レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Recently purchased 2 rolls of Guadeloupe Jungle wallpaper. Well packaged and delivered promptly. The paper is more beautiful than I'd hoped for. The guidelines for hanging were a little confusing but... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Products were excellently packaged and delivered promptly. Unfortunately we haven't yet had the time to start our painting project so I'm unable to be more helpful. But I can't imagine that a company... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Gorgeous fabric samples speedily received Having now ordered metres of fabric and had 2 pairs of curtains made up, my comment is that the batch of fabric my curtain maker received was a lot stronger... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Warner House provided me with an exceptional service and the quality of wallpaper was superb! Their after sales service is second to none. It has been many years since experiencing such good after sal... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. インテリア デザイン店
  2. カーテン販売店
  3. 布地店
  4. 家具店
  5. 壁紙店

Warner House について

当該企業による記述

Iconic British interiors brand built on two centuries of creativity.

Founded in 1870 and holder of the Royal Warrant since 1932, Warner has supplied high quality furnishing fabrics to prominent interior designers and important residences around the world.

Warner House continues to honour its rich, historical past, offering luxury fabrics and home furnishings, re-imagined for today's interiors.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

303件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Great experience dealing with Warner House.

Sadley The sample was not what we were looking for BUT the experience was really good and you were very quick - thank you .

2025年2月26日
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello Sue,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you were satisfied with our service dispute the sample not being quite right for you.

We look forward to working with you again in the future.

Many thanks,

The Warner House team

5つ星のうち5の評価

Beautiful cushions and dispatched very…

Beautiful cushions and dispatched very quickly.

2025年2月25日
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear you're happy with your new Warner cushions!

We hope to welcome you back soon,

Many thanks,

The Warner House team

5つ星のうち5の評価

I'm very happy with my wallpaper

I'm very happy with my wallpaper! I chose Herons sage. It goes perfectly with my little green Borington green paint. It was easy to apply to the walls and looks great!

2025年2月24日
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello Leonie,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear you're happy with your wallpaper, Herons Sage is one of our most popular designs and colours, its such a timeless look!

We hope to welcome you back soon,

Many thanks for choosing Warner House

5つ星のうち5の評価

Gorgeous product

Gorgeous product
Thank you
X

2025年2月18日
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello Barry,

Thank you so much for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear how happy you are with it and we look forward to welcoming you back in the future!

Many Thanks,

The Warner House team

5つ星のうち5の評価

Top class service and quality of product

I needed some tassel for an upholstery project; Warner House has a lovely collection and I was able to order samples before making a decision. The samples and my final order all arrived very quickly, well packaged and beautiful! I would definitely recommend this company and look forward to shopping with them again!

2025年2月3日
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello Rebecca!

Thank you so much for taking the time to write us a review.

We're delighted to hear how happy you are with the tassels you've ordered!

We look forward to welcoming you back to Warner House.

All the best,

The Warner House Team

5つ星のうち5の評価

Amazing quality fabrics

Amazing quality fabrics

2025年2月14日
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello Jessica,

Thank you so much for taking the time to leave us a review!

We're delighted to hear you're pleased with your fabric.

Many thanks,

The Warner House team

5つ星のうち5の評価

Excellent customer service and dispatch…

Excellent customer service and dispatch time.

2025年2月13日
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello Joanna,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you're happy with your experience.

We look forward to working with you again in the future!

Many thanks,

The Warner House team.

5つ星のうち5の評価

Paper quality and print is stunning

The wallpaper quality and print is stunning. I am over the moon with the design Lion Toile Rouge.

2025年2月7日
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello Valerie,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear how satisfied you are with your wallpaper, be sure to share some pics with our team, we love seeing the finished result!

Many thanks,

The team at Warner House.

5つ星のうち5の評価

Very prompt service

Very prompt service, beautiful fabrics

2025年2月6日
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave us a review

We appreciate the positive feedback and look forward to working with you again in the future!

Many thanks,

The team at Warner House.

5つ星のうち2の評価

Mismatched Pattern

Ordered an additional roll as due to the huge pattern repeat ended up with less than needed to complete the job. The roll that came had a pattern that was at least 3mm different from the previous pattern meaning it just would never match up with the other paper, leaving us with a non matching pattern. You would think the printing process these days would be more accurate. No offer of assistance from Warner House. Disappointing and would hesitate to recommend or use again. Not a good customer service experience

2025年2月26日
自発的なレビュー
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hi Ian,

Thank you for taking the time to leave us a review, we appreciate your feedback.

As our wallpapering service is bespoke printed to order, batch variation does occur both in colour and pattern. If you decide to order separate rolls on separate dates, they will be printed at the time of order and variations may be apparent.

As stated on our website, we recommend ordering the full amount required for the job in one order to omit this issue occurring.

The most accurate way to estimate the correct amount of paper required is to use our online calculator which will allow for pattern matching without over-ordering.

if you would like to re-order 3 rolls to cover this space, we can offer you 10% discount on the fill order as a gesture of goodwill.

Many thanks,

The team at Warner House

5つ星のうち5の評価

Excellent service and very helpful…

Excellent service and very helpful staff,
Great products and designs, very pleased, can’t wait for them to arrive.

2025年2月3日
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello Linda,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you're satisfied with our products and the service we've provided.

We hope you love your furniture and we look forward to working with you again in the future.

Many thanks,

The team at Warner House.

5つ星のうち5の評価

I order samples and they arrived in…

I order samples and they arrived in good time. Lovely fabrics.

2025年1月27日
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello Bev,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We hope you love the samples you've ordered!

Many thanks,

The team at Warner House.

5つ星のうち5の評価

Prompt response and the fabric-samples…

Prompt response and the fabric-samples I had ordered arrived quickly.

2025年1月9日
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello Anneli,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you were satisfied with our swift service and hope you are happy with your sample.

If you need any further assistance, please do not hesitate to speak with a member of our team.

Many thanks,

The team at Warner House.

5つ星のうち5の評価

Just beautiful!

I have purchased several beautiful items from Warner house. The quality is excellent and the design and colours are so pretty. Everyone comments on my Wallpaper and matching shade, they look fabulous in my lounge.

Special mention also to Angela who has offered impeccable customer service.

2024年7月7日
自発的なレビュー
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello,

We're delighted to hear such positive feedback, thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review.

We hope to welcome you back to Warner House!

Many thanks,

The team at Warner House

5つ星のうち5の評価

Beautiful Wallpaper & Fabric…

Warner Homes produce the most lovliest of quality wallpaper, fabric and upholstery items. They have a quick and caring response team. Unlike many companies, they have a very personal touch when sending products out or when responding to queries.

2025年1月16日
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello Fiona,

Thank you so much for taking the time to write such lovely words! We're delighted to hear how happy you are with both the fabrics and wallpapers but the service we've provided.

If you need any more assistance, please do not hesitate to reach out to a member of our customer care team.

We look forward to working with you again.

Many thanks,

The team at Warner House.

5つ星のうち4の評価

Order resolved

I ordered fabric which wasn’t dispatched until I phone to ask.
I ordered before the factory move but that was what was used as the excuse.
Eventually dispatched, with an apology but think I should have had a postage refund after waiting.

2025年1月7日
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave us a review, we appreciate your feedback.

We apologise for the delay you've experienced on your order placed back in December. I can see that no postage was paid on this first order so we wouldn't be in a position to refund this unfortunately.

We did move all of our stock in December to a new warehouse. Now, all of our stock is held on site and is dispatched by our own warehouse team rather than externally though a third party. This should, in future eliminate any problems with delivery.

Once again, we apologise for the wait you have experienced on your order and hope it did not inconvenience you greatly. This is not the level of service we like to give and for that we are deeply sorry.

Many thanks for choosing Warner House.

5つ星のうち4の評価

everything was perfect except Brexit...

everything was perfect except for the customs duties unfortunately

2024年12月20日
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave us a review.

Glad you were happy with the product and service you've received from us. Unfortunately Brexit is out of our hands but we hope it doesn't deter you from choosing the Warner House in future!

Many thanks,

The team at Warner House

5つ星のうち5の評価

beautiful qualitywallpaper

received some wallpaper samples, beautiful paper, great quality, will be purchasing in a couple of months

2024年12月2日
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello Patricia,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear you're satisfied with your samples and look forward to welcoming you back when you're ready to buy!

Many thanks for choosing Warner House.

5つ星のうち5の評価

Quick reliable service and great…

Quick reliable service and great selection of unusual patterned wallpaper

2024年12月11日
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello Linda,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you're happy with our product range and service.

We look forward to working with you again!

Thank you for choosing Warner House.

5つ星のうち5の評価

Samples arrived quickly

Samples arrived quickly, nice big sample sizes.

2024年12月2日
Warner House ロゴ

Warner House からの回答

Hello Marlyn,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you are satisfied with our sampling service.

If you require any further assistance, our team would be happy to assist.

Thank you for choosing Warner House.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報