UWM Trading レビュー 

1,013
•
TrustScore 5段階評価の4

4.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

Azért adok csak három csillagot, mert a kihívásra regisztrálni, elindítani a kereskedést könnyű volt. Viszont mióta minden lépést teljesítettem, azóta csak a hírlevelet kapom. Az üzeneteimre nem válas... もっと見る

5つ星のうち3の評価

STAY clear of this COMPANY, THEY'VE SHOWN some SHADY BEHAVIOUR. MY WITHDRAWAL request has been STUCK since LAST MONTH, and trying to REACH them on DISCORD got me BANNED. They're FAR FROM RELIABLE. I... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I just got a 100k challange from UWM. I am so greatful.the dashboard and everything is perfect specialy you can trade crypto during weekend which is important for me also no hard rules on news trading... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I believe Hamuzi teaches the markets extremely well, I started learning early March and so far I’ve strictly demo traded my way from 50k to 80k. I’ve only recently stumbled upon this community and thi... もっと見る

企業情報

  1. 財務官庁

当該企業による記述

• Empowering Traders to Dive into the World of Trading with leading education! • We guide you in honing your skills, optimizing your profits, and becoming a valuable asset. Trade with our funds and unlock the potential to earn up to 90% in profits! Unlock the secrets to successful trading with our Mastery Course, offering a deep dive into the world of trading. Explore every aspect of trading, from pre-trade analysis to post-trade review, and gain a comprehensive understanding of the mechanics behind each decision. And as a special bonus, tap into the power of your mind with our exclusive course, "A Trader's Mind". Learn the psychological strategies and emotional control techniques used by top traders to achieve consistent success in the markets. Unlock the key to your trading success and take your skills to the next level with our Mastery Courses and "A Trader's Mind".


連絡先

4.0

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

1013件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.0

すべてのレビュー

(1,013)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

No payout, no answers

I completed two 200k Challenges, and requestet my first payout 11/9 and now a Week after, stil not aproved, and no answers on mails. Will be happy to change this review when I get my money…..

2024年9月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I just purchased a new challenge but…

I just purchased a new challenge but never got login credentials. I only received the receipt which they sent twice, instead of giving me login credentials. Reached out to support team and they only replied once without further updates. They told me to see in my dashboard and I did. The problem is that when I logged in there’s still no new challenge available. It only shows my old challenge that was breached. Up until now no further update from them.

2024年9月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

UWM Scam

A multitude of people are waiting for their payouts. I have received messages from around 10 people confirming that they are desperately waiting for their payouts, in vain. I, myself, have been waiting for over 40 days. They keep saying it’s still pending. We should file a collective complaint with the relevant authorities to make ourselves heard.

2024年9月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

UWM Trading SCAM


UWM Trading
This company’s TrustScore is currently unavailable due to a breach of Trustpilot’s Guidelines.

Jelte W
Write a review

Reviews
1,046 total

5-star
79%
4-star
8%
3-star
2%
2-star
1%
1-star
10%

Sort:

Jelte W
8 reviews
Rated 1 out of 5 stars
Aug 31, 2024
STAY AWAY
STAY AWAY - TAKE LEGAL ACTION!!!
Legal action
Dear UWM,

I have had an excellent trading experience with your platform, and I am very satisfied with the trading conditions. However, I am facing an issue that needs to be addressed.

On June 21st, I requested a payout, and the process initially went smoothly. However, it has now been over 10 days (7 working days), and I have yet to receive my funds. I have contacted the support team multiple times. They keep telling me they are working on it and that I would receive an email from the payment team, but I have not received any such communication. I have confirmed that my KYC is correct and verified my risk profile, with the maximum risk per trade being 1%.

I kindly request that you proceed with my withdrawal of $11,912.00 as soon as possible. If the withdrawal is processed this week, I will be happy to provide a 5-star review. Please contact me trough mail so I can proceed with taking legal action against the LLC in Sarjah. Thank you.

Thank you for your prompt attention to this matter.

Sincerely,

Jelte

2024年6月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Best support team

during the migration server from gooey trade to match trade, my account has a problem. but it all takes one email to resolve by the support team, especially the account manager.

2024年9月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Fehlerhafte ungerechtfertigte Ausstoppung meines Kontos

Leider wurde mein Fremdgeldtrading-Konto mehrfach ausgestoppt, obwohl es nachweislich (nachrechenbar!) nicht die Regeln verletzt hat. Es wurde dies immer wieder behauptet. Nach einer von mehreren Beanstandungen verschiedener Konten habe ich entgeltlos ein neues Konto zur Verfügung gestellt bekommen, bei dem das beschriebene Problem erneut aufgetaucht ist. Hierbei zeigten die Mitarbeiter der Firma, die bis dato meist schnell geantwortet haben, nach einem Austausch von E-Mail keine Reaktion und keine Anzeichen, den mir entstandenen Schaden zu ersetzen - entweder durch Freischaltung meines oder eines neuen Kontos noch durch Rückerstattung der Kaution.

2024年9月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

No payout

This company has good support but no payouts from them, I already have two payouts approved 2months waiting and still nothing just approved.So guys uwm doesn’t pay stay away for them,they kicked me from discord but they can’t stop us here from trustpilot.Don’t buy this propfirm a lot of work to go live and didn’t pays soo stay away from them.We need all together to shutdown these scammers

2024年7月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

They are scamming instead of closing down.

They are scamming instead of closing down. They continue to advertise and take challenge fees. I'm owed 2 payouts total of 5k for 3 weeks now. When i asked politely in discord why i haven't received my payout i was immediately banned from discord and they stopped replying to my emails. I've sent 8 emails now without reply. I asked a trader friend of mine to go into the UWM discord and ask what is happenning with payouts. The UWM mod said (We are paying out, it's just that nobody is posting payouts in the payout section as we can't force them.) When my friend mentioned how i was waiting for my payout and how they weren't responding to my emails he was banned too just for asking the question. I can't find words to decribe how Evil this firm is, it is truly disturbing and I will do everything in my power to make sure that UWM is brought to justice.

2024年9月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Never got my payouts.

Never got my payouts.
It’s been months now and I have two approved payout that I never received.
They claim on discord no payout delays and if someone complains about it they just ban you straight away.
Don’t be fooled by those clowns

2024年7月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Again m complaining about my…

Again m complaining about my payout..today is the 15th day of my payout request submitted..from then my payout request in que..and from last week support team not giving me answer back..i have tried to contact abdul,mishal,daniel..no one is giving me answer back..and also they blocked me in discord channel..so I can't reach themm..so if uwm support team see my review please reply me back..and im kindly request about my payout..🙏

2024年8月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

They don't pay traders!

They don't pay traders!

First, i had a payout request issue for 2 months. I could request a payout on 2024-07-30. It was approved, since then, nothing. They banned me from discord, don't reply to emails. I've been waiting for my paoyut for 3 months, so you guys could imagine that i won't receive it. 5300$, still pending. Please don't buy a challenge at this firm just because they are cheaper than others. THEY WON'T PAY!

2024年8月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

there was a dashboard error situation…

there was a dashboard error situation which messed up all accounts i made profit on my live account and was satisfied to just leave it but with my luck the new dashboard came, i was promised to keep my profits took longer than a month to get an account back and i say an account as it was a fresh account no profits so what was the point in making profits if i knew about it resetting accounts i wouldn’t of bought it in the first place no point selling accounts to customers that dont work properly at the time! for screenshot proof add me on discord and they kicked me from there server (leon.115)

2024年8月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Keine Auszahlung! Scam!

Scam!
Wurde vom Discord Server entfernt!
Man bekommt nun keine Auszahlungen mehr, man wird monatelang vertröstet! Von 10 Mails erhaltet man auf 1 Mail Antwort!
Bitte lasst die Finger von diesem Unternehmen! Und tradet lieber mit Echtgeld.

2024年8月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Waiting 11 Business days for payout

First off, Trustpilot, this is not a fake review so please don’t delete it. I have had minor issues leading up to payout, but after processing my payout it fell apart. First off, I have now been kicked from their discord 3 times, 2 times for saying something positive and 1 time for asking about payout update. I processed my payout on Aug 7th, then got approved on the 12th after a couple emails of why there is a delay. Now, it’s been 8 business days and nothing. One representative says there’s a backlog, one says it “could be” in verification but no definitive answer. My payout is $16k as I will post below of the date and amount. There have been at least 10 ppl complaining about waiting a month in their discord for payouts, ppl can’t get their contracts, let alone their next phase to start. I would hope I get to see my payout but as they like to kick ppl who ask about payouts (I know several ppl that have) I feel it’s not coming. I really hope I’m wrong and will update if it comes. Just seems that UWM is falling apart at the moment and I don’t believe will be around much longer unless they just keep taking account start up money.

2024年8月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

STAY AWAY FROM UWM

I hate to say it, but even tho I read the 1 star review I kept trading with them but they owe me more than 12 000$ usd and they banned me from discord and suspended all of my accounts because I was trading with one of my friend. (no reason) They are the worst company and I can't wait to see Sandro in person when he comes back to mtl to show him my trading history and i'll bet you he'll pay me with what I have to say

THAT'S FALSE I received 3 payouts: 2500 usd 1000 usd and 1000 usd. that's 5000$ not 10k. And even tho I was trading with my friend physically next to each other HE and I were trading completely each on our own account different instrument. We were not reverse trading, we were not copytrading, he was trading gold and I was trading nasdaq and btc and sometime gold (on the same direction if ever). You didn't pay me the 12k$ you owe be PLUS you closed my 600k total funding account (2x 200k 1x 100k and 2x 50k) You guys are scamming people and that's it. AVOID UWM AT ALL COST

2024年8月19日
自発的なレビュー
UWM Trading ロゴ

UWM Trading からの回答

Dear Anthony, as described many times in our FAQ, we do not allow trading with others. You are the sole responsible for your account.

This means you cannot trade with a friend, said many times.

Furthermore you have received around $10,000 in total payouts with us prior to us finding out you traded with your friend, which once again, is not allowed.

5つ星のうち1の評価

i submitted my payout request last 3…

i submitted my payout request last 3 week ago
and my payout Request is approved Since last 2 weeks

but unfortunately i did not Received yet my payout ..?

please check how long time it will take to processed my payout request..?

And I sent many of Emails your support team but they are not responding please tell me what should I do now..?

2024年8月15日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報