Banner for Check My Intolerance

Check My Intolerance レビュヌ 

130
•
TrustScore 5段階評䟡の4

3.9

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

It was simple to do and the test results were provided very quickly. It was a very comprehensive list, some of which I had already guessed at so the test was confirmation of the sensitivity and some q... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

It was very quick & easy from start to finish. Instructions were very straightforward and my results came a few days after posting my sample. I was impressed with the detail of my report and the findi... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Been an absolute game changer knowing what my teenage son is intolerant to. Been back and forth to the doctors for 5months with 3 different courses of antibiotics, with no resolve. This gives us a fan... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

I ordered this 1 week ago and still awaiting delivery. With something like this, I could still be ingesting items that are bad for me. Not happy!

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. フィットネスず栄逊のサヌビス
  2. ・
  3. 代替医療の療逊垫

Check My Intolerance に぀いお

圓該䌁業による蚘述

Check My Intolerance is the UK's leading service for allergy & Intolerance testing kits, offering a range of comprehensive tests at affordable prices.

Who we are?
At Check My Intolerance, we are a dedicated and professional team that are driven to offer the best possible service enabling our customers to lead healthier, happier lives. We believe in being transparent about our products, services, and satisfaction guarantee.

Our labs serve the UK offering a variety of test to suit each customers need. With a dedicated team of experts working working tirelessly, we ensure a rapid and efficient service so we can help you kickstart your journey to a happier and healthier lifestyle.

What we offer...
We provide a wide variety of tests and test kits for common allergies & intolerances with an easy-to-follow, at-home process. Our tests enable you to regain control of your diet and help alleviate common symptoms like bloating, headaches, and fatigue.

Visit our website Our Complete Test Kit

Our Shipping Promise

Free Shipping

Get free shipping on all of our allergy and intolerance testing kits.

連絡先

3.9

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

130件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.9

すべおのレビュヌ

(130)

過去12か月のレビュヌ数: 48ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

It was simple to order

It was simple to order, simple instructions to send the hair samples to the lab and very quick with results. I found the advice on the results were fantastic

2026幎5月15日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Melissa,

Thank you for your review!

It's great to hear how much you have enjoyed your experience. We are so glad we have been able to help you and kickstart your journey to a healthier and happier lifestyle.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち1の評䟡

Ordered early April

Ordered early April, still not received!!!

2026幎5月13日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Kathryn,

We are sorry to hear you haven't had a 5 star experience.

A member of our customer service team has reached out to you via email to assist. You have purchased on of our products that doesn't include a physical testing kit.

If you have any further queries please get in touch via support@ukcheckmyintolerance.co.uk.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service and very detailed report

Process was really easy to follow. Results were delivered really quickly, two days after receipt of my sample! Very impressed. The report was very detailed, more than I expected it would be. I am thinking of going for the premium package now too.

2026幎5月5日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Min,

Thank you for your review!

It's great to hear how much you have enjoyed your experience. We are so glad we have been able to help you and kickstart your journey to a healthier and happier lifestyle.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち4の評䟡

I recommend this but please read the full review

I haven't received the tests since 24/04/26 tried to contact and no reply .
I since then had a reply and the customer service experience was very good . Everything was explained and please be aware if you buy this trough Groupon the kit will not be sent to you , instead you can print the forms and send all in an envelope. This isn’t clear when I made my purchase but now has been clarified by Customer Service.

2026幎4月24日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi,

Thank you for your review.

We are glad we have been able to assist you and resolve any issues you have experienced.
Our team will look into this and see if there are any changes that can be made to make it clearer.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち1の評䟡

I didn’t receive my test

I didn’t receive my test

2026幎4月20日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Kim,

We are sorry to hear you haven't had a 5 star experience.

A member of our customer service team has reached out to you twice via email to assist. You have purchased on of our products that doesn't include a physical testing kit.

If you have any further queries please get in touch via support@ukcheckmyintolerance.co.uk.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち5の評䟡

Great quick service.

Great quick service.
All information provided and explained clearly.

2026幎4月17日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Emma,

Thank you for your review!

It's great to hear how much you have enjoyed your experience.
We strive to offer an efficient and professional service, so we're delighted you have been able to benefit from our expertise.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち5の評䟡

Professional.

2026幎3月23日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Vaughn,

Thank you for your review!

It's great to hear how much you have enjoyed your experience.
We strive to offer an efficient and professional service, so we're delighted you have been able to benefit from our expertise.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち5の評䟡

Spoke to a lovely lady and she sent out


Spoke to a lovely lady and she sent out the test very quickly it arrived the next working day for my partner

2026幎4月19日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Heidi,

Thank you for your review!

It's great to hear how much you have enjoyed your experience. We are so glad we have been able to help you and kickstart your journey to a healthier and happier lifestyle.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち4の評䟡

Worth a try

I used this company to test a hair sample.
I have intolerances and skin issues and I'm trying to work out what causes them.
Some foods I know already, have an adverse reaction.
The process for getting my results was very quick and I received a very detailed report in a couple of days.
Some of the findings were very interesting and made a lot of sense.
However it didn't pick up 2 food stuffs which have an immediate reaction when I eat them. I can't eat broccoli or cauliflower, but these weren't picked up.
It also highlighted 2 other items which have got me thinking. One item was peas and the other mushrooms. I've never thought I had a reaction to peas, as I only have them once a week, but maybe there is a small reaction I haven't noticed.
I thought I didn't eat many mushrooms but then realised I have mushroom pilau with currys, so maybe there is a reaction.
Another food highlighted was oranges. I haven't had them for ages, but will avoid now.
They also highlighted cloves, which I didn't think I ate at all, but maybe they're in some currys.
One of the irritants highlighted made a lot of sense and I'm taking steps to deal with that.
Overall I'm pleased with the results. There was a lot of detailed information and steps I can take.
I still haven't eliminated the cause of my current skin reaction, however I will continue to eliminate certain foodstuffs , body washes, soaps and clothes washing powders.
I'll probably do a test with another company as well, to see if the findings match.

2026幎4月10日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Dawn,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are so glad we have been able to help you identify your intolerances. If you need any further assistance please contact a member of our team via support@ukcheckmyintolerance.co.uk.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち5の評䟡

Great Value, insightful output

Groupon Bronze deal was VERY good value for money - used for both myself and my two children. Really insightful

2026幎2月23日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Emma,

Thank you for your review!

It's great to hear how much you have enjoyed your experience, we are so glad we have been able to help you and your family identify your intolerances and kickstart your journey to a healthier and happier lifestyle.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち1の評䟡

Test never arrived

Test never arrived

2026幎3月17日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Jade,

We are sorry to hear you haven't had a 5 star experience.

A member of our customer service team has reached out to you twice via email to assist. You have purchased on of our products that doesn't include a physical testing kit.

If you have any further queries please get in touch via support@ukcheckmyintolerance.co.uk.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち1の評䟡

I have not received my order

I have not received my order

2026幎3月18日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Audrey,

We are sorry to hear you haven't enjoyed your experience.

A member of our customer service team has reached out to you to assist you with your order.

Please get in touch via support@ukcheckmyintolerance.co.uk if you have any further queries.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち5の評䟡

Highly recommend

It was a really easy process to send my sample. I was informed as soon as they received my sample and my results report came through the following day.
The report was very detailed and has enabled me to identify the foods that have been causing me issues. I definitely recommend Check My Intolerance.

2026幎3月18日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Denise,

Thank you for your review!

It's great to hear how much you have enjoyed your experience, we are so glad we have been able to help you identify your intolerances and kickstart your journey to a healthier and happier lifestyle.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち5の評䟡

Ist class service and brilliant value

First used this company more than twenty years ago for my children's mum who was falling to illness on a regular basis, And in her words she thought she was on the way out and it being something serious , I said some weeks you are OK and said it must be something you are consuming or coming into contact with so get a test for intolerance. It turned out she was highly intolerant to 4 or 5 items , Too many to find by trial and error . We have also passed this site on to many people who also had great results . Also amazing the testing costs less now than it did over twenty years ago and the number of products tested then was lower ie 600 items as apposed to 1300 now . A brilliant and nice company to deal with

2026幎3月9日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Terry,

Thank you for taking the time to share your experience.

It's great to hear how much we have been able to help you and your family. We're so glad you have enjoyed your experience and we really appreciate your kind words.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち5の評䟡

UK check my intolerance

The service I received was second to none. The after sales service was even better. The team were thoughtful and helped at every stage. I would recommend UK check my intolerance.

2026幎3月12日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Robert,

We're so glad our customer service team was able to assist you. Thank you for reaching out to us.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち5の評䟡

Great experience with’ check My


Great experience with’ check My Intolerance’
They tested for food and non food, with surprising results. It was a very speedy process. I would recommend using them for your allergy concerns, now I can avoid them and get my health back on track. Thank you.

2026幎3月3日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Julie,

Thank you so much for your review.

We're so happy to hear how much you have enjoyed your experience. And it's great to hear how beneficial you have found your report.

We appreciate you taking the time to share your experience with us.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち1の評䟡

Have to buy your own testing equipment

Have to buy your own testing equipment to send it off but if you bought it off the website they send you a kit as I bought it from Groupon they wouldn't send one absolute backwards wont be using these again only company I know you have to get things to send off to get results. For example you have to buy an envelope a bag to put your hair in too but yet they replied to this comment and say its not true yet their website said its on its way to me absolute liars the lot of them.

2026幎3月8日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Liam,

We are sorry to hear you haven't enjoyed your experience.

However, this isn't true. You do not need to purchase any additional equipment to take the test. I can see from your correspondence that this was all explained to you by our customer service team on our live chat when you reached out.

If you require any further assistance or clarity please get in touch with a member of our team via support@ukcheckmyintolerance.co.uk

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち5の評䟡

The results came through really quickly


The results came through really quickly and gave me a lot of information and this has helped me to review my diet

2026幎1月6日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Amanda,

Thank you so much for your review.

It's great to hear how quick and efficient you found our service. We strive to offer the best possible customer experience.

We appreciate you taking the time to share your experience with us, and we're so glad we could help you on your journey to a happier and healthier lifestyle.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち5の評䟡

Very efficient and speedy process

Very efficient and speedy process. Thank you

2026幎1月19日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Karen,

Thank you so much for your review.

It's great to hear how easy you found the process. We strive to offer the best possible customer experience.

We appreciate you taking the time to share your experience with us.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

5぀星のうち2の評䟡

I initially gave 5 stars however that


I initially gave 5 stars however that was based on ordering, I have since given 2 stars based on what I received. For example it said I had problems with vitamins yet at the same time I had a blood sample at the doctors who said I had no problem at all with any deficiencies. It also gave me strange diagnosis, such as allergy to a certain oil, but only one type of oil which as far as I'm aware isn't how oil allergy works.

2025幎11月24日
Check My Intolerance ロゎ

Check My Intolerance からの回答

Hi Effy,

Thank you for your review.

We are sorry to hear you didn't have a 5 star experience.
Please be aware that you purchased one of our intolerance tests and not our allergy test.
Intolerances and allergies are not the same and therefore we wouldn't expect your results to align.

A member of our customer service team has reached out to you to answer any questions you have regarding your results report.

If you have any questions at all please get in touch with a member of our team via support@ukcheckmyintolerance.co.uk and we will be more than happy to help.

Kind Regards
The Check My Intolerance Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報