Twisted Beast レビュー 

160
•
TrustScore 5段階評価の4

4.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I love their products but I was especially pleasantly surprised when I messaged customer service about a missing order. According to the tracking, it was nowhere to be found and hadn't arrived for 5 w... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Scam. Purchased from their primary web page. Never recieved after months trying. Unable to review their page. Ignored by customer service through email. Product never delivered. Other reviews citing s... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Excellent company, locally grown toys is what I like. These are definitely on the more extreme side which can be fun, just pace yourself. Only minor criticisms I'd have are 1, the tooling marks still... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Scam. Ordered from their website and product never delivered. After weeks of waiting I did receive a bulk email explaining problems with their delivery service. That was 3 months ago. Still nothing.... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. セックス トイ店

当該企業による記述

Poppers and demon dildos shipped worldwide 🔥


連絡先

4.0

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

160件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 66%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.0

すべてのレビュー

(160)

過去12か月のレビュー数: 33件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Brilliant

Brilliant customer service and support even when things go wrong, cannot fault the team or the products

2023年11月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Really great customer service

Really great customer service! I've contacted them a couple of times in the past with queries over delayed shipping and other things, and they've been so helpful with their response. Shipping is almost always super quick, any delays have been out of their hands. Good products, cool branding, and just an all round decent company.

2024年1月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Twisted Business Practices

They claim I put the wrong address by switching around a number when I used the same auto-fill as every other site. Then instead of using any kind of address verification they shipped it across the ocean and back again to themselves and charged me for the process. So many better sites, don't do business with these imbeciles.

2023年12月31日
自発的なレビュー
Twisted Beast ロゴ

Twisted Beast からの回答

Hi Travis, as we discussed in your email we have to trust that the addresses provided to us by the customer are correct.

In very obvious cases where addresses are wrong we can sometimes catch these when we pack orders, but as I'm sure you can understand, two numbers being the wrong way round would be impossible for us to know about.

We also refunded you for the products you bought minus the cost of shipping.

5つ星のうち5の評価

The best ride I’ve ever had

The best ride I’ve ever had. Asmodeus for the win!
Honestly the detail in the dildo is astounding! At first I had my doubts before buying it so I did some research and looked at videos and reviews. Everything I heard was positive in terms of material, thickness and overall usage of the toy. Took some time to decide which one to go but decided to go with small. Once it arrived didn’t think for a second on testing it out. Everything looks and feels the way it needs to feel! Best purchase of my life!

Had a slight issue with the packaging but overall customer service was extremely good and quick with a respond that got everything sorted very fast and in a professional matter. Thanks twisted beast for such an amazing experience that I will keep enjoying cause I could not get enough of it.

2023年12月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Poppers arrived unsealed and of poor…

Poppers arrived unsealed and of poor quality. Avoid!

2023年11月14日
自発的なレビュー
Twisted Beast ロゴ

Twisted Beast からの回答

Hi Lee, I'm sorry the poppers you ordered were not to your liking, but as we discussed in the email, the specific bottle you ordered is designed in a way that it does not need a seal that you might find on other bottles.

5つ星のうち5の評価

Quick, discrete, professional

Order was sent to my work address so I was a bit nervous... totally quickly, professionally and discretely done. They respond to emails too so there's a real human to talk to which is a rarer thing!

2023年9月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Offering 1 day delivery that isn’t true

Hi there, I pay for 1 day delivery paying over 50% of the cost of the product on delivery just for the fact of being 1 days delivery, I ordered on Thursday 7pm and I understand that it won’t arrive until Saturday as it’s was after 1:00pm, however it didn’t arrive until Monday. I contacted the carrier that they told me that they work on Saturday if you pay for one day delivery. However they also told me that the seller company did raise the delivery labels online but they didn’t drop it until Saturday!…I email Joey asking for the delivery charges to be refunded and he said no he can’t refund me….blaming me for ordering on Thursday after 1:00 pm…when it real fact if they did bring the package on Friday I’ll have receive it on Saturday. Means it’s their fault of offering a day delivery but no working hard enough to drop the items on to the carrier. I reply to him with: ‘’ok I am happy to make a review” and he didn’t care much about having a bad review… guys! There are a lot lot lot more online sellers for poppers and sexual clothing and toys. Avoid paying one day delivery to this people as they won’t care much at their end.

2023年10月5日
自発的なレビュー
Twisted Beast ロゴ

Twisted Beast からの回答

Hi there!

Our website states that we provide "next *working* day delivery". While the courier may make a delivery on Saturday, it's not guaranteed with 24H delivery, so we don't advertise that as a service.

Because the courier did deliver your package next working day we are unable to make a claim with the courier and thus offer your refund.

I can assure you the package was sent Friday - which is why it arrived on the next working day of Monday.

As a side note, we do guarantee all packages at no extra cost to the customer. If the package was late, we'd have been able to offer a refund or replacement.
- Joey

5つ星のうち1の評価

Absolutely disgraceful company that…

Absolutely disgraceful company that when you question where is your delivery, they reply to emails saying that your acting childish and to go seak help. What could of been an easy resolution which could of resulted in more sales ended up with some little jumped up person being completely rude and disrespectful. If your item doesn't turn up in the post don't expect them to give you a full refund or a replacement unless you pay for postage again. My advice is go use another company because the attitude of (sam) whoever that is controlling the companies emails is clearly advertising what a shoddy, unprofessional company they are. How dare you insult your customers because you couldn't do the right checks when confirming delivery address.

2023年8月21日
自発的なレビュー
Twisted Beast ロゴ

Twisted Beast からの回答

Hi Keith,

As we discussed in the email, you provided the wrong address. When we shipped to the address you provided, you blamed us for not manually double checking every address with each individual who has placed an order. This simply isn't realistic and we unfortunately have to trust the addresses provided by customers.

We offered to ship your package back out to you with a small additional fee to cover the costs of the second delivery. We do not believe this is out of the realms of acceptability given the error was on your behalf.

I've read through the emails you sent, the Twisted Beast representative was very polite throughout while you were hurling abuse at them for trying to fix the issue.

5つ星のうち5の評価

TED plugs - great for stretching

I ordered the 3 largest TED plugs for stretching and long term wear. Dispatch and delivery were surprisingly fast! Their design is great due to the smooth curves which makes insertion easy. They have a thick neck which is great for stretching. Unlike other large plugs they don't go that deep, and that makes them more comfortable.

I've been regularly training with them and try wearing them longer each time. The largest one seems a small step up from the next largest size but it is quite huge, so it will take some time to get used to it!

The quality is very good, the silicone is just right, it's soft but still solid enough to keep its shape and make insertion easy. The design could be improved further by making the base slightly smaller and with the tips curved upwards so that the base doesn't show through clothing.

2023年3月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Currently expanding my hole with…

Currently expanding my hole with twisteds, butt toys, all are quality stuff and wearable for hours, want to stretch to the max and will be buying larger plugs to enable a double fisting at a later date.....meanwhile really enjoying the fit and feel and pleasure of them

2023年2月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Bad product. They ignore my support emails.

I placed an order with them beginning of month, one of my items was unavailable/damaged but they refunded so that was no issue, however after trying the rest of the stock, all of it seemed bland and ineffective. I contacted customer support, they replied once and then ignored me and haven't responded for over 2 weeks.

I won't be buying from them again.

2022年11月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fantastic Service!

Ordered a Plug Set and was absolutely not disappointed. Each toy was flawless, comfortable, and just as described, which only speaks volumes for their products I haven't tried for myself!

There was a minor issue where, at the time of purchase, one of the items were out of stock, resulting in it being missing from the initial parcel. However, they were very helpful and professional when addressing this matter and even offered a partial refund as compensation alongside the missing product being sent when back in stock.

On top of all this, the packaging was discreet and secure, which is always very nice with products of this type - I've had some less pleasant experiences with other companies.

Overall, the experience was excellent, and I'll certainly be purchasing more from them in the future.

2022年9月14日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報