レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

11件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Great communication

Posted in error, nice reply back, more than can be said for its name sake!

2025年6月26日
自発的なレビュー
Vapour.co.uk ロゴ

Vapour.co.uk からの回答

Hello Angela

Sorry to hear that, however we don't use DPD, we don't sell 'refills' and we always reply fast to customer emails.

You have left a review for the wrong company.

5つ星のうち5の評価

Received my first order today of black…

Received my first order today of black note special blend e-liquid from vapour.co.uk and sadly the eliquid arrived with no flavour added to it just plain pg/vg mix I have emailed customer service and have yet to receive any correspondence and with no number to call I am now out of pocket and liquid with no way of sorting the problem (update: Dom has been in touch with me and has given exceptional advise and customer service. I am currently waiting on my new liquid to arrive tomorrow and look forward to trying it out thank you Dom I look forward to ordering from you in the future 👍)

2023年9月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Best customer service I can remember

I recently bought a number of Black note vape juices from vapour.co.uk having not tried black note or the company previously. I was looking for something to reduce my cravings for rollies and stupidly bought 6 of the same juice rather than try a few varieties. I jumped into Prelude which for me was not what I was looking for in that the flavour is mild.
I contacted customer services and received the best service I have received from any company that I can remember. Dom responded, advising that Prelude is their best seller but appreciated that vaping is very much a personal thing and that whatever my decision was that they would ensure that I was happy with the end results. Over the next few days we messaged and Dom offered excellent advice, enquiring as to what kit I was using and the correct ohm for the coil for black note. Dom agreed to replace the unopened Prelude juice and exchange with a variety of other black note juices so that I could find something I liked.
I have only tried Sonata and Solo so far but like both. Having received such in depth advice and a no hassle exchange, I will use these guys for my future purchases and will highly recommend. I’m surprised at some of the poor reviews but for me personally I couldn’t be happier.
Cheers
Steve

2023年9月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Love 💙 this company!

Love this company. Used them now for approx. 2-3yrs I think. Their products are great and their customer service is second to none. What more do you need. Initially there was a minor teething issues with packing in a certain product and they were honest and open and offered a refund which wasn't necessary. They now sorted the issue. Also anytime I've messaged to ask something or had an issue it is dealt with quickly and there's no mucking you around, just straight forward and really friendly. Finally normal human beings running a company.

Their quality didnt take long to shine through as they were often sold out of some of their best products, but even that they're addressing with new package deal options which I'll def b taking advantage of.

Nice to have a company I'm happy giving my money too and that can also deliver when they say they will (just order before the time on the website for next day).

Not sure what happened with the below negative reviews which is a shame as I said I've been really happy using them.

Thanks guys Natalie

2023年1月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Sent a open disposal vape

Sent a open disposal vape, phoned them got attitude, told all are packed with Cctv, which is either a lie or there not checking there orders properly, his attitude soon changed when I decided to cancel a current order, then told he was banning me from ordering again, so why did I cancel my order then and the attitude changedI phoned to discuss a issue got attitude instead from the start, until I cancelled my order, lost a genuine customer, all because of his attitude, order at your own risk as trying to discuss a issue, got attitude from the start

2022年7月29日
自発的なレビュー
Vapour.co.uk ロゴ

Vapour.co.uk からの回答

Sorry to hear this, however you have mistakenly made this review believing we are a different website or business.

We are Vapour UK or vapour .co.uk not to be mistaken with .com's or other websites with similar names.

We have never talked with you or received any type of communication from yourself or anyone else with regards to this. We don't use cctv to pack orders. At the time of the review our phone contact is female not male as you mention, and in any case we certainly wouldn't speak with anyone in the manner stated.

We are 100% confident our genuine customers would agree our customer service at Vapour UK is 2nd to none. We reply and communicate to direct messages from the website contact form and email in a courteous, understanding, respectful "normal" manner to resolve any issues fast and in the best way possible for our customers.

5つ星のうち1の評価

Fatal in contact with skin?

Received my order of a disposable vape today and was horrified to read the packaging details.

‘Harmful to inhale.
Toxic if swallowed.
Fatal in contact with skin.
Wear protective gloves.

Why are you selling this product??

Who do you think would not inhale this e liquid and do you really think that people will wear gloves when vaping?

2021年11月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

1st Rate customer svs.

I contacted the company in an effort to find coils for an obsolete Uwell Crown 1 which i bought several years ago but had never used.
I was given a link to the coils which i ordered, these turned out to be the wrong coils, on contacting customer support on the Sunday i received a reply at 5.30 am on the Monday agreeing they made a mistake and saying the correct coils would be sent out first class, this is the type of customer service all companies should aspire to, 1st rate.

2020年9月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great Vapour store

Great Vapour store - good variety of items, all authentic products, a wide variety of eliquids and free delivery over 20 pounds. Never had a problem with them and will buy from here again.

2018年2月18日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報