Watches of America レビュー 

123
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Still haven't received order placed February 21, 2026. I've emailed and called multiple times with no response back.

5つ星のうち1の評価

i bought a watch from them and when i received it, it didn’t meet my expectations so as a normal person i wanted to return it but reaching them was literally impossible. They’re confusing and don’t ev... もっと見る

5つ星のうち3の評価

I like the style and interchangeable concept of the bands… But both bands have deteriorated too rapidly to be able to wear them often or at all. Noxbridge is almost unresponsive to recognizing the... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Bought 2 watches, Diesel big Daddy & Hugo Boss for myself and my dad. We absolutely love it. My expectations were very neutral when I placed the order but honestly, I am impressed. Delivery within 3 d... もっと見る

企業情報

  1. 時計店

当該企業による記述

Watches of America Provides an extensive list of watches for you to choose from at unbelievably low rates. We take pride in our sourcing efforts to bring these watches at affordable prices and fast shipping to and from within the USA. All Watches are 100% guaranteed to be authentic.


連絡先

2.5

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

123件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.5

すべてのレビュー

(123)

過去12か月のレビュー数: 8件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

WORST EXPERIENCE

WORST EXPERIENCE. NEVER CONSIDER THIS PLATFORM AGAIN. THEY JUST WANT TO AVOID REFUND AT ALL COST. RECEIVED A BROKEN BELT. INSTEAD OF REFUNDING ASKING TO GET IT FIXED. STOPPED COMMUNICATING AFTER ASKING FOR THE REFUND.

2025年10月15日
5つ星のうち1の評価

Unfulfilled order with no response from company order place February 21, 2026

I placed my order on February 21, 2026. On February 23, 2026, I received an email stating that my estimated delivery date would be February 26, 2026. However, on February 27, 2026, I was notified by DHL Express that my shipment had been placed on hold because additional information was required. I was informed that my package had been flagged and that I needed to complete a watch/clock worksheet, which I submitted on March 3, 2026.

After submitting the requested form, I contacted DHL for an update and was told that no further processing could occur unless I provided my Social Security card or tax documents. I made it clear that I was not comfortable providing this information due to a recent identity theft incident. DHL then informed me that without this documentation, the package would be returned to Watches of America. On March 9, 2026, I received confirmation that the package had in fact been returned.

I emailed Watches of America on March 16, 2026, for the second time, after multiple phone calls and voicemails that have gone unanswered. Despite advertising 24/7 availability, I have received no response by phone or email. The phone number listed is a WhatsApp number, not a standard business line, and it has been impossible to reach anyone.

At this point it's April 7, 2026, I have neither received my watch nor a refund. The lack of communication and failure to resolve this matter is unacceptable. Based on my experience, I cannot recommend purchasing from this company, as customers are left without their product, without their refund, and without any reliable means of contact.

2026年2月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

The fake watch brand

I bought the Marc Jacobs watch, and right àter I unboxed the box, I found that it was a fake watch! The trap is so bad; it has a peeling and ugly quality. Give my money back. I was frauded! The dial is even stained and rusty. The details of the band are incredibly cheap—such an unfortunate order. I sent an email to them, and they haven't responded yet.

2025年10月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Very bad experience

Very bad experience, I had to pay extra fees to get my watch which had never been mentionned anywhere
I will NEVER buy again with Watches of America!

2025年2月4日
Watches of America ロゴ

Watches of America からの回答

Hi Pauline, thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience. Please note that information about customs duties and fees is clearly mentioned in our Shipping Policy (https://watchesofamerica.com/pages/shipping-policy) “We are not responsible for any tax that is applied upon the arrival of the shipment at the destination country.”
. These charges are applied by the destination country’s customs authorities and are beyond our control. We truly value your feedback and will continue improving how we communicate this to our customers.

5つ星のうち1の評価

I bought a watch and your return policy…

I bought a watch and your return policy is the worst . I will never buy again from your page . I am not recommend to anybody to get your products .

2024年9月30日
Watches of America ロゴ

Watches of America からの回答

Hi Fredy, thank you for your feedback. We’re sorry to hear you were unhappy with our return process. Our Return & Refunds Policy
is designed to be transparent and fair covering full refunds for defective items, replacements, and exchanges. We understand this may not have matched your expectations, but your feedback is valuable and will help us continue to improve. https://watchesofamerica.com/pages/returns

5つ星のうち1の評価

Very poor customer service .

Very poor customer service .
They don’t respond to the calls or emails.

2025年1月3日
自発的なレビュー
Watches of America ロゴ

Watches of America からの回答

We sincerely apologize for any inconvenience you’ve experienced with our customer service. Providing timely and efficient support is a top priority for us, and we regret that we fell short in your case.

We’d love the opportunity to resolve any outstanding issues and improve your experience. Please reach out to us at info@watchesofamerica.com, and we will make sure your concerns are addressed promptly.

Your feedback is invaluable in helping us enhance our service, and we truly appreciate you bringing this to our attention.

Best regards,
Watches of America

5つ星のうち5の評価

Head Turner!!

Head Turner!!! Beautiful and stylish! Everyday or special occasion piece

2024年7月15日
Watches of America ロゴ

Watches of America からの回答

Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you love your watch and that it makes a statement wherever you go. We take great pride in crafting timepieces that are both stylish and versatile, perfect for everyday wear or special occasions.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future! Enjoy your new timepiece! ⌚✨

Best regards,
Watches of America Team

5つ星のうち4の評価

Wonderful

Wonderful. 😁❤️

2024年6月14日
Watches of America ロゴ

Watches of America からの回答

Thank you for your kind words! ❤️ We're so happy to hear that you had a wonderful experience. Your support means the world to us!

If you ever need anything, we’re always here to help. Enjoy your purchase, and we hope to see you again soon!

Watches of America Team

5つ星のうち1の評価

Help!

I made an order that hasn’t been fulfilled yet. It has been over six months and I’ve requested a refund and it still hasn’t been given to me. I even offered to accept the order to be fulfilled if they were to send it again and that wasn’t even done. I’ve told them that I’ve communicated With a few agencies that would help me receive my refund, but when I try to get a hold of them it’s damn near impossible.

2024年5月27日
5つ星のうち3の評価

Knock-off Nox Bridges?

Bought a watch for about $130. Wore it for less than a week and the "leather" strap started peeling. Then it stopped keeping correct time(this is 10 days after I received it). Customer support suggested I go to a jeweler and get a new battery! What?! I said no, I didn't think I should have to shell out more money, for a battery, less than 2 weeks after receiving. I just wanted to return it, and be done. Their answer was to send me a new watch and tell me to keep the other. I didn't want to keep something that I didn't pay for(bc I'd have 2 watches now). Nope, they insisted. I received the new watch. Good news-still keeping time. Bad news-strap started peeling, again, almost immediately. So the watch sits on my night stand. I do not believe these watches are actual NoxBridges, I think they're a knock-off

2024年3月26日
Watches of America ロゴ

Watches of America からの回答

We’re truly sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. We strive to provide high-quality timepieces and exceptional service, so it's disappointing to learn that we did not meet your expectations.

Regarding the strap issue, we understand how frustrating this must have been. Quality is extremely important to us, and we are looking into this matter with our team to ensure it doesn’t happen again. As for the battery concern, we apologize if our suggestion caused any frustration—it was meant as a quick solution, but we completely understand your perspective.

Your feedback helps us improve, and we truly appreciate you sharing your experience.

Watches of America Team

5つ星のうち3の評価

I like the style and interchangeable…

I like the style and interchangeable concept of the bands…
But both bands have deteriorated too rapidly to be able to wear them often or at all.
Noxbridge is almost unresponsive to recognizing the fact that these vegan bands are so fragile.
They offered a $20 discount to replace them, but after three months these bands shouldn’t have cracked so easily.

2024年2月19日
Watches of America ロゴ

Watches of America からの回答

Thank you for your honest feedback. We’re glad to hear you appreciate the style and interchangeable design of our watches, but we’re truly sorry that the bands did not meet your expectations. Quality and durability are extremely important to us, and we regret that your experience fell short.

We understand your frustration regarding the wear of the vegan bands and your concerns about their longevity. Your feedback has been shared with our product team as we continuously work to improve our materials.

Your feedback helps us improve, and we truly appreciate you sharing your experience.

Watches of America Team

5つ星のうち4の評価

Tim time

Always have a good selection. Prices are good. Delivery is always a good experience

2024年2月19日
Watches of America ロゴ

Watches of America からの回答

Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you enjoy our selection, pricing, and delivery experience. Providing quality products and excellent service is our top priority, and it's wonderful to know we've met your expectations.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future! If you ever need anything, we’re always here to help.

Watches of America Team

5つ星のうち5の評価

Very good service

Good watch and good service.

2023年11月23日
Watches of America ロゴ

Watches of America からの回答

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you’re happy with both your watch and our service. Your satisfaction is our top priority, and it means a lot to us that we could meet your expectations.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future! Enjoy your timepiece! ⌚✨

Watches of America Team

5つ星のうち1の評価

i was extremely disappointed with the…

i was extremely disappointed with the quality of the watch. the numbers inside the face fell off after two weeks of wearing and the watch band tore after 2 months.

2023年11月23日
Watches of America ロゴ

Watches of America からの回答

We’re truly sorry to hear about your experience with your watch. This is certainly not the level of quality we strive for, and we completely understand how frustrating this must have been.

We take product durability seriously, and your feedback has been shared with our quality control team for review. We’d love the opportunity to make things right for you. Please reach out to our support team at info@watchesofamerica.com, and we’ll be happy to assist you with a resolution.

Your satisfaction is important to us, and we appreciate you bringing this to our attention. We hope to regain your trust.

Watches of America Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報