レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Horrible Customer Service, No Response! My experience with W1tty has been absolutely terrible. I requested a refund from Amazon, which was mistakenly sent to my closed W1tty account. Instead o... もっず芋る

5぀星のうち3の評䟡

Grundlos Konto anscheinend gesperrt. Keine Reaktion im Chat oder Support Forum. Keine Chance an mein Guthaben zu kommen und keine Kommunikation, wie es dazu kommen konnte. Update: nach Kontaktaufna... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち2の評䟡

Antragsverfahren hÀngt seit Tagen in der Luft weil sie angeblich zusÀtzliche Informationen brauchen. Limits sind viel zu gering und BargeldverfÃŒgungen am Automaten zu teuer. Im Gegensatz zu Revolut g... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

Great cashback was given (while it lasted, offer is ending in a few days). However, the 1 euro fee for debit card transactions to a non-EEA merchant was... weird, especially as you can only see this a... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 代替金融サヌビス

圓該䌁業による蚘述

W1TTY is a UK-based startup on a journey to deliver smart GenZ tailored banking solutions and digital intelligence to empower a progressive pan-European generation. Adhering to its core ‘WIT’ values of ‘Within reach - Intelligent - Tailored”, W1TTY will equip the new-age generation to make smarter personal finance decisions across saving, payment, borrowing, investing, and crypto opportunities, all geared towards a healthier user lifestyle.


連絡先

2.1

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2

422件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.1

すべおのレビュヌ

(422)

過去12か月のレビュヌ数: 0ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Pésima experiencia

Llevo desde hace 15 días intentando acceder a mi dinero y no me ayudan no me dan respuestas siempre me dicen que alguien de atención al cliente me contactara nunca pasa. No tengo acceso a mi cuenta desde el 05 de diciembre no me envían el código temporal de acceso a mi cuenta ni puedo utilizar mi tarjeta los de atención al cliente contestan como robot y el correo electrónico por mas que envías correos nunca contestan ni dan respuesta

2023幎12月15日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Hola Gabriel,

Gracias por tus comentarios. Nuestro equipo de quejas se comunicará con usted por correo electrónico desde complaints@w1tty.com.

Equipo W1TTY

Hi Gabriel,

Thank you for your feedback. Our complaints team will be contacting you by email from complaints@w1tty.com.

Team W1TTY

5぀星のうち1の評䟡

They dont let you delete your account, probably selling your data

After a month of signing up, they changed their cashback policy so I wanted to delete my account.
There was no way to delete it in the app so I hopened a chat with support.
They refused to delete it, which I believe is illegal.

Therefore I believe they profit from selling your data!

Update: they replied first that there was a button in the app to delete the account and then corrected it. I think they don't know their own app.
I contacted again support, I hope they dont take another month to delete the account.

May I add: THERES NO WAY OF DISABLING APP AND EMAIL NOTIFICATIONS, get ready for spam

2023幎11月12日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Dear Jose,

As a customer, it is your right to close your account at any time. We’re a regulated financial entity, as such we are obligated and fully compliant with the data protection rules of our regulators, and we do not sell customer data.

We apologise for any inconvenience caused, and a Customer Care representative will be in touch with you.

Update: Kindly note that we apologise for the confusion. Please note that the reply has been revised as soon as the information was clarified. We hope all your concerns have already been addressed, however, if you have any further questions, please contact us at contact@w1tty.com or reach out to our Customer Care team through our in-app chat feature.

Team W1TTY

5぀星のうち5の評䟡

Resolutions quickly

Any time I have an issue, I just open the chat and they answer me back ASAP and resolve it very quick.

2023幎12月4日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Hey Mery,

Thank you for your feedback. We’re glad you're enjoying your experience with our Customer Care. If there's anything more we can assist you with, please don't hesitate to reach out to us.

Team W1TTY

5぀星のうち1の評䟡

Support: höfliche Pauschalantworten sind keine Lösungen

Das mittlerweile ausgelaufene Cashbackprogramm war W1ttys attraktive Eigenschaft.

Ich durfte Erfahrungen mit dem "Chargebacksystem" machen, von dem ich maximal enttÀuscht und frustriert bin.
Ich wurde ÃŒber booking.com gescammt und wollte einen Chargeback ÃŒber u.a. W1tty initiieren. (Nach Auskunft von SumUp muss W1tty diesen anstoßen.) Nach Übergabe aller notwendigen Infos, einer Erstkontaktaufnahme am 04. Oktober (!) und endlosen Antworten von scheinbaren Weiterleitungen und Pauschalantworten vom Support kam nur eine knappe, schwammige Antwort mit mehreren falschen Behauptungen, warum der Chargeback nicht möglich sei. Standardantwort oder nicht fÃŒr mich? Wenn W1tty weiterhin nicht reagiert, wird die Aussage "the services happened more than 120 days ago" tatsÀchlich eintreten. Nun (07.13.2023) warte ich schon seit dem 20.11.2023 inkl. Nachhaken auf eine RÃŒckantwort.

Das wichtigste bei einem Finanzinstitut ist aus meiner Sicht, dass man sich in genau einem solchen worst case auf es verlassen kann. Oder zumindest eine zeitnahe "Kernaufgaben können wir nicht"-Antwort wÀre nett. Bisher hat mich W1tty dabei aber nur noch viel mehr Nerven gekostet. Schade.

Fazit: Nicht mit zu viel Hoffnung auf den Support zugehen und vor der Kontoeröffnung gut abwÀgen, ob W1tty wirklich noch einen Unique Selling Point besitzt, der die Support-QualitÀt Ìberwiegt.

Update 10 Stunden nach der Bewertung:
@W1TTY-Team, vielen Dank fÃŒr die Antwort.

In der Zwischenzeit und nachdem ich eine nicht mehr Ìberhöfliche Nachfrage per Chat an den Support gestellt habe, habe ich erstmals ein richtiges Formular und erneut einige Dokumenten-/Beweisanforderungen erhalten. Diese bearbeite ich gerade und bin gespannt auf die neue Antwortzeit und das Ergebnis.

Update 26.12.2023:
Am 07.12.2023 habe ich das ausgefÃŒllte Formular zurÃŒckgesendet. Seitdem war die einzige Antwort eine Email vom 19.12.2023, dass der Fall erhalten und unter Bearbeitung sei (da bin ich mir nicht so sicher).
Nach insgesamt 83 Tagen und 19 Tagen seit der letzten ausfÃŒhrlichen Zusendung aller Informationen warte ich also immernoch auf eine richtige Bearbeitung bzw. die Erstattung.

Update 14.01.2024:
Seit dem letzten Update gab es keine Benachrichtigung mehr von W1TTY. Ich passe die Sterne-Bewertung nach dieser Àußerst frustrierenden Erfahrung zunÀchst auf 1/5 an.

2023幎12月7日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Lieber Kilian,

Wir entschuldigen uns aufrichtig fÌr die Unannehmlichkeiten, die Ihnen mit dem RÌckbuchungssystem entstanden sind. Unser Team prÌft Ihren Fall und wird sich in KÌrze mit Ihnen in Verbindung setzen, um das Problem zu lösen. Wir freuen uns Ìber Ihr Feedback und sind bestrebt, unsere Dienstleistungen auf der Grundlage Ihrer Erfahrungen zu verbessern.

Update: Wir freuen uns, dass Sie Ihre Erfahrung bei uns genossen haben. FÃŒr zukÃŒnftige Anfragen wenden Sie sich bitte an unser Team.

Team W1TTY

Dear Kilian,

We sincerely apologize for the inconvenience you’ve faced with the chargeback system. Our team is reviewing your case and will contact you shortly to resolve the issue. We appreciate your feedback and we’re committed to improving our services based on your experience.

Update: We're glad that you enjoyed your experience with us. For any future enquiries please do not hesitate to reach out to our team.

Team W1TTY

5぀星のうち1の評䟡

No os hagáis cuenta en W1TTY

No os hagáis cuenta en W1TTY. Es una estafa. Hice un cargo de 50€ y no puedo operar con la tarjeta. Llevo meses esperando a que lo solucionen y solo recibo buenas palabras y que están trabajando en ello y no ofrecen ninguna solución. Hay que denunciar entre todos porque por lo que veo, el problema es generalizado.

2023幎12月5日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Hola, Jesus,

Gracias por dejar sus comentarios y nos disculpamos por cualquier inconveniente que esto pueda haberle causado. Siempre estamos trabajando para mejorar nuestros servicios. Su caso ha sido resuelto y debería poder utilizar su tarjeta.
Si encuentra algún otro problema, no dude en comunicarse con nosotros.

Equipo W1TTY

Hi Jesus,

Thank you for leaving your feedback, and we apologise for any inconvenience this may have caused you. We're always working to improve our services. Your case has been resolved and you should be able to use your card.
If you encounter any other issues, please do not hesitate to reach out to us.

Team W1TTY

5぀星のうち4の評䟡

Fast and accurate information given

I got a quick response that corresponded to my needs. Issue solved promptly.

2023幎11月30日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Hey Destiny,

Thanks for choosing W1TTY! We're delighted to hear that you had a positive encounter with our Customer Care team. Please don't hesitate to contact us if you require further assistance.

Team W1TTY

5぀星のうち1の評䟡

Hice una transferencia el 22 de


Hice una transferencia el 22 de noviembre y hasta hoy no ha llegado todavía, me ha pedido que me identifique 3 veces y sigo sin poder recibir la tranferencia
.. vamos a denunciar a el witty porque es una estafa

2023幎11月27日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Hola Alejandro,

Gracias por tus comentarios. Un miembro de nuestro equipo ha estado revisando su caso y se pondrá en contacto.

Tenga en cuenta que somos un proveedor de servicios financieros regulado, autorizado y regulado por el Banco de Lituania. Y cumplimos estrictamente con todas las reglas y regulaciones.

Equipo W1TTY

Hi Alejandro,

Thank you for your feedback. A member of our team has been reviewing your case and will be in touch.

Kindly note that we are a regulated financial service provider, licensed and regulated by the Bank of Lithuania. And we strictly abide by all rules and regulations.

Team W1TTY

5぀星のうち4の評䟡

Cela fait 1 mois que j'attends toujours


J'ai enfin été remboursé service impeccable mais la carte virtuelle n'est pas acceptée sur beaucoup de site tel que les paris sportifs.

2023幎10月31日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Bonjour Benoît,

Merci pour votre retour, nous nous excusons pour tout inconvénient que cela pourrait avoir causé. Notre équipe dédiée du service client traite votre cas et vous tiendra informé des mises à jour. Si vous avez d'autres préoccupations, n'hésitez pas à nous contacter.

Mise à jour : nous sommes heureux que votre problÚme ait été résolu ! Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à nous contacter.

Équipe W1TTY

Hi Benoît,

Thank you for your feedback, we apologise for any inconvenience this may have caused. Our dedicated Customer Care team is addressing your case and will keep you informed about updates. If you have any further concerns, feel free to reach out.

Update: We’re glad that you’re issue has been resolved! If you have any further enquiries please do not hesitate to reach back out to us.

Team W1TTY

5぀星のうち3の評䟡

Urgent Inquiry Regarding Pending Transfer

Dear W1TTY Support Team,

We hope this letter finds you well. We, SIESERVICE_ENG SRLS, are reaching out to you concerning an urgent matter related to a recent bank transfer of €5,000. After initiating the transaction, we encountered reliability issues resulting in the transfer being blocked.

According to the error message received, the transferred amount was supposed to be returned to the sender. However, it has been four days since the incident, and we have yet to receive any updates or the refunded amount.

We kindly request information regarding the status of the transaction and would appreciate it if you could provide us with an expected date of resolution.

Your prompt attention to this matter is crucial, as it involves a significant financial transaction. We trust that you will address this situation with the urgency it requires.

Thank you for your prompt assistance, and we look forward to a swift resolution to this issue.

Sincerely,

Paolo Faroldi.

"Update: W1tty Responded - Once Refund Received, Will Withdraw Negative Review" - 04/12/2023

Update: Transfer unlocked. 08/12/23

2023幎11月20日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Hi Paolo,

Thank you for leaving your feedback. Our Customer Care team will be in touch with you to discuss your case.

Team W1TTY

5぀星のうち1の評䟡

TRUFFA DA 7.000 EURO

Buongiorno a tutti,

Io in data 20/11/2023 ho fatto effettuare un bonifico di euro 7.000,00 per una vendita, ad oggi che Ú giovedì non ho ricevuto nulla e nemmeno mi stanno rispondendo. La banca mittente vede il bonifico azionato e elaborato con successo, mentre i primi messaggi che ho scambiato con loro non sono nulla. Oggi mi recherò dalla polizia e dal gruppo Striscia la notizia e Iene per far sì che questi truffatori evitano di imbrogliare altre persone. Spero che con questi soldi mangerete perché Ú vergognosa la cosa.

—————————————————————-
On 20/11/2023 I had a transfer of € 7,000.00 made for a sale, as of today that is Thursday I have not received anything and they are not even answering me. The sending bank sees the transfer successfully activated and processed, while the first messages I exchanged with them are nothing. Today I will go to the police and the group Striscia la notizia and Iene to make sure that these scammers avoid cheating other people. I hope that with this money you will eat because it is shameful

2023幎11月23日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Hi Fredrick,

Thank you for your feedback, we apologise for any inconvenience caused. Please email complaints@W1tty.com so that they can investigate your issue and provide you assistance.

Kindly note that we are a regulated financial service provider, licensed and regulated by the Bank of Lithuania. And we strictly abide by all rules and regulations.

Team W1TTY

5぀星のうち3の評䟡

Support ist ok

Support ist ok. Aber ich kann den Vorteil einer Kreditkarte von W1TTY erkennen?

2023幎11月16日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Hallo Hans,

Vielen Dank, dass Sie sich fÃŒr W1TTY entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie mit der Kundenbetreuung eine tolle Erfahrung gemacht haben. Unsere W1TTY-Debitkarte bietet viele Vorteile, die Sie auf unserer Website finden!

Wenn Sie weitere Hilfe benötigen, können Sie sich jederzeit an uns wenden.

Team W1TTY

Hey Hans,

Thanks for choosing W1TTY, we're happy you had a great experience with Customer Care. Our W1TTY Debit Card has many advantages that can be found on our website!

Always feel free to reach out if you need any more help.

Team W1TTY

5぀星のうち1の評䟡

Das Einloggen in die App klappt seit


Das Einloggen in die App klappt seit einer Woche nicht mehr. Ich wurde einfach auf der App ausgeloggt und habe keinen Zugriff mehr, da die App immer bei der Anmeldung abstÃŒrzt.

2023幎11月13日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Hallo Peter,

Vielen Dank fÃŒr Ihr Feedback. Bitte wenden Sie sich an complaints@w1tty.com damit Ihr Problem untersucht werden kann.

Team W1TTY

Hi Peter,

Thank you for leaving your feedback. Kindly reach out to complaints@w1tty.com so that they can investigate your issue.

Team W1TTY

5぀星のうち1の評䟡

i just would not recommend

i just would not recommend. Surely i cannot be the only the only person with this issue!!?

I’ve had 3 transfers sent to my W1tty account, it’s been days and i haven’t received any! i sent money from my revolut account to this bank and revolut states the money was received by my bank and I HAVENT GOT ANYTHING!

2023幎11月13日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Hi Ebony,

Thank you for leaving your feedback. We kindly request you to share additional information by sending an email to us at complaints@w1tty.com. This will enable our complaints team to identify your account, investigate your case, and address any inquiries you may have.

Team W1TTY

5぀星のうち1の評䟡

Lo peor que he probado de las plataformas online

Lo peor que he probado de las plataformas online.
Llevo varias semanas intentando cerrar mi cuenta y que me devuelvan 13,26€ de saldo

y nada de nada. Solo mensajes que lo han traslado a otro departamento.
Para mi de un escala 0-5, un 0👎🏻

2023幎10月9日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Hola Richard,

Gracias por dejar tus comentarios. Nos disculpamos por cualquier inconveniente que esto pueda haberle causado, nuestro equipo de Atención al Cliente se comunicará con usted en breve con respecto a su caso.

Equipo W1TTY

Hi Richard,

Thank you for leaving your feedback. We apologise for any inconvenience this may have caused you, our Customer Care team will be in touch with you shortly regarding your case.

Team W1TTY

5぀星のうち4の評䟡

Had some issues & the app has some


Had some issues & the app has some bugs, but the customer service & help in my eyes is top notch, they respond fast and help me verry good, and that i have never experienced before. Thankyou

2023幎11月10日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Hey,

Thanks for choosing W1TTY! We’re happy you had a great experience with our Customer Care. We are constantly working on improving our app with the help of our customer feedback!

Always feel free to reach out if you need any more help.

Team W1TTY

5぀星のうち1の評䟡

No llegan las transferencias y no contestan

Hice una transferencia el 24 de octubre y todavía no me ha llegado nada. Le pedí al emisor que me enviara un comprobante de que se habían enviado los fondos y me lo dio. Viendo esto me he intentado comunicar con ellos ya sea mediante email o teléfono, pero no me responden.

2023幎11月6日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Hola Ivan,

Gracias por dejar tus comentarios. Le solicitamos amablemente que comparta información adicional enviándonos un correo electrónico a complaints@w1tty.com. Esto permitirá que nuestro equipo de quejas identifique su cuenta, investigue su caso y responda cualquier consulta que pueda tener.

Equipo W1TTY

Hi Ivan,

Thank you for leaving your feedback. We kindly request you to share additional information by sending an email to us at complaints@w1tty.com. This will enable our complaints team to identify your account, investigate your case, and address any inquiries you may have.

Team W1TTY

5぀星のうち1の評䟡

Estafadores, ineficientes

Estafadores, pésimo servicio, hice una trasferencia por valor de €1528 el 26 de octubre, a fecha de hoy esa trasferencia no a llegado, me solicitaron cierta información que ya les envié y nada que responden ni agilizan, siempre que me comunico con ellos responde básicamente lo mismo, que se escalará a el equipo encargado, estafadores, no sé cuánto tiempo más tiene que tardar, es injusto

2023幎11月3日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Hola Richard,

Gracias por tus comentarios. Nos disculpamos por cualquier inconveniente causado y tenga la seguridad de que nuestro equipo está trabajando en su caso y se comunicará con usted lo antes posible para brindarle actualizaciones.

Tenga en cuenta que somos un proveedor de servicios financieros regulado, autorizado y regulado por el Banco de Lituania. Y cumplimos estrictamente con todas las reglas y regulaciones.

Equipo W1TTY

Hi Richard,

Thank you for your feedback. We apologise for any inconvenience caused and please rest assured that our team is working on your case and will be in contact with you as soon as possible with updates.

Kindly note that we are a regulated financial service provider, licensed and regulated by the Bank of Lithuania. And we strictly abide by all rules and regulations.

Team W1TTY

5぀星のうち5の評䟡

The customer service is very good

The customer service is very good. The try to help you as much as possible

2023幎10月31日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Hey Nita,

It's wonderful to hear that you had a fantastic experience with our Customer Care. Should you require any further assistance, please do not hesitate to get in touch with us.

Team W1TTY

5぀星のうち3の評䟡

the best serviceThe best customer


the best serviceThe best customer service witty

2023幎10月28日
自発的なレビュヌ
W1TTY ロゎ

W1TTY からの回答

Hey Brahim,

Thanks for choosing W1TTY! We're delighted to hear that you had a positive encounter with our Customer Care team. Please don't hesitate to contact us if you require further assistance.

Team W1TTY

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報