Vaultek Safe レビュー 

6,337
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I had purchased a refurbished safe and was immediately impressed with the build quality and functionality! It met my requirements perfectly! After several months, my refurb model had some issues. I... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I spent a good amount of years in the Customer Service realm, working for L.L. Bean in Maine; 15 years to be exact. So I can tell when a company is providing world-class service to their customers, an... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I recently purchased a Vaultek safe and it’s great! I got the one that looks like an alarm clock and I love it. But, more importantly, the young man who guided me on my buying journey from the company... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Had to reach out to support for something that was my own fault and they responded within minutes and helped me quickly and effectively solve the issue. I’ve never had customer service as quick or as... もっと見る

企業情報

  1. 電子機器店

当該企業による記述

Vaultek started with an open imagination, a blank slate if you will. We saw an opportunity to introduce not just a new product - but an entirely new brand. We don't intend to create a one hit wonder, but evolve into a respected brand capable of building innovative products packaged with cutting edge technologies in both security and quick access.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

6337件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 54%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.7

すべてのレビュー

(6,337)

過去12か月のレビュー数: 193件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Sine Pare Customer Support

Had an issue with my DS5i safe, so I emailed customer support. After walking me through some troubleshooting steps, we were unable to resolve the issue. Vaultek offered to ship me out a replacement. Travis and their entire customer service department made it effortless to address the root of the problem and went out of their way to make sure that I was satisfied and confident in the issue's resolution. I own two of their safes and I can GUARANTEE you that I will own many more!

2026年2月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

Good products but could be better…

I purchased a desktop Vision biometric gun safe and the largest biometric rifle safe. Both often give me access denied readings and I have to touch the reader again before both safes open. That could be very dangerous if I ever needed to get to my rifles or handgun in an emergency with only seconds to react. That’s my only issue, otherwise both safes are very well made and designed.

2026年1月6日
5つ星のうち1の評価

Purchased a biometric safe

Purchased a biometric safe. Needed to contact Vaultek to get it going, no one answered the phone two days in a row. Decided to return it and they made me pay for return shipping even though I couldn't use or set up the safe due to failure on their part. It's not fair. I think the product is pretty good but the customer support was terrible.

2026年1月4日
Vaultek Safe ロゴ

Vaultek Safe からの回答

Hello Tim!
Thank you for taking the time to share your recent experience with us!
We apologize if you were unable to get an agent on the phone when you called.
We have refunded the remaining balance since your connectivity issue could not be readily resolved.
We really hope you will give us another try and allow us to earn back your trust.
Very respectfully!
The Vaultek Support Team

5つ星のうち5の評価

I got the sliding safe for my pistol

I got the sliding safe for my pistol, this thing came quickly, instructions were very helpful and understanding how to put the biometric fingerprints in and safe code. Honestly, I researched multiple comparable safes, and the quality of this one seems to be as advertised I would highly recommend it.

2026年1月4日
5つ星のうち1の評価

Poor customer service

The products are decent, but the VISN app is awful. The updates render the safes useless when it fails, and the customer service is non-existent. Terrible.
Do not buy these products until they figure out their VISN interface and perfect their customer service.

2026年1月23日
自発的なレビュー
Vaultek Safe ロゴ

Vaultek Safe からの回答

Hello Mr. Cassis!
We appreciate your invaluable insight! Thank you for taking the time to chat with us.
Based on our conversation, we will, collectively, proceed with the plan as it was discussed. We are grateful for your willingness to provide further feedback.
Thank you for trusting Vaultek with your security needs!
The Vaultek Support Team

5つ星のうち5の評価

Incredibly rosponsove support team

Incredibly rosponsove support team! I had a technical issue with the biometric scanner on my safe, and they had processed and shipped me a replacement safe within a day! Couldn’t be happier with the level of customer service. Add to that the fact that the safes are well built, and very cool, and I’d recommend a Vaultek safe to anyone!

2026年1月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Vaultek helps me sleep better.

I have now have a second Vaultek product and am very satisfied with both. I use one at home and the other when I travel. I sleep better on the road having someplace to keep items I want secure.
But I wish they offered an upgraded security cable option made from Stainless Steel Aircraft Cable - Type 304.

2025年8月15日
5つ星のうち5の評価

Brandon w/Vaultek

Brandon, one of the Vaultek customer service reps, was very helpful with all of my inquiries and followed up repeatedly until my issue was resolved.

2026年1月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

The product itself was good but there…

The product itself was good but there was items missing. I send an email regarding this matter and got a response telling me to list the missing items. So I did and never got a reply back or a call back.

2025年12月5日
Vaultek Safe ロゴ

Vaultek Safe からの回答

Hello Jose!
We responded to your reply asking for confirmation of the LifePod X being received. Additionally, we have added the missing accessories to our shipping queue. Our shipping team will provide all your tracking information, once it ships.
We apologize for any inconvenience and appreciate you choosing Vaultek for your security needs.
Kind regards!
The Vaultek Support Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報