Tokogame レビュヌ 

7
•
TrustScore 5段階評䟡の2.5

2.3

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら


連絡先

2.3

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2.5

7件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.3

すべおのレビュヌ

(7)

過去12か月のレビュヌ数: 3ä»¶

レビュヌを曞く

レビュヌの確認を行いたす

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Terrible customer support

Terrible customer support. I paid for a voucher, but it turned out to be out of stock. A couple of hours later, the order status was changed to Delivered, but nothing was delivered! Support has been unwilling to help me for over 10 days. All I am asking for is to get my order.
Order 2608042XTCXQPAG

2026幎8月4日
自発的なレビュヌ
Tokogame ロゎ

Tokogame からの回答

Sorry for the inconvenience. There was a temporary issue with our provider, but your order status has now been updated to Delivered.

You can find your voucher code on the order page. Please open the Voucher page, and the code should be displayed there.

Thank you for your patience and understanding!

5぀星のうち1の評䟡

Customer service slow response

Customer service slow response , also no profesional . When customer complain no one answer that question

2026幎3月12日
自発的なレビュヌ
Tokogame ロゎ

Tokogame からの回答

We apologize for the inconvenience. Sometimes there may be delays in delivery from the game developer. However, your transaction will definitely be processed. If the issue persists, please send your order number to our WhatsApp Support at +62 858 9000 6788 (09:00–23:00). Our team will be happy to assist you until the issue is resolved.

Thank you for your patience! 😊

5぀星のうち1の評䟡

Scammed by this website

Scammed by this website. Even though not much it's still money coeg. Don't ever use this website

2026幎2月22日
自発的なレビュヌ
Tokogame ロゎ

Tokogame からの回答

We apologize for the inconvenience. Sometimes there may be delays in delivery from the game developer. However, your transaction will definitely be processed.

If you are still experiencing issues, please send your order number to our WhatsApp Support at +62 858 9000 6788. We are ready to assist you until the matter is fully resolved.

Thank you for your trust and patience! 😊

5぀星のうち1の評䟡

Bad Refund policy

I bought prism for Seven knight rebirth via razergold link, but they declined it because of wrong region (i already checked its matched with my region) but they kept decline it, and refund my money into useless coupon code, so i didnt get back my money.

2025幎10月7日
自発的なレビュヌ
Tokogame ロゎ

Tokogame からの回答

We apologize for the inconvenience. Sometimes there may be delays in delivery from the game developer. However, your transaction will definitely be processed.

If you are still experiencing issues, please send your order number to our WhatsApp Support at +62 858 9000 6788. We are ready to assist you until the matter is fully resolved.

Thank you for your trust and patience! 😊

5぀星のうち1の評䟡

Kerja Telat dan Support Buruk

Saya ada topup 400k untuk steam wallet. Tapi mereka sudah telat proses 30 menitan. Saya coba kontak support mereka tapi tidak di balas balas.

Kerja lambat
Support Buruk

Lebih baik topup di tempat lain.

2025幎9月8日
自発的なレビュヌ
Tokogame ロゎ

Tokogame からの回答

We apologize for the inconvenience. Sometimes there may be delays in delivery from the game developer. However, your transaction will definitely be processed.

If you are still experiencing issues, please send your order number to our WhatsApp Support at +62 858 9000 6788. We are ready to assist you until the matter is fully resolved.

Thank you for your trust and patience! 😊

5぀星のうち1の評䟡

This website is scam

This website is scam. My Rp 60k is gone and i have not receive my in game currency.

2025幎5月9日
自発的なレビュヌ
Tokogame ロゎ

Tokogame からの回答

We apologize for the inconvenience. Sometimes there may be delays in delivery from the game developer. However, your transaction will definitely be processed.

If you are still experiencing issues, please send your order number to our WhatsApp Support at +62 858 9000 6788. We are ready to assist you until the matter is fully resolved.

Thank you for your trust and patience! 😊

5぀星のうち1の評䟡

Never top up on this site

Never top up on this site, because it's a scam, I topped up 300 diamonds but they didn't come in, it said pending, I was told to wait 1-3 minutes, and the diamonds still didn't come into my account.

2025幎3月27日
自発的なレビュヌ
Tokogame ロゎ

Tokogame からの回答

We sincerely apologize for the delay in delivering your order due to an issue on the game provider’s side caused by a major event. However, please don’t worry, your order has already been processed.

If you still haven’t received your order, please contact our WhatsApp Support and provide your order number. Don’t worry, our team will assist you until the issue is fully resolved.

Thank you very much for your patience and understanding!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報