The Premier Jerseys レビュー 

43
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I’m not sure if this site is a scam or not. I ordered 3 tops on the 28th May and I still haven’t received a tracking number never mind my actual order! I’ve reached out multiple times through email an... もっと見る

5つ星のうち4の評価

good quality for the shirt - don’t expect badges to be quality but printed, but overall, the shirt is good and at a very fair price like it very much

5つ星のうち4の評価

Site said allow 10/12 business days for delivery, but was expecting a email to say item had been shipped, which did not happen. BUT the item got delivered on the 13th business day. Very happy with the... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

I have amended this review as I received a response from Jordan at Premier Jerseys trying to help and I was able to locate my parcel. However it was delivered to the wrong house with no communication.... もっと見る


連絡先

3.3

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

43件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.3

すべてのレビュー

(43)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

At first I thought I was scammed…

At first I thought I was scammed because there was no communication regarding shipping of the jersey, only to find it in my letter box. Nonetheless, your products are of good quality. Just improve on communication.

2025年5月15日
自発的なレビュー
The Premier Jerseys ロゴ

The Premier Jerseys からの回答

Thanks so much for your feedback, and we’re glad to hear you’re happy with the quality of your jersey!

We completely understand how frustrating it can be to feel like you’re not getting enough communication, especially when waiting for an order. We’re working hard to improve our tracking emails and ensure customers are kept fully informed at every step of the process.

We really appreciate your honest feedback, and we’re glad you received your jersey safely. We look forward to serving you again!

5つ星のうち2の評価

No update on order…?

I ordered a Jersey at the beginning of this month but have since heard nothing about my order? I have emailed and awaiting a response but not feeling very positive about this website or order at the moment.

2025年5月14日
自発的なレビュー
The Premier Jerseys ロゴ

The Premier Jerseys からの回答

Hi RH,

We’re sorry to hear about your concerns, but we want to clarify a few things.

All customer emails are responded to within 48 hours, so if you’ve reached out, you will receive a reply very soon. Please also check your spam/junk folder in case our response was filtered there.

Regarding your order, if it was placed at the beginning of this month, it is still within our standard 10-12 working day delivery timeframe, so it should arrive shortly. We always aim to provide accurate delivery estimates at checkout, and your order is on track.

Unfortunately, because your Trustpilot name is simply “RH,” we cannot locate your order without further details. If you would like a specific update, please email us with your full name and order number so we can help you directly.

We pride ourselves on providing great service and have thousands of happy customers. Please rest assured that we are not only a legitimate business, but we are also committed to ensuring you receive your order.

If you have any further questions, please feel free to reach out.

Best regards,

The Premier Jerseys

5つ星のうち5の評価

Pleasantly Suprised!!

I came across The Premier Jerseys on Instagram. I was a bit sceptical in ordering from them, however I have to say what a great service!!. I ordered two Shirts and what I received is absolutely fantastic. The quality of the shirts are brilliant, and it's saved me some money too!!. Customer service was great, they were very quick with email replies and providing tracking for my order.

I will definitely be ordering again thank you again for my items.

2025年2月18日
自発的なレビュー
The Premier Jerseys ロゴ

The Premier Jerseys からの回答

Thanks so much, appreciate you!

5つ星のうち5の評価

Only just come across this store and…

Only just come across this store and it’s really good. Managed to jet two jerseys that I’ve been trying to find for a couple years now and a member of staff actually sent me the link for one them.

Very helpful, best store I’ve come across that actual wants to help you find what you’re looking. I will be using this store a lot more

2025年4月15日
自発的なレビュー
The Premier Jerseys ロゴ

The Premier Jerseys からの回答

Thanks Aaron, so glad we managed to source the jerseys you'd been wanting!

5つ星のうち1の評価

Ordered a shirt 30/12

Ordered a shirt 30/12
No house number on the order, post office sent it back 4/5 weeks ago
Advised it’s been re posted with correct details
Still no top!! Advised it was sent on 6th Feb 3-5 working days to delivery
14 days later…… guess what no top
Don’t order from this site
Clearly a scam

2025年2月20日
自発的なレビュー
The Premier Jerseys ロゴ

The Premier Jerseys からの回答

Hi Dayna,

We’re sorry to hear about your frustration, but we want to clarify the situation.

Your order was originally shipped to the address you provided at checkout, which was incorrect which resulted in Royal Mail being unable to deliver it. This is confirmed by the tracking details:

📦 https://www.royalmail.com/track-your-item#/tracking-results/OJ591873106GB

Once the package was returned to us, we covered the cost of reshipping it to the correct address, as a goodwill gesture.

We also want to address your claim that we are a scam. If that were the case, we wouldn’t be responding to emails, providing tracking details, or paying out of pocket to reship your order. We have fulfilled over 4,000 orders, and we take customer service seriously.

We appreciate your patience and will continue to update you.

Best regards,

The Premier Jerseys

5つ星のうち4の評価

Exceptional Service


I'm thrilled to have finally received my Manchester United jersey today! It's a perfect fit, exactly the right color and material I ordered. I'd like to retract my previous negative reviews and extend a huge thank you to the team for their exceptional customer service. Despite the logistical challenges they faced earlier this month, they went above and beyond to ensure delivery. Outstanding service!
Kehinde

2025年2月10日
自発的なレビュー
The Premier Jerseys ロゴ

The Premier Jerseys からの回答

Hi Kehinde,

We take accusations like this very seriously and want to clarify the facts regarding your order.

You placed your order on January 26th, during a period when our website clearly stated that no orders would be processed until February 10th due to our warehouse move. This notice was visible at checkout and across our site to ensure full transparency with our customers.

Your order was always scheduled to be processed after this date, and as with all our orders, it follows the standard 10-12 working day delivery timeframe. This means your order is on track to arrive very soon.

Additionally, we have responded to every email you sent, including a reply the very next day after your first message. The claim that we are not responding or refusing to refund is completely false.

We have fulfilled over 4,000 orders and have a strong track record of delivering to happy customers. We are a legitimate business, and if we were a scam, we wouldn’t be responding, providing updates, or ensuring your order is delivered as promised.

If you have any further concerns, we’re happy to assist.

5つ星のうち5の評価

Just ordered a Liverpool jersey and…

Just ordered a Liverpool jersey and guess what they delivered it within 10 days.

Material is 🔥
Quality is 🔥
And the price is affordable✨

2025年1月29日
自発的なレビュー
The Premier Jerseys ロゴ

The Premier Jerseys からの回答

Hey Tarun,

So glad you're happy, thank you!

5つ星のうち1の評価

Exchange

Hi, received my order and I am satisfied with it. The quality of the shirts is very good, the only problem is that they fit too small for me. I tried to do a refund but it’s not going through once I attached the files. I would like to do an exchange with a size XXL please. I emailed you but I’m not getting any reply. Get in touch please and let me know what to do next.
Kind regards…
Fast forward over 1 month and I finally got my exchange, the size is absolutely ridiculous. I usually wear XL and had to swap for a XXL but your XXL is like an L. It must be made in China, they always size small and that must be the reason why it’s taking so long to arrive. Stay away from this site, it’s not worth it. No stars!!! 👎

2025年1月25日
自発的なレビュー
The Premier Jerseys ロゴ

The Premier Jerseys からの回答

Hello, we have just emailed you, of course we will exchange this no problem! Apologies, our reply time is around 24-48 working hours.

Thanks!

5つ星のうち1の評価

0 rating Shocking service no reply to…

0 rating Shocking service no reply to emails sent. Worst experience ever. Still waiting on refund as was told 3 weeks later jersey out of stock. Do not order from this website
Update on the below reply there was no email to me within 6 hours all lies. When I asked what other jerseys were in stock I got a reply saying they hadn’t heard from me??? Buyer beware
Also no higher value gift voucher was ever offered. And refund was only processed yesterday

2025年1月24日
自発的なレビュー
The Premier Jerseys ロゴ

The Premier Jerseys からの回答

Hi Lisa,

We're truly sorry to hear about your experience and any frustration caused. We take all feedback seriously and are committed to resolving any concerns promptly.

After reviewing your order, we'd like to clarify a few points. First, we were unable to locate any prior emails from you in our inbox, but each time you reached out to us, we responded within 6 hours to provide updates.

Regarding your jersey, this was a very rare piece from 1985, and we went above and beyond to source it for you. Unfortunately, after searching extensively, we had to inform you last week that it was out of stock. At that point, we offered either a higher-value gift voucher or an immediate refund as a gesture of goodwill. You chose a refund, which was processed as quickly as possible.

We understand it was frustrating to wait, but our jerseys typically take 10-12 working days to source, and we always keep our customers informed of progress. As a small business of just three people fulfilling over 600 orders monthly, we genuinely aim to give every customer the best experience possible.

We’re sorry that we didn’t meet your expectations this time, but please know that we did everything we could to resolve this situation fairly. If there’s anything further we can do to make this right, please don’t hesitate to reach out directly at hello@thepremierjerseys.com.

Thank you for your feedback, and we hope to earn your trust again in the future.

5つ星のうち5の評価

I ordered the Arsenal Special Edition…

I ordered the Arsenal Special Edition Jersey. The quality of the jersey blew my expectations out of the water, Even though the delivery was a bit of a wait (due to mix up in address and Christmas’ maddness) we are so happy and have ordered a second jersey from here. Shout out to the admins of their instagram page to, Reassuring contacted back IMMEDIATELY when I contacted them, They’re lovely and deserve the recognition. Big up premier jerseys

2025年1月17日
自発的なレビュー
The Premier Jerseys ロゴ

The Premier Jerseys からの回答

Hi Jasmine,

Thank you so much for your kind words and for sharing your experience! We're thrilled to hear that you loved the quality of the Arsenal Special Edition Jersey—it means a lot to us that it exceeded your expectations.

We truly appreciate your patience with the delivery, especially during the busy Christmas period, and we’re so glad we could help sort everything out for you quickly. Our team works hard to provide fast, reassuring support, and it’s wonderful to know it made a difference for you.

Your second order means the world to us—thank you for your trust and support. We can’t wait to get that jersey to you! Big up to you as well for taking the time to leave this lovely review.

5つ星のうち5の評価

Great price

Great price, great quality and great customer service. Even though it took a while to be delivered, during the Christmas period. But it was work the wait. My twin boys really like it and the personalised features gave it the special touch to their favourite team Jerseys.
Highly recommended

2025年1月16日
自発的なレビュー
The Premier Jerseys ロゴ

The Premier Jerseys からの回答

Hi Eunice,

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that your twin boys love their jerseys and that the personalized features made them extra special.

We truly appreciate your patience with the delivery during the busy Christmas period, and we’re so glad to know it was worth the wait for you.

Your kind words about our price, quality, and customer service mean a lot to us. It’s customers like you that make what we do so rewarding!

Thanks again for recommending us, and we hope to see you back soon for more jerseys your family will love.

5つ星のうち4の評価

The shirts are great quality

The shirts are great quality. You’re dealing with the company owner directly so it’s important to them to get it right. They have everything a football fan needs. Great service.

2024年12月20日
自発的なレビュー
The Premier Jerseys ロゴ

The Premier Jerseys からの回答

Hi Matt,

Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear you’re happy with the quality of the shirts and the service you received.

As a small business, it means the world to us that you recognise the care and attention we put into every order. Getting it right for our customers is always our top priority, and we're so glad we could deliver for you.

We love hearing that we’ve got everything a football fan needs – that’s exactly what we’re here for! Thanks again for your support, and we hope to see you back soon for more great jerseys.

5つ星のうち4の評価

Great product bit of trouble with…

Great product bit of trouble with jersey getting to me but very happy with after service after I contacted them about delay went above and beyond with their help will b buying from again

2024年12月31日
自発的なレビュー
The Premier Jerseys ロゴ

The Premier Jerseys からの回答

Hi Stevie,

Thank you so much for your kind words! We’re so glad to hear that you love the jersey and that we could turn things around for you after the delay.

We truly appreciate your understanding and patience, especially when things don’t go as smoothly as we’d like. Our team is always here to help and ensure every customer feels valued, so it means a lot to hear that you were happy with our service.

We can’t wait to welcome you back for your next order! Thanks again for your support.

5つ星のうち5の評価

So happy with my shirt and definitely…

So happy with my shirt and definitely buying a few more ... I was sceptical at first but now very happy to continue business with this firm 10/10

2025年1月13日
自発的なレビュー
The Premier Jerseys ロゴ

The Premier Jerseys からの回答

Hi Matt,

Thank you so much for your amazing review! We're thrilled to hear that you’re happy with your shirt and even more excited to know you’re planning to come back for more.

We completely understand any initial skepticism, and it means the world to us that we could earn your trust. Your 10/10 rating is the kind of feedback that keeps us motivated to deliver the best service and products for football fans like you.

We can’t wait to see what jerseys you go for next! Thanks again for your support, and we look forward to serving you again soon.

5つ星のうち5の評価

A must for all football fans

Very happy with my purchase, speedy delivery and looks great! 100% recommend.

2024年12月21日
自発的なレビュー
The Premier Jerseys ロゴ

The Premier Jerseys からの回答

Hi Phil,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you’re happy with your purchase and impressed with the speedy delivery.

It’s always great to know our customers love their jerseys and would recommend us. Your feedback means a lot, and we can’t wait to help you with your next order!

Thanks again for your support, Phil – we really appreciate it.

5つ星のうち5の評価

10/10 every time!

I have ordered 4 jerseys from this company and every single time they are perfect. Amazing quality and considering I customised them, I expected to wait a lot longer for delivery. This is the only place I’ll order from for my football shirts now 🙌🏽

2024年12月30日
自発的なレビュー
The Premier Jerseys ロゴ

The Premier Jerseys からの回答

Hi Layla,

Wow – thank you so much for your amazing feedback! We’re beyond happy to hear that you’ve ordered from us multiple times and that each jersey has been perfect.

It’s fantastic to know you love the quality and that our delivery time exceeded your expectations, even with customizations. Hearing that we’re your go-to for football shirts truly makes our day! 🙌🏽

Thank you for your continued support – we can’t wait to help you with your next order.

5つ星のうち5の評価

Highly recommend

Bought this for my boyfriend and he is over the moon! The personalisation is such a nice touch. Delivery was quick and quality is 10/10. Definitely purchasing again!

2024年12月27日
自発的なレビュー
The Premier Jerseys ロゴ

The Premier Jerseys からの回答

Hi Lauren,

Thank you so much for your lovely review! We’re thrilled to hear that your boyfriend loved his jersey – what an amazing gift!

We’re glad the personalization added that extra special touch and that you were impressed with the quick delivery and quality. Your 10/10 rating means the world to us!

We can’t wait to help you with your next purchase. Thanks again for choosing us – we really appreciate your support!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報