admirer of steven bartlett and am really disappointed with the service. any company can make this change easily.
Mi experiencia ha sido muy mala
Mi experiencia ha sido muy mala, porque aparte que me llegó demasiado tarde, no me mandaron lo que quería, me faltan las tarjetas… ha sido muy decepcionante
Nothing but praise!
Nothing but praise!
Original order lost in transit.
Supplied promptly with replacement.
Excellent product too.
Highly recommend
Arrived eventually...
UPDATED. After opening a dispute with my credit card. I was contacted by Lauren from the company. My problem has been escalated. Lauren was very polite and apologetic. I quickly received my products, and have closed my dispute. I've been told I'll be given a £10 refund. The whole thing has been a hassle, I missed my wife's birthday. But they did finally deliver.
ORINIGAL
My wife and I love the thought provoking YouTube channel.
For her birthday I wanted to buy my wife the diary and the conversation cards.
I purchased the items on 26th April, emailed the company on 4th May. Got a very quick response from Dee:
"Please accept my apologies for any delay, as we were awaiting fresh stock of our Converaation Cards so that both items could be dispatched together.
Your order was completed and is prepared for dispatch, and once again please accept my deepest apologies."
Ok, I thought, good prompt reply I'll wait. Birthday came and went.
Emailed again on 13th May, no reply.
I emailed again 15th May. No reply. Its now 19th May. Nothing.
There is no phone or other contacts information, so I'm going to cancel via my credit card.
Very sad and disappointed.
What an absolute joke (and you have to…
What an absolute joke (and you have to laugh). I ordered my diary in November/December expecting it to arrive within 3-5 days as most things do...no.....we have to wait a few weeks apparently....(build the anticipation?!) then they have run out of stock...then they apparently sent one but it never arrived....tried with another, which was never sent (they'd run out of stock again..but don't worry as I was / am a priority...eek) and then when I complained again in January, they offered me my money back and said that they would send me one as a gesture of goodwill. That was a month ago..still no diary in sight. I know....laughable. I don't want the diary now...it's all a complete shambles. I've never known anything like it. If anyone is good with supply chain logistics, I'd give Steve a call! Haha.
Shoddy goods that fell apart Received the diary for Christmas opened…
Received the diary for Christmas opened it up and some of the pages fell out. Got in touch with the supplier to organise a replacement and received no reply despite numerous emails. Very disappointed especially with being a Steve Bartlett product
'I was one of the lucky ones'!!!!!
'I was one of the lucky ones'!!!!!
Got my hands on 3 lovely new 1% Diaries for 2025.
Handed over £107.31 of my money which was swiftly processed.
This was Thursday 21st November. It is now Tuesday 17th December, and despite receiving a communication that my diaries ARE in transit, they seem to be holidaying in Basildon since Friday 13th December.
Yes, I have sent an email, the first was on Saturday 7th December and another today. First email response was: I'm happy to let you know that your order has been processed and is currently being prepped for dispatch. You should receive the order mid-December, before Christmas: (was prepped, are you for real: I ordered on 21st November)
Still waiting.
Shame on you Steven Bartlett for putting your face/name to this disaster. Not sure how you guys run projects over there but many businesses would fail with such inefficiency and foresight.
I continue to wait for an answer to my second email and/or a postcard from Basildon letting me know how my Dairies are enjoying their visit!
Trustpilot エクスペリエンス
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。








