Top Quality Shop レビュー 

57
•
TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

My files arrived within expected timescale, and seem to be decent quality. I've dropped a star because of the completely unnecessary amount of sellotape wound round and round the parcel. This meant I... もっと見る

5つ星のうち5の評価

A few conflicting unclear emails from DHL , but finally the order was delivered and I am , so far pleased with the item ,also having emailed Top Quality Shop about DHL , the problem was soon dealt wi... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Easy purchase process. My order was dispatched promptly. Tracked delivery so continually informed. All items received correctly as per my order. I'm a happy customer.

5つ星のうち2の評価

Purchased an A to Z document folder and although competitively priced it is not very sturdy. As it is made of cardboard I would have expected it to be packaged in something more robust than plastic wr... もっと見る

企業情報

  1. ペン販売店

当該企業による記述

Welcome to Top Quality Shop! Since we started out in 2017 in Staffordshire, we've been all about making your office and home life better with quality stationery and craft supplies. Now, we’re on a mission to fill your drawers and desks with the best stuff out there. Our vibe is simple: great products, great prices, and a helping hand whenever you need it. We’re not just selling stuff; we’re here to make your shopping experience something to look forward to. So, whether you're decking out your office or feeding your crafting hobby, we've got your back. Stick with us, and let’s make every day a bit more colourful and a lot more organised. Top Quality Shop is here for it all – making life easier, one quality product at a time.


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

57件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(57)

過去12か月のレビュー数: 34件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

I ordered the 21 pocket cardboard…

I ordered the 21 pocket cardboard expanding case and was pleased with the quick delivery. But it arrived damaged and had been clearly dropped in transit. The base has a large dent and the front has been crushed.
I would return it for a refund but it’s not worth the cost of the postage to do that.
I wouldn’t buy this product from them - look elsewhere!

2026年8月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Purchased an A to Z document folder and…

Purchased an A to Z document folder and although competitively priced it is not very sturdy. As it is made of cardboard I would have expected it to be packaged in something more robust than plastic wrapping !! As a result of poor quality packaging the item was damaged on delivery and the closing catch was completely adrift !!! I was able to refit and secure the catch but as previously noted if packaged properly then damaged wouldn't occur and then possibly 4 star

2026年6月29日
5つ星のうち3の評価

Cardboard brief cases, 21 files with tabs

There is always a catch when you buy something reduced. I ordered 2 cardboard brief case for filing, it has 21 filing sections in it. Keeps paperwork tidy and all in one place. On closing the one when papers in, the black plastic around the closer button came off the front and frame work from back which holds the catch on came off. I managed to glue it together but for something new shouldn't have to be doing that. Ordering and checkout and delivery was all fine.

2026年6月3日
5つ星のうち1の評価

Terrible guillotine

this guillotine is terrible! Ive ruined most of my art prints using this! It doest cut properly or cleanly. This is a piece of rubbish

2026年5月20日
Top Quality Shop ロゴ

Top Quality Shop からの回答

Good afternoon,

Thank you for taking the time to leave your review.

We are very sorry to hear that you have been unhappy with the guillotine and that it has caused issues with your art prints. This is certainly not the experience we would want any customer to have with one of our products.

As you have already contacted us directly, we are currently dealing with this for you and a full refund is being processed.

We apologise again for the inconvenience caused and appreciate you bringing this to our attention.

Kind Regards,
Midlands Stationery Supplies

5つ星のうち4の評価

Too much tape!

My files arrived within expected timescale, and seem to be decent quality. I've dropped a star because of the completely unnecessary amount of sellotape wound round and round the parcel. This meant I couldn't open it without cutting the whole thing open and unable to recycle the plastic bag as it could not be separated from the tape. I have no idea why so much was used.

2026年4月20日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報