Vinesse レビュー 

1,375
•
TrustScore 5段階評価の2

1.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Vinesse shipped us wine we did not order, charged our credit card without authorization, did not respond until after the return deadline, and told us to dispute the charge, which they then contested.... もっと見る

5つ星のうち1の評価

TERRIBLE COMPANY TRYING TO CON PEOPLE This company has no sense of ethical practices The only way they are making money is sneakily shipping a $30/wine bottle which i heard taste as bad as th... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Originally we rated this experience one-star: "I’m very sorry but we only enjoyed one of your wines out of the six we got, and found the others wholly undrinkable, usually pouring them out. We’ll be... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Terrible user experience Unaware of shipping schedule No reminders or option to change/delay Spammed by emails Unable to login even after support Long wait times to call Not worth the price c... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ワイン専門店
  2. ・
  3. 食品提供業者

さまざまな外部ソースから提供された情報

Vinesse specializes in helping wine lovers discover interesting wines. By sharing limited-production gems that generally don’t appear on the shelves of local stores, Vinesse has grown to become one of the largest and most respected wine club companies in the U.S.


連絡先

1.9

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

1375件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.9

すべてのレビュー

(1,375)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

No way to cancel.

There is no way on their website to cancel. They also sneak in a $30 charge for a "membership", what a joke.

2020年10月16日
自発的なレビュー
Vinesse ロゴ

Vinesse からの回答

Eric,
We appreciate you providing us with the account information. We were able to locate your account and we see that your account is cancelled and you have not been charged an annual fee. All members are able to cancel at any time by sending us an email or chatting with us, and we apologize that these options didn't work for you. Again, our sincerest apologies for any misunderstanding here, but rest assured that all is cancelled and there was never a fee charged to your account.
Cheers,
Vinesse Wines

5つ星のうち1の評価

Truly the biggest wine club rip off

Update: after having my bank notified of the $149.99 charge even though I requested cancellation, this company originally told me I wouldn’t get a refund AND they never had info on a shipment for me. They have now supplied my bank with shipping info saying the wine was dropped off at my door. Anyone who gets wine delivered knows you need someone 21 and up to sign. They don’t have proof of signature. I don’t have any footage of the shipment on my ring doorbell history either. Yet they told my bank they noted that on the 12th my acct was canceled and that they still authorized a shipment that very day. So I have no wine and I’m out the $149.99. Thieves. Do not do business with them.

Truly the biggest wine club rip off. The wine wasnt even worth the $5 a bottle it came out to. Plus their customer service is terrible. Their website is created to send you in circles trying to find out how to cancel services. And they debited $150 from my account then told me my account was disabled and they would not be sending me a refund or a wine delivery. So now Im stuck trying to get my money back. They clearly dont value customers.

2020年10月16日
Vinesse ロゴ

Vinesse からの回答

Thanks so much for giving the service a try, and we're really sorry that it didn't work out for you. We've left you a voicemail to resolve the concerns here and we look forward to making things right for you.
Cheers,
Vinesse Wines

5つ星のうち3の評価

Not so great

The wines I have gotten--3 cases so far have been ok but nothing special. The cost has been in my general price range but the shipping cost is so high that I can do as well or better locally. If you order less than 12 bottles(a case) you don't get free shipping so that you are not disposed to try various wines in small quantities looking for those you might especially like.

I signed up through United Airlines and was supposed to get a 60,000 miles bones from United in 6-8 weeks. Nothing has shown up in my Mileage Plus account so I don't think their service is all that good.

2020年10月15日
Vinesse ロゴ

Vinesse からの回答

Thanks so much for your review, and we appreciate you being a member of our wine club, and we will be reaching out to ensure that you're satisfied and get the wines and miles that you love.
Cheers,
Vinesse Wines

5つ星のうち5の評価

Great customer service!

2020年10月15日
Vinesse ロゴ

Vinesse からの回答

Devre,
Thanks so much for being a member with us, and we're so glad that you received the service that you deserve. We really appreciate you taking the time to let us know about your experience and we wish you the best.
Cheers,
Vinesse Wines

5つ星のうち2の評価

Not good

Not good
Ordered the $40 promo 6 bottle shipment. It came with 2 bottle of Pinot as a bonus. So far so good. No advance info on what was to be shipped. Got 3 bottles each of two wines, so much for sampling wines from around the world and all three were from California.
The Pinot wasn't bad, the Chardonnay was below average and the Pinot Gris was undrinkable, literally poured out the first glasses and used the remainder for white sangria. Oh well, satisfaction guaranteed right. Well the choice was three mystery bottles in the next shipment, or pay $23 shipping to get three replacement bottles. Based on the first three wines I just cancelled.

2020年10月14日
Vinesse ロゴ

Vinesse からの回答

Hi Jeff,
Thanks for being a member with us, and we do apologize that the wines did not meet your satisfaction. We do offer replacements on each and every bottle, however if you're looking to have them sent out ahead of the next scheduled shipment, I'm sure that you can understand the cost of the shipping is quite high, so we do typically meet our members in the middle of those shipping rates, and again, we apologize that this didn't work for you. We're sorry that the membership wasn't for you, and we certainly wish you the best.
Cheers,
Vinesse Wines

5つ星のうち3の評価

The pinots are very dry and tart was…

The pinots are very dry and tart was not my favorites

2020年10月14日
Vinesse ロゴ

Vinesse からの回答

Calynn,
Thanks for your note and we apologize that the Pinots were not to your liking. We do offer a guarantee on each and every bottle that you receive, so we'll be reaching out today to offer you replacement wines that would be more suitable options for you. We appreciate you giving us the chance to make it right.
Cheers,
Vinesse Wines

5つ星のうち5の評価

It remains to be seen if the problem I…

It remains to be seen if the problem I called about is actually corrected..... but the rep I spoke to was very friendly and found the issue and said it would be corrected.

2020年10月14日
Vinesse ロゴ

Vinesse からの回答

Carol,
Thanks so much for your feedback, and we're so glad that the representative was able to resolve the issue regarding your miles here. We'll be sure that it's all taken care of, and if you should need anything additional, please let us know.
Cheers,
Vinesse Wines

5つ星のうち1の評価

Shipping problem

Shipping problem, still hasn’t arrived after 5 weeks. Hard to say how the wines are.

2020年10月14日
Vinesse ロゴ

Vinesse からの回答

Oh my! We are so sorry about that. We just checked the tracking and you're completely correct, as it shows that the box is in the hands of UPS. We're going to make this right and get a replacement box to you ASAP. We'll be in touch with you to confirm, and again, thanks for letting us know and giving us the opportunity to make this right.
Cheers,
Vinesse Wines

5つ星のうち2の評価

I drink a lot of red dry and semi dry…

I drink a lot of red dry and semi dry wines and the wine sent to me just wasn’t good.

2020年10月13日
Vinesse ロゴ

Vinesse からの回答

Thanks so much for your note, and we're so sorry that the wines weren't what you were looking for. We do offer a satisfaction guarantee on each and every bottle we sent, so we'll be in touch to offer you replacement wines to get you wines that are more in line with what you are looking for. Again, thanks for giving us the opportunity to make this right.
Cheers,
Vinesse Wines

5つ星のうち3の評価

Nice place for buying

Nice place for buying wines but prices are too high for wines that are not too good.

2020年10月13日
Vinesse ロゴ

Vinesse からの回答

Thanks so much for your feedback, and we're so sorry that the wines we're the value that you expected them to be. We're always working to provide our members with the very best wines at the best prices and we apologize that we didn't hit that mark for you.
Cheers,
Vinesse Wines

5つ星のうち1の評価

Unfair and misguided practices

Started my subscription wrong by debiting the incorrect amount (the full price). Kind of messed up my account and now that I am wanting to leave, they are not wanting to refund the last payment. Unfair and misguided practices.

Added: I will say I was given a refund for my order. Still awaiting processing but it is a step in the right direction.

2020年10月13日
Vinesse ロゴ

Vinesse からの回答

Thanks so much for being a member with us, and we definitely want to look into this for you. We'll be reaching out to your directly tomorrow to resolve this, as we see that you actually enrolled through our full price offer, not through a discounted promotion, and we do apologize for the confusion there. It looks like we did, however refund you in full for that shipment. Additionally, the second shipment that you mentioned was received today, so we can certainly chat about how to get that box back to us, however without a return, we are unable to issue a second refund on this account. We'll be in touch, and again, our sincerest apologies for any confusion.
Best,
Vinesse Wines

5つ星のうち1の評価

Awful customer service! Terrible, STAY AWAY!!

Awful customer service!! Once they have your credit card on file, although you may have cancelled membership or put it on pause, they WILL ship the un-ordered order and charge your card without prior consent...also, if you dispute and want to return unopened shipment or just plainly cancel they WILL CHARGE you a restocking fee of 20% and a shipping back fee of approximately $22.00 for 6 bottles or 35.00 for 12 bottles....totally unnecessary punishment!! Stay away and avoid by all costs.

2020年10月13日
5つ星のうち1の評価

Garbage company.

2020年10月12日
Vinesse ロゴ

Vinesse からの回答

Michael,
We apologize that you didn't have a perfect experience with us, however we see that a full credit has been issued for the box in question, and we have reached out to you regarding this package. Again, our sincerest apologies and we are here if you should need anything additional. Cheers!

5つ星のうち3の評価

Was disappointed in some of the wines…

Was disappointed in some of the wines that were sent

2020年10月12日
Vinesse ロゴ

Vinesse からの回答

Hi Gregory,
We're so sorry to hear that. We do offer a guarantee of satisfaction on each and every bottle, so if you ever get a bottle that you do not care for, we will gladly send you out replacements at no cost. We'll be in touch with you to ensure that you get any wines that were less than perfect replaced.
Cheers,
Vinesse Wines

5つ星のうち4の評価

These were great wines, but...

These were great wines! I would've given a 5 star review, except for one disturbing thing that made me cancel my membership: I received in the mail a notice that an additional 6 wines were being added to my "Holiday" shipment, unless I opted out of them. I found it unnerving that if I'd missed this piece of mail somehow and not "opted out", that I would have been shipped more wines than I'd expected and charged for them. This was a deal-breaker for me. Sorry, but I found this to be aggressive and unnecessary, as you could have OFFERED me the additional wines and not just assumed a shipment unless I opted out. Perhaps I would have welcomed more wines at holiday time...this was NOT the way to go about it. This is why I discontinued my membership.

2020年10月12日
Vinesse ロゴ

Vinesse からの回答

Hi Joyce,
Thanks so much for being a member with us, and we apologize that you were not interested in the holiday bonus shipment option. We have certainly taken note of that for you and we will ensure that we do not ship that out to you. We appreciate your feedback and hope that you enjoyed the wines.
Cheers,
Vinesse Wines

5つ星のうち1の評価

I placed an order for 6 bottles of wine…

I placed an order for 6 bottles of wine because it was advertised as $46 and free shipping. Instead I was billed for $126. When I called for explanations, I wasn't given any reasonable explanation, and when I said I want to return my order, I was told I have to pay for shipping $28. I don't find this company trustworthy at all. And, by the way, the quality of wines they sell is about an average.

2020年10月12日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報